Motorist76 Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 Zakaj stroboskop? Se ne samo malo obrne v smeri vrtenja motorja, da vrže iskro malo prej? Ja ampak, pazit moraš da ne boš preveč, ker je to zelo malo potrebno spremenit... in če imaš lučko za vžig, točno vidiš kdaj je iskra. Koliko stopinj pred ZMT - zgornjo mrtvo točko. D.
ftp Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 Zakaj stroboskop? Se ne samo malo obrne v smeri vrtenja motorja, da vrže iskro malo prej? Pravzaprav proti smeri vrtenja motorja, če se ne motim.
Motorist76 Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 (popravljeno) Pravzaprav proti smeri vrtenja motorja, če se ne motim. Možno je v obe smeri... ampak predvžig se nastavlja glede na ZMT od 0-5-10-15stopinj pred njo. To pomeni če vrtimo v smeri vrtenja motorja manjšamo kot predvžiga in če v nasprotni smeri ga večamo. Kot sem že rekel, je potrebno kot predvžiga zmanjšat, da bo iskra malo kasnejša, ker zaradi prehitrega vžiga prihaja do klenkanja. Seveda so lahko še drugi problemi, nepravilne svečke, netesnost ventilov, umazanija v izgorevalnem prostoru... Najprej pa si označi, v kateri poziciji je predvžig sedaj, da ne boš kasneje imel problemov in da ne boš preveč razstavil zadeve, da ti potem niti užgal ne bi več. No pa dobro uživaj D. Popravljeno Julij 7, 2007. Popravil Motorist76
ftp Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 ampak predvžig se nastavlja glede na ZMT od 0-5-10-15stopinj pred njo. To pomeni če vrtimo v smeri vrtenja motorja manjšamo kot predvžiga in če v nasprotni smeri ga večamo. Zakaj po skorakih po 5 stopinj? Po maših korakih ne gre? Kot sem že rekel, je potrebno kot predvžiga zmanjšat, da bo iskra malo kasnejša, ker zaradi prehitrega vžiga prihaja do klenkanja. Seveda so lahko še drugi problemi, nepravilne svečke, netesnost ventilov, umazanija v izgorevalnem prostoru... A ni klenkanje zaradi nekontroliranega vžiga? Za ga zmanjšati bi bilo potrebno malo povečati kot predvžiga, da iskra prej vžge, kot pa pride do samovžiga? In s tem se malo zmanjša moč motorja.
Motorist76 Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 Zakaj po skorakih po 5 stopinj? Po maših korakih ne gre? veš da gre po manjših kotih... dal sem št. samo za primer tako da to sploh ni problema. A ni klenkanje zaradi nekontroliranega vžiga? Za ga zmanjšati bi bilo potrebno malo povečati kot predvžiga, da iskra prej vžge, kot pa pride do samovžiga? In s tem se malo zmanjša moč motorja. do nekrontroliranega vžiga lahko prihaja tudi zaradi umazanije.... kot predvžiga pa probaj spremenit, pa boš videl razliko... če prehitro vžiga v bistvi začneš zaustavljat bat, to pomeni da se zmes popolnoma vžge, še preden je bat čisto na zgornji mrtvi točki, in takrat dobivaš razne čudne zvoke. tako ali tako pa motor sam avtomatsko veča kot predvžiga s povečanjem obratov, podatek je da tudi tam do 43 stopinj pred GMT. tako da moraš ti ta kot zmanjšat. Probaj v eno in drugo smer pa boš videl, kdaj in kako je motor miren in tih. včasih je samo stopinja premika že dovolj lep pozdrav D.
SuzyRider Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 motorist76@ hvala za pojasnilo. motor dejansko malo lažje diha. zvok je skoraj enak, le malce bolj globji, vendar še zdaleč ne moteč. edina dilema so mi policisti, čeprav je zelo malo verjetno, da bi se kdo sploh vpiknil, ker motor ni preglasen...
