Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno

Danes okrog pol 12h pred Pijavo Gorico (v levem zavoju pred Petrolom v smeri Kočevja) v jarku pod cesto konkretno obtolčen motor, ljudje so se že zbirali in se sklanjali k motoristu. Upam, da je z motoristom vse OK!

Objavljeno

Nikakor ne opravičujem nobene prehitre vožnje po cestah, ampak vsi moralizatorji se zavedajte, da se taka situacija lahko na žalost zgodi vsakemu od nas tudi pri čisto dovoljenih hitrostih.

A se kdo sploh spomni video spota, ko se avto zaleti v drog pri 50/70/90 km/h. Pri 70 se drog ustavi pri vetrobranskem steklu. Zaključek, kaj se pri tej hitrosti zgodi z motoristom naj pa kar vsak sam potegne ...

Vsi 'moralizatorji' se verjetno dobro zavedamo, da se nesreča lahko kadarkoli zgodi tudi nam. Po naši ali po tuji krivdi. Kar poskušamo povedati je, da s povečanjem hitrosti zmanjšuješ možnost izogibanja ali preživetja pa tudi drugim udeležencem ne daješ kaj veliko možnosti, saj se pojaviš in se jim približaš v trenutku. Vsakomur je tudi jasno, da če nekdo nenadoma zavije pred tebe, ni kaj dosti narediti.

Primerjava s tistimi hitrostmi za avtomobil je neprimerna. Motoristu lahko že pri 40km/h kak drog gladko odreže stegnenico ali glavo, pri dovolj velikih hitrostih pa zaradi trenutnega pojemka pride do poškodb notranjih organov četudi bi imeli 'srečo' in bi nas odneslo brez, da bi po trku zadeli kakšno oviro.

Popolnoma se strinjam s Thumperjem, da je čudno, da se tako izkušen motorist niti ne dotakne zavore. Še bolj čudno je, da se to zgodi kar dvema in da tisti, ki je vozil zadaj ni reagiral na to kar se je zgodilo kolegu. Lahko tudi, da je gospa zapeljala pred njiju v zadnjem trenutku in nista niti utegnila reagirati.

Nauk zgodbe pa je pravilo iz tistih nasvetov za motoriste..od drugih udeležencev pričakuj, da bodo storili najslabši možni manever zate in se temu prilagajaj, tudi s hitrostjo. Ceste, ki imajo dovoze in uvoze, v kombinaciji z drugimi udeleženci v prometu, predstavljajo nevarnost in zahtevajo previdnost.

RIP in vse ostalo pa raje zadržite za pogreb. Je bolj pošteno osebno iti na pokopališče in pokazati podporo družini in svojcem kot pa RIP-ati na forumu.

Objavljeno

no pri logatcu ravnokar spet motorist. Žal se dohtarji borijo a kot kaže bo spet smrtna

Kaj blo?

Objavljeno

jah možakar zgleda zgubu oblast in padu. Rezultat: potrjeno da je 6. motorist letos, ki je zapustu svet.

Objavljeno (popravljeno)

...Popolnoma se strinjam s Thumperjem, da je čudno, da se tako izkušen motorist niti ne dotakne zavore. Še bolj čudno je, da se to zgodi kar dvema in da tisti, ki je vozil zadaj ni reagiral na to kar se je zgodilo kolegu. Lahko tudi, da je gospa zapeljala pred njiju v zadnjem trenutku in nista niti utegnila reagirati....

Vsaj kar se jaz spomnem iz delavnic , maš precej večje šanse zvozit zadevo če ne bremzaš (ko te kaj resnično preseneti, da se boš ustavil pred trkom so običajno dost majhe šanse), ker lahko vsaj naciljaš "prostor za umik" in upaš da boš zadel. Če si na bremzi, se a) pelješ samo še naravnost v oviro s še precej brzine (mislim da je Legan nekaj razlagal, da šele v zadnjih metrih zaviranja prideš na polovico prvotne hitrosti, no govora je blo o 60 km/h )ali b ) probaš zraven še zavit in greš gladko po tleh (stestirano ok varianta, če te izsili zadost visok jeep, da se lepo odpelješ spodaj slap.gif ). Pa mogoče posredujem še en nasvet, če je že treba met bližnje srečanje z avtom: preden priletiš v bok (recimo da ti je uspelo vsaj naciljati haubo) se dvigni iz sedeža- ko te vrže čez motor imaš več šans da te ne zapne v balanco in da stegnjenici in medenica ostanejo cele- žal zelo zelo pogosta poškoba motoristov (mal poklicne deformacije).

