Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo, se komu kaj sanja kako je zdaj ko je Hrvaška v EU, meja je pa še zmeraj, da bi uvozil oz. samo prepeljal enega nehomologiranega stirikolesnika k nam? Bi rabil met kakšne papirje? bi bila kupoprodajna dosti?

Objavljeno

samo kupoprodajna je dovolj, če ni homologiran in ni za na cesto.

Objavljeno

Zdravo.

Imam dva vprašanja in sicer:

 

1.

mobile.de je nemška stran ,moto.it  je italijanska,  ali je kakšna podobna stran, kjer so NOVI/rabljeni motorji iz Avstrije? 

 

2. Da še tukaj vprašam, ker je tukaj primerno vprašanje, da ne smetim drugih tem.

 

Kako je z kupovanjem NOVEGA  motorja iz tujine, zanima me predvsem nemčija, avstrija? 

Ali pri njih lahko kupiš motor brez davka?

 Ker mi je bilo rečeno, da pri nas moraš v vsakem primeru plačati 22% davek.  Ve kdo točno kako je na stvari? 

bom kr dal primer,  nov kawasaki SX, model 2014. 

link:

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/kawasaki-z-1000-sx-modell-2014-obertraubling/186346046.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=6&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=1000sx&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&usage=NEW&noec=1

 

torej motor stane pri njih 10.290 EUR (brutto) oz brez davka 8.647 EUR (Netto)

 

Katero ceno jim plačaš v Nemčiji, če uvoziš nov motor k nam v Slovenijo ?

Ali 10.290 in pri nas naš 22% davek, ali pri njih lahko kupiš nov motor brez davka 8647 in potem plačaš pri nas davek 22% in ostale papirje (homologacija..) ?

 

Ve kdo točno kako ta stvar poteka oz pozna kdo koga, kjer bi se lahko pozanimal (kontakt)

hvala

 

Lp

Objavljeno

Js mislm, da jim placas Netto, ker gre itak v izvoz...pol pa pri nas placas kar je treba.

Objavljeno

ne filozofirite, plačaš polno EU ceno, če nebi bili član EU, bi dobil davek nazaj, oziroma ga neb plačal, edino, da ga kupiš preko firme, takrat je brez in da neboste preveč kompliciral, NE IZPLAČA SE KUPIT NOVO VOZILO V DRUGI DRŽAVI EU in ga vozit k nam.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo.

Imam dva vprašanja in sicer:

 

1.

mobile.de je nemška stran ,moto.it  je italijanska,  ali je kakšna podobna stran, kjer so NOVI/rabljeni motorji iz Avstrije? 

 

2. Da še tukaj vprašam, ker je tukaj primerno vprašanje, da ne smetim drugih tem.

 

Kako je z kupovanjem NOVEGA  motorja iz tujine, zanima me predvsem nemčija, avstrija? 

Ali pri njih lahko kupiš motor brez davka?

 Ker mi je bilo rečeno, da pri nas moraš v vsakem primeru plačati 22% davek.  Ve kdo točno kako je na stvari? 

bom kr dal primer,  nov kawasaki SX, model 2014. 

link:

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/kawasaki-z-1000-sx-modell-2014-obertraubling/186346046.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=6&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=1000sx&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&usage=NEW&noec=1

 

torej motor stane pri njih 10.290 EUR (brutto) oz brez davka 8.647 EUR (Netto)

 

Katero ceno jim plačaš v Nemčiji, če uvoziš nov motor k nam v Slovenijo ?

Ali 10.290 in pri nas naš 22% davek, ali pri njih lahko kupiš nov motor brez davka 8647 in potem plačaš pri nas davek 22% in ostale papirje (homologacija. .) ?

 

Ve kdo točno kako ta stvar poteka oz pozna kdo koga, kjer bi se lahko pozanimal (kontakt)

hvala

 

Lp

 

Davka DDV in DMV plačaš samo v državi v kateri ga registriraš. Sklepam, da je procedura enaka kot z uvozom rabljenega motorja samo, da ti davčna poleg DMV-ja odmeri še DDV in to je to.

