Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

kolikor sem uspel razbrat, je naverjetneje napaka pri objemkah, ker so takšne, ki se ne dajo šponat (advriders). banalna napaka, ampak je tečno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem uspel razbrat, je naverjetneje napaka pri objemkah, ker so takšne, ki se ne dajo šponat (advriders). banalna napaka, ampak je tečno...

Stvar je znana, in se pojavi ker objemke popustijo. Vzemi klešče in lepo stisni malo objemke, parkrat to lahko narediš, potem boš pa tako moral menjati objemke. Meni se je to pojavilo nekje pri 50.000km prvič, pa sem jih nežno stisnu pa je še sedaj pri 65000 dobr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem uspel razbrat, je naverjetneje napaka pri objemkah, ker so takšne, ki se ne dajo šponat (advriders). banalna napaka, ampak je tečno...

Kot je robert napisal, se reši to, meni tudi malo kaplalo, samo ne v taki meri kot tebi. Jaz sem to stisnil samo s ščipalkami, pa drži.

Ni panike, če pa ne bi držalo pa objemko menjaj. Samo bi moglo držat z stiskanjem

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za nasvete. bom jutri to uredil. če najdem kaj novega, pa bom spet vprašal. :whistle:

Ni problema... samo spremeni pa si le kateri motor vozis, ker vseeno nekak tu govorimo o bmw-jih lol... tako da ti samo vprašaj, s skupnimi močmi bomo že prišli do odgovora

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Motorist 76!

Tebe kod poznavalca sprašujem v katerem območju vrtljajev pri zmerni vožnji prestavljaš?

:worship: za odgovor in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Motorist 76!

Tebe kod poznavalca sprašujem v katerem območju vrtljajev pri zmerni vožnji prestavljaš?

:worship: za odgovor in lp

mi bmwjaši pa smrdimo al ka? :naughty:

furi ga od 3000 do 4000 bo najbolj vesel - če ga tišiš pač od 5000 naprej, ni mu pa hudega tud pod 2500 sam ne v 6. - to je overdrive in jz dam v šesto nad 110 edin če je res ravnina(mal dol nagnjena) že nad 100.

to je to pomoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos!Končno negdo ,ki mi je odgovoril na mojo "filozofsko "vprašanje :worship: za odgovor.Tudi sam vozim v tem režimu in pazim na 6 prestavo.Želim,da mi motor še dolgo služi zato so mi vsakršne informacije in nasveti dobro došli.Imej se lepo in prepričan sem,da BMW-ješi ne smrdimo :D pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smrad gor al dol - (lepo pa seos slišat :naughty: ) - sam da lahk pomagamo!!!!

ajd uživaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kolikšen je idealen prosti tek motorja obr/min? Ko ga vžgem z "zaugom" so obrati pod 1000, ga kr malo cuka, pri segretem ni problema nekje 1100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikšen je idealen prosti tek motorja obr/min? Ko ga vžgem z "zaugom" so obrati pod 1000, ga kr malo cuka, pri segretem ni problema nekje 1100.

Hm in zakaj so pri zaugu nižji obrati ? A ti zaug deluje dobro ?

Drugače pa so med 1050 in 1150 tak da je to ravno prav kar maš

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obrati so nekje okol dobrih 900, ko odprem zaug do konca se sliši loputa, tako da mora delat, ampak mi učasih ugasne po parih sekundah, zato mu malo pomagam z gasom, par sekund, potem je pa ok. Se da kje ročno povečat štangas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obrati so nekje okol dobrih 900, ko odprem zaug do konca se sliši loputa, tako da mora delat, ampak mi učasih ugasne po parih sekundah, zato mu malo pomagam z gasom, par sekund, potem je pa ok. Se da kje ročno povečat štangas?

Se da, en vijak na strani uplinjača, samo najbolje da ti to en naredi in da ti hkrati sinhronizira uplinjače, ker drugače boš imel probleme s tresenjem motorja,lahko bodo prevelike vibracije. Lahko pa probaš na strani uplinjača oba vijaka enako zavrtet.

Lep pozdrav

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da, en vijak na strani uplinjača, samo najbolje da ti to en naredi in da ti hkrati sinhronizira cilindre, ker drugače boš imel probleme s tresenjem motorja, bodo prevelike vibracije. Lahko pa probaš na strani uplinjača oba vijaka enako zavrtet.

Lep pozdrav

D.

