motolover Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 Pa se med vožnjo opazi kaj razlike pri obrnjeni gumi?
m1ha Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 Seveda se pozna, motor dela kontra, če ga nagneš levo gre desno in obratno. gsxf750, straza, dgungi in 2 others 5
crusty Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 Seveda se pozna, motor dela kontra, če ga nagneš levo gre desno in obratno.
motolover Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Najbolje,da vzvratno pelješ. Samo potem z obračanjem nisi nič pridobil. dgungi 1
sax46 Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Seveda si :-) Sej ravno, ce se bos vzratno peljal, bos rabil isto obrnjene gume, ker bo lev ovinek se vedno lev in obratno:-P
svobodnaptica01 Objavljeno April 14, 2014 Opozori Objavljeno April 14, 2014 Zadnje sem sam tud obračal vse po vrsti...................za prednje pa nisem vedel?? Res? Tud te se obračajo?? Ja, sm prevozila kar nekaj tud z kontra obrnjenimi sprednjimi. Razlike v vožnji tako ne čutiš, se pa mogoče malo hitreje nuca (GPjka, KR ne) gsxf750 1
pitstopservvv Objavljeno April 14, 2014 Opozori Objavljeno April 14, 2014 Obračal Bridgestone in Continental ter Metzeler! NO PROBLEM!!
MoTo G_P Objavljeno April 15, 2014 Opozori Objavljeno April 15, 2014 Meni je vulkanizer na Grobniku reku, da zakaj obračam gume na tej pisti res da se leva stran gume hitreje obrablja, ker so močnejša pospeševanja iz levih ovinkov, ker jo posledično obrneš imaš manj gripa na desni strani, so pa desni ovinki hitrejši kak tud 200kmh+ in te hitr lahka km vn odpizdi...
svobodnaptica01 Objavljeno April 15, 2014 Opozori Objavljeno April 15, 2014 Če kdo rabi imam dve novi medium hard (8854) in eno hard (8838) GP D212 190/55/17 za prodat. 180€/kos.
fp4492 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Imaš še kakšno sprednjo? Brno 24.6. bi jaz preživel s to trdoto? Pisto na češkem bi obiskal prvič ...
svobodnaptica01 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Imaš še kakšno sprednjo? Brno 24.6. bi jaz preživel s to trdoto? Pisto na češkem bi obiskal prvič ... Prednje žal nimam. Na Brnu in Slovakiaringu se drugače vozi eno stopnjo trše gume kot na npr. Pannoniji, Adriji in Misanu. Za hard bo prevroče, medium hard bi bil pa ok.
fp4492 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 (popravljeno) Pa misliš, da bi se kombinacija D212 medium hard zadaj in GPracer medium spredaj (gpracer imam gor sedaj) obnesla? Čeprav bi najrajši dal gor spredaj in zadaj nove D212 medium, pa bi blo za moje čase vsepovsod v redu (tudi Grobnik verjetno) Popravljeno April 16, 2014. Popravil fp4492
svobodnaptica01 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Pa misliš, da bi se kombinacija D212 medium hard zadaj in GPracer medium spredaj (gpracer imam gor sedaj) obnesla? Čeprav bi najrajši dal gor spredaj in zadaj nove D212 medium, pa bi blo za moje čase vsepovsod v redu (tudi Grobnik verjetno) Za kombinacijo ti ne bi znala povedat, je pa GP Racer prednja guma dosti bolj podobna GPjkam kot zadnja. Medium zadaj bo za poletne dni na Grobniku najverjetneje pretrda (preveri pri kakemu grobnik majstru), za Brno bo pa ok, če bo res vroče. fp4492 1
Jure Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 (popravljeno) Eno hitro vprašanje glede zavornih ploščic.. Kakšne ploščice uporabljate tisti, ki imate motocikle pripravljene samo za stezo? Sam zaenkart uporabljam SBS Dual Carbon. So fajn, primejo dobro, ampak še bolj bi bil pa vesel, če bi imele še malce večji initial bite. Kaj se splača še probat? Prvi pogoj je normalna cena, takoj za tem pa seveda konstantna zavorna moč pri vseh obremenitvah in kot omenjeno, da imajo initial bite. Niso mi všeč ploščice, ki začnejo grabit počasi. Performance hladnih ploščic mi ni pomemben, saj imam motor samo za na stezo in z njim ne vozim po cesti.. Prav tako pa ne vozim po dežju.. Kakšen predlog? Popravljeno April 22, 2014. Popravil Jure