Temty Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 ....pri nas verjetno ne, v Avstriji, Švici itd., pa bi se znali pojavit problemi z policijo. Pred kakim mescem so npr. na Golici ustavljli vse povprek in merli glasnost in preverjali homologacije.... LP
SuzyRider Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 ja, ampak sploh ni problem v glasnosti. ker je glasnejši za cca 2 do 3 decibele. je pa problem, če bi iskal izpuh... kvečjemu lahko rečem, da je tista kišta spodaj izpuh... :whistle:
bica Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 ja, ampak sploh ni problem v glasnosti. ker je glasnejši za cca 2 do 3 decibele. je pa problem, če bi iskal izpuh... kvečjemu lahko rečem, da je tista kišta spodaj izpuh... :whistle: Ti rajsi vrzi ven katalizator, montiraj samo cevi, pol pa original auspuh gor. Ful hud glas, pa baje kar potegne. P.S. a ima kdo na 1150 GS namesto katalizatorja montirane samo cevi? Kej tacga. http://www.wunderlich.de/shop.php?rubrik=C...babf4ac3b28cb86
SuzyRider Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 sem tudi o tem razmišljal, samo ne vem, kako je potem z lambdo senzorjem in nastavitvami... poleg tega pa sem nekako okoljsko ozaveščen. :)
TBoxer Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 sem tudi o tem razmišljal, samo ne vem, kako je potem z lambdo senzorjem in nastavitvami... poleg tega pa sem nekako okoljsko ozaveščen. :) Če bi bil okoljsko ozaveščen bi se vozil s kolesom in javnim prevozom. :krneki: :evilgrin: :whistle: lp
SuzyRider Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 sej se tut s kolesom vozim, kadar je prilika :blush:
suhi Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 (popravljeno) sem tudi o tem razmišljal, samo ne vem, kako je potem z lambdo senzorjem in nastavitvami... poleg tega pa sem nekako okoljsko ozaveščen. :) sej se tut s kolesom vozim, kadar je prilika :blush: j.... okolje, sam da seka!!! :naughty: jz tud dol ror dal pa ni to to ka hočem - bo res treba katalizator dol dat pol pa bo tak k more bit!!! okolje pa itak ljubi prijeten zvok dvovaljnika, če je pa zgolj kanček bl umazan pa ni tak hudo :rolleyes: Popravljeno Julij 9, 2007. Popravil suhi
SuzyRider Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 meni je pa zvok samo s katalizatorejm ravno pravšnji. vsaj ušesa ne trpijo :kva2:
mack Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 A je že kdo kaj probal katalizator ven stoučt da bi ga ven dobil?? Je sploh izvedlivo?
bica Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 A je že kdo kaj probal katalizator ven stoučt da bi ga ven dobil??Je sploh izvedlivo? Da se ga sigurno ven dobit, sam je tako drag, da se bl splaca kupit nov del brez katalizatorja (samo cevi).
SuzyRider Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 in če daš samo cevi, je potrebo spet na tester? ker sedaj je lambda sonda direkt na katalizatorju...
bica Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 in če daš samo cevi, je potrebo spet na tester? ker sedaj je lambda sonda direkt na katalizatorju... Te '' samo cevi'' imajo prostor kjer prisravfas noter sondo. Tako da ni potrebno nic nastaviti.
SuzyRider Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 torej je treba samo rorčke dobit. :evilgrin:
bica Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 torej je treba samo rorčke dobit. :evilgrin: to http://www.wunderlich.de/shop.php?rubrik=C...babf4ac3b28cb86 ali to http://www.touratech.com/shops/008/product...8e54af9aaf435bf drugega nisem nasel
SuzyRider Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 ja, to bo to. cena je seveda temu primirna.. :whistle:
bica Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Kdaj se menja prve zavorne ploscice? (koliko km)
kasti Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Ko ostane še slab milimeter "mesa".
obad Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 to http://www.wunderlich.de/shop.php?rubrik=C...babf4ac3b28cb86ali to http://www.touratech.com/shops/008/product...8e54af9aaf435bf drugega nisem nasel mogoče je tut tole uporabno Laser exhaust
bica Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 mogoče je tut tole uporabno Laser exhaust Kaj to tudi pri nas prodajajo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se