Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tale novi letnik Z1000 je full lep oz bolje rečeno veliko lepši od predhodnika. Tudi izpuh je sedaj zelo všečen, ki pa je bil pri starem res grd in predvsem predolg. Pa tudi bug spoiler ima sedaj, in notranji blatnik,zadek je bomba, smerokazi so lepi in jih ne bi jaz sploh menjal...itd

Mi je res zanimivo, da vam je ta novi Z1000 grd, to je novodobni streetfighter in res je po obliki daleč pred konkurenco, niti honda CB1000R mi ne pride blizu, edino ducati streetfighter je tudi zelo lep in predvsem dosti dražji, tako da ga niti ne morem štet kot konkurenta.

Jaz osebno vidim na tem motorju dve pomanjklivosti in sicer:

1. Da ima elektronski obratomer, meni nikoli ni in nikoli ne bo všeč, da za obrate skačejo neke črtice, totalno nepregledno. Klasični obratomer je zakon.

2. Ta novi ima premajhno posodo za gorivo, komaj 15,5L, in predvidevam da tale zverinca ne bo kaj dosti varčna zadeva,jurja je le jurja, ne boš niti 200km mogu naredit z enim tankom.

Ostalo pa je zame popolno. Pač osebno mnenje. Zdej je še le vprašanje kakšna bo cena, predvidevam da bo dražji od predhodnika, tko da bo verjetno cena tega stroja okoli 9500eur brez ABS. (starega je cena 8800eur). Če bo cenejši toliko bolje, v kar pa dvomim.

Lp

Objavljeno

Meni je tudi fuuul všeč. Samo nosilec tablce zamenjaš z manjšim in je popoln :worship:

Objavljeno

Tale novi letnik Z1000 je full lep oz bolje rečeno veliko lepši od predhodnika. Tudi izpuh je sedaj zelo všečen, ki pa je bil pri starem res grd in predvsem predolg. Pa tudi bug spoiler ima sedaj, in notranji blatnik,zadek je bomba, smerokazi so lepi in jih ne bi jaz sploh menjal...itd

Mi je res zanimivo, da vam je ta novi Z1000 grd, to je novodobni streetfighter in res je po obliki daleč pred konkurenco, niti honda CB1000R mi ne pride blizu, edino ducati streetfighter je tudi zelo lep in predvsem dosti dražji, tako da ga niti ne morem štet kot konkurenta.

Jaz osebno vidim na tem motorju dve pomanjklivosti in sicer:

1. Da ima elektronski obratomer, meni nikoli ni in nikoli ne bo všeč, da za obrate skačejo neke črtice, totalno nepregledno. Klasični obratomer je zakon.

2. Ta novi ima premajhno posodo za gorivo, komaj 15,5L, in predvidevam da tale zverinca ne bo kaj dosti varčna zadeva,jurja je le jurja, ne boš niti 200km mogu naredit z enim tankom.

Ostalo pa je zame popolno. Pač osebno mnenje. Zdej je še le vprašanje kakšna bo cena, predvidevam da bo dražji od predhodnika, tko da bo verjetno cena tega stroja okoli 9500eur brez ABS. (starega je cena 8800eur). Če bo cenejši toliko bolje, v kar pa dvomim.

Lp

Ja pomoje bo dražji zaradi tega -->http://24ur.com/novi...rna-vozila.html. :headbang:

Objavljeno

Ma kdo za prodat tista 2 spojlerčka oziroma plastike ki sta nameščeni spodaj pri izpuhih namesto bug spojlerja. oz slušita kot nekakšen mini bug spojler. Nekje sem namreč videl da pašejo tudi na z 750:) aja Govorim pa o novem modelu z1000.

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tale tema pa ni ravno zaživela, v primerjavi z fz1 temoje tole prava poguba, no dejte mal povedat kok se kej pele tale Z 1000, je vredn nakupa al ne?

Objavljeno

Odgovor na to kok se pele boš težko dobil, ker se začne prodaja novega modela šele naslednje, leto mislim da januarja, prodaja modela z abs-om pa marca.