m1ha Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Eno hitro vprašanje glede zavornih ploščic.. Kakšne ploščice uporabljate tisti, ki imate motocikle pripravljene samo za stezo? Sam zaenkart uporabljam SBS Dual Carbon. So fajn, primejo dobro, ampak še bolj bi bil pa vesel, če bi imele še malce večji initial bite. Kaj se splača še probat? Prvi pogoj je normalna cena, takoj za tem pa seveda konstantna zavorna moč pri vseh obremenitvah in kot omenjeno, da imajo initial bite. Niso mi všeč ploščice, ki začnejo grabit počasi. Performance hladnih ploščic mi ni pomemben, saj imam motor samo za na stezo in z njim ne vozim po cesti.. Prav tako pa ne vozim po dežju.. Kakšen predlog? Vedno samo original, so najbolj prizanesljive do original diskov in delajo dobro. Na suzukiju do železa, na kwaku pa do zadnje četrtine. Jure 1
RVT Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Jest sm včasih dost eksperimentiral s temi ploščicami in ene je hitr požiral, druge so disk požirale, ene mrzle niso nč prjele, druge so feltno črno nardile k bi oglje meu not, pol ene so cvilile k od vlaka bremze, kšne mokrga tut videt niso smel.... no in nakonc sm spet pršou tko k m1ha prav na original in sm že deset let samo na originalu in BP tako z ploščicami in diski in moje osebno mnenje, da za cesto in hobi obisk dirkališč so original najboljši kompromis. Sicer eni Suzukiji so res imel težavo z tresenjem in malo slabšim pojemkom samo generalno gledano je original še vedno najbolša izbira, ker nikjer ni najboljša izbira je pa napram drugim ploščicam v vseh razmerah dost pri vrhu napram drugim, ki so specifične in ponavadi dobre le v enem segmentu. Jure in gsxf750 2
Jure Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 (popravljeno) Jest sm včasih dost eksperimentiral s temi ploščicami in ene je hitr požiral, druge so disk požirale, ene mrzle niso nč prjele, druge so feltno črno nardile k bi oglje meu not, pol ene so cvilile k od vlaka bremze, kšne mokrga tut videt niso smel.... no in nakonc sm spet pršou tko k m1ha prav na original in sm že deset let samo na originalu in BP tako z ploščicami in diski in moje osebno mnenje, da za cesto in hobi obisk dirkališč so original najboljši kompromis. Sicer eni Suzukiji so res imel težavo z tresenjem in malo slabšim pojemkom samo generalno gledano je original še vedno najbolša izbira, ker nikjer ni najboljša izbira je pa napram drugim ploščicam v vseh razmerah dost pri vrhu napram drugim, ki so specifične in ponavadi dobre le v enem segmentu. Vedno samo original, so najbolj prizanesljive do original diskov in delajo dobro. Na suzukiju do železa, na kwaku pa do zadnje četrtine. Zanimivo.. Moja izkušnja z originalnimi sicer ni slaba, ampak se mi niso zdele pa nič boljše kot npr EBC, ki so za pol manj denarja po setu delale praktično enako.. SBS Dual Carbon, ki jih imam sedaj se mi zdi, da primejo še malo bolje kot original, le initial bite bi lahko bil malo boljši.. Dejstvo je, da mi je za večino "pomankljivosti", ki jih omenjaš precej vseeno, ne moti me namreč če cvilijo, če naredijo črno feltno, če ne primejo hladne.. Kot rečeno, po cesti se ne vozim, po pisti kadar je mokro tudi ne, tako da edini pogoj je dobro delovanje po suhem + dober initial bite. Kot