 

Več si lahko tukaj prebereš.

http://www.durs.gov.si/si/davki_predpisi_in_pojasnila/davek_na_motorna_vozila_pojasnila/brosura_obdavcitev_motornih_vozil_in_plovil/

 

Ti pa svetujem, da stopiš še do kakega tehničnega, kjer delajo homologacijo oziroma kar na davčno in ti bodo natanko vse pojasnili. Vsekakor pa v EU nisi dvojno obdavčen.

 

Pazi edino še na stopnjo davka DMV. Kawasaki SX 1000 je 1.049 ccm in ker je nad 1.000 ccm plačaš dodatnih 5% davka na luksuz. Torej je skupni DMV 10%.

 

Pa srečno.

 

Igor

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Kaj pa je kaka stran za rabljene motorje za avstrijo ?

 

lp

Objavljeno

ne filozofirite, plačaš polno EU ceno, če nebi bili član EU, bi dobil davek nazaj, oziroma ga neb plačal, edino, da ga kupiš preko firme, takrat je brez in da neboste preveč kompliciral, NE IZPLAČA SE KUPIT NOVEGA VOZILA V DRUGI DRŽAVI EU in ga vozit k nam.

Očitno se trgovcem z rabljenimi izplača, ker jih je toliko in so tako dobro založeni.

Objavljeno

Očitno se trgovcem z rabljenimi izplača, ker jih je toliko in so tako dobro založeni.

kdor je delal s temi stvarmi itak ve, da je dober avto v Nemčiji dražji kot pri nas, govorim za avtomobile srednjega razreda :grim , zamortizirani so pa cenej, drži, potem pa to kupi hlapčk in je vesel ko radio, kak fini avto ima :kva2:

 

prilagam enega 4 leta starga, ki je bil fini avto :grim

post-45006-0-05987000-1421095919_thumb.jpg

Objavljeno

He, he, naš služben kombi je delal vsak dan 1.100km, pet dni na teden, celo leto. 

Ko smo ga po letu in pol prodajali, skoraj nihče ni verjel, da ima res 200.000km. Sploh, ker je izgledal kot nov. Če bi bili v Nemčiji, bi ga najbrž kupil kak trgovec z Balkana in prodal s 40.000km na števcu.

Objavljeno

Zanima me, če je kdo zadnje čase uvozil motor iz Italije? Kakšne so vaše izkušnje
Zanimiv mi je en motor od fizične osebe, a nevem če ga bo pripravljen prodati v Slovenijo glede na njihov "novi" zakon/pravilnik glede odjave motorja. 

Je mogoče kdo tukaj pripravljen nuditi pomoč pri nakupu? Ne znam Italjansko in bi bilo dobro imeti nekoga, ki to zna :) 

Objavljeno

Zanima me, če je kdo zadnje čase uvozil motor iz Italije? Kakšne so vaše izkušnje

Zanimiv mi je en motor od fizične osebe, a nevem če ga bo pripravljen prodati v Slovenijo glede na njihov "novi" zakon/pravilnik glede odjave motorja. 

Je mogoče kdo tukaj pripravljen nuditi pomoč pri nakupu? Ne znam Italjansko in bi bilo dobro imeti nekoga, ki to zna :) 

 

Pozdravljen.

 

Uvoz motorja iz Italije ni nobena posebnost in je bilo na prejšnjih straneh že nekaj o tem napisanega. Glede italjanske "novosti" glede odjave vozila/motorja pa je zgolj v tem, da za odjavo mora biti vozilo/motor uradno v Sloveniji.

 

Zdaj uradnost dokazuješ na dva načina.

 

1. Da ga dejansko pripelješ, sprožiš postopek homologacije in dokument, ki ti ga izdajo velja kot potrdilo, da je motor prepeljan čez mejo.

(pri tem imaš malo več dela, ker moraš potem nazaj v itaijo posredovat dokumente (prometno in certifikat o lastništvu), da nanje napišejo, da je vozilo/motor odjavljen iz prometa v Italiji.

