Skoči na vsebino

Hitrost - Počasneje je varneje


master 007

Priporočene objave

Počasneje ni nujno varneje

Jaz osebno pa komaj čakam, da bodo začeli kazni pisati tudi za prepočasno vožnjo. Pod to štejem seveda razne "penzioniste" na cesti, ki kljub omejitvi npr. 90 vozijo konstantno 70, pa čeprav za to nimajo nobenega vzroka. Res je, da se pelji po svojih zmožnostih, ampak vseeno, če nisi zmožen voziti dinamično in v skladu z omejitvami, ne sodiš na cesto. Ogromno nesreč se pripeti zaradi teh prepočasnih voznikov, saj jih je ponavadi nemogoče prehiteti in potem izkoristiš vsako luknjo za prehitevanje. Nekaterim se ne izide :xx: Po moje, bi morale biti kazni za prepočasno vožnjo enake kazni za prehitro, npr. -10% bi se moralo kaznovati enako kot +10%.

To je samo moje mnenje, upam pa, da bodo naši policisti začeli ustavljati tudi takšne voznike in jim pisati enako mastne kazni.

Pa lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tunel pod Golovcem: vsaj ena nesreča na mesec.

Sicer pa pel se mal iz naše države pa boš vidu kako je drugod. Danska na primer, ti hitrost merijo na avtocesti na nadvozih, po cesti pa policaji na motorju pa ustavljat. Kazni, da ne govorim :headbang:

Kot sem rekel, nisem statistični urad, ampak 1/mesec pa vseeno malo dvomim. Poleg tega bi nesreče, po občutku, veliko bolj pripisal nekulturi vožnje in premajhni varnostni razdalji / koncentraciji, kot sami hitrosti. To je seveda samo občutek voznika, ki se tam pelje, recimo, na 2 dni.

Kar se tiče mojih opažanj iz tujine bi pa rekel takole. Pred enim mesecem sem se za 95EUR skeširal takoj za nemško mejo (doslej edini štraf BTW). Omejitev 80, enih 100m pred koncem omejitve naredi "blitz", malo naprej se pred mene zapelje zelen avto in me povabi na postanek. Ni kaj, bil sem prehiter, pogoltnil sem medicino, pa čeprav malo grenko. Sicer se mi še vedno zdi, da je bila lokacija malo zgrešena, ampak bil sem prehiter in to je posledica. Popapal svoje in šel naprej. Je bil pa policaj zelo vljuden in korekten, česar našim ne bi mogel priprisati na tistih dveh rutinskih kontrolah doslej.

Veliko boljšo rešitev sem videl na Portugalskem. Radar, ki mu sledi semafor. Če pripelješ preveč junaško, se ti prižge na semaforju rdeča luč in moraš lepo počakat. Če ne, je potem precej hujši "blitz". Te mine divjanje kot bi rekel keks.

Zelo spoštljivo lahko rečem o Angliji. Res imajo radarje in kamere na vseh vogalih, ampak jih tudi uporabijo za kaj pametnega, ne samo "kasiranje". Če odštejemo kriminal (ki so ga precej zmanjšali), se recimo postaviš na TAXI postajališče in v par minutah pride taxi. Opazili so te na kameri in ti ga poslali. Najbolj pa me je impresionirala kultura vožnje. Če se hočeš pri nas postaviti na sosednji pas avtoceste ali večpasovnice, je to boj do zadnjega milimetra, tam sem samo vklopil smernik. Najkasneje 3. avto mi je pustil prostor na nabito polnem pasu, pri tem da ni vedel da sem tujec (rent a car). Vključevanje na prednostno cesto... mala malica, prehitevanje... sploh ni problem, še dodatem prostor ti naredijo.

Podobno bi lahko rekel za Pariz. Ko stojiš ob cesti ti gredo lasje pokonci. Vsaj meni so, vendar se na koncu vse izide. Red v kaosu. Če kje, potem tam. Izjemna tolerantnost voznikov, nobenega razburjanja.

Ko pomisliš, hitrost niti ni tako velik problem, kot pomanjkanje kulture pri vožnji. Mentaliteta in vzgoja pač, česar pa ne bo rešil radar pred Golovcem, niti policaj, ki se skriva za grmovjem in izpolnjuje kvoto (inkasant pač). Dragi moji, to se začne doma, ob zibelki, nadaljuje v šoli in konča ko nas bodo položili pod rušo. Mimogrede, Nemci imajo "pravilo treh črk", mogoče je pa to tisto, kar nas matra. Zakaj točno pa dandanes gradijo avtoceste, ki ne prenesejo preko 100km/h (LJ-MB naprimer), je pa spet tema zase.

