trojan69 Objavljeno December 14, 2013 Opozori Objavljeno December 14, 2013 Lamele in fedri so ok (ti ni potrebno razdirat) ker drugače bi ti sklopka drsela, kar ti pa glede na opisano ne oz. celo obratno, mogoč mal preveč prime. Mogoč mičken našponat zajlo sklopke. 2,5 cm je kr dost, ponavad je tm 1,5 cm prostega hoda (gledano od konca ročke do gripa). Grobe nastavitve delaš na mašinim fine pa na vijaku na zajli ročke.poglej si mal na netu kako.
BIZIXXX Objavljeno December 15, 2013 Opozori Objavljeno December 15, 2013 Miklavž mi je letos prinesel ta kratek gas pa še eno stikalo, če hočeš da vse dela pa zgleda tko kot more :yes: Sam kurba, me je obral za 125 eur za tole robo, prav da sem prestar za darila :lol: Ta kratek gas, od japonske firme Active, z 3 variantami ročk, tko da si res lahko naštimaš kakšen hod ročke želiš imeti. Pa stikalo on/off/start od CBR 1000 RR, ker sem mogu original Suzuki ročko odstranit, ker ma gas ročko kompletno z stikali vred, nima ločeno kot imajo to Honda, Yamaha, Ducati... Sprobano v petek na Grobniku, dela ko urca suzuki, DXR16, gsxf750 in 6 others 9
Popularna objava crusty Objavljeno December 20, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno December 20, 2013 Milan Štibilj #28, slovenska legenda motociklizma se je že precej hitro pripravil na sezono 2014 .......titan vijaki, vse carbon......na koncu še carbon kolesa - prava redkost na slo.prostoru. Motor je res nenormalno lahek, tak kot je sedaj še ni šel na vago (naj bi šel v kratkem) Milan po izračunih pričakuje okoli 160kg, :notworthy: kar je kar 25kg manj od mojega !!! Že pri samem pomikanju po garaži ko sva slikala kot lahek moped, huda reč res!! :hooray: skofk, Cartman, sax46 in 12 others 15
MihaJ Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Manjka mu vsaj še SBK zadnja vilca in auspuh, pol pa lahko še TTX nabavi pa Bremboe s T-plavajočimi nosilci (ker okrogli so za nas reveže). Pol bo pa že nečemu podoben. Sej ne, hudo zgleda k pes. Kaj so tistle škatle pod repom motorja? A ima to tako serijsko ali ima nameščen predelan tank za bencin? sesir 1
crusty Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Manjka mu vsaj še SBK zadnja vilca in auspuh, pol pa lahko še TTX nabavi pa Bremboe s T-plavajočimi nosilci (ker okrogli so za nas reveže). Pol bo pa že nečemu podoben. Sej ne, hudo zgleda k pes. Kaj so tistle škatle pod repom motorja? A ima to tako serijsko ali ima nameščen predelan tank za bencin? Milan drugega auspuha ne bi dal gor ker so vsi težji pa tudi ta je na "prifštandu" pokazal nekaj več navora in moči kot akrapo ......glede te hudo nizke teže tud jaz mislim, da bo mogla bit naslednja investicija amortizacija......tak je tud "investicijski plan" kakor vem .) Tank ima v celoti karbonski ampak tam kjer je serijski, tisto kar vidiš po ritjo je original plastika ki zakriva........meni celo "bogastvo" velik akumulator, celoten težak sistem za abs pa še kup ene šare.......no Milan ima tam eno "revščino" le en mali super lahek akomulatorček in to je to Res so na vsakem cm razlike, vsak vijak, vsaka matica je drugačna - lažja :yes: Ne vem kakšna so pravila recimo pri WBSK po moje manj kot 160kg ne smejo imeti?
Cartman Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 manj kot 160kg ne smejo imeti? Še več! From 2012, the twins must weigh at least 171kgs, while the fours remain at 165kgs Za 2013 so twine spustili nazaj na 165. Najbol pizdi Ducati, bojda je serijski oluplen 1098 lazji od 160 kil. Vsi pa dirkalnike olajsajo do maximuma in jih obtezijo s stratesko postavlenmi utezmi iz volframa. A so Rotoboxi tako fajn kot zgledajo? WSBK se mi zdi da ni se sprejel karbonskih felten.