 

2. Da si priskrbiš mednarodni transportni dokument, požigosan s strani uradnega prevoznika in potem se oba podpišeta (prodajalec) kot predajnik in kupec kot prevzemnik, da je bil motor na dan ko urejaš zadeve v Italiji že pripeljan v Slovenijo. Pa ne napisat istage dneva ampak kakšen dan prej.

 

S temi dokumenti greš na italijanski ACI in zadeva je rešena v 5 min (če se uradniku da)

 

Kupoprodajno pogodbo lahko kar sami spišete pri čemer pazi, da navedeš:

 

ime in priimek prodajalca, njegovo davčno (numero fiscale - oni imajo samo to in ne še EMŠO kot mi), naslov, datum rojstva. Enako za kupca. Kaj se prodaja, naziv motorja, številka šasije, (bodi pozoren, da je enaka kot na prometen dovoljenju) ceno in datum.

 

To je pa več ali manj vse. Prilimaš gor tisti kolek, ki ga kupiš v trafiki.

 

Na prometno in certifikat o lastništvu, ti napišeko, da je odjavljen zaradi izvoza v SLO.

 

Pa še to. Obvezno pazi, da ima motor nalepljeno nalepko - indentifikacijsko številko !!!!

Brez nje ne moreš sprožit homologacijskega postopka pri nas.

 

Ti prilagam par slikic, da ti bo bolj jasno.

 

Drugače me pa kontaktiraj preko ZS. Če ni daleč ti lahko z Italijanščino kaj pomagam. Jo bolj lomim, ma se znam zmenit.

 

LP

 

Igor

 

post-25300-0-61090800-1421255459_thumb.jpg

 

post-25300-0-13240700-1421255664_thumb.jpg

 

post-25300-0-33378200-1421255673_thumb.jpg

 

post-25300-0-90592500-1421255682_thumb.jpg

 

post-25300-0-43145300-1421255693_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljen.

 

Uvoz motorja iz Italije ni nobena posebnost in je bilo na prejšnjih straneh že nekaj o tem napisanega. Glede italjanske "novosti" glede odjave vozila/motorja pa je zgolj v tem, da za odjavo mora biti vozilo/motor uradno v Sloveniji.

 

Zdaj uradnost dokazuješ na dva načina.

 

1. Da ga dejansko pripelješ, sprožiš postopek homologacije in dokument, ki ti ga izdajo velja kot potrdilo, da je motor prepeljan čez mejo.

(pri tem imaš malo več dela, ker moraš potem nazaj v itaijo posredovat dokumente (prometno in certifikat o lastništvu), da nanje napišejo, da je vozilo/motor odjavljen iz prometa v Italiji.

 

2. Da si priskrbiš mednarodni transportni dokument, požigosan s strani uradnega prevoznika in potem se oba podpišeta (prodajalec) kot predajnik in kupec kot prevzemnik, da je bil motor na dan ko urejaš zadeve v Italiji že pripeljan v Slovenijo. Pa ne napisat istage dneva ampak kakšen dan prej.

 

S temi dokumenti greš na italijanski ACI in zadeva je rešena v 5 min (če se uradniku da)

 

Kupoprodajno pogodbo lahko kar sami spišete pri čemer pazi, da navedeš:

 

ime in priimek prodajalca, njegovo davčno (numero fiscale - oni imajo samo to in ne še EMŠO kot mi), naslov, datum rojstva. Enako za kupca. Kaj se prodaja, naziv motorja, številka šasije, (bodi pozoren, da je enaka kot na prometen dovoljenju) ceno in datum.

 

To je pa več ali manj vse. Prilimaš gor tisti kolek, ki ga kupiš v trafiki.

 

Na prometno in certifikat o lastništvu, ti napišeko, da je odjavljen zaradi izvoza v SLO.

 

Pa še to. Obvezno pazi, da ima motor nalepljeno nalepko - indentifikacijsko številko !!!!

Brez nje ne moreš sprožit homologacijskega postopka pri nas.

 

Ti prilagam par slikic, da ti bo bolj jasno.

 

Drugače me pa kontaktiraj preko ZS. Če ni daleč ti lahko z Italijanščino kaj pomagam. Jo bolj lomim, ma se znam zmenit.

