Skoči na vsebino

Honda RVF / VFR 1000 V5 2009


Priporočene objave

Objavljeno

Eh..., sm mnenja, da je 135 KM dovolj. Ne bi pokal od presežkov po moči, ampak d-o-v-o-l-j :naughty: . Sploh v kombinaciji z zasnovo mašine oz. z navorom, ki pritiče nenavitim tisočicam. :evilgrin:

To bi bil motor, za (nas) tiste, ki jim je CBR-ka postavljena preveč na kljun in jim je zdajšnja VFR-ka preveč avtobusasta (če ostanemo modelno v isti hiši) :worship:

Kar se mene tiče :yea1:

Objavljeno (popravljeno)
Eh..., sm mnenja, da je 135 KM dovolj. Ne bi pokal od presežkov po moči, ampak d-o-v-o-l-j :naughty: . Sploh v kombinaciji z zasnovo mašine oz. z navorom, ki pritiče nenavitim tisočicam. :evilgrin:

To bi bil motor, za (nas) tiste, ki jim je CBR-ka postavljena preveč na kljun in jim je zdajšnja VFR-ka preveč avtobusasta (če ostanemo modelno v isti hiši) :worship:

Kar se mene tiče :yea1:

Ti si celi avtobusast...... :whistle: Če bo nova VFR-ka vsaj približno tako izgledala ob seveda takšni konjenici in kubikaži, bo čisto OK.....Čeprav v izgled močno dvomim......

Popravljeno . Popravil GRUNF
Objavljeno

a je to tudi nova XX :unsure:?

Objavljeno

Zadeve z novo modularno strategijo, na kateri naj bi naredili nov blackbird, VFR in RVF(200HP) si tovarna tako tišči k sebi kot vrečo diamantov.

Kar je gotovo je, da bomo jeseni videli povsem nov VFR in blackbird (čeprav zadnje novice pravijo naj bi se slednjemu tovarna odpovedala).

Jesen bo definitivno vroča.

Objavljeno
Eh..., sm mnenja, da je 135 KM dovolj. Ne bi pokal od presežkov po moči, ampak d-o-v-o-l-j :naughty: . Sploh v kombinaciji z zasnovo mašine oz. z navorom, ki pritiče nenavitim tisočicam. :evilgrin:

To bi bil motor, za (nas) tiste, ki jim je CBR-ka postavljena preveč na kljun in jim je zdajšnja VFR-ka preveč avtobusasta (če ostanemo modelno v isti hiši) :worship:

Kar se mene tiče :yea1:

Se strinjam s tabo. VFR 1000 s temi konji, dobrim navorom, človeško-solidnim položajem na motorju in kakih 30-40kg manj kot jih ima sedaj VFR800 (254kg-čist preveč!) bi bila prava stvar v sportturing segmentu, ki jo ravno sedaj iščem, pa jo nima v ponudbi nobena tovarna!! Če bo vse to res, sem že eden od kandidatov zanjo. :rolleyes:

Zaradi mene pa naj naredijo še RR varianto z 180KM za tiste ekstremiste, ki jim je to všeč!! :evilgrin:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Po nekaj letih špekulacij je končno prišel trenutek; Honda bo predstavila novi model motocikla, ki bo temeljil na 990cc štiricilindričnem agregatu V zasnove, izpeljanem iz slavnega RC211V iz MotoGP.

Glede imena novega modela še ni dokončno odločeno; verjetno bo tržen kot VFR 1000.

Objavljeno

Precej časa se je govorilo, da bo Honda ppredstavila tako naslednika VFR 800 kot CBR1100XX; dveh modelov torej, ki sta bila nekoč izredno popularna, nato pa sta zaradi nepozornosti tovarne nazadovala in eden od njih je celo pristal na repu prodajnih statistik. CBR1100XX tako ni več v prodajnih cenikih tovarne, ker se je preslabo prodajal.

Oba modela sta klicala po prenovi. Po letih prestavljanja in prelaganja se je tovarna na koncu odločila da bo ukinila tako en kot drug model.

Namesto njiju je naredila nov motocikel, v katerem poskuša združiti karekteristike tako enega kot drugega. Ta nov model naj bi združil tako športna nagnjenja prvih VFR-rk, kot tudi hiter in udoben sport-touring.

Za ta povsem nov model, ki na trgu ne bo imel primerljive konkurence, se je tovarna odločila za agregat, ki naj bo tudi nekaj povsem samosvojega.

Kot je naredil Ducati z agregatom pri Desmosedici RR, je tudi Honda samo izpeljala dirkalni agregat; se pravi, da je prevzela dobršen del arhitekture; agregat ima tako vse sestavne dele remodelirane in prilagojene.

