Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Gospa ni bila nič kriva, ker v 2. členu ZVCP piše:

(1) Udeleženec oziroma udeleženka (v nadaljnjem besedilu: udeleženec) cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.

(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah.

Skratka - kriva je bila le, da se je rodila ... (karikiram)

No, odvzem prednosti se neuradno šteje za večji prekršek kot prekoračenje hitrosti.

Sej je jasno, da sta šla kot puščice, ampak kaj če bi pripeljala recimo 100(tam je omejitev 90, kolikor mi je znano) namesto mnogo več, kot bojda sta?

Bi potem ona dva bolj upravičeno pričakovala ravnanje drugih udeležencev po predpisih? Ali sedaj, ko sta šla mnogo hitreje, nista imela pravice pričakovati, da se drugi udeleženci ravnajo po CPPju?

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pri 27.letih nimaš niti dovoljenja (izpita) potem pokažeš, da se požvižgaš na pravila v družbi. Še dobro, da nsita bila avtomobilista, ker bi bilo mrtvih še nekaj nedolžnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo slišati grobo....nista imela sploh pravice biti na cesti brez veljavnega izpita.

Ve se kako morajo stvari potekati, ve se kaj piše v zakonu, ve se kako se je potrebno obnašati v prometu.

Vse ostalo je lapanje v prazno.

Ja, tudi to je res, se strinjam.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MihaJ:Sej je jasno, da sta šla kot puščice, ampak kaj če bi pripeljala recimo 100(tam je omejitev 90, kolikor mi je znano) namesto mnogo več, kot bojda sta?

-----

Veliko večja verjetnost bi bila, da zavirata pred ''nepričakovano oviro'' in preživita.... Ampak to je le moje mišljenje.

Konkretnega primera ne poznam, oziroma samo iz medijev, tako da nisem kompetenten soditi o tem.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na javnem forumu nekaj izjaviš, potem je fajn, da imaš za to tudi argumente. V tvojem primeru naj bi to bili 'dokazi'. In če (kar se na javnem forumu rado zgodi) nekdo tvoje izjave postavi pod vprašaj, potem gre izjavo podkrepiti z argumenti oz. v tem primeru, dokazi. To je neko osnovno pravilo takšne komunikacije, v nasprotnem gre le za nabijanje in nič drugega.

Torej, na slikah je bilo jasno videti, da gre za Forda Focusa, tako da resnično dvomim, da si bil tam sicer se ne bi zmotil pri tako osnovni zadevi. Novinar se sklicuje na poročilo prometne policije. Tvoji dokazi pa so, kje že?

Jah, buče, cvil in pobeg. Ni bilo drugega za pričakovati. Kot sem že rekel..sožalje predvsem tistim, ki se iz teh tragedij nič ne naučijo.

Aha!

Prav!

Res je!

Zadovoljen?

A lahko nehaš z butastimi vprašanji ker ti ne bom odgovoril? Še enkrat ti povem brez copy-paste pa probi sam zaključit. Niso le trditve so dokazi. Voznica Forda je izjavila, da je motorista sicer videla ampak je mislila, da so dovolj daleč. Zaradi prevelike hitrosti motoristov in slabe ocene voznice se je končalo kot se je.

Zdaj upam, da mi ne boš več težil. Ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej si:

- sodnik

- policist

- forenzik

? :-)

Tega iz tvojih dosedanjih izpadov na forumu ni bilo mogoče razbrati.

Dober poslušalec. Si pomislil na to?;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, odvzem prednosti se neuradno šteje za večji prekršek kot prekoračenje hitrosti.

Sej je jasno, da sta šla kot puščice, ampak kaj če bi pripeljala recimo 100(tam je omejitev 90, kolikor mi je znano) namesto mnogo več, kot bojda sta?

Bi potem ona dva bolj upravičeno pričakovala ravnanje drugih udeležencev po predpisih? Ali sedaj, ko sta šla mnogo hitreje, nista imela pravice pričakovati, da se drugi udeleženci ravnajo po CPPju?

A zdaj bomo pa hipotetizirali? Če bi onadva pripeljala samo 10 km/h prehitro, bi ju gospa morda videla in ne bi "vzela prednosti".

Upam le, da jima ne bodo na nagrobnik napisali "Imela sta prednost ...".

