Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Vsi vozimo zase normalno. yes.gif

To si dobro napisal.

Ker je imel včeraj v Šikolah nesrečo moj prijatelj, sem šel danes zjutraj pogledat prizorišče nesreče. Ovinek izredno pregleden, če ni vozil!!! Dedu, ki je prehiteval v desni ovinek, je kolona prehitevanih vozil naredila ovinek popolnoma nepregleden, enako pa tudi nesrečnemu motoristu. Če seštejemo hitrost obeh vozi je to cca 200 km/h, kar je za 30 m preglednosti premalo za reakcijo. Obeh! O tem, da je bil ponesrečeni odličen motorist, daleč od divjaka, vemo mi, ki smo ga poznali. Temu, ki pri 75 letih počenja take kretenizme na cesti,....headbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne bolj počasne? :) Vožnja se vedno prilagodi razmeram in zmožnostim šoferja ter v OKVIRU ZVCP.

In ceste so v tem trenutku že na zgornji meji omejitev po ZVCP, skratka normalno prevozne in gume v teh mejah normalno primejo, tako da "počasnih" ni.

Morda si hotel povedati, da ceste še niso za "prehitre".

Ja to ja, za "prehitre" je se premrzlo, ceprav ko bo vroce bodo se vedno prehitri :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 95km me je prehitevo en tip z avtomobilom neko staro kljusetino Daewoo Nexia……

Peljal se je sigurno 120 mimo mene omejitev 90…..Po parih kilimetrih spet ena baba zmešana z avtom v ravnini omejitev 90 ,gre prehitevat avto pred sabo,od daleč je morala videti mene in ne,da bi pribremzala in zavila nazaj na svoj pas direkt proti meni…..še sreča ,da je bila cesta dosti široka,da sem se peljal tik ob robu bankine…….Za zaključek proti večiru,pa od zadaj BMW,direk pred mene izsili prostor pred mano in naprej čez polno črto še 3 avte pred mano skoraj škarje nasprotnemu avto………..

Pa kaj je folk čist nor…………..bo treba snemat,vožnjo pa takšne dogotke na internet dat,da se bojo lahko goveda po cesti gledala kaj počnejo……………

Pa naj še policija njih kaznuje na podlagi video posnetkov,tko kot motoriste ,ki posnamejo svoje dirke……

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje sožalje :cry: .

Kolikor sem prebral in uspel zvedet nasploh, ni naredil nič napačnega. Imel je smolo, bil na napačnem kraju ob napačnem času :wacko: .

Vsi uživamo v vožnji, tako ali pa drugače (eni bolj hitro, drugi pač bolj počasi), vsak sam more vedet da tvega in za ta užitek je pač to treba vzet v zakup( še nič ni blo zastonj).

Prehitro seje začelo,jaz se pred 15-tim Aprilom nebom vsedla na motor,sem pa danes videla več kot 20 + motoristov vglavnem posamezniki in nažalost moram reči,da mogoče je eden peljal v naselju po CPP!

Vsak sam ve koliko je sposoben in kje so njegove meje, ko se tega držiš in to upoštevaš, verjetno tudi nikoli ni problemov. Neumno se mi zdi, kot sem uspel zasledit pri marsikomu, da lahko nekdo drug govori in odoloča "kaj je za nekoga drugega varno" in "kje so njegove meje".

Primer:

-Sam ne znam matematike, in zato pričakujem, da je tudi nihče drug ne zna... ??? :? :?

-Ker je zame nevarno plezat v gorah, tudi drugi ne bi smeli...?? :? :?

Mislim, to je napačna logika ljudi :unsure: ,... Če ti ne zmoreš, še ne pomeni da drugi zdaj tud ne zmorejo...

Brez zamere in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet ena fajna tema za nabijanje in glodanje kosti. Kot vsako leto in vedno znova..poanta pa je na koncu venomer ista:

Pazite nase, ker drugi ne bodo. Predvidevanje, vožnja prilagojena razmeram itn. tako kot piše v vseh tistih nasvetih, ki jih je odprl motorider in se jih splača vsako leto znova prebrati.