Lep pozdrav,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nisi zmožen voziti dinamično in v skladu z omejitvami, ne sodiš na cesto.

V skladu z omejitvami? :eek:

Dopovej to norcem na MS. :lol1:

Sicer se pa strinjam s tabo, le tisti 200+ bodo verjetno mnenja, da se le POD omejitvijo ne sme peljati!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je res tako izzvenelo, ampak jaz sem samo izpostavil tudi ta problem, sem pa seveda odločno tudi proti vožnji NAD omejitvami. Sem napisal, to je pač moje mnenje, to recimo me zelo moti. Pa tudi pomankanje kulture in tolerantnosti v prometu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je res tako izzvenelo, ampak jaz sem samo izpostavil tudi ta problem, sem pa seveda odločno tudi proti vožnji NAD omejitvami. Sem napisal, to je pač moje mnenje, to recimo me zelo moti. Pa tudi pomankanje kulture in tolerantnosti v prometu...

:worship: :worship: :worship:

Se popolnoma strinjam s tabo.

Res pa je, da smo imeli pred nedavnim popolmoma enako temo z malenkost drugačnim naslovom: Hitrost ubija.

Popravljeno . Popravil andi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počasneje NI varneje. poglejte italijane tle pr nas. katastrofa. ne vem kdo jim daje izpit. cijazijo se 2 na uro in počenjajo vse mogoče in nemogoče podvige...lahko le šibneš mimo al pa si daleč od zadaj...torej stojiš :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cijazijo se 2 na uro

Prej bi mislu, če je zgubljeni Italjan pri nas, da gre cela vrsta v "rikverc" !!!

Po omejitvah pa čist nič nad (zaradi plavcev) in nič manj (ker nazadujemo skoraj tako kot raki en korak naprej pa dva nazaj)!

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasna ležerna vožnja je smrtno nevarna, saj ti da lažen občutek varnosti in zmanjšuje zbranost voznika.

Sranja so se mi vedno dogajala ko sem se vozil počasi...

100% drži vem iz lastnih izkušenj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Počasneje ni nujno varneje

Jaz osebno pa komaj čakam, da bodo začeli kazni pisati tudi za prepočasno vožnjo. Pod to štejem seveda razne "penzioniste" na cesti, ki kljub omejitvi npr. 90 vozijo konstantno 70, pa čeprav za to nimajo nobenega vzroka. Res je, da se pelji po svojih zmožnostih, ampak vseeno, če nisi zmožen voziti dinamično in v skladu z omejitvami, ne sodiš na cesto. Ogromno nesreč se pripeti zaradi teh prepočasnih voznikov, saj jih je ponavadi nemogoče prehiteti in potem izkoristiš vsako luknjo za prehitevanje. Nekaterim se ne izide :xx: Po moje, bi morale biti kazni za prepočasno vožnjo enake kazni za prehitro, npr. -10% bi se moralo kaznovati enako kot +10%.

To je samo moje mnenje, upam pa, da bodo naši policisti začeli ustavljati tudi takšne voznike in jim pisati enako mastne kazni.

Pa lep pozdrav

se strinjam. pa ne podpiram norenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zajebal stvar sorry

sem želel prilimati en link pa ni šlo

Popravljeno . Popravil šokac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadar se peljem + 30% km omejitev, sem veliko bolj zbran, kot če se vozim po omejitvah, ker se dejansko zavedam večje nevarnosti. Vam pravim: Predvidevajte nesmisle drugih, da... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, hm, upam, da bo kakšna korist od tega pisanja. Ne bom razpravljal zakaj, ampak policija ima prekratek šifrant, v katerega nato razvrsti vse mogoče nesreče in od tu po moje napačne interpretacije vzrokov nekaterih nesreč (in seveda nato napačni ukrepi).

