Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zdravo.....ali mogoce kdo ve kje bi lahko dobil v slo. pletene cevke jeklene za zavore....prednje in zadnje....za suzuki gsxr600 k5

Jast sem prav v ponedeljek klical ČARMANA pa je rekel pripelji motor pa jih naredi za vsaki motor po meri.In to kvalitetne cevke :yes:

Objavljeno

Jast sem prav v ponedeljek klical ČARMANA pa je rekel pripelji motor pa jih naredi za vsaki motor po meri.In to kvalitetne cevke yes.gif

a ti je mogoce reku kaj okvirno ceno ....sam pac prasam....ker jst bi jih sam montiral....

Objavljeno

a ti je mogoce reku kaj okvirno ceno ....sam pac prasam....ker jst bi jih sam montiral....

Pri tem jeklenem opletu ali "kovinskih lajtngah" je tkole.

Če nisi že to delal ali si sigurn, da boš to res dobr naredil SE TEGA NE LOTEVAJ SAM !!!

Material ( latnge, nastavke in olje) moraš kupiti v vsakem primeru tko, da se gre tle bolj samo za strošek dela, ki se giblje po moji oceni okoli 50 evrov, in tudi, če bo strošek par evrov več je ZANEMARLJIV kakršne posledice lahko imaš ob nepravilni montaži lajtng.

Določene stvari v motociklizmu lahko pri "šparanju" prinesejo minimalen profit ali pa velikansko izgubo, ki te zaradi par evrov lahko stane življenja. In to je ena taka stvar, ki dosti manj prinese kakor lahko odnese B)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri tem jeklenem opletu ali "kovinskih lajtngah" je tkole.

Če nisi že to delal ali si sigurn, da boš to res dobr naredil SE TEGA NE LOTEVAJ SAM !!!

Material ( latnge, nastavke in olje) moraš kupiti v vsakem primeru tko, da se gre tle bolj samo za strošek dela, ki se giblje po moji oceni okoli 50 evrov, in tudi, če bo strošek par evrov več je ZANEMARLJIV kakršne posledice lahko imaš ob nepravilni montaži lajtng.

Določene stvari v motociklizmu lahko pri "šparanju" prinesejo minimalen profit ali pa velikansko izgubo, ki te zaradi par evrov lahko stane življenja. In to je ena taka stvar, ki dosti manj prinese kakor lahko odnese cool.gif

cist tko mim grede da ne bos mislil da sem kuhar.....glede na to da sem vgradil na minija ki ima 270hp in porsheve zavore lajtunge in delajo ze 50k km ok in da sem jih vrgadil na najman 5 m3-jev in tako naprej.....gre se mi predvsem zato ker jst imam svoje zavorno olje ki mu zaupam in drugega ne dajem notri....sam to je finta...pol da me bo pa kdo postran gledu ce mu prinesem na servis svoje olje se mi pa tudi ne da ves....

Objavljeno

cist tko mim grede da ne bos mislil da sem kuhar.....glede na to da sem vgradil na minija ki ima 270hp in porsheve zavore lajtunge in delajo ze 50k km ok in da sem jih vrgadil na najman 5 m3-jev in tako naprej.....gre se mi predvsem zato ker jst imam svoje zavorno olje ki mu zaupam in drugega ne dajem notri....sam to je finta...pol da me bo pa kdo postran gledu ce mu prinesem na servis svoje olje se mi pa tudi ne da ves....

Zakaj pa iščeš zavorne cevi v SLO? Če bi rad cenovno ugodne cevi in kvalitetno izdelane, se obrni na kakšne tuje proizvajalce.

Recimo Hel Performance. Plačaš s kreditno kartico, dobiš po pošti domov.

Drugače pa imamo na forumu celo temo glede Zavornih cevi.

Objavljeno

cist tko mim grede da ne bos mislil da sem kuhar.....glede na to da sem vgradil na minija ki ima 270hp in porsheve zavore lajtunge in delajo ze 50k km ok in da sem jih vrgadil na najman 5 m3-jev in tako naprej.....gre se mi predvsem zato ker jst imam svoje zavorno olje ki mu zaupam in drugega ne dajem notri....sam to je finta...pol da me bo pa kdo postran gledu ce mu prinesem na servis svoje olje se mi pa tudi ne da ves....