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Svobodnaptica01, pa še moj nasvet (dodaj ga na seznam svojih) - če ti je kaj do varnosti, se ne vozi s supersport motorjem po lokalnih cestah. Druge vrste motorjev so bolj okretne v takih okoljih, imajo krmilo prilagojeno manevriranju, itd ...

Aja, pa upoštevat dovoljeno hitrost (ki ni tako nastavljena brezveze) in pričakovat nepričakovano ...

itd itd itd

Objavljeno

kjer je omejitev 90km/h se ocenjuje razdalja in s tem tudi potreben čas za manever - v tem primeru zavijanja na levo - glede na omenjeno maximalno dovoljeno hitrost in trenutno oddaljenost nasproti vozečega vozila...

enostaven izračun : 30 m/s = 108 km/h ... če rabiš za manever zavijanja v levo 5s , je minimalna oddaljenost objekta 5x30 + 2s ( 60m) za čas speljevanja = 210 m .... ker baje motorji zavirajo bolje kot avtomobili ( sploh z izkušenim dirkačem v sedlu,ki naj bi imel nadpovprečno dobre reflekse) ostane za reakcijo in ustavitev motorja celih 5s ... če odštejemo 1s za reakcijo motorista(od trenutka ko avto resnično spelje) ostane še 120m za zaviranje (4s) ....

zavorna pot motorja pri hitrosti 108km/h ( 20 % nad najvišjo dovoljeno hitrostjo !!!!) = (100x108) / 100 /2 =54m....120-54 = 66m pred oviro...

če je hitrost približujočega se vozila enormno višja pa ( na žalost vseh vpletenih) ponavadi pride do nesreče ... koliko bi pa ti toleriral prekoračitev hitrosti je pa tvoja osebna stvar ter mnenje in ne stvar zakonov in predpisev...

vse ostalo pa je v rokah izvedencev prometne stroke , ki bodo krivdo tudi neizpodbitno določili - izračunali !!!!!!!!... no to so potem dokazi o hitrosti...

mi pa vzbuja dvome tisto o "brez veljavnih dovoljenj"... katerih ??? vozniških ??? dvomim da si je katerikoli organizator dirk na grobniku privoščil spustiti na dirko voznika brez ustreznega izpita... kolikor mi je bilo včasih znano so potrebovali še dirkaške licence...

pred vsako dirko je tudi tehnični pregled vozil....

če ti še sedaj ni jasna poanta tega krega ti pa jaz ne morem več pomagati... tistim drugim se reče ...nekaj v vezi s psiho ... pa srečno vožnjo tebi ,meni in vsem ki so na cesti - od sedaj pa do neskončnosti ! lp thumper

Še en mali dodatek: slovenska sodna praksa je taka, da hitrost, ki je (izven naselja) za tam nekje med 30 in 50% nad omejitvijo avtomatksko izključi krivdo zaradi izsiljevanja. Ker zakon jasno prvi, da ima "izsiljevalec" pravico pri ocenjevanju, ali ima dovolj placa za zavit pričakovat, da se tisti, ki pelje nasproti, pelje po omejitvi. Malo rezerve si je treba vzet, to je jasno, ampak nihče ne more od vseh udeležencev pričakovat, da bodo znali ocenit hitrosti drugih udeležencev pri 200 na uro ali kaj podobnega. In tako bo sodni razplet odvisen samo od izvedencev, ki bodo ocwnili hitrost obeh motoristov. Če bo okoli omejitve, bo kriva gospa, če bo nekaj nad omejitvijo, je deljena krivda, če je tam okoli 130, 140 in več, sta kriva motorista. Sicer pa kaj takega pove že zdrava pamet.

Objavljeno

Najprej je treba vedeti, da je zamisel, da se motor ustavi bistveno hitreje kot avto samo mit. Motor se ustavi približno enako hitro, če voznik motorja zna idealno zavirati, kar pa zmore redko kateri dirkač, kaj šele povprečen cestni voznik.

Druga stvar pa je treba pomisliti, kdaj se avto znajde pred tabo, da niti na bremzo ne stisneš. Na baje pregledni ravni cesti...

Nikakor ne opravičujem nobene prehitre vožnje po cestah, ampak vsi moralizatorji se zavedajte, da se taka situacija lahko na žalost zgodi vsakemu od nas tudi pri čisto dovoljenih hitrostih.

A se kdo sploh spomni video spota, ko se avto zaleti v drog pri 50/70/90 km/h. Pri 70 se drog ustavi pri vetrobranskem steklu. Zaključek, kaj se pri tej hitrosti zgodi z motoristom naj pa kar vsak sam potegne ...

Tisto z avtom v drog je bila goljufija, v avtih ni bilo motorja. Kaj se zgodi z avtom, ki gre z 90 na uro v drevo? Tole:

Še vrata se da odpret in predja šipa je komajda počila ...

