Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja, pozna se pri navitih mašinah.. drugje ne.

Objavljeno

moj fotr je ze leta nazaj se predn je bla 100ka na omv-jih razlagov kok se mu pozna ce tanka v avstrij alpa sloveniji... da z avstriskmu bencinam velik leps tece motor... mu je cbr-ko takrt še...

Objavljeno
moj fotr je ze leta nazaj se predn je bla 100ka na omv-jih razlagov kok se mu pozna ce tanka v avstrij alpa sloveniji... da z avstriskmu bencinam velik leps tece motor... mu je cbr-ko takrt še...

Oni majo bolš in bencin in dizel... oz. majo power dizel, in se pozna malo na končni in pa ima malo več navora...

Objavljeno
zdej boš pa reku da si toču 100tko notr in da je šlo bl?

men se je kr dobr poznal na varaderi :)

Oni majo bolš in bencin in dizel... oz. majo power dizel, in se pozna malo na končni in pa ima malo več navora...

sm pa enkrat v avstriji tanku na shellu un bencin isto 100 oktanski en power al kva je že in se je še mal bolš poznal pr končni kokr v slo super100...sam je biu pa tud kr dost dražji .)

Objavljeno

Js nisem opazil prav nikakršne razlike med petrolovim 95 in OMV 100... :rolleyes:

Objavljeno

Ker imaš 4t motor. Verjem sam zelooo opazil razliko :naughty:

Objavljeno
Pozdravljeni

Zanima me kateri bencin naj točim v mojo husqvarno. Tankam na OMW-ju pa sm slišal da če 100-tko tankam da to ni dobr pa mi vi povejte kaj je bolje.

Priporočam - povzemam tehnično dokumentacijo tovarne - najmanj 95 oktanov ali več. Torej 100 ne bo škodovalo, sploh če imaš verzijo nad 15 KM. več oktanov - manj klenkanja - manj pregrevanja - boljši izkoristek izgorevanja. Je pa pridobitek morda do 2-3 % - torej na 15 KM pač en mičken več. Kdor je pa preveč Gorenjca pa naj naliva enkrat 95 in drugič 100 in bo nekje vmes.

Bolj kot bencin, je pomembno kaj delate sedaj, ko še ni poletne vročine, s hladilniki. Če jih delno pokrivate je OK, če ne, bo Ojoj.

Objavljeno
Priporočam - povzemam tehnično dokumentacijo tovarne - najmanj 95 oktanov ali več. Torej 100 ne bo škodovalo, sploh če imaš verzijo nad 15 KM. več oktanov - manj klenkanja - manj pregrevanja - boljši izkoristek izgorevanja. Je pa pridobitek morda do 2-3 % - torej na 15 KM pač en mičken več. Kdor je pa preveč Gorenjca pa naj naliva enkrat 95 in drugič 100 in bo nekje vmes.

Bolj kot bencin, je pomembno kaj delate sedaj, ko še ni poletne vročine, s hladilniki. Če jih delno pokrivate je OK, če ne, bo Ojoj.

:lol1: :lol1: :worship:

bravo bravo... pr 15 stopinjah + je treba hladilnike pokrivat... :worship:

Objavljeno

tud pozim odvisn od motorja... ce se ti normaln segreje do delovne temperature zakaj bi pol dav krton čez hladilnik :trance_33_sleep:

Objavljeno

Samo zaradi tega ker se ti tekočina preveč ohladi, in če pride ta hladna tekočina do zlo segretga cilindra, se zna narest da cilindr fajn ohladi, bat je pa še zmer vroč, pa ga stisne - zariba. Predvidevam.

Ne vem pa kako je, a to spušča počasi skozi al normalno kroži.

Če bi spuščalo počasi bi blo vredu, če pa tekočina hladilna skoz kroži pa zna bit res kriza.

Kkšen mesec nazaj sm vozu iz Radolce proti Kranju, lepo skoz okoli 100km/h. Pa sm se ustavu na busni, da bi si pogrel roke na hladilniku, je biu pa čist mrzu :rolleyes:

Objavljeno
Samo zaradi tega ker se ti tekočina preveč ohladi, in če pride ta hladna tekočina do zlo segretga cilindra, se zna narest da cilindr fajn ohladi, bat je pa še zmer vroč, pa ga stisne - zariba. Predvidevam.

Ne vem pa kako je, a to spušča počasi skozi al normalno kroži.

Če bi spuščalo počasi bi blo vredu, če pa tekočina hladilna skoz kroži pa zna bit res kriza.