Honda j na novem modelu delala skorajda 5 let. Javnosti ga bo uradno predstavila jeseni (verjetno septembra) kot krono obeležitve 60 letnice tovarne.

Objavljeno

Zaradi obilice nove tehnologije in edinstvene umeščenosti v nov tržni segment je bila Honda pri razvoju novega modela zelo skrivnostna.

Celoten projekt je vodil ing. Yoshiteru Kinoshita. Oblikovalci so bili iz oddelka HRC, ter vodje, ki so oblikovali novo CBR 100 RR 2008.

Ni potrjeno, ali bo nov model resnično vgrajeval nov aluminijski okvir sestaljen iz dveh delov.

Zavore bodo imele nov kombiniran elektronski zavorni ABS sistem, ki ga je tovarna predstavila nekaj tednov nazaj.

Nmaesto dveh stranskih radiatorjev za ohlajevanje, kot pri sedanji VFR bo imel nov model samo en hladilni radiator, ki bo ukrivljen za prvim kolesom.

Prenos bo namesto prek verig izveden prek zobnikov; kot pri dirkalnem V5; tak sistem bo bolj tih in znatno bolj vzdržljiv v času.

Izpušni sistem se bo nahajal pod agregatom tako, da se bodo v kratkem in nizkem dušilci v stilu CBR1000RR srečali izpuhi treh kolektorjev prednjih cilindorv in dveh zadnjih cilindrov. Iz govoric o dvojnme izhodu tako ne bo nič.

Kljub temu, da bo kubikaža novega V5 agregata samo malo večja od sedanjega V4 VFR, se bo moč znantno zvišala. Tovarna je pozornost usmerila v razporeditev moči in navora pri srednjih in nizkih obratih, ter se je raje odpovedala lovnjenju visokih nominalnih moči, ki so v vsakdanjiku malo uporabne. Agregat naj bi tako imel okrog 150 ali 160 konjev.

V VFR bodo vgradili povsem nov elektronski menjalnik; velika verjetnost je, da bo motocikel premogel tudi sistem dvojne sklopke, ki ga je patentirala Honda.

Objavljeno (popravljeno)
Po nekaj letih špekulacij je končno prišel trenutek; Honda bo predstavila novi model motocikla, ki bo temeljil na 990cc štiricilindričnem agregatu V zasnove, izpeljanem iz slavnega RC211V iz MotoGP.

V5 bo tole, če že prevajaš z drugih strani prevedi pravilno :winkiss:

Vir: Motociclismo:

We first wrote about the 2009 Honda VFR1000 in August last year. Now, according to a report on Motociclismo, Honda are finally ready with their brand-new VFR1000, which will replace the ageing VFR800 and the erstwhile CBR1000XX Super Blackbird. And according to the report, the VFR1000 will be ready by September this year!

The 2009 VFR1000 will be fitted with 1,000cc V5, which would be an evolution of the five-cylinder, 990cc RC211V engine. No, the VFR1000 will not be anything like the Desmosedici RR. The Honda will still be a sports-tourer, albeit an extremely fast and high-tech one.

The VFR1000’s V5 engine will share its basic architecture – three cylinders facing the front, two facing the rear – with the RC211V MotoGP machine. Honda have been working on the new VFR for the last five years, and everything they’ve learnt with the RC211V is likely to be put to good use on their first V5-powered streetbike.

The V5 Honda VFR1000 project is, according to Motociclismo, being led by Yoshiteru Kinoshita, who’s working with engineers from HRC as well as the team that worked on creating the 2008 CBR1000RR. The aim, it seems, is to build a bike that features absolutely unparalleled electronics, braking, engine and chassis technologies. And knowing Honda, they’ll probably pull it off too. Now all we have to do is somehow wait till September…

Popravljeno . Popravil jegrmajstr
Objavljeno (popravljeno)

RES? Edini problem je, da nisem pobral iz tega vira; moj vir ni bil niti v angleščini.(povrh vsega). Glede na to, je bila tudi vsebina rahlo drugačna.

raje sam naredi to, kar predlagaš meni; se pravi prevedi.

V besedilu sem napisal, da bo V5; tema pa je iz časa, ko se še ni vedelo, kaj bo prišlo ven, zato piše V4. Se pravi, da se najprej navadi pogledati malo bolj natančno. :naughty:

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno

Objavljeno Danes, 06:44 AM

Po nekaj letih špekulacij je končno prišel trenutek; Honda bo predstavila novi model motocikla, ki bo temeljil na 990cc štiricilindričnem agregatu V zasnove, izpeljanem iz slavnega RC211V iz MotoGP.

in dva posta nizje

Objavljeno Danes, 07:34 AM

Izpušni sistem se bo nahajal pod agregatom tako, da se bodo v kratkem in nizkem dušilci v stilu CBR1000RR srečali izpuhi treh kolektorjev prednjih cilindorv in dveh zadnjih cilindrov. Iz govoric o dvojnme izhodu tako ne bo nič.

