motolover Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 Izračun za NOVA davek je: Hubraum in Kubikzentimeter minus 100 mal 2% = Steuersatz in % (kaufmännisch auf volle Prozent zu runden) Vir: https://www.bmf.gv.at/steuern/fahrzeuge/normverbrauchsabgabe.html hajoktejn in gasperX 2
motolover Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 Moj motor je bil v Sloveniji 13.500e v Italiji pa sem novega dobil za 10000 plus prvi brezplačen servis in dodatna oprema za 40% skonto. Brez pomisleka sem ga kupil v Italiji in ga uvozil na Balkan Glede tvojega nakupa ti ne bi rad kvaril veselja, pa vseeno imam nekaj vprašanj: Za kateri model gre? S temi 13.500 v Sloveniji najbrž misliš na MPC? Si se pred nakupom v Italiji pozanimal pri nas za koliko ga dobiš? Koliko te je prišel z vsem skupaj k nam? Si preveril cene opreme in vprašal naše prodajalce za koliko bi dobil pri nas? Prvi servis je navadno brezplačen, plača se le olje, ki pa serviserja stane cca 5€ na liter, odvisno od kvalitete.
Klemmy Objavljeno Februar 18, 2015 Opozori Objavljeno Februar 18, 2015 Takole je. Zelo resno se zanimam za tole:http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-xbr-500-extertal/203630073.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=xbr&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Lastnik mi je v mailu navedel nekaj stvari, tudi pomanjkljivosti, najbolj pa me je zmotilo to, da naj bi bil agregat pri prejšnjem lastniku zamenjan, vendar naj ne bi bilo to nikjer napisano, oz. zavedeno?! Saj cenim odkritost, ampak bi bile možne komplikacije pri registraciji pri nas, če niso številke enake? Drugje mogoče ne komplicirajo, ampak pri nas se ve, kako je.
ludiluka Objavljeno Februar 18, 2015 Opozori Objavljeno Februar 18, 2015 Če ima deklaracijsko tablico kar more imeti bi moglo it skozi brez problema če je pa nima oz manjka je pa ni vatiante da narediš homologacijo drugače pa pokliči na tehnične preglede kje delajo homologacije in ti povejo iz prve roke
builder Objavljeno Februar 18, 2015 Opozori Objavljeno Februar 18, 2015 enak mora biti le tip mašine, mašina je potrošni material :grim
tosemjaz Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Za to sezono imej registriranega pri nas. Če prav vem, do 6. mesecev ne komplicirajo. Kar je več, moraš pa uvoziti. Za Nemčijo je strošek cca 500€ za homologacijo in ureditev papirjev. V Avstriji je pa še Nova davek, ki je podoben našemu DMV. Tam pojdi v prvo trgovino z motorji in jih vprašaj kako in kaj je z uvozom. Lahko vprašaš tudi na 1000PS forumu: http://www.1000ps.at/forum/1000ps_forum ko se preseliš v Avstrijo imaš največ 1 mesec časa, da uvoziš vozilo v avstrijo, plačaš novo, zavarovanje, ... in glede tega avstrijski policaji FUL komplicirajo! tudi kazen ni majhna če te dobijo. na ideje "bom prepisal vozilo na brata/starše ipd. ter se vozil s "sposojenim vozilom" niti ne razmišljajte, saj so na takšne finte še posebej alergični. pišem iz izkušenj prijateljev, ki so se poizkusili na tak način "švercat" ...
Hytech Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 A kdo ve kako je s to garancijo (12mesecev),ki jo pišejo v oglasih v italiji prodajalci-firme, a to velja za nakup tudi če gre motor k nam?
zundapp Objavljeno Marec 27, 2015 Opozori Objavljeno Marec 27, 2015 Pozdravljeni Kaj me čaka, če v Italiji kupim okvir motorja (rabljen) katerega bi uporabil za popravilo poškodovanega Slo motorja? - v Italiji bi verjetno moral okvir motorja prepisati kot cel motor, - uvoz.. davek v slo... homologacija... atest???? vse od tega al še kaj več...stroški????