rečeno, OEM niso slabe, se mi pa zdi, da marsikatere aftermarket (pri mojih potrebah) naredijo isto za manj denarja. Kolk pa sploh pridejo zdej kej original? Nazadnje ko sem gledal par let nazaj bi me koštale dobrih 100€. EBC sem recimo dobil iz Nemčije s poštnino za 55€. SBS Dual Carbon iz Anglije za 60€. Ajde, dal bi tudi 100€ za ploščice ampak v tem primeru bi pa pričakoval od njih neko dodano vrednost napram OEM oziroma njenim ekvivalentom. Obraba diskov pa pri meni ne bo pretiran problem, ker na pisti delam tako malo km, da se to verjetno še dolgo ne bo zgodilo Popravljeno April 22, 2014. Popravil Jure
RVT Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Zanimivo.. Moja izkušnja z originalnimi sicer ni slaba, ampak se mi niso zdele pa nič boljše kot npr EBC, ki so za pol manj denarja po setu delale praktično enako.. SBS Dual Carbon, ki jih imam sedaj se mi zdi, da primejo še malo bolje kot original, le initial bite bi lahko bil malo boljši.. Dejstvo je, da mi je za večino "pomankljivosti", ki jih omenjaš precej vseeno, ne moti me namreč če cvilijo, če naredijo črno feltno, če ne primejo hladne.. Kot rečeno, po cesti se ne vozim, po pisti kadar je mokro tudi ne, tako da edini pogoj je dobro delovanje po suhem + dober initial bite. Kot rečeno, OEM niso slabe, se mi pa zdi, da marsikatere aftermarket (pri mojih potrebah) naredijo isto za manj denarja. Kolk pa sploh pridejo zdej kej original? Nazadnje ko sem gledal par let nazaj bi me koštale dobrih 100€. EBC sem recimo dobil iz Nemčije s poštnino za 55€. SBS Dual Carbon iz Anglije za 60€. Ajde, dal bi tudi 100€ za ploščice ampak v tem primeru bi pa pričakoval od njih neko dodano vrednost napram OEM oziroma njenim ekvivalentom. Obraba diskov pa pri meni ne bo pretiran problem, ker na pisti delam tako malo km, da se to verjetno še dolgo ne bo zgodilo Žal je pr ploščicah dost podobna zadeva k pr gumah k te naprimer en uprša kero gumo nej za panonijo izbere, da bo relativno dolgo zdržala in, da bo za amaterja imela dober grip ter dokaj solidno ceno. No in takmu lohk brez problema našteješ vsaj 10 različnih gum k bojo zanga dobre in tko je tut pr ploščicah. Glede na to, da si kr nekaj ploščic že probal in , da voziš samo po dirkališču uporabljaj naprej tiste , ki so ti dozdej premosorazmerno s ceno največ dale, ker k boš začel eksperimentirat preveč s ploščicami lohk hitr ustreliš mimo z izbiro in tist "prišparan" denar s padcom nadoknadiš. Kr neki primerov poznam k so z poceni ploščicami pr padcu pol nardil minus za 20 dobrih kompletov ploščic in tut jest sm že parkrat tkole dubu po glavi k sm probavu pa "toplo vodo odkrival". Naprimer z Continentalom na Marofu Jure 1
danci1973 Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Dejstvo je, da mi je za večino "pomankljivosti", ki jih omenjaš precej vseeno, ne moti me namreč če cvilijo, če naredijo črno feltno, če ne primejo hladne.. Kot rečeno, po cesti se ne vozim, po pisti kadar je mokro tudi ne, tako da edini pogoj je dobro delovanje po suhem + dober initial bite. Če hočeš dober 'initial bite', sprobaj AP Racing, žal se ne spomnim, katero zmes sem imel, so pa imele 'wow' efekt. Dobiš pri www.sinter.si. Američani so zelo navdušeni nad Vesrah SRJL ploščicami, ki pa jih v naših krajih pravzaprav ni za dobiti in bi prav tako naj imele odličen 'initial bite'. Jure 1