Njihove razlage nikoli ne govorijo o povezanih vzrokih in o iskanju pravega izvirnega vzroka nesreče, saj je za to treba delati delo, ki ga imajo že tako plačanega, torej se s tem nima smisla ukvarajati, lažje obkrožiš črko x in si rešen dela. Če kaj ni na šifrantu, pač nekaj obkrožiš, saj je tako le za statistiko in delo je opravljeno z najmanj truda. Pametne glave pa potem te podatke vzamejo za svete in delajo analize z zaključki iz napačnih osnovnih podatkov. Ne razumet napačno, analize so dobre a podatki so slabi in zato ne dovolj dobri ukrepi. Tukaj je vsakodnevni scenarij, ki to dokazuje:

1. Na avtocesti večina ljudi vozi med 100 in 150 km/h, na nekaterih delih hitreje, nekje počasneje...Imamo kamion, ki peklje 100, po prehitevalnem pasu se priližujemo s 150, tik, preden ste pri kamionu, pred vas skoči brez žmigavca avto, ki prehiteva s hitrostjo 105. Skurite zavore, nekaj sočnih in po dogodku .... peljete naprej.

2. Ujamete kolono na prehitevalnem pasu, ki vozi 130km. Za vami pride voznik, ki na vsak način hoče mimo vas in uporablja vsa možna zvočno vizualna sredstva in se vam približa z varnostno razdaljo "na vlečno kljuko". Spet mu namenite nekaj sočnih, po potrebi ga izzivate z rahlim stopanjem na zavoro in ... peljete naprej.

3. Razgreti pohodite plin (seveda če imate več konjev kot preganjalec) in ubežite - če to ni možno, vam vaš preganjalec vrača s povdarkom, kar ste vi prej namenili njemu.

Vaša reakcija (čeprav utemeljena) postaja vaš RABELJ. Nekje na nekem ovinku zletite v ograjo. Prvega, ki vas je izsilil in dvignil razburjenje ni, drugega, ki je vozil za vami na varnostni razdalji nič ni, in policaj vam napiše, da je vzrok nesreče prehitra vožnja. V resnici ste se z reakcijo na agresivne in nevarne manevre drugih krivi sami - ja, paradoks.

Poanta za vas in policaje: Vi kot voznik rabite psihologa in ne radar! Seveda tudi ostala voznika, ki sta aktivirala vašo nenadzorovano vožnjo.

... no, če komu ni kapnilo - slovenski vozniki rabimo psihologe ne radarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj dejansko tudi si bolj NEVAREN.

Boš zanikal :?

Nebom.. :blush:

Mafija, modro, se strinjam

Popravljeno . Popravil Klajba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in policaj vam napiše, da je vzrok nesreče prehitra vožnja...

In napiše popolnoma pravilno, kajti vzrok nesreče JE prehitra vožnja.

Zakaj pa je prišlo do prehitre vožnje, pa je za vzrok nesreče popolnoma nepomembno. Kot npr. alkoholiziranost: če pijan na cesti narediš pizdarijo, je vzrok pijanosti popolnoma nepomemben, pa naj bo to rojstvo otroka, smrt v družini, prepir z ženo ali možem ali pa sedmica na lotu. Ostaja golo dejstvo, da je v krvi preveč alkota. In da kot tak sploh ne bi smel na cesto.

Če se pustite sprovocirati vsakemu bebcu, potem ste pač stalno pod stresom - ker žal vemo, koliko je takih bebcev vsak dan na cesti - in kot taki ne sodite na cesto! Kajti en od prvih pogojev za varno vožnjo je voznikova PSIHOFIZIČNA sposobnost upravljanja z vozilom. Eni ta problem rešijo tako, da se za 5 minut ustavijo in pokadijo cigaret, jaz npr. se nasmehnem in si rečem 'Bog daj norcem pamet, meni pa dnar' ali kaj podobnega in mirno peljem naprej, drugi (kar je slabo) vozijo naprej razpizdeni in slabe volje, tretji pa (kar je najslabše) se začnejo obnašati kot gladiatorji in hočejo takemu bebcu vrniti z obrestmi vred.

In kaj so posledice? Več nesreč, torej več ranjenih in mrtvih, kar pomeni večje izdatke v zdravstvu in v škodah, ki jih plačujejo zavarovalnice, kar posledično pomeni višje zavarovalne premije in višje davke. In kdo v končni fazi nafuka? Mi vsi, ki moramo to plačevati. In potem seveda pridejo gostilniške debate na temo pogoltne države in vse višjih davkov, za katere pa smo marsikdaj krivi tudi mi sami!

Vse to so dejstva, ki govorijo sama zase in katerih ne moremo spremeniti, pa če se najde še toliko raznoraznih izgovorov in opravičil! Za iskanje le-teh in za valjenje krivde na druge pa smo ljudje itak že od nekdaj geniji. Vsaj večina.