Objavljeno

2010kawasakiz1000-6.jpg 2010-kawasaki-z1000a.jpg 2010-kawasaki-z1000c.jpg

na slikah mi je še zmer zelooo grd. ko pa sm ga vidu u živo sm se pa premislil. na pogled je precej bol dodelan kot 07-09. tud poza za belanco mi je delovala bolše. bl prostorn in masiven se mi zdi. . . če (ko) presedem na nakeda bo ta zelo visoko na spisku želja.

Objavljeno

Cena v Italiji:

"Il prezzo è molto interessante (10.590 €, 500 € in più per la versione con ABS)" (www.Motorbox)

Objavljeno

2010whistle.gif

Fantastičen moped Za moje pojme trenutno najbolj "šarf" naked, no, streetfighter, ki bo na trgu! :evilgrin:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Slučajno ob jadranju po spletu zasledil nekaj slik...

Lep dan še naprej

post-14902-126043354724_thumb.jpg

post-14902-126043355152_thumb.jpg

post-14902-12604335566_thumb.jpg

Objavljeno

"Wolf im Wolfspelz" so napisali za model 2010 v nemškem Motorradu; bo že nekaj na tem ...

Objavljeno (popravljeno)

Cena v Italiji:

"Il prezzo è molto interessante (10.590 €, 500 € in più per la versione con ABS)" (www.Motorbox)

..... in pri severnih sosedih: Preis Ö € 12.999.- /+ € 800 .- ABS (www.1000PS.at)

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

Slučajno ob jadranju po spletu zasledil nekaj slik...

OMG, kera skuterska maska ...

Objavljeno

OMG, kera skuterska maska ...

u živo je precej bolši za videt. na slikah je ko ena potlačena bogomolka. u živo pa zgleda ko de se bo spravu nad Bkinga.

Objavljeno (popravljeno)

2010 ima, kot sem prebral, ima nekam majhen kestl ... a tok mal kur :? ... drugač je pa lep motor za pogledat.

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno (popravljeno)

Pa dobro, vsaj nekaj se dogaja. Dokler ni novitet predvsem grajajo kako nič novega ne naredijo. Ko pa se le potrudijo in porenovijo celoten motor pa spet nič ni vredu, tako da mislim. Tistemu ko bo všeč ga bo kupil, tistemu ki pa ni, pa naj miži ko se bo peljal mimo njega, haha. Malo sarkazma :P.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

With the revised fuel tank design and the slim-type fuel pump, dead volume inside the tank is minimized.

2008 Z1000 - Total volume - 18.5 litres - Usable volume - 17 litres

2010 Z1000 - Total volume - 15.5 litres - Usable volume - 15 litres

Objavljeno

With the revised fuel tank design and the slim-type fuel pump, dead volume inside the tank is minimized.

2008 Z1000 - Total volume - 18.5 litres - Usable volume - 17 litres

2010 Z1000 - Total volume - 15.5 litres - Usable volume - 15 litres

tak je tud moj vtr. je treba prej kot vsakih 200 na črpalko. sucks. sej v nadzorovanih okoliščinah, relacijska fura po magistralah, to ni problem, ko pa se mal zgubiš po reziji, al podobnih hribih, črpalk ni lih na vsakem vogalu.

Objavljeno

2010 ima, kot sem prebral, ima nekam majhen kestl ... a tok mal kur :? ... drugač je pa lep motor za pogledat.

Ima pa el.vbrizg goriva tko da v praksi bo glih nekje isto km naredu en kesel. "tastar 07-09" je biv kr pozresen ce se nisi glih penzioniral.

Objavljeno

Ima pa el.vbrizg goriva tko da v praksi bo glih nekje isto km naredu en kesel. "tastar 07-09" je biv kr pozresen ce se nisi glih penzioniral.

5.5 l/100km al pa celo še malo manj se mi zdi kar ok (07 letnik), celo manj kot 600ccm mlinček na isti relaciji. Merjeno na ~1500km. Vožnja pa je bila dokaj umirjena, tako nekako da nisi takoj ob vozniško. Če pa teraš pa naj kuri, itak ne moreš žgat ves čas na polno....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!