Pazite nase in zmanjšali boste možnosti, da bo kaj šlo narobe. Ker ne morete spreminjati drugih se prilagodite temu dejstvu in sami poskrbite za svojo varnost.

:worship: Fritz :worship:

...pa nič drugače!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, pazite nase, ker drugi ne bodo.

Tudi sam sem včeraj naletel na Megane coupe. Na ravnem delu ceste sem prehiteval, ko je pred mano skočla z Meganom in mi zaprla pot. Jedva sem se obdržal. Motor je že nosl sem in tja, kolesa blokirala (kje je zdaj ABS) in z veliko sreče obstal na motorju.

Ženska se je opravičevala vendar ti opravičilo, če si invalid al pa pod rušo, nič ne pomaga, pomaga le velika mera previdnosti in pa vsaj malo sreče.

Srečno vsem udeležencem v prometu, predvsem šibkejšim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj z Fripson opazujeva modele kako nažigajo. Naštela, sva celo dva na SS stroju, ki sta se peljala "normalno". Če bo tako, bo v črno kroniko kaj pisati.

:yes:

Pa da se ne bo počutil ker napadenega... na kupu so pač bili sami SSi z izjemo FJR-jke in CBF-ke. Skratka, večina štart in gas do daske ("menda gre tko motor lažje v breg"...izjava gospoda v letih :P) Enemu junaku je kar pošteno pometlo zadnji konc, ni veliko falilo :doze:

Kar je pa najbolj zanimivo...piloti so vsi bili 30/40+

Fantje...pamet v glavo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, sej zaradi vsega tega se sprašujem o smotrnosti akcije proti motoristom. Glede na mešano krivdo bi morala akcija zajemati vsa vozila, ki so pogosto udeležena v nesrečah z motoristi (pa tudi drugimi avtomobili). Res je, da čez zimo malo pozabimo na sposobnosti, vendar tudi drugi pogosto pozabijo na nas. Resnično mi je žal za tega motorista, saj vsaka taka nesreča doda slab priokus vožnji z motorjem. Sam sicer zmeraj zmanjšam hitrost, če se mi približuje kolona vozil, ampak resnično siguren ne moreš biti nikoli.

P.S.: Sej vem, da se bo marsikomu zdelo sporno, vendar meni so se po uporabi dolge luči podnevi, občutno zmanjšali odvzemi prednosti s strani drugih udeležencev.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Sej vem, da se bo marsikomu zdelo sporno, vendar meni so se po uporabi dolge luči podnevi, občutno zmanjšali odvzemi prednosti s strani drugih udeležencev.

Dodaj še, da se ti je povečalo blendanje nasproti vozečih, kar pomeni, da se je v sorazmerno velikem krogu okoli tebe povečala povprečna stopnja nervoze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodaj še, da se ti je povečalo blendanje nasproti vozečih, kar pomeni, da se je v sorazmerno velikem krogu okoli tebe povečala povprečna stopnja nervoze.

:) ta je dobra in resnična, sam če ostane samo pri blendanju je ok., ko bodo pa od nervoze nalašč vozili po drugi strani pasu, potem ves da si se vedno na Balkanu in te obdaja primitiven narod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodaj še, da se ti je povečalo blendanje nasproti vozečih, kar pomeni, da se je v sorazmerno velikem krogu okoli tebe povečala povprečna stopnja nervoze.

Povečana stopnja nervoze? Za koliko sekund? Kako velik je ta krog? 100 m in konec?

Med belo in črno barvo nekega mnenja je še cela barvna paleta.....

