Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Če to letos porabiš mora it konc sezone 1:30 .

 

Mogoče ti,te ne poznam, pa vseeno mislim,da ti še vsaj 3x tolk gum manjka ali pa še bistveno več.

Če bi bile gume merilo,bi se Jerman moral peljat 1,10,ko tele moje gume porabi v 10-ih dirkaških dneh.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:32.034

 

 

Mogoče ti,te ne poznam, pa vseeno mislim,da ti še vsaj 3x tolk gum manjka ali pa še bistveno več.

Če bi bile gume merilo,bi se Jerman moral peljat 1,10,ko tele moje gume porabi v 10-ih dirkaških dneh.

 

 

:hmm: Glede na pogoje z leta 2009, bi bil Miha z letošnjim/lanskim motorjem in  tisto lepo lepo lepo skladovnico verjetno zelo blizu 1:30:xx 

 

 

Tista slika je res lepa. Pa ne mislit de sm ti jo fouš. Upam de boš ponucal vse, in to brez obiska Sušaka.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Glede na pogoje z leta 2009, bi bil Miha z letošnjim/lanskim motorjem in  tisto lepo lepo lepo skladovnico verjetno zelo blizu 1:30:xx 

 

 

Tista slika je res lepa. Pa ne mislit de sm ti jo fouš. Upam de boš ponucal vse, in to brez obiska Sušaka.

 

Sej ne rečem, da ni mogoče, samo ponavadi se nekje pač zatakne, preden se prileze to takšnega časa!! Al je to denar, material,čas,....nekaj pač. Ponavadi je pa človeški faktor tisti, ki pride do

svojih mej. Eni hitro prilezejo na 1:40, drugi v 1 sezoni na 1:35, tretji do 1:XX, ampak dejstvo je pa da do 1:30 pa bolj malo kdo prileze!! :whistle:  Sploh v šesto klasi je to iluzija. V tisoč klasi jih pa tud na roko lahko prešteješ. Tako da te napovedi, kdo bi kakšen čas peljel, ko in če bi blo to ali ono je čisti nesmisel. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ti,te ne poznam, pa vseeno mislim,da ti še vsaj 3x tolk gum manjka ali pa še bistveno več.

Če bi bile gume merilo,bi se Jerman moral peljat 1,10,ko tele moje gume porabi v 10-ih dirkaških dneh.

Važno da ti veš koliko gum meni manjka:-)

Kdo pa sem jaz, da bi sodil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

serator, kaj se kurčiš....

A ti to meni?

Pač ne razumem, da imaš vrhunski motor več kot 10000€ za gume in si užaljen če ti nekdo pove kaj temu sledi...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti to meni?

Pač ne razumem, da imaš vrhunski motor več kot 10000€ za gume in si užaljen če ti nekdo pove kaj temu sledi...

ne tebi, pač pa vsem onim, ki forum uporabljajo samo za to, da se ven mečejo! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa dejmo za spremembo se kaksno koristno informacijo:-P

Cez zimo mi je crknu obratomer, sedaj me zanima ali lahko montiram dirkalnega? ( nevem kako se pravilno rece) original na ebayu stanejo od 150 do 250e in se to rabljeni. Imate kaksnega v mislih? Zelim da prikazuje km/h, stevilo vrtljajev, temp.vode, in po vsej vrjetnosti cas kroga. Kaksne zaplete lahko pricakujem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne tebi, pač pa vsem onim, ki forum uporabljajo samo za to, da se ven mečejo! ;)

Kako gre že tista slovenska: nič zato, če meni krava crkne, sam da sosedu crkneta dve  :SS !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še moje zaloge za letos,upam da zdrži do novembra  :blush:

Bagio, zanima me razmerje gum. Na sliki imaš 10 sprednjih in 40 zadnjih. Ali to pomeni, da porabiš na eno sprednjo 4 zadnje?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bagio, zanima me razmerje gum. Na sliki imaš 10 sprednjih in 40 zadnjih. Ali to pomeni, da porabiš na eno sprednjo 4 zadnje?

Hvala

 

Odvisno kje voziš. Na grobniku ne zdrži, vsaj meni ne 1 sprednja tolko, kot na primer na Pannoniji al pa kje drugje. Je pa razmerje približno tam ja 1:4 ali pa 1:5.