crusty Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Še več! From 2012, the twins must weigh at least 171kgs, while the fours remain at 165kgs Za 2013 so twine spustili nazaj na 165. Najbol pizdi Ducati, bojda je serijski oluplen 1098 lazji od 160 kil. Vsi pa dirkalnike olajsajo do maximuma in jih obtezijo s stratesko postavlenmi utezmi iz volframa. A so Rotoboxi tako fajn kot zgledajo? WSBK se mi zdi da ni se sprejel karbonskih felten. No pol bo Milan že diskvilificiran.........upam, da na Juri nimajo vage s sabo :D ......sicer pri amaterjih ni tega pravilnika Ta nove ROTOBOX-ova kolesa so res lepa, prejšnja ki so bla bolj polna mi niso bla všeč, baje je 8kg razlike glede na originale!!! To je meni ogromna razlika po pravici sem kar skeptičen kako se to obnese pri pospeševanu, polni brzini (250km/h +) so kakšni treslaji, vibracije.......sem slišal da vožnja ni tolk enostavna, ampak le slišal probal nikoli........Milan pravi da klobase stresam Ja zanimivo na osnovi vse super tehnike ki jo imajo v MOTOGP in WSBK karbon kolesa niso dovoljena?? Niso naredila kakšnih testov......je ozadje €€€?? Če kdo ve. mene res zanima
Spider™ Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 (popravljeno) na tole sem naletu na ebayu: http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Universal-Brake-Clutch-Hand-Guard-Protector-System-Naked-Fairing-Bike-/271264007622?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Model%3ARSV&hash=item3f289845c6&vxp=mtr grdo je za znoret, zanima me če pa je uporabno? Popravljeno December 21, 2013. Popravil Spider™
macak333 Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Pomoje niso dovoljena ker je tendenca karbonskih vlaken ko dosežejo določeno napetost enostavno počijo, medtem ko pa navadne feltne se zvijejo oz. poškodujejo pri enakih pogojih, ne pa totalno odpovejo. Although carbon fiber has many significant benefits over other materials, there are also tradeoffs one must weigh against. First, solid carbon fiber will not yield. Under load carbon fiber bends but will not remain permanently deformed. Instead, once the ultimate strength of the material is exceeded, carbon fiber will fail suddenly and catastrophically. In the design process it is critical that the engineer understand and account for this behavior, particularly in terms of design safety factors. Carbon fiber composites are also significantly more expensive than traditional materials. Working with carbon fiber requires a high skill level and many intricate processes to produce high quality building materials (for example, solid carbon sheets, sandwich laminates, tubes, etc). Very high skill level and specialized tooling and machinery are required to create custom-fabricated, highly optimized parts and assemblies. Zarad tega se mi zdi, da so tudi prej bile karbonske feltne polne. Zakaj zdej niso pa lahka mal špekuliramo .
BIZIXXX Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Politika je tukaj v igri, kar se tiče karbonskih koles, Brembo katerega zavore uporabljajo več ali manj vsi, je tudi lastnik Marchesinija. A rabim še kej več povedat? tko da no go! Plus zakaj bi na ultra lahke motorje, ki že tko težko dosežejo mainimalno težo tlačili še taka kolesa. Plus magnezijeva kolesa ki jih uporabljajo v WSBK in MotoGP, so glih iste teže kot karbonska, saj so specialna, in ne rabijo bit narejena za naše ceste :grrr Plus tega je karbonska kolesa hudičevo težje naredit pa sestavljat tiste krake z pestom, pa vse skupaj limat, kot pa lepo vliti kovino v kalup pa je to to.Mal v stružnico pa se že vrtijo kolesa :grim Majo pa na feltnah naliman en indikator, ki šteje rotacije kolesa. Ko gre iz zelene v rdečo barvo, lepo vrnejo kolesa proizvajalcu in hvala lepa, dobijo nova sam se zdele ne spomnim kje sem to vidu, al v Wsbk, MotoGP al Endurance prvenstvu. Drugač so imeli pa že leta 1993 karbonska kolesa v 500 ccm. No, Cagiva je bla skoraj cela karbonska, od zavor do zadnje vilice plus kolesa Nazadnje sem karbonska kolesa zasledil ko je še Garry Mccoy vozil na Red Bull Yamahi, pa Ducati jih je precej testiral na svojih prvih Desmosedicijih. Tko da, karbonska kolesa so bila prisotna v najhujši klasi motociklizma :yes: To je isto kot wave diski, vsi pravijo da so hudi k svinja, sam nobena top ekipa jih ne vozi :lol:
lmperator Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 ni poceni zadeva http://goo.gl/NwmUvS
