djeZo Objavljeno Februar 8, 2005 Opozori Objavljeno Februar 8, 2005 djezo zakaj se pametnega delas? nena se raje pac clovek nima vse jasno glede diz pa kaj zdaj ti tudi marsikaj neves pa te nena zafrkavamo. :topic: :topic: ← ja pa me :blush:
aerox_16 Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 (popravljeno) Kaj mi lahko kdo prosim pove kako se uplinjač 12 predela na 14 pa če se pozna kaj? Popravljeno Februar 18, 2005. Popravil aerox_16
_Roba_ Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 Kaj mi lahko kdo prosim pove kako se uplinjač 12 predela na 14 pa če se pozna kaj? ← :whistle:
ticmantl Objavljeno Februar 22, 2005 Opozori Objavljeno Februar 22, 2005 nekateri govorijo,da če daš na navadn celinder 19ko fergazer,da ti ga zalije.To je sicer res,samo,kaj pa če pač daš npr 90 dizo pa športni filter? :?
denZ Objavljeno Februar 22, 2005 Opozori Objavljeno Februar 22, 2005 nič ne zaliva če ga nastaviš, samo brezeze davat gor ker ni učinka pravega, edino na porabi
aerox_16 Objavljeno Februar 26, 2005 Opozori Objavljeno Februar 26, 2005 Mene pa zanima klko bi mi skuter približno porabo z 19ko?(mam malossi gus+navadni filter)
_Roba_ Objavljeno Februar 26, 2005 Opozori Objavljeno Februar 26, 2005 Mene pa zanima klko bi mi skuter približno porabo z 19ko?(mam malossi gus+navadni filter) ← Prevec :closedeyes:
_OKI_ Objavljeno Februar 26, 2005 Opozori Objavljeno Februar 26, 2005 Kaj mi lahko kdo prosim pove kako se uplinjač 12 predela na 14 pa če se pozna kaj? ← Idi do tomota, on je vrtal, jaz sem dražal pa levo-desno govoril :blush: :lol1:
SlickTomy Objavljeno Februar 27, 2005 Opozori Objavljeno Februar 27, 2005 Mislim, da smo to temo že obravnavali pred nekaj časa, vendar vseeno; - nekateri so mnenja, da je treba pri montaži 70 ccm kita zamenjati tudi uplinjač (zaradi nekakšnega izpiranja karterja op.p) Mislim, da si pri tej temi nismo prišli na jasno, zato prosim,če si kdo kaj več spozna na to. :hmm: Problem je predvsem pri Sf2 vplinjaču, kjer nimaš kaj naštelat (saj sam tudi ne znam). Zdaj pa z mnenji na dan!! :grupni:
roost Objavljeno Februar 27, 2005 Opozori Objavljeno Februar 27, 2005 Zamenjava uplinjača ni nujna, za eno pravilno predelavo pa je treba imet kolikortoliko smiselno usklajene elemente motorja. Nima tu izpiranje dosti veze. Tlačit nek mali uplinjač na dirkalni cilinder nima nobenega smisla. Z večjim uplinjačem več pije, vendar sorazmerno tudi več gre motor. SlickTomy: Kaj pa je sploh narobe da moraš štelat? Aerox_16: niti slučajno ni vredno predelovat 12mm na 14mm.
zavrlCAST Objavljeno Marec 1, 2005 Opozori Objavljeno Marec 1, 2005 mene pa sam zanima ce je kej razlike med DELL'ORTO PHVA 17,5 CD pa med DELL'ORTO PHVA 17,5 ED k js mam duma DELL'ORTO PHVA 17,5 ED na eni strani pa pise da paše na piaggiota pa gilero DELL'ORTO PHVA 17,5 CD
roost Objavljeno Marec 2, 2005 Opozori Objavljeno Marec 2, 2005 mene pa sam zanima ce je kej razlike med DELL'ORTO PHVA 17,5 CD pa med DELL'ORTO PHVA 17,5 ED k js mam duma DELL'ORTO PHVA 17,5 ED na eni strani pa pise da paše na piaggiota pa gilero DELL'ORTO PHVA 17,5 CD ← Mislim, da gre za razpored priključkov za vaakum in olje. V osnovi pa so uplinjači identični.
SlickTomy Objavljeno Marec 2, 2005 Opozori Objavljeno Marec 2, 2005 Zamenjava uplinjača ni nujna, za eno pravilno predelavo pa je treba imet kolikortoliko smiselno usklajene elemente motorja. Nima tu izpiranje dosti veze. Tlačit nek mali uplinjač na dirkalni cilinder nima nobenega smisla. Z večjim uplinjačem več pije, vendar sorazmerno tudi več gre motor. SlickTomy: Kaj pa je sploh narobe da moraš štelat? Saj ne da bi blo kaj narobe, hočem samo povedat, da če zamenjaš cilinder, je smiselno tudi uplinjač. Če pa bi hotel orig. uplinjač od Sf2 nastavlat, da bi več bencina šlo skoz, pa ne gre, ker nima nobenega šraufa; zato pravim, da je najbolje če zamenjaš še uplinjač. :naughty:
zavrlCAST Objavljeno Marec 2, 2005 Opozori Objavljeno Marec 2, 2005 aha al poj pase tud ED na gilero??
KEBO Objavljeno Marec 2, 2005 Opozori Objavljeno Marec 2, 2005 Saj ne da bi blo kaj narobe, hočem samo povedat, da če zamenjaš cilinder, je smiselno tudi uplinjač. Če pa bi hotel orig. uplinjač od Sf2 nastavlat, da bi več bencina šlo skoz, pa ne gre, ker nima nobenega šraufa; zato pravim, da je najbolje če zamenjaš še uplinjač. :naughty: ← lahko , iglo dvigneš više
TiCkO Objavljeno Marec 2, 2005 Opozori Objavljeno Marec 2, 2005 a ni igla za bolj "fine" nastavitve? :?
KEBO Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 a ni igla za bolj "fine" nastavitve? :? ← Če dvigneš iglo naj bi dobil mal več bencina kot je original to mislim sam če maš kakšen kit
KEBO Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 ja sam čist mal več.. ← bolš pa je kot nč
SlickTomy Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 Samo, kolker se jaz spomnim od lani, ko sem razšraufal plovček, igla NI imela več zarezic - al pa se ne spomnim več prav. :wacko:
denZ Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 igla je za nastavitve, ko gas ni na full..naprimer če ti na začetku ko čist malo gasa daš, preveč lufta potegne, ko pa je gas do konca pa je vreji, pol moreš iglo dvignit, da dobi pri malem gasu več bencina..... za full gas pa igla ne igra vloge, samo diza
scooter_17 Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 če smo že pri fergazerjih...kupim 17,5 :) če ma kdo...pm
scooter_17 Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 (popravljeno) Pa še nekaj me zanima: kaka je razlika med 12ko in 17,5?(pospeški, končna,poraba...)! Popravljeno Marec 4, 2005. Popravil scooter_17
KEBO Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 Pa še nekaj me zanima: kaka je razlika med 12ko in 17,5?(pospeški, končna,poraba...)! ← 17,5 ti bo bol vleko kot original fergazer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se