Kljub temu, da bo kubikaža novega V5 agregata ....

...

Objavljeno

Ta fotka motorja je do danes najslabša Photoshop verzjija, ki sem jo do danes videl. Njen kreator nima niti malo domišlije...

post-5704-1215447610.jpg

Objavljeno
Objavljeno Danes, 06:44 AM

in dva posta nizje

Objavljeno Danes, 07:34 AM

...

Se pravi, da je treba prebrati več kot samo prvo vrstico...

Star sistem; moja profesorica biologije je preverila če učenci razmišljajo tako, da je med predavanjem rekla, da so sesalci pokriti s perjem. Rezultat? 25 ljudi je to zadevo brez zadržkov lepo zapisalo v zvezke in mirno nadaljevalo s pisanjem, brez da bi opazili, da so sami sebe preimenovali v perutnino.

Objavljeno
Ta fotka motorja je do danes najslabša Photoshop verzjija, ki sem jo do danes videl. Njen kreator nima niti malo domišlije...

Je pa ročna oseba; zadnji del deluje kot cev-izvod kombajna, ki je bila malo poklepana in prelakirana.

Objavljeno
... Za ta povsem nov model, ki na trgu ne bo imel primerljive konkurence ...

A je to na tvojem zeljniku zraslo? Če je, potem bo treba malce razširiti poznavanje sveta motociklov. Če pa ni pa gre očitno za reklamno nabijanje ;)

Objavljeno (popravljeno)
A je to na tvojem zeljniku zraslo? Če je, potem bo treba malce razširiti poznavanje sveta motociklov. Če pa ni pa gre očitno za reklamno nabijanje ;)

Sem napisal izjavo njihovega vodje projekta.

Jaz osebno ne vidim drugega, vsaj po sedanjih podatkih, kot cestno zmogljiv sport touring.

Meni osebno bi bilo ljubše, da so bili nadaljevali tradicijo prve VFR (se pravi malo bolj udoben športnik), ne pa da so vse skupaj razvodenili.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno
Sem napisala izjavo njihovega vodje projekta.

Aha, pač tipično reklamno brbljanje. Se pa vsekakor strinjam, da bi honda zadela žebljico na glavico z lahkim a močnim sport-turingom. Nadgradnja CBR600f v kombinaciji s VFR800 in prostornino XX-ke.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Super tema.

V4 in V5 motorji imajo zame magično privlačnost. Kmalu bosta v moji garaži 2 V4 agregata :whistle:

Objavljeno

Ko sem imel VFRko sem zmeraj jamral, da ji manjka 200 ccm. Predvsem pri nizkih obratih, konj je imela že stara dovolj za turne vožnje.

Potem je prišla v garažo Pan Evropa, ki je imela navora dovolj, manjkalo ji je pa športnosti.

Ko berem o novi VFR 1000 pa razmišljam o popolnitvi praznine v garaži. Pa tudi če bo v uporabi bolj poredko zaradi drugih življenjskih obveznosti.

Objavljeno

Predstavitev novega modela naj bi bila jeseni prihodnje leto,tele fotošopi in prevodi iz revij je prazna slama,čeprav je ena špekulacija prav lepa in bi za njo kar začel šparati,vendar bo do končne verzije preteklo še veliko vode in nabijanja :krneki:

Objavljeno

Tole je res bolj photoshop kot kaj drugega :alien1: Še sreča :naughty: Upam, da bo pri pravi verziji izgled malo bolj športen...

No, če bo model duhovni naslednik obeh modelov - VFR in XX, potem na žalost težko verjamem, da bomo dočakali kaj bolj športnega. Smrk, smrk... :whistle: Bomo videli... :krneki:

Objavljeno
post-38-1216649681.jpg
Objavljeno
post-38-1216649681.jpg

Hehe, to pa bi že bilo uporabno!! :evilgrin:

Objavljeno

KArkoli bodo sklamfali skupaj ne bo tako legendarno kot so bile stare vfr 750 r oziroma rvf modeli. Sploh pa ne verjamem da bo do tega projekta prišlo, saj ima vfr800 povsem dosti moči (tudi za dinamično vožnjo), za dirke pa so tako ali tako cbr-ke

Objavljeno

Jest bi bil bolj za RVF- kar pomeni bolj športni model- sama VFR je športni potovalnik...1000 ccm, V motor, 200+hp = sanje...Natunat pa na rekord grobnika-->mogoče pa nekomu berem misli

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!