Pol je uredu, če veš za kaj se gre, in post je drgač biu mišljen splošno za vse tiste , ki bi se radi tega posega lotil brez izkušenj in znanja na tem področju..

Objavljeno

a ti je mogoce reku kaj okvirno ceno ....sam pac prasam....ker jst bi jih sam montiral....

¸ČARMAN ima komplet spredaj in zadaj 110€.Samo kot je rekel RVT rajši se ne loti tega sam,ker to mora bit res 100%. :yes:

Objavljeno

Nono, take znanosti pa spet ni treba delat..

Kdor ima nekaj izkušenj s šreufanjem in je tudi sicer vesten in temeljit pri tem delu, ne vidim razloga zakaj se tega nebi lotil sam. Kot je dogy potem pojasnil, ima na tem področju očitno že kar nekaj izkušenj, tako da jaz ne vidim nobenega problema.

No pa, da ne bom napačno razumljen, vsekakor se pri bremzah ne špara. Če nisi vešč šraufanja in bi si šel montirat sam samo zato, da bi prišparal, potem se tu resnično ne splača šparat. Ker lahko drago plačaš.

Ampak kot sem rekel, če si tudi sicer tip za šraufanje, pa to spet ni nič takega, da se ne bi dalo narest doma. Jaz se takih stvareh lotim sam zato, ker sam sebi najbolj zaupam. Vem, da bom naredil 100%, pa tudi če bom porabil 10x več časa (informiranje, trojno kontroliranje, itd), kot bi ga za to isto stvar porabil serviser. Ko sem se jaz prvič lotil razkopavat komplet mašino, glave, menjalnik so tudi meni vsi govorili, češ kaj se matram, da naj prepustim strokovnjakom, da bom vse polomil.. Zdej, po par letih šraufanja in kar nekaj razdrtih mašinah pa ti isti vozijo k meni motor na servis, nastavljat ventile, itd..

Skratka hočem povedat, da ni treba vsakega takoj na servis napotit, nekateri znamo tudi doma marsikaj naredit, oziroma se imamo željo navadit. Če zmerom prepustiš vsak poseg nekomu, samo zato ker je že delal to, ti pa še nisi se mi zdi mal zgrešeno. Vsak enkrat dela prvič. In če ne narediš prvič, tudi ne moreš prit do točke, ko si kao že delal in si usposobljen.

Bremze so delikatna stvar. Morajo bit 101% ziher. Če ti kej ni jasno, NE IMPROVIZIRAJ, ampak si razjasni tisto kar te bega pri nekem mojstru. Preveri 3x kaj si naredil, itd.. Vendar če to upoštevaš, res ni nobenega razloga, da se ne bi mogel lotit sam tega.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pomojem je tukaj mišljeno, če sam delaš kompletno cev, torej krajšaš/režeš cev in montiraš fitinge/banjote.

Sama montaža narejenih cevi pa ni preveč zahtevna, samo da je dovolj zategnjeno in lepo speljano.

Objavljeno

Aha, no če je to mišljeno, tega tudi jaz ne bi šel delat doma.

Ampak kolikor sem jaz razumel dogya, ga je zanimala cena seta opletenih cevi pri Čarmanu za njegov motor, ki bi jih rad zmontiral potem sam doma.

In na to so se začeli odgovori pelji na servis... Ker zmontirat pa prezračit res ni velika znanost.

Objavljeno

Aha, no če je to mišljeno, tega tudi jaz ne bi šel delat doma.

Ampak kolikor sem jaz razumel dogya, ga je zanimala cena seta opletenih cevi pri Čarmanu za njegov motor, ki bi jih rad zmontiral potem sam doma.

In na to so se začeli odgovori pelji na servis... Ker zmontirat pa prezračit res ni velika znanost.