Objavljeno

....če ti je kaj do varnosti, se ne vozi s supersport motorjem po lokalnih cestah. Druge vrste motorjev so bolj okretne v takih okoljih, imajo krmilo prilagojeno manevriranju, itd ...

lahko verjameš, da neke uibr strašne razlike pri manevriranju med enim turerjem, sport-turerjem in SS ni (dokler se pogovarjamo o hitrosti nad npr. 25 km/h- drugač pa najboljš da se vsi začnemo samo še supermoto vozit, je najbolj okreten). Je pa razlika kaj je zaen šofer na motorju in kaj počne gor whistle.gif . Kar se pa SS segmenta tiče, peljem se s tistim motorjem, s katerga stopim dol najbolj nasmejana. Pol mi pa dol visi kaj to je. Če se bom pa na APNju bl fajn peljala, bom mela pa APNja. Lahk daš pa tud Mulitstrado za probat, nikol se ne ve, mogoč je pa to tisto pravo wink.gif .

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

lahko verjameš, da neke uibr strašne razlike pri manevriranju med enim turerjem, sport-turerjem in SS ni (dokler se pogovarjamo o hitrosti nad npr. 25 km/h- drugač pa najboljš da se vsi začnemo samo še supermoto vozit, je najbolj okreten). Je pa razlika kaj je zaen šofer na motorju in kaj počne gor .

Aja, sori, tega nisem vedu ...

Objavljeno (popravljeno)

Nesreče dveh motoristov si ne upam komentirati, ker enostavno ni nekih uradnih dejstev, ampak samo ugibanja. Pač tak občutek sem dobil iz zgodb z medijev. Prav tako ne verjamem, da se nista dotaknila zavor. Na podlagi česa so prišli do teh zaključkov? Močno dvomim, da je bilo poročilo izvedencev končano v nekaj urah po dogodku, ko smo te informacije že brali v medijih. Kot berem, sta to bila odlična dirkača, torej bi z lahkoto zavirala tudi na polno brez zdrsa kolesa, torej brez sledi po asfaltu?

Je pa v sloveniji veliko preveč nevarnih križišč. Danes sem se vozil proti štajerski, in na poti proti ljubljani ob cesti videl polno sveč na dovozni cestici, mislim, da je to mesto kjer sta lani na podoben način umrla dva motorista in voznik avtomobila. In spraševal sem se, kako je sploh možno, da že v štartu, arhitekti al kdor pač že daje dovoljenja, sploh dovolijo urediti dovoz na glavno cesto sredi popolnoma nepreglednega ovinka?!? Ne povezujem mojih sklepov s temi tragičnimi dogodki, ampak tako na splošno razmišljam, da nosi velik del krivde tudi tisti, ki take priključke na cesto dovoli. Ker recimo v omenjenem ovinku, četudi voziš po omejitvah, 90km/h, te avtomobilist ki se priključi na cesto preprosto ne more opaziti, ko ga pa ti zagledaš pa je tudi že prepozno. Vsaj izven naselij, kjer so ceste speljane za večje hitrosti, bi pričakoval, da bodo tudi vsa križišča in dovoze postavili na varna, pregledna mesta. Pa opažam, da je vse več takih nevarnih mest. Ali pa na cesti (če se prav spomnem, med senožečami in divačo, nisem 100%), kjer je lep dolg levi ovinek rahlo navzdol, do sedaj bil povsem varen. Letos, prvič ko sem šou mimo me je kr zmrazilo, ko sem opazil sredi ovinka, sicer kakih 10m od ceste zloženo ogromno hlodov in narjeno kot nekakšno peščeno postajališče. Torej predvidevam, da bom nekega dne tam lahko sredi ceste/ovinka zagledal tovornjak, ki bo prišel po hlode, ali pa se bo vključeval na cesto...Tudi tukaj me zanima kdo je dal dovoljenje, da se kaj takega naredi? Počasi se tudi sam strinjam s tistimi, ki pravijo, da je v sloveniji bolj nevarno vozit kot drugod, ker kar se tiče varnosti samih cest, mislim da vsako leto nazadujemo. (ta post seveda ni nikakršno opravičilo prekrškarjem, a za nesreče, ki se dogajajo,menim, da nosijo del krivde tudi neudeleženci v prometu (arhitekti, inšpektorji, cestarji... ), ker niso naredili dovolj, da bi nesreče že v štartu preprečili)

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Objavljeno

Je pa v sloveniji veliko preveč nevarnih križišč...

možno. pa brez tabel za omejitev hitrosti? prijavi ali se prilagodi v nasprotnem primeru.