Pa brez zamere in en lep pozdrav, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Gorazd11, te je kar zanimivo brati. :grim

Močno drži, da poleg cp predpisov, v prid varnosti v prometu ogromno naredi tudi vzgoja, kultura, mentaliteta, strpnost, ... in to je žal v Sloveniji še vedno nacionalni problem, ki izvira iz balkanske zakoreninjenosti, ki se je ni moč izogniti trugače, kot z doslednim vzgojnim delom večih generacij zapovrstjo. To seveda pomeni, da bodo šele naši vnuki verjetno doživeli na naših cestah tisto, kar je v državah kulturno ozaveščenih voznikov, moč doživeti že dolgo. Dokaz za to trditev tiči v dejstvu, da ti isti slovenski vozniki v tujini po kvalitetah kotirajo zelo visoko.

Morda pa obstaja celo bljižnica, ki se ji reče "precej strožje kazni" in njihova višina seveda pogojena z dohodninskimi papirji. Spomnimo se samo obdobij, ko so se sprejemale novosti okrog višine kazni za prometne prekrške, ko so prometne nesreče praktično izginile z naših cest,.......!!! :slap:

lp ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s Platoomom.

Če ne pomaga lepa beseda, pomaga pa palica. V tem primeru je to denarna kazen. In to taka, da se ti ob pogledu na znesek zvrti v glavi. Pa nobenih obrokov in podobnih neumnosti, ki kazen samo omilijo, šok terapija pa se razvodeni in si potem rečemo: 'Prava reč, teh pet obrokov bom z lahkoto plačal' itd. itd.

Pa ne mi sedaj srati z ljudni, ki so reveži in nimajo denarja za plačevanje kazni. Taki naj pač prej dvakrat premislijo in naj ne delajo prekrškov, pa ne bo treba plačevati kazni !!! In če komaj zberejo denar za hrano in položnice, od kod jim potem denar za avto in za bencin, pa zavarovanje in registracijo, itd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mafija: strinjam se z začetkom tvojega posta, da ima policija prekratek šifrant :D

vse ostalo je pa crap. Če te nekdo na cesti razpizdi, a zdaj se boš pa zaradi njega ubijal? In mu kao delal pizdarije na cestui in ne vem kaj še vse. Brezveze.

Kako že pravijo: been there done that ... ne splača se.

@andi1: poznam kar nekaj ljudi ki že zdaj nimajo nič, država jim tudi nima kaj več vzeti. Pizdarije pa še vedno počnejo. Takemu lahko napišeš kazen za 10.000 € pa ne bo haska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@andi1: poznam kar nekaj ljudi ki že zdaj nimajo nič, država jim tudi nima kaj več vzeti. Pizdarije pa še vedno počnejo. Takemu lahko napišeš kazen za 10.000 € pa ne bo haska.

Ne bo držalo. Če nimajo nič, nimajo s čim početi pizdarij po cestah. Dokler pa lahko to počnejo, se jim da kaj vzeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo držalo :P

vse premoženje pisano na ženo/starše ;)

plače pa uradno itak nimajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Višje kazni so samo en majcen del rešitve, ki bi lahko "osvestil" en malenkosten procent voznikov. Zakaj točno delamo (in to ne za majhen denar) avtoceste, na katerih potem prevladuje omejitev 100km/h? Konec koncev smo v 21. stoletju in če sodimo po zgodovini, se tempo življenja povečuje in dvomim da se bo v dogledni prihodnosti kaj spremenilo. Nimam pojma, se pa vprašam (če bi se le hotel kakšen od odgovornih in bi morda celo obelodanil razloge). To seveda ne pomeni "do daske, pa kud puklo, puklo", ampak da je treba na zadevo gledati celostno in upoštevati dejstvo da se bomo po teh cestah vozili naslednjih 50 let. Temu je treba narediti primereno traso in infrastrukturo (če že koplješ, potegni še dve cevi, po katerih boš čez 10 let lahko napeljal kabel, optiko ali pa zajle za zapornice, če bo treba). Zaradi ene dodatne cevi za prihodnost ne bo vse skupaj nič dražje. Veliko dražje je vse ostalo. Lep primer so Karavanke. To je šlamastika 1. klase in če bi enih par "projektantov" dali na "šolanje" v arest bi bilo kar prav. Od novembra lani so bile non stop vsaj polovično zaprte, pred nekaj dnevi popolnoma (če kdo misli, da je bila tunelnina polovična, se bridko moti). Nekaj let se že na bolj ali manj redni bazi prevažam tam in naši non stop nekaj prekopavajo. Avstrijci čas izkoristijo, da ko je že na pol zaprto še malo pokitajo in pošminkajo. Ali se je kdo vprašal koliko stane tisto polurno čakanje pred tunelom? Tam je recimo povprečno 10 oseb (zelo konzervativna ocena), * bruto ura po osebi... Bi bilo verjetno ceneje tunel narediti kot se spodobi. Morda bi se notri lahko VARNO peljal tudi malo več kot tistih 80 in bi prihranil še malo več... Gledati je treba široko sliko. Aja, glede cene cest. Če gledam bager ki se ne premika na gradbišču...amortizacija teče, zaračuna se, haska nobenega. Pa ne govorim o eni uri..