Če pri uporabi dolgih luči uporabljaš glavco za mislit in ne samo za simetrijo telesa, si na dobri poti. Stalna uporaba dolge luči je neumnost, če ni potrebna (naselje). Če pa oceniš, da je dobro biti bolj viden, jo prižgi!! Tudi v naselju! Posiljevanje drugih udeležencev z močno dolgo lučjo je brez veze, je idiotizem prve vrste. Rekel sem, če je brez veze!!! Dobri vozniki (med katere se štejem - zaradi staža) bomo celo pohvalno odreagirali na povečano vidnost nasproti vozečega majhnjega vozila. Torej, je potrebno med vožno razmišljati in dolgo - kratko luč uporabljati pametno in stalno. Bolje je, da je nasproti vozeči voznik podnevi "strašno zaslepljen", kot pa da spregleda. Je neverjetno manjša škoda in posledice. Logično?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal se je že začelo, tale nesrečni motorist ni imel sreče. Na ravno tak način smo izgubili nam dragega člana v klubu. Večkrat uporabim tudi jaz dolgo luč in imam občutek, da me bolj opazijo nasproti vozeči. Se pa večkrat poslužim teme našega moto riderja in verjemite se zamislim nad marsikatero že preživeto situacijo, pravim že preživeto in to mi odpihne vse velike neumnosti in prehitre želje na cesti. Je pa tudi tako, da ne moreš v takem trenutku nič, ko te ujame usoda, žal !

Se vam splača prebrat in upoštevat nasvete moto riderja, verjemite !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, sej zaradi vsega tega se sprašujem o smotrnosti akcije proti motoristom. Glede na mešano krivdo bi morala akcija zajemati vsa vozila, ki so pogosto udeležena v nesrečah z motoristi (pa tudi drugimi avtomobili). Res je, da čez zimo malo pozabimo na sposobnosti, vendar tudi drugi pogosto pozabijo na nas. Resnično mi je žal za tega motorista, saj vsaka taka nesreča doda slab priokus vožnji z motorjem. Sam sicer zmeraj zmanjšam hitrost, če se mi približuje kolona vozil, ampak resnično siguren ne moreš biti nikoli.

P.S.: Sej vem, da se bo marsikomu zdelo sporno, vendar meni so se po uporabi dolge luči podnevi, občutno zmanjšali odvzemi prednosti s strani drugih udeležencev.

Po možnosti tudi v naselju oziroma mestu veselo svetiš v ogledala osebnim vozilom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Sej vem, da se bo marsikomu zdelo sporno, vendar meni so se po uporabi dolge luči podnevi, občutno zmanjšali odvzemi prednosti s strani drugih udeležencev.

Isti vtisi, kar pa ne pomeni, da podpiram vožnjo z dolgo lučjo podnevi, vendar pomaga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povečana stopnja nervoze? Za koliko sekund? Kako velik je ta krog? 100 m in konec?

Med belo in črno barvo nekega mnenja je še cela barvna paleta.....

Če pri uporabi dolgih luči uporabljaš glavco za mislit in ne samo za simetrijo telesa, si na dobri poti. Stalna uporaba dolge luči je neumnost, če ni potrebna (naselje). Če pa oceniš, da je dobro biti bolj viden, jo prižgi!! Tudi v naselju! Posiljevanje drugih udeležencev z močno dolgo lučjo je brez veze, je idiotizem prve vrste. Rekel sem, če je brez veze!!! Dobri vozniki (med katere se štejem - zaradi staža) bomo celo pohvalno odreagirali na povečano vidnost nasproti vozečega majhnjega vozila. Torej, je potrebno med vožno razmišljati in dolgo - kratko luč uporabljati pametno in stalno. Bolje je, da je nasproti vozeči voznik podnevi "strašno zaslepljen", kot pa da spregleda. Je neverjetno manjša škoda in posledice. Logično?

Idiotizem je to, da ima že 1/4 avto "fahrerjev", predvsem mladičev aftermarket ksenonke ali pa ene smotane bele bleščeče luči, pa ni važno ali so prižgane dolge ali kratke, vseeno blešči bolj kot dolga navadna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) ta je dobra in resnična, sam če ostane samo pri blendanju je ok., ko bodo pa od nervoze nalašč vozili po drugi strani pasu, potem ves da si se vedno na Balkanu in te obdaja primitiven narod.

Njemu bo poblendal, naprej bo pa malce bolj nervozen ... in bo morda naredil kakšno neumnost več...in bolj brez slabe vesti, saj 2prekleti motoristi vozijo z dolgimi" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Idiotizem je to, da ima že 1/4 avto "fahrerjev", predvsem mladičev aftermarket ksenonke ali pa ene smotane bele bleščeče luči, pa ni važno ali so prižgane dolge ali kratke, vseeno blešči bolj kot dolga navadna!