Glede odvzema prednosti - Koliko kazenskih točk dobiš (in koliko plačaš kazni), če odvzameš prednost, ali pa, če pripelješ ful prehitro (recimo, teoretično, da je faktor hitrosti za vsaj 100% večji od dovoljene?) ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko nehaš z butastimi vprašanji ker ti ne bom odgovoril? Še enkrat ti povem brez copy-paste pa probi sam zaključit. Niso le trditve so dokazi. Voznica Forda je izjavila, da je motorista sicer videla ampak je mislila, da so dovolj daleč. Zaradi prevelike hitrosti motoristov in slabe ocene voznice se je končalo kot se je.

Zdaj upam, da mi ne boš več težil. Ok?

Ah, ja, potem je pa res ona kriva. Kaj pa ne pričakuje, da bo Rossi sredi dirke pripeljal mimo nje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede odvzema prednosti - Koliko kazenskih točk dobiš (in koliko plačaš kazni), če odvzameš prednost, ali pa, če pripelješ ful prehitro (recimo, teoretično, da je faktor hitrosti za vsaj 100% večji od dovoljene?) ....

Potem takem najboljš da se gremo vsi vozit v nasprotni smeri po avtocesti, veselo čez rdčeo. Je manj pik in manj E kot 30km prehitro in po tvoji logiki veliko manj nevarno? wallbash.gifwallbash.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha!

Prav!

Res je!

Zadovoljen?

A lahko nehaš z butastimi vprašanji ker ti ne bom odgovoril? Še enkrat ti povem brez copy-paste pa probi sam zaključit. Niso le trditve so dokazi. Voznica Forda je izjavila, da je motorista sicer videla ampak je mislila, da so dovolj daleč. Zaradi prevelike hitrosti motoristov in slabe ocene voznice se je končalo kot se je.

Zdaj upam, da mi ne boš več težil. Ok?

kjer je omejitev 90km/h se ocenjuje razdalja in s tem tudi potreben čas za manever - v tem primeru zavijanja na levo - glede na omenjeno maximalno dovoljeno hitrost in trenutno oddaljenost nasproti vozečega vozila...

enostaven izračun : 30 m/s = 108 km/h ... če rabiš za manever zavijanja v levo 5s , je minimalna oddaljenost objekta 5x30 + 2s ( 60m) za čas speljevanja = 210 m .... ker baje motorji zavirajo bolje kot avtomobili ( sploh z izkušenim dirkačem v sedlu,ki naj bi imel nadpovprečno dobre reflekse) ostane za reakcijo in ustavitev motorja celih 5s ... če odštejemo 1s za reakcijo motorista(od trenutka ko avto resnično spelje) ostane še 120m za zaviranje (4s) ....

zavorna pot motorja pri hitrosti 108km/h ( 20 % nad najvišjo dovoljeno hitrostjo !!!!) = (100x108) / 100 /2 =54m....120-54 = 66m pred oviro...

če je hitrost približujočega se vozila enormno višja pa ( na žalost vseh vpletenih) ponavadi pride do nesreče ... koliko bi pa ti toleriral prekoračitev hitrosti je pa tvoja osebna stvar ter mnenje in ne stvar zakonov in predpisev...

vse ostalo pa je v rokah izvedencev prometne stroke , ki bodo krivdo tudi neizpodbitno določili - izračunali !!!!!!!!... no to so potem dokazi o hitrosti...

mi pa vzbuja dvome tisto o "brez veljavnih dovoljenj"... katerih ??? vozniških ??? dvomim da si je katerikoli organizator dirk na grobniku privoščil spustiti na dirko voznika brez ustreznega izpita... kolikor mi je bilo včasih znano so potrebovali še dirkaške licence...

pred vsako dirko je tudi tehnični pregled vozil....

če ti še sedaj ni jasna poanta tega krega ti pa jaz ne morem več pomagati... tistim drugim se reče ...nekaj v vezi s psiho ... pa srečno vožnjo tebi ,meni in vsem ki so na cesti - od sedaj pa do neskončnosti ! lp thumper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se kar strinjam s tabo,vedar zakaj toliko policistov na na naših cestah?Ravno zaradi neupoštevanja cestno prometnih predpisov,prevelikega divjanja čez kraje oziroma vasi in objesnega obnašanja nekatreih motoristov.Da ne omenjam ljudi,kateri vozijo avtomobile po levi strani vozišča,izsiljujejo,spregledajo,se ne odmaknejo motoristu,če je to potrebno itd.Teh stvari npr. v Avstriji še nisem vidu.Večkrat se vozu čez vasi in kraje vidu nobenga policista,avtomobili za katerimi sem se pripeljal so se mi odmaknili itd.Njihova kultura obnašanja na cesti ja daleč pred našo,zato ne rabijo policistov po raznih grmovjih itn,ipak smo še balkanci in bo treba še veliko truda preden pridemo na njihov raven obnašanja na cesti.Res je vrtimo se v začaranem krogu iz katerega žal še ne moremo.Kar se tiče dveh pokojnih motoristov pa moje sožalje.