Kkšen mesec nazaj sm vozu iz Radolce proti Kranju, lepo skoz okoli 100km/h. Pa sm se ustavu na busni, da bi si pogrel roke na hladilniku, je biu pa čist mrzu :rolleyes:

hladilnik ne deluje kot bi moral, ker mora biti VEDNO topel če ne napol vroč... voda se tako hitro pretaka da razn malenkostne razlike v stopinjah se zadeva ne more ohladit... (sm velik experimenteru s tem tak da res vem .) )... Hladilnik je lahko zamašen, termostat ne dela kot bi mogel in podobno. Ne strašite po nepotrebnem.

Objavljeno
hladilnik ne deluje kot bi moral, ker mora biti VEDNO topel če ne napol vroč... voda se tako hitro pretaka da razn malenkostne razlike v stopinjah se zadeva ne more ohladit... (sm velik experimenteru s tem tak da res vem .) )... Hladilnik je lahko zamašen, termostat ne dela kot bi mogel in podobno. Ne strašite po nepotrebnem.

če termostat dela k bi mogu je use ok....

sm se pa ze furu pr ene 90kmh pr 0C seprav ene -5-10 na motorju pa mi ni su pod dve crtici na rs 125 (prbl 50C-60C)

Objavljeno
če termostat dela k bi mogu je use ok....

sm se pa ze furu pr ene 90kmh pr 0C seprav ene -5-10 na motorju pa mi ni su pod dve crtici na rs 125 (prbl 50C-60C)

točno tako... pokrivanje hladilnika je skor bolj k ne bedarija... zato pa so termostati v motorjih...

Objavljeno
točno tako... pokrivanje hladilnika je skor bolj k ne bedarija... zato pa so termostati v motorjih...

Osebno me boli k. če ga pokrivaš al ne. Službeno mi pa ni vseeno, ker se bo zaradi ignoriranja uradne tovarniške informacije, ki sem jo že večkrat podal na tem forumu, povečala prodaja batov in tu in tam tudi kakšnega cilindra. Sam ne mi jamrat " kuku su bati full dragi".

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Dejte mi neki povedat. Tam ko pride "avspuh" v mašino in mi tam spodaj teče olje ven npr. se vozem 150 km daleč pridem domov pa je spodaj vse črno od olja in čez dve uri pogleaš pa je lužica olja na tleh. je to normalno?

LP, Anže

post-17824-1213959843_thumb.jpg

post-17824-1213960012_thumb.jpg

post-17824-1213960209_thumb.jpg

Objavljeno

ja pol me bo foter še zmeri pizdil name da nej olje po tleh brišem :worship: :worship: :headbang:

Objavljeno

hm... men se pa zdi precej mastno pa to da ti kr dol teče... mogoče bi se ti splačal pogledat tesnila tm k pride avspuh na cilinder. moj je mel ene kovinsko gumijaste obročke notr...

Objavljeno

Ja pomojm so tesnila. Uzam dol auspuh zameni tesnila pa dobr zategn. To je isto men delal k so se sraufi mau razrahlal pa tesnila sla tko da ni problema sam zameni pa zategni :rolleyes:

Objavljeno

@anzevovk

preveri kje zadeva pušča, preglej tesnila...

če zadeva ne pomaga vzemi silikon in zadevo zaflikej ... druzga nimaš :)

Objavljeno

bolj da teče ven, kot da počasi zabije izpuh........ti kar pusti tko kot je, pod motor pa daj v garaži eno cunjo ali pa majhno plehnato korito

Objavljeno

ja lej učeraj sem vzel avspuh dol pa je noter samo eno kovinsko tesnilo. Na mašini iz cilindar, tam ko pride izpuh pa je spodaj narejen kanalček globok pol milimetra. aja pa še to jst sploh nimam za zategent ker mam samo dva fedrčka.

zdele pa grem na morje v pondelk pridem nazaj tako da bom takrat odpisal. Vi pa kr pište .)

:worship: :naughty:

LP, anže

Objavljeno
bolj da teče ven, kot da počasi zabije izpuh........ti kar pusti tko kot je, pod motor pa daj v garaži eno cunjo ali pa majhno plehnato korito

ja pa kaj še....

ni narejen zato da teče zadeva ven :slap: mi z starejšimi 2T smo navajeni bli tega, vsem ki imajo nove rske se pa to ne dogaja... ker so tesnila dokaj cela... tako da kar naj porihta to ker, ni zadeva mišlena da ven teče :nono:

Objavljeno

pa povej kam mora tečt neizgorelo olje če ne ven :hmm: a je bolj da se v izpuhu nabira, ............ker očitno je da teče, zdaj pa ali gre ven ali pa se nabira v izpuhu, kaj je bolje :hmm:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!