In ker imajo oni, dajmo še mi imet ...

kar se mene tiče, bom lobiral za to, da začnejo na tehničnih in tudi policaji na cesti bolj temeljito opravljati svoje delo ...

ker če gremo "kdo ma večjega", si lahko počasi samo še tri pare meglenk na čelado montiram pa malo blendam, ko se mi bo zazdelo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodaj še, da se ti je povečalo blendanje nasproti vozečih, kar pomeni, da se je v sorazmerno velikem krogu okoli tebe povečala povprečna stopnja nervoze.

Ne, vbistvu mi enkrat ni nihče poblendal, ki mi je nasproti pripeljal, pa to prakso uporabljam že vsaj 8 let (recimo 50.000km). Sicer sem tudi z avtom precej na cesti in me dolga luč podnevi, ne pri avtomobilistih, ne pri motoristih ni nikoli zmotila (čeprav je moj avto sorazmerno nizek). Opazil sem jih, vendar bleščalo mi ni nikoli. Kako je pri ostalih ne vem, vendar se mi zdi, da jih večina jamra bolj iz razloga, ker to pač ni dovoljeno, ne zato, ker bi jih dolga luč nasproti vozečega sredi belega dne tako zaslepila, da ne bi videli na cesto. Sej prednost je ta, da jo opaziš tudi s kotičkom očesa, ne rabiš buljit v njo kot vešča. Ponoči je seveda drugače, ker je oko navajeno na temo in te močen kontrast zmoti. Sicer pa, raje ostanem viden pa koga zmotim, kot pa pašteta, ker nisem zmotil nikogar.

Po možnosti tudi v naselju oziroma mestu veselo svetiš v ogledala osebnim vozilom :)

Tudi v naselju. Tam se namreč zgodi 90% odvzemov prednosti. Sicer se vozim po omejitvah, ampak odkar se poslužujem dolge luči, se ne spomnim, da bi se mi zgodilo, da bi tisti hip nekdo zavil predme, ko pripeljem mimo. Kar se pa ogledal tiče, je pa verjetno bolj vprašanje, koliko ljudje sploh gledajo v njih. Včasih se za kom peljem, ki ga poznam, nekajkrat poblendam, pa nobenega odziva. Potem pa pride odgovor v stilu: "Aja, nisem gledal nazaj..."

Idiotizem je to, da ima že 1/4 avto "fahrerjev", predvsem mladičev aftermarket ksenonke ali pa ene smotane bele bleščeče luči, pa ni važno ali so prižgane dolge ali kratke, vseeno blešči bolj kot dolga navadna!

Aftermarket, serijske, ksenonke ali navadne luči, če so razštelane in svetijo v nebo so enako ali bolj moteče od dolgih luči. Občasno tudi tisti senzorji za izravnavanje snopa, pralniki in podobna navlaka nič ne pripomore. Ampak taki so moteči predvsem ponoči. Podnevi jih komaj opaziš.

In ker imajo oni, dajmo še mi imet ...

kar se mene tiče, bom lobiral za to, da začnejo na tehničnih in tudi policaji na cesti bolj temeljito opravljati svoje delo ...

ker če gremo "kdo ma večjega", si lahko počasi samo še tri pare meglenk na čelado montiram pa malo blendam, ko se mi bo zazdelo ...

Motor je ožji in ga je lažje spregledat. Zato gre. Ne zato, da bi želel komu nagajat. Ali se s kom primerjat in merit dolžino.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa, raje ostanem viden pa koga zmotim, kot pa pašteta, ker nisem zmotil nikogar.

To se bere kot 'Sicer me pa boli briga za druge, pomembno je, da je meni fajn!'. Na tržišču je cel kup aftermarket izdelkov, ki pripomorejo k boljši vidljivosti in ne motijo ali slepijo drugih udeležencev..od dodatnih luči, LED-ic, oblačil in zaščitne opreme v fluorescentnih barvah do odsevnih nalepk in trak itn.