Naj si z kulijem nariše sedanji položaj, da lahko nazaj zasuče, če gre kaj po zlu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj si z kulijem nariše sedanji položaj, da lahko nazaj zasuče, če gre kaj po zlu...

eh, to se ne dela tak, nikoli mu ne bo uspelo nastavit oab cilindra tako, da bosta delala sinhrono. Rabiš merilne ure. lahko si merilno napravo napraviš tudi sam, jaz še nisem probal.

http://freenet-homepage.de/holger_wiemann/....htm#Abbildung1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni!

Tokrat pa jz in moja težava: Na GS-u mi je pred 1500km začela cukati mašina - začelo se je v Italiji (sem mislil,da zaradi njihovega slabega bencina), sedaj pa se nadaljuje tudi tu, ko redno tankam 100 oktankskega. Kako naj opišem - ko speljujem mi obrati naraščajo, padajo, mašina kašlja, cuka, rada crkne, dodat moram 2 do 3x tolko gasa, da lahko varno speljem. Tudi pri npr. 2500obratih in 2 prestava iz 180 stopinjskega ovinka odpreš gas (1/3) in pokne iz izpuha, zamre za delček sekunde, potegne za sekundo, spet uuuu (zamre) in spet cukne, doda gas... Dostikrat tudi pri pospeševanjih v višjih prestavah - in pač pod 5000obrati enako kovca (res ne vem kako se naj izrazim :rolleyes: )

Drugače je motor letnik 2002, magnezij a brez dveh svečk, pred 3000km pa je bil na rednem servisu (na 30kkm) - ali so morda ventili in naj reklamiram servis?!

Hvala

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni!

Tokrat pa jz in moja težava: Na GS-u mi je pred 1500km začela cukati mašina - začelo se je v Italiji (sem mislil,da zaradi njihovega slabega bencina), sedaj pa se nadaljuje tudi tu, ko redno tankam 100 oktankskega. Kako naj opišem - ko speljujem mi obrati naraščajo, padajo, mašina kašlja, cuka, rada crkne, dodat moram 2 do 3x tolko gasa, da lahko varno speljem. Tudi pri npr. 2500obratih in 2 prestava iz 180 stopinjskega ovinka odpreš gas (1/3) in pokne iz izpuha, zamre za delček sekunde, potegne za sekundo, spet uuuu (zamre) in spet cukne, doda gas... Dostikrat tudi pri pospeševanjih v višjih prestavah - in pač pod 5000obrati enako kovca (res ne vem kako se naj izrazim :rolleyes: )

Drugače je motor letnik 2002, magnezij a brez dveh svečk, pred 3000km pa je bil na rednem servisu (na 30kkm) - ali so morda ventili in naj reklamiram servis?!

Hvala

Matic

Pri mojem motorju, sem imel podobne tezave, vendar samo nad 5000 obr., je trokiral.

Tezave, so izginile, ko sem zamenjal svecke. Od tedaj, (skoraj 15000), pa ni nikoli vec zatrokiral.

Tudi na Sardiniji z 95 oktanskim ne.

P.S. moj je letnik 2003 in ima dve svecki.

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, to se ne dela tak, nikoli mu ne bo uspelo nastavit oab cilindra tako, da bosta delala sinhrono. Rabiš merilne ure. lahko si merilno napravo napraviš tudi sam, jaz še nisem probal.

http://freenet-homepage.de/holger_wiemann/....htm#Abbildung1

To je taprava masina, ti med sinhronizacijo se celindre hladi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če cuka in še poka iz auspuha so verjetno svečke, drugače pa je lahko za cukanje kriv zamašen filter goriva oz. pumpa za bencin v umiranju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če cuka in še poka iz auspuha so verjetno svečke, drugače pa je lahko za cukanje kriv zamašen filter goriva oz. pumpa za bencin v umiranju.

Meni se je npr. pri 5000 obr. zgodilo isto kot, ce bi premaknil stikalo za zasilni izklop. Potem sem gas spustil , ga se enkrat dodal in je ponavadi delalo, drugace sem postopek ponavljal. Na servisu, mi z rac. niso nikoli nasli nobene napake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, to se ne dela tak, nikoli mu ne bo uspelo nastavit oab cilindra tako, da bosta delala sinhrono. Rabiš merilne ure. lahko si merilno napravo napraviš tudi sam, jaz še nisem probal.

http://freenet-homepage.de/holger_wiemann/....htm#Abbildung1

Ta naprava deluje. Preverjeno. Tudi sam sem si jo naredil. Bi pa opozoril na nekaj stvari, na katere moraš biti pozoren, pri sinhronizaciji cilindrov. Večkrat opravljam sinhronizacijo na svojem motorju ( vsakih 10000 km, ker motor lepše teče), pa tudi na motorjih kolegov.