svobodnaptica01 Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 Ubistvu so že od letošnje sezone v vseh klasah na WSBK (posledično tud AA) dovoljene samo alu feltne, magnezij ne več, s tem da imaš zraven še procentualno omejen berilij, litij pa še nekaj zadev pri SBK klasi. Za endurance pa ne vem. IMHO je omejevanje na WSBKju zaradi €€€€ in varnosti. Nove feltne so drage ko pes in imajo kratek rok uporabe. Potem pa zadevo veselo montira Janezek, ker je kupil magnezijeve feltne za čist đabe, kolk hudo, zdej bo končno konkurenčen pa to... in mu enkrat med vožnjo poči krak pa se zavali v maline. Open (extreme) klasa na Juri dovoli vse razen nitrota in turbine, tko da za Milana ni nič panike brotherr6, sax46, gsxf750 in 2 others 5
Erik Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 kupim pokrov tanka za R6 RJ11...kje bi se dalo to dobit
alenn46 Objavljeno Januar 8, 2014 Opozori Objavljeno Januar 8, 2014 Uporablja mogoče kdo kaj podobnega? Univerzalni digitalni števec.http://www.ebay.de/itm/Digitales-Multifunktions-Cockpit-DB02-Tacho-Drehzahlmesser-Yamaha-YZF-R6-R1-R125-/321192641082?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac892c23a
Lencdo Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 (popravljeno) Lep pozdrav, Katero olje točite v vaše motorje, če imate motor za na cesto in obiske piste? Imam 10 let star motor lani sem točil Motul 300V, prejšna leta pa Motul 5100. Ali mi zna kdo po "kmečko" razložit razliko med 10W40 ter 15W50, hvala Gledam tudi IPONE olja, v motokrosu sem jih uporabljal, jih kdo uporablja za pisto/cesto? Popravljeno Januar 17, 2014. Popravil Lencdo
macak333 Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 Lep pozdrav, Katero olje točite v vaše motorje, če imate motor za na cesto in obiske piste? Imam 10 let star motor lani sem točil Motul 300V, prejšna leta pa Motul 5100. Ali mi zna kdo po "kmečko" razložit razliko med 10W40 ter 15W50, hvala Gledam tudi IPONE olja, v motokrosu sem jih uporabljal, jih kdo uporablja za pisto/cesto? Razlika med 10W40 in 15W50 je v viskoznosti v mrzlem in vročem okolju t.j da mora pri določeni temp. doseči predpisano viskoznost. Viskoznost si pa predstavljaš kot med, ko ga segreješ lepo, gladko teče ko je pa mrzu pa bolj počasi. Torej je 10W40 boljša za bolj mrzlo okolje kot pa 15W50, ker pri manjši temperaturi doseže večjo viskoznost kot 15W50. Druga številka je pa za viskoznost v toplem in sicer pri 40 je manjša kot pri 50 pri isti temperaturi. Drač jst uporabljam 10W40 IMHO čist odlično za moje potrebe.
Lencdo Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 Hvala za odgovor, potem takem 10w40 do junija pa 15w50 od junija do oktobra;) ni pa neke bistvene razlike za nas amaterje
Hytech Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 (popravljeno) Ne rabiš menjavat oz ciklirat, 15-50 od začetka in to je to. Pa na servisu so bolj priporočal 50 kot 40, baje je 50 stock predpisana gradacija olja 954. Je razlika, 50 je bolj temperaturno obstojno olje, sploh bolj priporočljivo tudi za dneve piste al pa prešanja po cesti... Popravljeno Januar 17, 2014. Popravil Hytech
Lencdo Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 Hvala lepa za nasvet sm prsparu 50e;)
Lencdo Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 in kaj boš nalil v hondico? Vrjetno motul 5100 15w50. Zakaj?
hector Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 kr tak me zanima...kr nekaj ljudi poznam, ki za pisto uporabljajo 5100 in ni nobenih problemov. Tudi meni je brez veze metati denar za motul 300, pa sem raje vzel nekaj vmesnega - 7100....
Lencdo Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 Tudi jaz sem slisal enako. Glede na to, da nimam nobenih predelav kar se tice agregata in elektronike mislim da 5100 cisto dovolj;)
dive Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Bom še tukaj vprašal....zanima me ena zadeva glede menjave stopalk za aftermarket nastavljive. Torej, na desni strani, kjer je zadnja zavora, je ročica zavore povezana na zavorni cilinder ter na stikalo za zavorno luč, zraven pa je tudi vzmet, ki drži ročico v zgornjem položaju. Pri športnih stopalkah nisem opazil, da bi bila ročica sploh kam povezana, razen seveda na zavorni cilinder. Kako potem ročica sploh stoji v pravilnem položaju (zgoraj), če ni pripeta na feder? Je sam cilinder dovolj, da jo pridrži v tem položaju?
macak333 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Jst na svoji tut nisem mel fedra (športne stopalke), pa je normalno delala t.j. ni blokirala/drajsala po disku. Sm pa mogu kupit daljšo lajtngo, ker v tistem položaju, kjer sem jih mel naštimane je bila original prekratka. Ampak za ziher bi lahko dal kakšno vzmet kjer pride ročica iz zavornega cilindra na ročico/nožico zadnje zavore.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se