 

LP

 

Igor

 

attachicon.gifIMG_8607 (Medium).JPG

 

attachicon.gifIMG_8608 (Medium).JPG

 

attachicon.gifIMG_8609 (Medium).JPG

 

attachicon.gifIMG_8610 (Medium).JPG

 

attachicon.gifIMG_8611 (Medium).JPG

SUPER...HVALA IGOR !!!

Boljše razlage in navodil ne bi mogel dobiti :) 

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A kdo ve, če imajo Švicarji enodelno prometno oz. dvodelno kot Nemci?

Objavljeno

ne filozofirite, plačaš polno EU ceno, če nebi bili član EU, bi dobil davek nazaj, oziroma ga neb plačal, edino, da ga kupiš preko firme, takrat je brez in da neboste preveč kompliciral, NE IZPLAČA SE KUPIT NOVO VOZILO V DRUGI DRŽAVI EU in ga vozit k nam.

 

Moj motor je bil v Sloveniji 13.500e v Italiji pa sem novega dobil za 10000 plus prvi brezplačen servis in dodatna oprema za 40% skonto. Brez pomisleka sem ga kupil v Italiji in ga uvozil na Balkan  :scut:

Objavljeno

Moj motor je bil v Sloveniji 13.500e v Italiji pa sem novega dobil za 10000 plus prvi brezplačen servis in dodatna oprema za 40% skonto. Brez pomisleka sem ga kupil v Italiji in ga uvozil na Balkan  :scut:

super, pol si zmagal

Objavljeno
POZDRAVLJEN,
kaj pa homologacija od motorja? a je treba imet/dobit od italjana tudi italjansko homologacijo ali ni potrebna?
 
Objavljeno (popravljeno)

italijani nimajo homologacijskega kartončka kot mi. dobit mores točno te papirje kot jih imas poslikane. ta homologacijski kartonček je bolj sloveska vaška posebnost in ti ga naredijo ko peljes motor na homologacijo (gre za isto zadevo, kot se naredi za nova vozila). Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Homologacijski kartonček ni nobena slovenska vaška posebnost, temveč je zadeva skladna z evropskimi predpisi. Gre samo za to, da imamo mi rubrike od D. do V9. na posebnem kartončku, Italjani imajo pa to v njihovem prometnem dovoljenju, kot recimo Nemci. 

 

Vsaka država zadeve rešuje na svoj način. Tako mi ne poznamo certifikata o lastništvu, kot ga poznajo Italjani (torej gre po tej logiki za italjansko vaško posebnost), samo to je že druga zgodba.

 

 

Zakaj bi prižgal luč, če je  lepše jamrat nad temo.

Objavljeno

Jest imam pa mal kontra vprašanje... Selim se v Avstrijo in pač zaradi mojega osebnega razloga ne želim prodajat mojega motorja in bi ga odpeljal s sebboj.

ZDej za začetek nebo panike bo registriran v sloveniji, ampak žez čes se bom pa 100% odselil iz slovenije in bi tam registriral motor... Je že kdo to počel?? Mal me 

zanima kako in kaj je s tem.. 

Objavljeno

Morda pa sčasoma tudi menjaš motor (in rešiš težavo) al ga boš kot jaz ohranjal dokler se molekularne vezi še držijo skupaj? Prodaj Slovencu za normalen denar pa kupi kaj boljšega v AT ko si že tam za najbrž enak denar... :afro2:

Objavljeno

sej sm napisu da mi motorja ni za prodajat zakaj, je pa čisto moja osebna odločitev...

Objavljeno

Za jurja kolkr bi ti folk ponujal je brezveze prodajat. :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za to sezono imej registriranega pri nas. Če prav vem, do 6. mesecev ne komplicirajo. Kar je več, moraš pa uvoziti. 

Za Nemčijo je strošek cca 500€ za homologacijo in ureditev papirjev. 

V Avstriji je pa še Nova davek, ki je podoben našemu DMV.

Tam pojdi v prvo trgovino z motorji in jih vprašaj kako in kaj je z uvozom. Lahko vprašaš tudi na 1000PS forumu:

http://www.1000ps.at/forum/1000ps_forum

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!