Objavljeno

Tisto z avtom v drog je bila goljufija, v avtih ni bilo motorja. Kaj se zgodi z avtom, ki gre z 90 na uro v drevo? Tole:

Še vrata se da odpret in predja šipa je komajda počila ...

Sploh nima veze kaj se zgodi z avtom, če te ravno kaj ne priščipne. Za človeka je bistveni pojemek. Lahko ostane avto nedotaknjen, ti pa na pogled tudi, pa boš znotraj samo še krvava kaša. Notranji organi prenesejo le določene pojemke, potem pa nastane le še krvava župca.

Objavljeno

v tujini so vsa križišča in izvozi, označena z tablami in omejitvami, omejitve pa so odvisne od preglednosti križišča ali izvoza, vendar pa v sloveniji nebi tud to pomagalo, glede na kulturo vseh voznikov, zato dragi motoristi, vozite po pameti in probajte čim več predvidevat.

lp bivši motorist jani

Objavljeno

no pri logatcu ravnokar spet motorist. Žal se dohtarji borijo a kot kaže bo spet smrtna

sm lih naletela nanjo, so zaprl cesto... dobr d sm s teh koncu da znam jt okol, drgč bi se načakala... vidit pa nč lpo, en kup gasilcu, polcaju, še psa so mel sabo... groza... :trance_33_sleep:

Objavljeno

sm lih naletela nanjo, so zaprl cesto... dobr d sm s teh koncu da znam jt okol, drgč bi se načakala... vidit pa nč lpo, en kup gasilcu, polcaju, še psa so mel sabo... groza... :trance_33_sleep:

Zakaj pa psa?

A ga je mogu pu gmajn iskat?

Objavljeno

ej nimam pojma, z baterijami so okol hodil, sm nejprej misla d kej iščejo, sam pol sm vidla motor itd...

nwm zakaj so ga mel, in zakaj so okol po grmovju brskal :blink:

Objavljeno

Ja porkodijo ja, se mi je zdej da je blo kej tazga..sad.gif že skoz logatc tulu rešilc, pol čez pou ure je biu pa še zmer na kalcah in en kp avtov ob stran closedeyes.gif

Je motorist ker poznan, iz teh koncov tle okol logatca postojne???? trance_11_confused.gif

Objavljeno (popravljeno)

okolca vrhnike, mal starejši , mislm d okol 45 ne me lih za besedo vzet...

že 6 žrtev med motoristi letos...

Popravljeno . Popravil Irencko
Objavljeno

ej nimam pojma, z baterijami so okol hodil, sm nejprej misla d kej iščejo, sam pol sm vidla motor itd...

nwm zakaj so ga mel, in zakaj so okol po grmovju brskal :blink:

Lahko bi se zgodilo, da na motorju ni bil sam. . . .

Objavljeno

Lahko bi se zgodilo, da na motorju ni bil sam. . . .

točno tako...možnost "kataputlerane" sopotnice/ke vedno obstaja, če nesreče dejansko nihče ni videl.

Objavljeno

wem sm pomisla na vse, sam pol neb prečesaval tut okolce nazaj... sm pomisla d bi loh iskal kako srno, k sm jih višje gor vidla en trop, pa če bi srno nabiu mogoče, pa ne do konca... nwm, nima veze... :blush:

Objavljeno

v tujini so vsa križišča in izvozi, označena z tablami in omejitvami, omejitve pa so odvisne od preglednosti križišča ali izvoza, vendar pa v sloveniji nebi tud to pomagalo, glede na kulturo vseh voznikov, zato dragi motoristi, vozite po pameti in probajte čim več predvidevat.

lp bivši motorist jani

res vozimo se po pameti,saj zase vem da do sedaj za vsako pi.....jo ki se mi je zgodila na cesti sem bil sam kriv,dajmo VSI bolj strpno saj je vsakega življenja škoda.lep pozdrav pa srečno

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

v tujini so vsa križišča in izvozi, označena z tablami in omejitvami, omejitve pa so odvisne od preglednosti križišča ali izvoza, vendar pa v sloveniji nebi tud to pomagalo, glede na kulturo vseh voznikov, zato dragi motoristi, vozite po pameti in probajte čim več predvidevat.

lp bivši motorist jani

res je!

v sloveniji pa to nebi pomagalo zato ker je cela slovenija nasrana s tablami za omejitev tam kjer je to treba in tam kjer to ni.

primer, ravna cesta, nikjer žive duše, le ena avtobusna postaja, na kateri avtobus stoji 3x na teden.

ni vrag da je tam tabla 60!

tega je kolko češ.

jaz teh naših omejitev sploh ne jemljem resno. žal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!