klerikalec Objavljeno April 22, 2015 Opozori Objavljeno April 22, 2015 Živjo, jaz bi uvozil Harleya iz Nemčije Je nov, kajti pri nas jih ni za dobit. Cena je 14000 bruto , neto 12000 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/harley-davidson-dyna-street-bob-street-bob-fxdb-modell-2015-mettmann/199032936.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=10300&makeModelVariant1.modelDescription=street+bob&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Torej kako je s tem plačam 12000 plus 20 % davka? A še DMV? Šel bi kar z vlakom ponj in se pol pripeljal z njim dol Kaka ideja, pliz naj mi kdo pove kaj točno narediti, da ne zajebem stvari Hvala
Mahne76 Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 A kdo ve kako je s to garancijo (12mesecev),ki jo pišejo v oglasih v italiji prodajalci-firme, a to velja za nakup tudi če gre motor k nam? Ne vem če ti je že kdo odgovoril; no jaz sem letos spraševal za motor, ki se je prodajal pri enem prodajalcu v Benetkah in ko sem vprašal za garancijo (ki so jo ponujali za eno leto) mi je napisal tole: Ciao la garanzia non è valida in Slovenia, o meglio se ci fosse un problema dovresti portarmela qui nella mia concessionaria a Venezia. Prevod po domače: garancija ne velja v SLO, če bi imel probleme pa ga lahko pripeljem k njemu. LP Hytech 1
tosemjaz Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Živjo, jaz bi uvozil Harleya iz Nemčije Je nov, kajti pri nas jih ni za dobit. Cena je 14000 bruto , neto 12000 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/harley-davidson-dyna-street-bob-street-bob-fxdb-modell-2015-mettmann/199032936.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=10300&makeModelVariant1.modelDescription=street+bob&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Torej kako je s tem plačam 12000 plus 20 % davka? A še DMV? Šel bi kar z vlakom ponj in se pol pripeljal z njim dol Kaka ideja, pliz naj mi kdo pove kaj točno narediti, da ne zajebem stvari Hvala V Nemčiji plačaš bruto ceno, ob izvozu iz nemčije si na njihovi carini pridobiš potrdilo o izvozu blaga in to potrdilo pošlješ prodajalcu, ki ti nato vrne znesek v višini nemškega ddv-ja. Pri nas ti FURS potem obračuna 5% DMV, če ima motor preko 1000ccm še dodatnih 5% (davek na luksuz) in nato še 22% DDV. Potem še opraviš homologacijo (<100 eur), plačaš registracijo, cestnino in zavarovanje, ter se že lahko voziš To velja za nakup NOVEGA motorja - sem se štejejo tudi rabljeni motorji, z prevoženimi manj kot (mislim da) 5000km.
franc Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Tole s carino ne vem če funkcionira (če pelješ iz EU potem že) . Verjetno je malo drugačen način. lp
tosemjaz Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) Tole s carino ne vem če funkcionira (če pelješ iz EU potem že) . Verjetno je malo drugačen način. lp Takšna je uradna izjava podana prejšnji teden od (šefice?) pristojnega oddelka na mariborskem FURS-u ! Njenega priimka tukaj ne bom navajal ... Smo pa 2x preverjali, ker se tudi nam ni zdelo logično, a očitno bo držalo. Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil tosemjaz
franc Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Samo zanima me kje boš dobil carino na izstopu iz nemčije. Pa pusti ti FURS, so jih tako "zgodlali" da se več ne ve kdo pije in kdo plača in če je v MB tako kot v Ljubljani, bi jaz še enkrat preveril (iz prve roke) . lp
tosemjaz Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Samo zanima me kje boš dobil carino na izstopu iz nemčije. Pa pusti ti FURS, so jih tako "zgodlali" da se več ne ve kdo pije in kdo plača in če je v MB tako kot v Ljubljani, bi jaz še enkrat preveril (iz prve roke) . lp Hja, nemški prodajalec je preveril v nemčiji - on lahko tujcu, fizični osebi itak le bruto proda. Našemu FURS-u je pa povsem vseeno "kje" ti "štemplaš" - važno je, da ti iz neto cene nabijejo gor davke, ki jih tukaj plačaš. K sreči pa se "jaz" s tem ne bom rabil ukvarjat, ker ne kupujem :grrr
motolover Objavljeno Maj 31, 2015 Opozori Objavljeno Maj 31, 2015 V Nemčiji plačaš bruto ceno, ob izvozu iz nemčije si na njihovi carini pridobiš potrdilo o izvozu blaga in to potrdilo pošlješ prodajalcu, ki ti nato vrne znesek v višini nemškega ddv-ja. Pri nas ti FURS potem obračuna 5% DMV, če ima motor preko 1000ccm še dodatnih 5% (davek na luksuz) in nato še 22% DDV. Potem še opraviš homologacijo (<100 eur), plačaš registracijo, cestnino in zavarovanje, ter se že lahko voziš To velja za nakup NOVEGA motorja - sem se štejejo tudi rabljeni motorji, z prevoženimi manj kot (mislim da) 5000km. DMV pri motorjih nad 1.000ccm je 10%, pod pa 5%.
