Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ampak a se vam ne zdi, da Bizi sumljivo dolg skriva svojo suzo? :hmm:;)

 

:lol: ne me zajebavat. Fotoaparat mi je crknu, in na telefonu pa še digitalc :P do jeseni bom že kej uštimal :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

:lol: ne me zajebavat. Fotoaparat mi je crknu, in na telefonu pa še digitalc :P do jeseni bom že kej uštimal :grim

sploh ni problema, pridemo tud na dom :lol1:

Objavljeno

:lol: ne me zajebavat. Fotoaparat mi je crknu, in na telefonu pa še digitalc :P do jeseni bom že kej uštimal :grim

a izpuh si nabavu

Objavljeno

...po moje Bizi pripravlje presenečenje..... :grim

Objavljeno

:lol: ne me zajebavat. Fotoaparat mi je crknu, in na telefonu pa še digitalc :P do jeseni bom že kej uštimal :grim

A bo treba ze sred zime kakega agenta poslat za skalo al kaj? :)

Objavljeno

A bo treba ze sred zime kakega agenta poslat za skalo al kaj? :)

Letos jih bo zgleda kr neki pod drobnogledom :P:D

Objavljeno

Letos jih bo zgleda kr neki pod drobnogledom :P:D

....ti si še najbolj trd oreh.....tebe smo predal k SOVI  :P

Objavljeno

A bo treba ze sred zime kakega agenta poslat za skalo al kaj? :)

 

 

ne bo potrebe :grrr sej vidiš da sam kurijo :grim

Objavljeno (popravljeno)

moja malenkost :yes:

I'M NOT V.I.P. I'M  DavidManx

post-10991-0-53937000-1361645813_thumb.jpg

post-10991-0-47922800-1361645854.jpg

post-10991-0-32054600-1361645939_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil david764
Objavljeno

No pol že delaš narobe.......Miha je napisal točn tko k mora bit. Obremenitve so hude, olje je še najmanj kar lahko mopedu privoščiš :)

In kakšna bi bila strokovna razlaga,da je 5100 boljši za dirkališče kot 300v?Resno me zanima,ker sem okoli tega že marsikaj slišal,nikoli

pa resnega odgovora v čem je razlika.

Objavljeno

In kakšna bi bila strokovna razlaga,da je 5100 boljši za dirkališče kot 300v?Resno me zanima,ker sem okoli tega že marsikaj slišal,nikoli

pa resnega odgovora v čem je razlika.

kir ma dnar je bulši v300 :P mislim da je redna menjava najbolj važna

Objavljeno

In kakšna bi bila strokovna razlaga,da je 5100 boljši za dirkališče kot 300v?Resno me zanima,ker sem okoli tega že marsikaj slišal,nikoli

pa resnega odgovora v čem je razlika.

Moja izkušnja pri R1 99:

Nisem probal v300, sem pa probal Castrolov race

(modela se ta moment ne spomnim, je pa zapisano v forumu o oljih).

Zamenjal sem ga nazaj za 5100 prej kot v 2000km! normalno pri 6000. Zakaj,

zato ker se je sklopka lepila, menjalnik je posledično postal problematičen

(zatikalo med peto in šesto, pred semaforjem na mestu nemogoče dat iz druge v prvo). 

S 5100 nikoli takih problemov. Ko je bil not ponovno 5100, je problem s sklopko izpuhtel.

Objavljeno

In kakšna bi bila strokovna razlaga,da je 5100 boljši za dirkališče kot 300v?Resno me zanima,ker sem okoli tega že marsikaj slišal,nikoli

pa resnega odgovora v čem je razlika.

No ta razlaga tut mene že dolg zanima ( sam sm zagovornik 300v) pa še nobenga konkretnega odgovora. Res je, da so nekatere yamahe mele problem z sklopko,ki je drsela ( R1 , TDM 850 ) pa da so Honde z zobniškim prenosom v mašini z 300v mal bl "žvižgale" k z 5100 . Eden od odgovorov je bil, da naj bi napenjalec in ketnca v mašini imela z 5100 dalšo življensko dobo.

 

Res je mal smešn, da firma motul rangira olja čisto drugače tako po ceni kot po kvaliteti, nekateri pa kontra zagovarjajo kokr da v Motulu ne vejo kaj delajo in se mi zdi tko k bi reku da je Akrapovičev Racing line z rostfreja boljši kot titanovga Evolutiona.

 

Sam uporabljam Motul 300V že 20 let in več kot 300 000 kilometrov na cestnih motorjih in do sedaj nobenega problema z agregati !!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No ta razlaga tut mene že dolg zanima ( sam sm zagovornik 300v) pa še nobenga konkretnega odgovora. Res je, da so nekatere yamahe mele problem z sklopko,ki je drsela ( R1 , TDM 850 ) pa da so Honde z zobniškim prenosom v mašini z 300v mal bl "žvižgale" k z 5100 . Eden od odgovorov je bil, da naj bi napenjalec in ketnca v mašini imela z 5100 dalšo življensko dobo.