Sam to je za nas rekreativce :smoke:  Tisti, ki se res peljejo morjo met pa itak vedno nove gume gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima glede tanovih Dunlopovih KR 108 na Grobniku.. Če je mogoče že kdo sprobal ali pa pozna koga, ki je sprobal..

 

Kot verjetno veste so na trgu sedaj tudi tekmovalne Dunlop pnevmatike, ki niso več delane v UK, temveč so narejene v Franciji. Poleg tega trdote pri teh gumah niso označene s štirimestno kodo, kot smo vajeni zadnja leta, temveč so zmesi označene s številko od 1 do 5, pri čemer je 1 najbolj mehka zmes, 5 pa najtrša zmes.

 

Te tanove KR 108 pridejo tudi v dimenziji 185/65 in ne več samo v 195/65 kot tastare, angleške. In predvsem ta dimenzija mi je zelo privlačna, saj imam na Suzukiju zad 5.5 col feltno in 185/65 je narejena prav za to feltno. Vem da gre gor tudi 195, sem jo tudi že imel, vendar se mi zdi da jo na 5.5 col feltni preveč grdo zvije in posledično guma ob robu ostaja neizkoriščena, poleg tega pa se mi tudi motor ne pelje tako lepo kakor z malo ožjo/nižjo gumo.

 

Edini problem je v tem, da so zaenkrat te tanove francoske KR 108 dobavljive samo v trdoti 4 in 5, torej medium-hard in hard. Iščem gume za Grobnik in tele KR bi bile super izbira (tudi cena je normalna) ampak očitno ne bo šlo, ker ni na voljo pravih trdot..

 

Je mogoče probal kdo trdoto 4 ali 5 na Grobniku pri teh tanovih gumah? Kako se obnese? Je ista zadeva kot medium-hard oz hard pri klasičnih KR oz GP in posledično neprimerna zmes?

 

Eno zadnjo s trdoto 4 imam že doma.. Ampak ne bi nekaj na silo hodil na Grobnik z njo, jo lahko ponucam tudi za Pannonijo v končni fazi..

 

Ima kdo kakšno izkušnjo s temi gumami?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bagio, zanima me razmerje gum. Na sliki imaš 10 sprednjih in 40 zadnjih. Ali to pomeni, da porabiš na eno sprednjo 4 zadnje?

Hvala

Izkušnja bivšega amaterskega rejserja na Panonni pred ca 3 leti:

prednja medium je zdržala tud pol sezone,

zadnja pa lahko samo en dan, zelo odvisno od vožnje

voženo na spedenanem 600-taku in tekoče, brez zaletavanja.

 

Če se ne motim, je imel čas na Marofu okoli 1:11,xx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kje kupiti u sloveniji spuzvu za notrasnjost rezervoara goriva?

Ebay.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko kdo pove katere gume se smejo obračati, če sploh katere?

Sem nekoč nekje bral, da nekateri tekmovalne gume obračajo zaradi neenakomerne obrabe, pa se ne spomnim več kaj je bilo o tem rečeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko kdo pove katere gume se smejo obračati, če sploh katere?

Sem nekoč nekje bral, da nekateri tekmovalne gume obračajo zaradi neenakomerne obrabe, pa se ne spomnim več kaj je bilo o tem rečeno.

za stezo:

Pirelli in Metzeler - karkasa 0 stopinj - ni usmerjena

Dunlop

- D211 GP in GP Racer  naj se ne bi obračale - usmerjena karkasa, (vir za GP - Dave Moss (video))

  sam sem oboje obrnil a pri času 1:50 nisem opazil nikakršnih problemov

- KR naj bi se lahko  

 

vulko Grobnik - šefe bo pravi naslov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za stezo:

Pirelli in Metzeler - karkasa 0 stopinj - ni usmerjena

Dunlop

- D211 GP in GP Racer  naj se ne bi obračale - usmerjena karkasa, (vir za GP - Dave Moss (video))

  sam sem oboje obrnil a pri času 1:50 nisem opazil nikakršnih problemov

- KR naj bi se lahko  

 

vulko Grobnik - šefe bo pravi naslov

Tud GPjke lahko mirno obrneš, tako prednje kot zadnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud GPjke lahko mirno obrneš, tako prednje kot zadnje.

Zadnje sem sam tud obračal vse po vrsti...................za prednje pa nisem vedel?? Res? Tud te se obračajo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!