Kar se pa tiče vzroka nesreč in njihovega odkrivanja, delam v avtomobilski industriji in ta pozna orodje z imenom "5 Why". Dejansko to ni nič drugega kot vprašanje "Zakaj?" na vsak odgovor. Okrog 5. zakaja se običajno pride do resničnega vzroka (root cause). Zoprna stvar za uporabljat (kot bi razlagal 3 letnemu otroku, ki se je ravno naučil vprašati), ampak rezultati pa lahko človeku vzamejo sapo.

Spet sem malo daljši, tistim ki ste se prebili skozi vse in tudi ostalim pa želim lep dan, pa če se strinjate ali ne.

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim,da bi se elegantno rešilo,če bi vsakemu večjemu prekršku sledila takojšna zaplemba prevoznega sredstva,katerega ti vrnejo po plačilu 100% kazni.Hudičevo bi premislili,če bi ga še srali po cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo držalo :P

vse premoženje pisano na ženo/starše ;)

plače pa uradno itak nimajo

Hehe, ne bo držalo :P

Če ni denarja za kazen, je prvo arest za en mesec oz. do plačila kazni, če pa tudi to ne pomaga, sledi rubež SKUPNEGA GOSPODINJSTVA. Torej se samo s prepisom premoženja na družinske člane plačilu kazni ne da izogniti. Merodajen je status v trenutku prekrška, tako da tudi izselitev ali sprememba naslova PO STORJENEM PREKRŠKU ne reši ničesar.

Koliko časa ta zakon že velja, sicer ne vem, a zanj sem zvedel pred skoraj dvema letoma.

Jaz pa mislim,da bi se elegantno rešilo,če bi vsakemu večjemu prekršku sledila takojšna zaplemba prevoznega sredstva,katerega ti vrnejo po plačilu 100% kazni.Hudičevo bi premislili,če bi ga še srali po cestah.

Seveda končnemu znesku dodati tudi stroške postopka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, ne bo držalo :P

Če ni denarja za kazen, je prvo arest za en mesec oz. do plačila kazni, če pa tudi to ne pomaga, sledi rubež SKUPNEGA GOSPODINJSTVA. Torej se samo s prepisom premoženja na družinske člane plačilu kazni ne da izogniti. Merodajen je status v trenutku prekrška, tako da tudi izselitev ali sprememba naslova PO STORJENEM PREKRŠKU ne reši ničesar.

Koliko časa ta zakon že velja, sicer ne vem, a zanj sem zvedel pred skoraj dvema letoma.

za uklonilni zapor vem, da bi pa rubili članom skupnega gospodinjsta mi pa ni znano. Je res da je že kako leto ali več odkar sem se zanimal za te stvari, tako da možno da so spremembe na tem področju.

Ni mi pa logično, nekdo iz skupnega gospodinjstva naredi pizdarijo, rubili bodo pa vsem članom?

Primerki o katerih jaz govorim itak nimajo kej prepisovat, ker ni bilo nikoli nič na njih pisano ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede

na to, da

bebci tega foruma stalno serjejo po izkušenih starejših voznikih,

naj dodam kot zanimivost to,

da je med povzročitelji nesreč vedno bilo, je in bo

največ smrkavcev in mlajših voznikov

(objestnost v mladosti in agresija samovšečnosti malo kasneje)

tako se najbolj nevarni norci najdejo

med

nad 16 pa do 34 let

po tem obdobju pa količina povzročiteljev hudo upade

in se glede na najhujšo skupino

nad 18 - 24 let

dobesedno prepolovi.*

Tako,

da

MULARIJA .. ROKO Z GASA - U MAČUPIČU !!!!

ČE HOČETE KDAJ BITI TOLIKO STARI

KOT SMO MI !!!

................

* vir: slovenska policija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!