Skoči na vsebino

Honda RVF / VFR 1000 V5 2009


Priporočene objave

Objavljeno

Honda ma vedno iste finte.Prvo palamudijo uh in oh kaj bodo dali ven pol pa nič s tega.Leta 1993 je bil rvf 750 rc45 res revolucionaren ali pa tudi ne!Sej je bla cena mislim okoli 45.000mark.Če pa bi dal toliko denarja v kawasaki zxr750 pa mislim....takrat so še dali ven cbr900rr,ki je do leta 1998 res bila motor po tem času pa nič!Samo mlatenje prazne slame.Pa VFR 800 l.2004 sem mel pa je okoren motor,težek,slabi pospeški in končna hitrost.

Objavljeno

Očitno se zadeva še prodaja. Samo lahko pa rečem ,da je po mojem mnenju motor še vedno zlo zanimiv. Odličen kompromis med športnim in potovalnim.

Objavljeno

Tako bi mogl narest pa bi pred AS-om kampiral k učas za Golfe pred TAS-om :smoke:

post-8975-1224018575_thumb.jpg

Objavljeno
Tako bi mogl narest pa bi pred AS-om kampiral k učas za Golfe pred TAS-om :smoke:

Ja, hm khm kaj pa vem...

Objavljeno
Honda ma vedno iste finte.Prvo palamudijo uh in oh kaj bodo dali ven pol pa nič s tega.Leta 1993 je bil rvf 750 rc45 res revolucionaren ali pa tudi ne!Sej je bla cena mislim okoli 45.000mark.Če pa bi dal toliko denarja v kawasaki zxr750 pa mislim....takrat so še dali ven cbr900rr,ki je do leta 1998 res bila motor po tem času pa nič!Samo mlatenje prazne slame.Pa VFR 800 l.2004 sem mel pa je okoren motor,težek,slabi pospeški in končna hitrost.

:slap:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Še ena verzija nove za leto 2010-motorevue.... :krneki:

Hornetka 1000 z oklepom.... :trance_33_sleep:

Objavljeno

Hm pomoje bi moglo bit tko: honda bi morala izdelati športnika rvf1000, zraven pa še potovalnika vfr1000. Sem mnenja da je oznaka rvf res legendarna kot ste nekateri že povedali :worship: Samo pri hondi imajo že cbr1000 :( Prov fajn bi blo videt enga v4 športnika z enojno zadnjo vilico pro-arm. Če bodo izdali samo vfr 1000 bo to že spet težki in okorni potovalnik- ali pa tudi ne :hmm:

Objavljeno
že kar neki let je minilo k je en Avstralc al pa Anglež nism čist zihr naredu tak motor k je bil okvir iz 2 delov na sredin pa mašina..............

Anglež je biu. žal že pokojen.

Objavljeno
Hm pomoje bi moglo bit tko: honda bi morala izdelati športnika rvf1000, zraven pa še potovalnika vfr1000. Sem mnenja da je oznaka rvf res legendarna kot ste nekateri že povedali :worship: Samo pri hondi imajo že cbr1000 :( Prov fajn bi blo videt enga v4 športnika z enojno zadnjo vilico pro-arm. Če bodo izdali samo vfr 1000 bo to že spet težki in okorni potovalnik- ali pa tudi ne :hmm:

ZAKAJ ŽE? honda ima THE brand in je CB. krasno so ga nadgradili s paleto CBR, vse do cbr 1000, letnik 2004, ki je bil mal zgrešen projekt. RVF/VFR/VTR so bli res dobri motorji v svojem segmentu, ampak po pravilu so bli v tem segmentu skoraj sami. V5 1000? po moje bo to naslednica Superblackbirda. za na pisto bo najbrž ostala CBR

Objavljeno

JOOOOOOOOJ, prosim, prosim, prosim, da bi bila takaaaaa kot na tej sliki!!!!! Če bo taka, bom vse naredil, da jo bom imel!!!!!

post-5704-1228388951.jpg

Objavljeno
Anglež je biu. žal že pokojen.

NovoZelandc, kukar js vem.

Objavljeno
JOOOOOOOOJ, prosim, prosim, prosim, da bi bila takaaaaa kot na tej sliki!!!!! Če bo taka, bom vse naredil, da jo bom imel!!!!!

Prosim, prosim, naj zaboga ne bo taka :SS

Itak le fotošop.

Objavljeno
Še ena verzija nove za leto 2010-motorevue.... :krneki:

Sam tole je pa zelo blizu, po moje.

Če pogledate koncept predstavljen nedolgo nazaj, je podobnost kar velika.

Zanimivo, sicer pa tud upat več ne morm da bi si jo lahko privoščil...

Objavljeno
Prosim, prosim, naj zaboga ne bo taka :SS

Itak le fotošop.

Ja kaka pa naj bo, da nebo po tvoje za :SS ??

Ma ja, da je Photoshop, pa tako vsi vemo...

Objavljeno
NovoZelandc, kukar js vem.