fishy Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 no bom pa se jst prasu kar vsi sprasujejo kar sem bral je vecina podatkov ze dokaj starih in me zanima ce je se zmiri vse isto npr. imam namen kupit motor letnik 2012 ali novejsi z manj kot 10k km, od fizicne osebe zanimajo me stroski takega podviga in kaj vse je potrebno naredit mora prvo lastnik ga odjavit, se rabom COC?, ga jst pripeljem, placam DMV?( kolko? 5%, 10%?) (potrebujem sploh homologacijo za novejsi motor?) in ga lahk kar registriram? placam pac cestno takso, zavarovanje pa te fore in to je to? ter, zanima me ce je kdo najel/placal nekomu da je vse to naredil zanj? ter ce kdo ve za kaksnega, ki to naredi hitro in brez problemov nekim prodajalcem, ki to storitev oglasujejo se ze pisal, vendar mi ni nihce nic odgovoril glede tega (sm-prevozi, r-moto)
motolover Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Za DMV si preberi eno objavo nad svojo. Homologacijo potrebuješ v vsakem primeru (morajo nekje kaj zaslužiti). Če imaš čas in voljo, lahko vse sam urediš, tudi prevoz te bo prišel ceneje, saj moraš tako ali tako na ogled motorja in ga obenem kar pripelješ. Papirologijo ti lahko uredi kak špediter, te so strokovnjaki na svojem področju.
igorkr Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Pozdravljen. Mene samo zanima če mora biti kupoprodajna pogodba ki je spisana na roko overjena pri notarju ali zadostuje kolek? Hvala. Pozdravljen. Ne, ni potrebno. Mi smo samo nalepili tisti uradni kolek (in ga prečrtaš) in to je to. Skopiraš obe osebni in na davčni (v Novi Gorici) je šlo vse lepo skozi. LP Igor p.s. pa srečno pri nakupu in uvozu
dlicen Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 No, odvisno kje. Meni na AMZS v Kopru nikakor niso hoteli narediti homologacije, ker ni bila overjena. Pol sem šel na Avtoplus, pa še tam je malo čudno gledala. To je bilo leto pa pol nazaj.
tosemjaz Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 no bom pa se jst prasu kar vsi sprasujejo kar sem bral je vecina podatkov ze dokaj starih in me zanima ce je se zmiri vse isto npr. imam namen kupit motor letnik 2012 ali novejsi z manj kot 10k km, od fizicne osebe zanimajo me stroski takega podviga in kaj vse je potrebno naredit mora prvo lastnik ga odjavit, se rabom COC?, ga jst pripeljem, placam DMV?( kolko? 5%, 10%?) (potrebujem sploh homologacijo za novejsi motor?) in ga lahk kar registriram? placam pac cestno takso, zavarovanje pa te fore in to je to? ter, zanima me ce je kdo najel/placal nekomu da je vse to naredil zanj? ter ce kdo ve za kaksnega, ki to naredi hitro in brez problemov nekim prodajalcem, ki to storitev oglasujejo se ze pisal, vendar mi ni nihce nic odgovoril glede tega (sm-prevozi, r-moto) COC mislim da ni nujen, boš pa homologacijski postopek hitreje imel opravljen s tem papirjem
gebre Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 V Nemčiji plačaš bruto ceno, ob izvozu iz nemčije si na njihovi carini pridobiš potrdilo o izvozu blaga in to potrdilo pošlješ prodajalcu, ki ti nato vrne znesek v višini nemškega ddv-ja. Pri nas ti FURS potem obračuna 5% DMV, če ima motor preko 1000ccm še dodatnih 5% (davek na luksuz) in nato še 22% DDV. Potem še opraviš homologacijo (<100 eur), plačaš registracijo, cestnino in zavarovanje, ter se že lahko voziš To velja za nakup NOVEGA motorja - sem se štejejo tudi rabljeni motorji, z prevoženimi manj kot (mislim da) 5000km. Kolikšna bi bila potem cena tegale mopeda (http://ww3.autoscout24.de/classified/237101663?asrc=st|as&testvariant=motolist3tiers&tierlayer=st) ko je "street legal" pri nas?
tosemjaz Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 12990 eur - 19 % (nemški ddv) + 22% (slovenski ddv) + 10% (5% dmv + dodatnih 5%, ker ima motor nad 1000 ccm) + homologacija (<100 eur). k temu seveda prištej še stroške prevoza motorja v Slovenijo ... in pa registracija & zavarovanje.
Bambi61 Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 12990 eur - 19 % (nemški ddv) + 22% (slovenski ddv) + 10% (5% dmv + dodatnih 5%, ker ima motor nad 1000 ccm) + homologacija (<100 eur). k temu seveda prištej še stroške prevoza motorja v Slovenijo ... in pa registracija & zavarovanje. Napaka! Nemškega DDV ne odšteješ in ga zato pri nas ne plačaš(še posebej ne zato ker je višji)!!!Ostalo štima!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se