Ja ti dam prav jast sem dogyu samo reku kako ima čarman,ker sem pred par dnevi govoril o teh cevkah s čarmanom.Samo kot vidim dogy to obvlada sam tako,da če jih kupi kje drugje in jih sam montira bo prišel cenovno naj boljše pa še bolj siguren bo vase. :OK:

Objavljeno

Pomojem je tukaj mišljeno, če sam delaš kompletno cev, torej krajšaš/režeš cev in montiraš fitinge/banjote.

Tako je bilo mišljeno ja..

Objavljeno

Živjo a ima kdo za prodat pawer comander za hondo cbr 1000 rr.2007 in nastaljive stopalke isto za hondo. :grim HVALA

Objavljeno

No, da vidimo.. koliko od vas ima res destilirano vodo, brez antifriza - tako kot naj bi bilo po predpisih, natočeno v radiatorju na svojem dirkalnem motorju? In na koliko časa zaradi tega menjate tekočino?

Objavljeno

No, da vidimo.. koliko od vas ima res destilirano vodo, brez antifriza - tako kot naj bi bilo po predpisih, natočeno v radiatorju na svojem dirkalnem motorju? In na koliko časa zaradi tega menjate tekočino?

Jaz imam... :blush: Menjal pa je še nisem (odkar imam vodo).

D.

Objavljeno

Že dolgo mam samo vodo. Menam je ne, ker pomalem sproti hlapi zaradi (pre)vročega motorja v gužvah po Ljubljani.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Recimo, da kupujete motor za na stezo, razred 600, gledate enega izmed japonskih 4.

Ali je boljše vzet novejši motor, torej letnik 2006-2007 in mu zamenjati plastike, ali pa vzeti nekaj let starejši motor, okoli 2002, ki pa se že prodaja pripravljen za na stezo z zamenjanim vzmetenjem in mogoče blažilcem krmila(pa še kako dobroto)? Kateri se bolje pelje?

Novejši pride tam okoli 5500 do 6500 € in je serijski, tisti starejši že pripravljen pa med 2500-3500.

Ali so v tem času 600taki toliko napredovali, da je serijsko vzmetenje boljše kot pa že dodelano na kakem starejšem motorju?

Natanko taka izbira se ponuja na A.net med R6 opisanih letnikov.

Kaj bi vi naredili?

Objavljeno

Recimo, da kupujete motor za na stezo, razred 600, gledate enega izmed japonskih 4.

Ali je boljše vzet novejši motor, torej letnik 2006-2007 in mu zamenjati plastike, ali pa vzeti nekaj let starejši motor, okoli 2002, ki pa se že prodaja pripravljen za na stezo z zamenjanim vzmetenjem in mogoče blažilcem krmila(pa še kako dobroto)? Kateri se bolje pelje?

Novejši pride tam okoli 5500 do 6500 € in je serijski, tisti starejši že pripravljen pa med 2500-3500.

Ali so v tem času 600taki toliko napredovali, da je serijsko vzmetenje boljše kot pa že dodelano na kakem starejšem motorju?

Natanko taka izbira se ponuja na A.net med R6 opisanih letnikov.

Kaj bi vi naredili?

kupi trumfa daytono, jo daš v plasitike pa ne rabiš nič od naštetega kupovat, ker ma že serijsko.....

pa še boljša od vseh japanezerov n klasi 600 jeclosedeyes.gif

pa še v lj jo en prodaja pa nimaš daleč za itwhistle.gif

Objavljeno

Recimo, da kupujete motor za na stezo, razred 600, gledate enega izmed japonskih 4.

Ali je boljše vzet novejši motor, torej letnik 2006-2007 in mu zamenjati plastike, ali pa vzeti nekaj let starejši motor, okoli 2002, ki pa se že prodaja pripravljen za na stezo z zamenjanim vzmetenjem in mogoče blažilcem krmila(pa še kako dobroto)? Kateri se bolje pelje?

Novejši pride tam okoli 5500 do 6500 € in je serijski, tisti starejši že pripravljen pa med 2500-3500.

Ali so v tem času 600taki toliko napredovali, da je serijsko vzmetenje boljše kot pa že dodelano na kakem starejšem motorju?

Natanko taka izbira se ponuja na A.net med R6 opisanih letnikov.