Pri modelih RT ( kjer so motorji zaprti v plastiko)je treba biti zelo pozoren na umazanijo, ki se nabere pod pletenico gasa na ohišju vbrizga-kolešček lopute. Vedno je potrebno dobro s sprejem za razmaščevanje dobro oprati utor, kajti, če ostane svinarija v utoru, potem ima pletenica čisto drugi radijus, kot na drugi strani, s tem pa tudi gas. Nikoli ne smemo mazat utora s kakim sprajem ( recimo WD da lepše teče, ker se potem svinarija še bolj nabira )

Nikoli ne smemo opravljati nastavitve na loputi na levem ohišju vbrizga, ker imamo tam nameščen potenciometer, ki odčitava položaj lopute, s tem ko smo spremenili položaj lopute dobiva računalnik čisto drugačne podatke kot so v resnici.

Paziti je potrebno, da imata obe pletenici, na desnem in na levem cilindru minimalno zračnost, da ni ene že napeta, druga pa ne.

Kar se tiče nastavitve prostega teka ( vijak na izvijač), naj opozorim, da je nastavitev zelo natančna, prosti tek se nastavlja, ko je sinhronizacija že opravljena ( tu mislim na nastavitev enakega kota odpiranja loput ). Način, da nastavljaš prosti tek tako na oko, da odvijaš in privijaš nastavitveni vijak odpade, ker boš popolnoma porušil, kar si prej naredil. Ko začnem s sinhronizacijo, ta dva vijaka jaz privijem do konca, tako da lahko res točno nastaviš lopute, potem ko sem končal z nastavitvijo loput pa ta dva vijaka odvijem za obrat in pol, potem pa nastavljam po potrebi. raje pa bastavim malo višji prosti tek, kajti kasneje, ko se nastavitve podrejo ( recimo čez 10000 km...) se rado naredi, da motor ugaša.

Malo sem prebiral prejšnje poste, sem zasledil da se enemu ne dvigne prosti tek, ko potegne čok. Najbrž je serviser malo preveč odvil vijaka, s katerim se nastavljata pletenice gasa na levem in desnem cilindru. Čok ( zaug ) je vezan na pletenice ( črna škatlica pod rezervoarjem goriva ). Če vijaka za nastavitev pletenic preveč odviješ, potem z ročico čoka na krmilu ne potegneš več pletenic gasa, normalno je potem da ni gasa, ko je hladen motor. Kako odpraviti napako? Popustiti vijaka, lahko so pa tudi pletenice, ali pa ena od njih pretegnjena ali pa celo natrgana, s tem, ko se je natrgala se je tudi malo podaljšala.

Vsekakor, če ne veste za kaj je kak vijak in niste točno seznanjeni s sinhronizacijo, ne priporočam da se zadeve sami lotite, ker boste samo še poslabšali situacijo. Pa še nekaj, zgoraj navedena navodila so zelo dobra, samo malo se je potrebno poglobit. Ventilatorji, ki hladijo cilindre so kar obvezni. Ko sinhroniziraš cilindre, se to opravlja pri 3000 vrt/min. Izpušne cevi zažarijo že po dveh minutah. Ventilatorji zadovoljivo opravljajo svojo funkcijo, pa še v stiski s časom nisi ( pregretje motorja-dvig temperature), tako da lahko posel narediš brez kake brzine in se lahko posvetiš nastavitvi motorja tako kot je treba.

O sinhronizaciji je bilo veliko napisanega, tudi na internetu je veliko uporabne literature, filmčkov...Tako da ne bom preveč pisaril, če pa imate pa kake težave glede tega, me pa lahko vedno kotaktirate na PM.

Lep dan vsem. Tetec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tezave, so izginile, ko sem zamenjal svecke.
Če cuka in še poka iz auspuha so verjetno svečke, drugače pa je lahko za cukanje kriv zamašen filter goriva oz. pumpa za bencin v umiranju.
Na servisu, mi z rac. niso nikoli nasli nobene napake.

Pol sigurno svečke in lahko to že pri 33000km potrebno menjat? Nabavim, zamenjam in je to to, brezveze vozit na servis??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!