Ti se pa nisi prav dosti po Avstriji vozil a ne ?

Ker:

1. Je v Avstriji veliko več policistov na cesti v vsakem obdobju kot pri nas (ni možno vikend fure odpeljat, ne da bi vaj enih merilcev videl). Je pa res, da so praviloma na bolj normalnih mestih oziroma tam, kjer je to res potrebno (naselja, ...)

2. Se v Avstriji policisti zelo dobro skrivajo pa še barva njihovih vozil in oblačil je taka, da jih he prav težko videti. Skoraj tako, kot je naše praviloma težko spregledati.

Kar se pa kulture vožnje tiče pa je po mojih izkušnjah cirka enaka v Sloveniji, Italiji, Avstriji in Nemčiji, je pa res da so bistveno bolj strpni v Angliji :)

Umikanje avtomobilistov motoristom pa je ena prav bedasta stvar. Ravno na zadnji furi sem dobil cel kup gramoza izpod kol takega "kulturnega" voznika, ki nikakor ni prenesel, da se vozim normalno za njim in je na bankino zavozil v želji po umikanju (čeprav je bil nasprotni promet in niti slučajno nisem hotel prehitevati v škarje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se ravno iz vožnje peljala domov, okoli 11.00 je bilo in sem v jarku med grmovjem, mal pred Pijavo Gorico, videla ležati motor. Na kraju sta bila dva policista na motorju in kup ljudi, motorista pa nisem videla (verjetno so ga reševalci že odpeljali). Izgleda, da je spet počilo ali pa se je komu umikal :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

kjer je omejitev 90km/h se ocenjuje razdalja in s tem tudi potreben čas za manever - v tem primeru zavijanja na levo - glede na omenjeno maximalno dovoljeno hitrost in trenutno oddaljenost nasproti vozečega vozila...

...

Zelo zanimiv izračun.

In kje upoštevaš, če ti zavije znotraj teh 66 metrov ?

Identična situacija se je zgodila meni in le srečnemu spletu okoliščin se lahko zahvalim, da tukaj niste razglabljali kako ultra divje sem pripeljal. Pa sem šel po omejitvi, ko je gospa zatopljena v pogovor s sopotnikom zavila pred mene levo brez žmigavca (nasproti vozeča).

Tako, da bi bilo fino, da ne eni ne drugi ne špekulirajte. Če se bojo strokovnjaki potrudili in želeli bojo že izračunali in ugotovili kako je bilo. Tokrat vsaj ni bilo a-priori v policijskem poročilu zapisano, da sta bila motorista zaradi prekoračene hitrosti avtomatsko kriva.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cesta žal ni tekmovalna pista... kot taka je namenjena predvsem običajnim ljudem, 18letnim zelencem in 70+letnim starostnikom, eni obvladajo tako, drugi spet drugače... nismo vsi na njej ves čas 110% skoncentrirani, tako kot so dirkači v tistih par deset minutah vožnje...

l.p.

Mislim, da zgornji odstavek 100% povzame bistvo "problema" in je nadaljna debata nesmiselna.

Podpišem.

Popravljeno . Popravil Sale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zanimiv izračun.

In kje upoštevaš, če ti zavije znotraj teh 66 metrov ?

Identična situacija se je zgodila meni in le srečnemu spletu okoliščin se lahko zahvalim, da tukaj niste razglabljali kako ultra divje sem pripeljal. Pa sem šel po omejitvi, ko je gospa zatopljena v pogovor s sopotnikom zavila pred mene levo brez žmigavca (nasproti vozeča).

Tako, da bi bilo fino, da ne eni ne drugi ne špekulirajte. Če se bojo strokovnjaki potrudili in želeli bojo že izračunali in ugotovili kako je bilo. Tokrat vsaj ni bilo a-priori v policijskem poročilu zapisano, da sta bila motorista zaradi prekoračene hitrosti avtomatsko kriva.

odbiješ 0.5s reakcijskega časa ker je voznik-dirkač z veliko boljšimi refleksi od povprečnega motorista. 66-15 = 51m ... ker ss motorji zavrejo veliko bolje ( po zagotovilih samih "dirkačev" !!!!) kot povprečen avto ( mondeo 1,8 l.2006 je imel zavorno pot od 100-0 38,6m) , pa če vzameš 40m mu ostane še vedno 11m ....

