SCMC Objavljeno Februar 19, 2009 Opozori Objavljeno Februar 19, 2009 Sam mam z 750 sem pa vozu od prijatla z 1000. Najbol so me presenetle bremze (ne morejo se primerjat), menjalnik je tudi dosti nežnejši, vzmetenje +, navor +... V vsakem primeru če bi se zdj odloču med 750 in 1000 in da denar ni ovira bi definitivno vzeu 1000.
TomazK Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Mogoče kdo ve, če imajo kje testnega Z1000 za sprobat? Kolikor gledam, mislim da nikjer. lp T
perimund Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 mogoce kdo ve kaksna je visina orignal balace*?
perimund Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Sem dobil odgovor od enga ameri-ja. podatki original balance, ce bo kdaj kdo rabu. Stock Width 685mm Rise 89mm Sweep 140mm
perimund Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Mogoce mal hecno zgleda k si sam vprasanja pisem pa se odgovore... sam mogoce kdaj komu kaj prav pride. Dejte mal napisat kaksne gume kej vozte na teh motorjih? Jst sem mel contisportattack pa mi niso ble prevec vsec sem dal gor qualifier2 so nekje ista žalost sam da so malenkost cenejse.
BlaZ1000 Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Imam samo je letnik 03 spredaj dunlop zadaj pa road attack, ker nisem nek divjak mi ustrezajo Jutri gre pa spredaj gor sport attack, da imam mir, ker je že bolj slaba. Lp, Blaž
Zweizylinder Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Zanima me, kaj delam narobe: - prednja guma na Z1000 se mi obrablja na "klin". To se opazi po cca.4000km z novo gumo. Na splošno ni težav, pri počasnih več kot 90° ovinkih pa mi zaradi tega krmilo "pada" v ovinek in ga moram držati navzven. Pri prejšnjih nakedih tega nisem opazil, sprednja guma je držala vedno več kot 10000 km.
Frips Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Preveč v ovinek bremzaš. Težji motor, več moči, večja obraba.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Zanima me, kaj delam narobe: - prednja guma na Z1000 se mi obrablja na "klin". To se opazi po cca.4000km z novo gumo. Na splošno ni težav, pri počasnih več kot 90° ovinkih pa mi zaradi tega krmilo "pada" v ovinek in ga moram držati navzven. Pri prejšnjih nakedih tega nisem opazil, sprednja guma je držala vedno več kot 10000 km. A guma je enaka? Kakšni so bili pa prejšnji nakedi? Možnih je več variant - al bistveno bolj bremzaš, al maš vzmetenje slabo nastavljeno, al pa se pač ne znaš vozit :naughty:
perimund Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 "strehca" najveckrat rata ce si "hiter" v blagih ovinkih oz ce si zradi vinjete bolj pogosto na AC. Tudi bremzanje globoko v ovinek pomaga vendar pomojem ni odlocilnega pomena. btw: za normalno voznjo so contisport odlicne za tem motorju pa se 4000 je zdrzala zadnja
Zweizylinder Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Hvala za nasvete. Oba z ženo sva prej imela naked dvovaljnike, ki so ob zapiranju plina opravili večino dela pred ovinkom, če si bil prehiter. Ker se voziva konstantno hitro se tako na Z1000 kot pri njenem Z750 zdaj pojavlja ista težava na sprednji gumi in gre najverjetneje na račun podaljšanega zaviranja v ovinek.
skyhy Objavljeno Julij 22, 2009 Opozori Objavljeno Julij 22, 2009 Mogoče kdo ve v čem je razlika med pnevmatiko Dunlop Qualifier PT (PTJ), katera je serijsko na Z1000 (07-), in navadno Dunlop Qualifier, v ceni je namreč razlika precejšnja!? LP!