 

Res je mal smešn, da firma motul rangira olja čisto drugače tako po ceni kot po kvaliteti, nekateri pa kontra zagovarjajo kokr da v Motulu ne vejo kaj delajo in se mi zdi tko k bi reku da je Akrapovičev Racing line z rostfreja boljši kot titanovga Evolutiona.

 

Sam uporabljam Motul 300V že 20 let in več kot 300 000 kilometrov na cestnih motorjih in do sedaj nobenega problema z agregati !!!

Se popolnoma strinjam.Tudi meni je pred leti drsela sklopka pri enem motorju,samo je bila že rahlo izrabljena.Z 5100 je bilo sicer res malo bolje.

 

Lp

Objavljeno

Glede olja MOTUL 5100 imam tudi jaz dobre izkušnje na Suzi in Hondi . Probal sem dati Bardal v Hondo in ni bilo ok tako da sem ga zamenjal po 2000 km nazaj z 5100 MOTULOM pri SUZI je bila ista pesem . Glede mojih  izkušenj in občutkov  z Bardalo sem prišel do zaključka kot da bi se mi leple lamele pri MOTULU 5100 pa tega ni . 

For me MOTUL TOP :OK:  

Seveda to so moje izkušnje lahko, da drugi nimajo takih izkušenj in da jim bolj ustreza Bardal .

Objavljeno

Glede olja MOTUL 5100 imam tudi jaz dobre izkušnje na Suzi in Hondi . Probal sem dati Bardal v Hondo in ni bilo ok tako da sem ga zamenjal po 2000 km nazaj z 5100 MOTULOM pri SUZI je bila ista pesem . Glede mojih  izkušenj in občutkov  z Bardalo sem prišel do zaključka kot da bi se mi leple lamele pri MOTULU 5100 pa tega ni . 

For me MOTUL TOP :OK:  

Seveda to so moje izkušnje lahko, da drugi nimajo takih izkušenj in da jim bolj ustreza Bardal .

Se POPRAVLJAM niso mi  se  leple lamele ampak mi niso zagrable - se prilmle tako hitro kakor pri Motulu . 

To sem začutil ko sem spuščal sklopko kakor da je za stotinko spodrselea in nato primla pri Bardalu .  

No upam da ste me razumeli he he ,.... :blush:

Objavljeno

Bom kar vas dirkače povprašala, kje kupujete rivete (une plastične zatiče s šraufkom v sredini) oz. ali obstaja kaj boljšega namesto njih.

Objavljeno

Bom kar vas dirkače povprašala, kje kupujete rivete (une plastične zatiče s šraufkom v sredini) oz. ali obstaja kaj boljšega namesto njih.

LOUIS vsaj jz.......najceneje a niso čisto enaki kot original

Objavljeno (popravljeno)

Če kdo mogoče ve za da kdo prodaja nastavljive stopalke za R6 2005 letnik nej mi sporoči :D

Aja tud ostala dirkalna oprema me zanima izpuh,powercommender,ohlins itd...

Popravljeno . Popravil alex86
Objavljeno

Bom kar vas dirkače povprašala, kje kupujete rivete (une plastične zatiče s šraufkom v sredini) oz. ali obstaja kaj boljšega namesto njih.

 

Cika, a misliš tole?

 

post-2615-0-13721200-1362424232_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Za kam pa rabiš? Mam jih ceu kup različnih dimenzij, tko da boš mogla bit mal bolj natančna .)

 

 

 

 

Če kdo mogoče ve za da kdo prodaja nastavljive stopalke za R6 2005 letnik nej mi sporoči :D

Aja tud ostala dirkalna oprema me zanima izpuh,powercommender,ohlins itd...

 

 

 

Mal po Ebayu poglej, tm je tega ko listja pa trave :grim

Objavljeno (popravljeno)

:grim  bizi točno te zadevce rabim, sm vedla da morete vi dirkači imet zaloge tega. Ti bom napisala dimenzije na zs, ko zmerimo. Hvala

 

pa še to, kako se temu drugače reče :?

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

:grim  bizi točno te zadevce rabim, sm vedla da morete vi dirkači imet zaloge tega. Ti bom napisala dimenzije na zs, ko zmerimo. Hvala

 

pa še to, kako se temu drugače reče :?

 

Push fastener, ta je najbolj pogost. Drugač pa fairing fastener/clip/rivet/screw/

Objavljeno

najdla tudi jst zdej na ebayu pa bom verjetno kr naročila, itak je to bolj nek potrošni material (v bistvu to so uni šraufi k jih triumph po cesti spušča, da izloči tekmece :D:P :lol: )

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!