tudi meni tukaj nekaj ne štima ... samo se zanašam na izkušnje vseh , ki vozijo hude motorje in upam , da govorijo resnico...v nasprotnem lažejo tudi sami sebi ... in tako je na koncu - 11m..

v tem primeru pa je gospa rekla , da ju je videla....

oprosti..ne špekuliramo... pogovarjamo se, razgljabljamo , računamo in obenem vsi skupaj upamo na to , da se kaj takega ne bi dogodilo ne nam in ne komu drugemu.

pa prav jaz sem v četrtek videl kako zasuka 1300 težek avto ko prileti vanj drugi avto približno enake teže...po laično : motor je cirka 6x lažji....za isti učinek same surove sile mora biti hitrost posledično tolikokrat večja ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odbiješ 0.5s reakcijskega časa ker je voznik-dirkač z veliko boljšimi refleksi od povprečnega motorista. 66-15 = 51m ... ker ss motorji zavrejo veliko bolje ( po zagotovilih samih "dirkačev" !!!!) kot povprečen avto ( mondeo 1,8 l.2006 je imel zavorno pot od 100-0 38,6m) , pa če vzameš 40m mu ostane še vedno 11m ....

tudi meni tukaj nekaj ne štima ... samo se zanašam na izkušnje vseh , ki vozijo hude motorje in upam , da govorijo resnico...v nasprotnem lažejo tudi sami sebi ... in tako je na koncu - 11m..

v tem primeru pa je gospa rekla , da ju je videla....

oprosti..ne špekuliramo... pogovarjamo se, razgljabljamo , računamo in obenem vsi skupaj upamo na to , da se kaj takega ne bi dogodilo ne nam in ne komu drugemu.

pa prav jaz sem v četrtek videl kako zasuka 1300 težek avto ko prileti vanj drugi avto približno enake teže...po laično : motor je cirka 6x lažji....za isti učinek same surove sile mora biti hitrost posledično tolikokrat večja ...

Najprej je treba vedeti, da je zamisel, da se motor ustavi bistveno hitreje kot avto samo mit. Motor se ustavi približno enako hitro, če voznik motorja zna idealno zavirati, kar pa zmore redko kateri dirkač, kaj šele povprečen cestni voznik.

Druga stvar pa je treba pomisliti, kdaj se avto znajde pred tabo, da niti na bremzo ne stisneš. Na baje pregledni ravni cesti...

Nikakor ne opravičujem nobene prehitre vožnje po cestah, ampak vsi moralizatorji se zavedajte, da se taka situacija lahko na žalost zgodi vsakemu od nas tudi pri čisto dovoljenih hitrostih.

A se kdo sploh spomni video spota, ko se avto zaleti v drog pri 50/70/90 km/h. Pri 70 se drog ustavi pri vetrobranskem steklu. Zaključek, kaj se pri tej hitrosti zgodi z motoristom naj pa kar vsak sam potegne ...

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej je treba vedeti, da je zamisel, da se motor ustavi bistveno hitreje kot avto samo mit. Motor se ustavi približno enako hitro, če voznik motorja zna idealno zavirati, kar pa zmore redko kateri dirkač, kaj šele povprečen cestni voznik.

Druga stvar pa je treba pomisliti, kdaj se avto znajde pred tabo, da niti na bremzo ne stisneš. Na baje pregledni ravni cesti...

Nikakor ne opravičujem nobene prehitre vožnje po cestah, ampak vsi moralizatorji se zavedajte, da se taka situacija lahko na žalost zgodi vsakemu od nas tudi pri čisto dovoljenih hitrostih.

A se kdo sploh spomni video spota, ko se avto zaleti v drog pri 50/70/90 km/h. Pri 70 se drog ustavi pri vetrobranskem steklu. Zaključek, kaj se pri tej hitrosti zgodi z motoristom naj pa kar vsak sam potegne ...

no saj na koncu imamo pa možnost , da bomo sami sebi priznali kako resnico..jaz , ti in upam da še kdo drug poleg naju.

moja primerjava je bila vzeta iz neke revije.. testno zaviranje od 100-0 km/h se izvaja s stisnjeno sklopko brez prestavljanja navzdol pri vseh vozilih enako... v tej primerjavi je imela honda cbr 600 rr zavorno pot 46,8m ... baje takrat šestotak z najboljšimi zavorami v svoji klasi...

najtežji od vseh odgovorov na "nepredvidljive " situacije - na žalost samo : "predvidevanje" ... pa kakor komu uspe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!