_ales_ Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 (popravljeno) pozdravljeni, je komu znan tale Z? nahaja se pa v Škofjeloški regiji. kako je kaj ohranjen, kaj se je z nijm dogajalo... se prodaja, in imam namen si ga pogledat Lp! Popravljeno Avgust 6, 2009. Popravil _ales_
maZZZ Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 kupujem motor kawasaki z 1000. Ker po novem zakonu dobim neomejeno pri 24 letih moram vgradi blokado 25kw. poraja se mi pa vprašanje.....za z 1000 letnik 2006 obstaja blokada (če se motm me popravte).... zdej pa, ali lahko jzz vgradim to blokado in mi jo bojo homologirali četudi so na motorju športni izpuhi (niso original) ?????? izpuhe se da homologirati ob homologaciji blokade skupaj?????????? prosim če se najda dorba duša, ki bi čim prej pojasnila te stvari, ker se mi res mudi.....en motor mi je že ušou , neb rd še enga zgubu =) dam za pivo takoj k dobim motor in zvem tvoj naslov )!!! ImenitnaPriložnost 1
biker77 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 a ne bi kakega malo boljšega motorja raj kupu halls, Nagaya, a79 in 3 others 2 4
RenoRaines Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 (popravljeno) Kolikor so meni objasnili na LPP. Za potek homologacije, mora biti vozilo tehnično izpravno (če recimo ne boš imel žmigavcev ne bo šla homologacija skozi). Za vse kar ni tehnično izpravno (blokada, izpuhi) moraš ob koncu tehničnega oz. strokovnega pregleda, priložiti dokumentacijo. Se pravi, DA, na enem strokovnem pregledu lahko daš vpisati dve spremembi na motociklu. Popravljeno September 7, 2009. Popravil RenoRaines
trebor Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Blokado lahko dobiš pri alphatechnik.de. Samo ne vem, če jo lahko sam vgradiš. Problem bi lahko nastal na tehničnih (homologacijah), ker ne bi imel potrdila o vgradnji blokade. Zato je najbolje, da ti jo vgradi kakšen serviser. Kolegu jo bo vgradil Čarman iz Medvod. Glede izpuhov je pa tako, da moraš tudi za njih prinesti papirje. Potem pa to rešujejo na tehničnih. Ni nujno, da za vsako stvar hodiš na teh. preglede, sestaviš vse skupaj, zbereš potrebne papirje in greš tja. Homologacije pa delajo v LJ na LPP in v MB mislim, da RTI. LP Robert
maZZZ Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 fantje, najlepša hvala..... še za eno mnenje vs bom vprašu..... se vam zdi bolše kupit z1000 o6 letnik od drugega lastnika ali z750 o7letnik od prvega....??? vem da je odvisno od motorja do motorja in občutka vožnje, pa vendar.....tudi s stališča če bo kdaj prodajal naprej.....
maZZZ Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 + a znajo komplicerat, če je nosilec tablice druk in z njim drugi žmigavci....(spredaj in zadaj mali)???
biker77 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 + a znajo komplicerat, če je nosilec tablice druk in z njim drugi žmigavci....(spredaj in zadaj mali)??? znajo ja..ker tudi to rabiš homologirat.. raje vzemi popolnoma originalen motor, najbolje že blokiran na 25kw.. ali pa vsaj originalen pa potem namečeš gor kar si zaželiš Nagaya in roko 1 1
maZZZ Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 tudi jaz bi najraje to .... originalen, 25kw in je to to.... sam k jih ni velik, še tist k pa je, pa previsok držijo ceno....:/
biker77 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 tudi jaz bi najraje to .... originalen, 25kw in je to to.... sam k jih ni velik, še tist k pa je, pa previsok držijo ceno....:/ zračunaj kolk te pride vsa jeba okoli homologacije..
maZZZ Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 max 300 računam cena homologacije blokade ( nekje na forumu sm prebral nekaj okol 200semi zdi) najbrž je pa že kdo homologeru izpuh pa žmigavce...kok pa to pride????
biker77 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 ti predlagam, da malo umiriš konje, raje počakaj kak teden ali mesec, pa kupi ta prav motor ne pa da se nekej zaletiš z nakupom.. homologacija izpuha me je prišla..hmm..nekaj čez 50 eur? pozabil sem že
a79 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Homologacija izpuha 31€ na LPP - ju letos... Mislm, da lahk homologiras vec stvari hkrati in jih tud placas.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se