Jure Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Žal je pr ploščicah dost podobna zadeva k pr gumah k te naprimer en uprša kero gumo nej za panonijo izbere, da bo relativno dolgo zdržala in, da bo za amaterja imela dober grip ter dokaj solidno ceno. No in takmu lohk brez problema našteješ vsaj 10 različnih gum k bojo zanga dobre in tko je tut pr ploščicah. Glede na to, da si kr nekaj ploščic že probal in , da voziš samo po dirkališču uporabljaj naprej tiste , ki so ti dozdej premosorazmerno s ceno največ dale, ker k boš začel eksperimentirat preveč s ploščicami lohk hitr ustreliš mimo z izbiro in tist "prišparan" denar s padcom nadoknadiš. Kr neki primerov poznam k so z poceni ploščicami pr padcu pol nardil minus za 20 dobrih kompletov ploščic in tut jest sm že parkrat tkole dubu po glavi k sm probavu pa "toplo vodo odkrival". Naprimer z Continentalom na Marofu Hehe.. Ja, eksperimentiranje je res lahko drago. Omenjene Dual Carbon sem prvič zmontiral za na Grobnik pred enmi 2 al 3 leti. Seveda sem se iz boksov odpeljal tako kot vedno, ne upoštevajoč, da popolnoma neogrete in še praktično neulafane karbonske ploščice ne primejo NIČ. Za milimetre sem še uspel odpeljat prvi levi ovinek po robu robnika.. Neke tople vode ne bi odkrival zato pa sem rekel, da bom uprašal tu, da vidim če obstajajo kakšne ploščice, ki veljajo za oh in sploh med tapravimi dirkači in imajo recimo takšen status kakor pri gumah Dunlop KR ali GP, ki jih vozijo skoraj vsi.. Če tega ni bom verjetno ostal kar na teh, ki jih uporabljam zdaj Se pa vseeno priporočam še za kakšno mnenje tudi od ostalih
Jure Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Če hočeš dober 'initial bite', sprobaj AP Racing, žal se ne spomnim, katero zmes sem imel, so pa imele 'wow' efekt. Dobiš pri www.sinter.si. Američani so zelo navdušeni nad Vesrah SRJL ploščicami, ki pa jih v naših krajih pravzaprav ni za dobiti in bi prav tako naj imele odličen 'initial bite'. Ja, glede AP Racing sem prejle že poslal povpraševanje na Sinter, upam da mi odgovorijo. Ene dirkalne (niso bile street legal) AP Racing sem dobil na motorju od Darjana, ko sem ga kupil razbitega in so bile odlične.. Ampak takrat jih pri Sinterju niso imeli na lagarju bi moral dolgo čakat pa sem potem vzel SBS. Glede Vesrah sem pa tudi jaz bral same pohvale ampak kot praviš, jih pri nas ni.. Bi pa glede na to, da niso ravno poceni + poštnina iz ZDA + davek in stroški postopka na carini, bile verjetno malo predrage
RVT Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Hehe.. Ja, eksperimentiranje je res lahko drago. Omenjene Dual Carbon sem prvič zmontiral za na Grobnik pred enmi 2 al 3 leti. Seveda sem se iz boksov odpeljal tako kot vedno, ne upoštevajoč, da popolnoma neogrete in še praktično neulafane karbonske ploščice ne primejo NIČ. Za milimetre sem še uspel odpeljat prvi levi ovinek po robu robnika.. Neke tople vode ne bi odkrival zato pa sem rekel, da bom uprašal tu, da vidim če obstajajo kakšne ploščice, ki veljajo za oh in sploh med tapravimi dirkači in imajo recimo takšen status kakor pri gumah Dunlop KR ali GP, ki jih vozijo skoraj vsi.. Če tega ni bom verjetno ostal kar na teh, ki jih uporabljam zdaj Se pa vseeno priporočam še za kakšno mnenje tudi od ostalih Seveda obstajajo sam žal je pol tut cena temu primerna, ker to je pa pol že rang kot pri komponentah ( akrapovič,ohlins,brembo,marchesini...)
danci1973 Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Seveda obstajajo sam Katere pa so to?
RVT Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Katere pa so to? Npr od te firme.So šle že grobnik pod 1,30 http://www.performancefriction.com/motorcycle/motorcycle-brake-pads.aspx
RVT Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Tut za Porsche so official partner http://www.performancefriction.com/
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se