Da bi si montiral rumeno rotacijsko luč in sireno pa recimo, nisi pomislil?

Tudi v naselju. Tam se namreč zgodi 90% odvzemov prednosti. Sicer se vozim po omejitvah, ampak odkar se poslužujem dolge luči, se ne spomnim, da bi se mi zgodilo, da bi tisti hip nekdo zavil predme, ko pripeljem mimo. Kar se pa ogledal tiče, je pa verjetno bolj vprašanje, koliko ljudje sploh gledajo v njih. Včasih se za kom peljem, ki ga poznam, nekajkrat poblendam, pa nobenega odziva. Potem pa pride odgovor v stilu: "Aja, nisem gledal nazaj..."

Čudno, jaz se vozim s prižganimi kratkimi lučmi pa teh težav nimam. Razumem, da imajo nekateri motorji zelo slabe luči ampak XX1100 ni med temi, vsaj kolikor je meni znano. Vsekakor tvoja logika ne velja za vse. Nekateri motocikli imajo že po defaultu dokaj močne luči in te znajo biti moteče tudi ob pravilni uporabi saj prednji konec motocikla niha gor in dol. Pretiravanje z dolgimi pa stvar še poslabša. Nobeno pretiravanje ni v redu, tako tudi to ne.

Aftermarket, serijske, ksenonke ali navadne luči, če so razštelane in svetijo v nebo so enako ali bolj moteče od dolgih luči. Občasno tudi tisti senzorji za izravnavanje snopa, pralniki in podobna navlaka nič ne pripomore. Ampak taki so moteči predvsem ponoči. Podnevi jih komaj opaziš.

Mislim, na podlagi česa prihajaš ti do takšnih zaključkov in si upaš tako veselo trditi neke stvari? Zakaj misliš, da obstajajo tehnični pregledi in zakaj, je so se sploh trudili v avto montirat vse tiste mehanizme in servo-motorčke za uravnavanje višine snopa pri serijsko vgrajenih xenon lučeh, 'če ta navlaka občasno nič ne pripomore'? Mimogrede, razštelani aftermarket ksenoni ali tisti s pokvarjenim sistemom za uravnavanje višine snopa so tudi podnevi moteči ampak to bo težko priznal nekdo, ki se vozi z dolgimi, saj ni nič boljši od njih.

Kot je Mašina napisal, si tudi jaz želim, da bi policisti s cest odstranili vse, ki zaradi neustreznih naprav ali zlorabe vgrajenih naprav, motijo druge udeležence v prometu. Ene stvari so predpisane v zakonu zato, ker bi v nasprotnem prišlo do kaosa, še posebej, če bi vsi pravila prikrojili po svoje.

Motor je ožji in ga je lažje spregledat. Zato gre. Ne zato, da bi želel komu nagajat. Ali se s kom primerjat in merit dolžino.

In ker gre za to, ti to daje pravico slepiti druge z dolgo lučjo. Zanimivo. Nekak se ne spomnim tega iz avto šole.

Lej, noben od nas ti ne more preprečiti tega in marsikdo bo prižgal dolge luči ali poblendal, če bo menil, da je to potrebno. Ne zagovarjaj pa vožnje s stalno prižganimi dolgimi lučmi, ker za to nimaš argumentov, bluziš, ker to ni pošteno do drugih udeležencev v prometu in ker je to v nasprotju s predpisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ali vsi zagovorniki dolge luči oblečete tudi odsevni telovnik in recimo žive barve ali ste vsi v črnem, pa gas in dolge luči?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav v naselju ne rabiš dolgih, ker je vidljivost boljša kot izven, hitrost nizka, večinoma semaforizirano itd. In prav v naselju je dolga luč bolj moteča kot izven, kjer že kraljujejo meglenkarji.

In kako poblendaš če že imaš dolge prižgane? :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolge luči so za avtomobiliste in motoriste moteče

in vzbujajo agresijo. Jest sem proti,:nono:

pa sem tud motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!