Kaj bi vi naredili?

Precej je odvistno od ambicij. če so ambicije zabava na track dayu je starejši smotrna izbira. če misliš tekmovat pa ne. Če denar ni ovira, kupi mlajše. skoki med generacijami so bili kar očitni. ciklistika in filozofija so se v tem času zelo spremenili. noben ohlins na 2003 letniku ne naredi motorja voznega tako kot je to nardila nova generacija 2006/7.

Objavljeno

Recimo, da kupujete motor za na stezo, razred 600, gledate enega izmed japonskih 4.

Ali je boljše vzet novejši motor, torej letnik 2006-2007 in mu zamenjati plastike, ali pa vzeti nekaj let starejši motor, okoli 2002, ki pa se že prodaja pripravljen za na stezo z zamenjanim vzmetenjem in mogoče blažilcem krmila(pa še kako dobroto)? Kateri se bolje pelje?

...

Hola mojster,

bil sem pred enako dilemo in sem raje vzel nov(ejš)ega

Objavljeno

Recimo, da kupujete motor za na stezo, razred 600, gledate enega izmed japonskih 4.

Ali je boljše vzet novejši motor, torej letnik 2006-2007 in mu zamenjati plastike, ali pa vzeti nekaj let starejši motor, okoli 2002, ki pa se že prodaja pripravljen za na stezo z zamenjanim vzmetenjem in mogoče blažilcem krmila(pa še kako dobroto)? Kateri se bolje pelje?

Novejši pride tam okoli 5500 do 6500 € in je serijski, tisti starejši že pripravljen pa med 2500-3500.

Ali so v tem času 600taki toliko napredovali, da je serijsko vzmetenje boljše kot pa že dodelano na kakem starejšem motorju?

Natanko taka izbira se ponuja na A.net med R6 opisanih letnikov.

Kaj bi vi naredili?

Sva bila s kolegom pred isto dilemo. Pa je padla CBR 600 RR letnik 08. Pri serijski CBR pa dobrih gumah imava še velikooooo fore. Ko bova pa enkrat (če bova) tako hitra, da bo serijsko vzmetenje, elektronika, izpuh... premalo, pa bova verjento kupila eno narejeno mašino novejšega letnika.

Ja, tudi izpuh je serijski. Ker nabava komplet akrapota nebi prinesla rezultata v času, vsaj zaenkrat ne.

Objavljeno

Sva bila s kolegom pred isto dilemo. Pa je padla CBR 600 RR letnik 08. Pri serijski CBR pa dobrih gumah imava še velikooooo fore. Ko bova pa enkrat (če bova) tako hitra, da bo serijsko vzmetenje, elektronika, izpuh... premalo, pa bova verjento kupila eno narejeno mašino novejšega letnika.

Ja, tudi izpuh je serijski. Ker nabava komplet akrapota nebi prinesla rezultata v času, vsaj zaenkrat ne.

Ko bosta nadgrajevala pa kr ne bo konca ne kraja €€€€€€€ :wacko: ..........definitivno je narejen dirkalnik za nabavo mnogo cenejši kot, če vse iz serije postoriš sam.............je pa res ta hudič k ne veš kaj si točn kupu :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

ampak se je vseeno treba prvo vprašat koliko ta "dirkalnik" sploh uporabljaš..

dejstvo je, da serijski 600-taki novejše izdelave grejo komot 1.40 na grobniku. prav toliko pa tudi narejeni letnika 03..

pri 1.40 se pa že nekej dogaja..

po drugi strani pa malo ljudi sploh izkoristi serijski motocikel..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

kupi trumfa daytono, jo daš v plasitike pa ne rabiš nič od naštetega kupovat, ker ma že serijsko.....

pa še boljša od vseh japanezerov n klasi 600 jeclosedeyes.gif

pa še v lj jo en prodaja pa nimaš daleč za itwhistle.gif

MihaJ glede na to da voziš evropejca ne vem če je japansko sranje zateevilgrin.gif

aja uh kako me minusi bolijotrance_33_sleep.gif

vprašaj jermana o daytoni ne bo ti žal......

pa po vseh testih je dober pač...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!