Biu je Novozelandc in žal že pokojen genij Britten ...

post-8975-1228393675_thumb.jpg

Objavljeno
Se strinjam s tabo. VFR 1000 s temi konji, dobrim navorom, človeško-solidnim položajem na motorju in kakih 30-40kg manj kot jih ima sedaj VFR800 (254kg-čist preveč!) bi bila prava stvar v sportturing segmentu, ki jo ravno sedaj iščem, pa jo nima v ponudbi nobena tovarna!! Če bo vse to res, sem že eden od kandidatov zanjo. :rolleyes:

Zaradi mene pa naj naredijo še RR varianto z 180KM za tiste ekstremiste, ki jim je to všeč!! :evilgrin:

Zame je VFR 800, eden izmed talepših sport touring varijant :OK: . Če bo Honda naredila resnično kaj okoli VFR 1000 potem zna bit to resnično dobra stvar v katero ne gre dvomit.

Fun Biker, ni res, da to kar iščeš nima nobena moto fabrika. Triumph SPRINT ST 1050, je zagotovo motorin, ki ti nudi to in še kaj več. :worship:

post-238-1228396056_thumb.jpg post-238-1228396190_thumb.jpg

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Še ena možnost po motorevue.... :headbang: upam,da ne...no,nove fotke.

post-592-1231785504_thumb.jpg

post-592-1231785518_thumb.jpg

post-592-1231785531_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DAN
Objavljeno

Tole zgleda malo spopano skupaj. Nov hondin koncept + feltne od cb 1000.

Vpetje v agregat bi verjetno res zmanjšalo težo, se pa strinjam, da izgleda nagravžno. Vsaj obliko prednje maske bi lahko dali enako.

Objavljeno

Fuj in fej....Novi Hornetki dat oklep in to naj bi bilo to? Fuj ga bodi, keri je toto delal...... :evilgrin:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Še uradno besedilo Honde:

PRESS RELEASE:

Honda Announces the New Dual Clutch Transmission for Use in Large-displacement Sport Bikes - a World's First

September 8, 2009-Honda Motor Co., Ltd. today announced that it has developed the Dual Clutch Transmission, the world's first* fully automatic motorcycle dual-clutch transmission for large-displacement sport bikes. The new transmission provides riders with a sporty riding experience, combined with easy operation and superior transmission efficiency, which delivers fuel economy equal to or better than a conventional manual transmission. The new VFR large-displacement sport bike equipped with the new transmission will be released in Europe and North America in 2010, with sales to commence in Japan at a later date.

This world's first motorcycle dual clutch transmission** features a light, compact design that allows it to be combined with existing engines without substantial layout modification. Further, the new transmission delivers the precise acceleration control which riders require thanks to electronic control technology that helps ensure smooth, seamless gear changes. In order to respond to rider demands in a broad range of situations, the transmission is equipped with three operating modes, including two full-auto modes (D-mode for regular operation and S-mode for sporty riding); and a 6-speed manual mode, which delivers the same shift feel as a manual transmission. Honda intends to gradually expand the deployment of the new transmission to more and more of its large-displacement motorcycles, particularly sports models destined for use in traditional large motorcycle markets.

Honda will continue to deliver motorcycles that match the needs of society and users' lifestyles, spreading the joy of riding and mobility.

* According to Honda survey

** Patents pending: 100

Key Features

The new transmission features a dual clutch transmission configuration in which independent clutches are employed for the odd gears (1st, 3rd, 5th) and even gears (2nd, 4th, 6th), respectively. The two clutches operate alternately to effect gear changes. For example, when changing from 1st to 2nd gear, the computer detects the up-shift and engages 2nd gear, then releases the 1st-gear clutch while engaging the 2nd-gear clutch to achieve a seamless gear change. While some existing dual-clutch transmissions are bulky, the new system employs original technologies such as dual input shafts, an innovative in-line clutch design, and concentration of hydraulic circuitry beneath the engine cover to achieve a compact design. Compactness and lightness is further enhanced through the use of a simple shift mechanism design based on that of a conventional motorcycle shift drum. Optimised shift scheduling achieves fuel economy equal to or better than that of a fully manual transmission, enabling Dual Clutch Transmission to deliver both sporty riding and environmental performance combined.

Objavljeno

a vse tako. a nismo tega že vidli na Apriliji Mana? najbrž bo trg do hondine varjante manj skeptičen. je pa jasno, zakaj so si vzeli tolk časa za razmislek, predn so zamenjali XXa in VFR. škoda de so to nardili z enim motorjem.

Objavljeno

a vse tako. a nismo tega že vidli na Apriliji Mana? najbrž bo trg do hondine varjante manj skeptičen. je pa jasno, zakaj so si vzeli tolk časa za razmislek, predn so zamenjali XXa in VFR. škoda de so to nardili z enim motorjem.

Predvsem je škoda da so zamenjali dva modela, z enim ko bo tako drag (skor) kot prej oba...

Cena v EU naj bi bila 16.500,00€ brez tega menjalnika, menjalnik je doplacilo kakšna 2jurčka...

Sm preprican da bo mopi hud k ps sam :eek: kolk€ :eek:

Objavljeno

še kakšno urico in bo vse pojasnjeno v članku na MS, samo video še v slovenščino dajemo.

in ni isto kot mana, ta menjalnik je dosti bolj napreden

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!