Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Seveda se pozna, motor dela kontra, če ga nagneš levo gre desno in obratno.

:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje sem sam tud obračal vse po vrsti...................za prednje pa nisem vedel?? Res? Tud te se obračajo??

Ja, sm prevozila kar nekaj tud z kontra obrnjenimi sprednjimi. Razlike v vožnji tako ne čutiš, se pa mogoče malo hitreje nuca (GPjka, KR ne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je vulkanizer na Grobniku reku, da zakaj obračam gume na tej pisti res da se leva stran gume hitreje obrablja, ker so močnejša pospeševanja iz levih ovinkov, ker jo posledično obrneš imaš manj gripa na desni strani, so pa desni ovinki hitrejši kak tud 200kmh+ in te hitr lahka km vn odpizdi... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo rabi imam dve novi medium hard (8854) in eno hard (8838) GP D212 190/55/17  za prodat. 180€/kos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš še kakšno sprednjo? Brno 24.6. bi jaz preživel s to trdoto? Pisto na češkem bi obiskal prvič ...

Prednje žal nimam. Na Brnu in Slovakiaringu se drugače vozi eno stopnjo trše gume kot na npr. Pannoniji, Adriji in Misanu. Za hard bo prevroče, medium hard bi bil pa ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa misliš, da bi se kombinacija D212 medium hard zadaj in GPracer medium spredaj (gpracer imam gor sedaj) obnesla?

 

Čeprav bi najrajši dal gor spredaj in zadaj nove D212 medium, pa bi blo za moje čase vsepovsod v redu :) (tudi Grobnik verjetno)

Popravljeno . Popravil fp4492
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa misliš, da bi se kombinacija D212 medium hard zadaj in GPracer medium spredaj (gpracer imam gor sedaj) obnesla?

 

Čeprav bi najrajši dal gor spredaj in zadaj nove D212 medium, pa bi blo za moje čase vsepovsod v redu :) (tudi Grobnik verjetno)

 

Za kombinacijo ti ne bi znala povedat, je pa GP Racer prednja guma dosti bolj podobna GPjkam kot zadnja. Medium zadaj bo za poletne dni na Grobniku najverjetneje pretrda (preveri pri kakemu grobnik majstru), za Brno bo pa ok, če bo res vroče. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno hitro vprašanje glede zavornih ploščic..

 

Kakšne ploščice uporabljate tisti, ki imate motocikle pripravljene samo za stezo?

 

Sam zaenkart uporabljam SBS Dual Carbon. So fajn, primejo dobro, ampak še bolj bi bil pa vesel, če bi imele še malce večji initial bite. Kaj se splača še probat? Prvi pogoj je normalna cena, takoj za tem pa seveda konstantna zavorna moč pri vseh obremenitvah in kot omenjeno, da imajo initial bite. Niso mi všeč ploščice, ki začnejo grabit počasi. Performance hladnih ploščic mi ni pomemben, saj imam motor samo za na stezo in z njim ne vozim po cesti.. Prav tako pa ne vozim po dežju..

 

Kakšen predlog?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno hitro vprašanje glede zavornih ploščic..

Kakšne ploščice uporabljate tisti, ki imate motocikle pripravljene samo za stezo?

Sam zaenkart uporabljam SBS Dual Carbon. So fajn, primejo dobro, ampak še bolj bi bil pa vesel, če bi imele še malce večji initial bite. Kaj se splača še probat? Prvi pogoj je normalna cena, takoj za tem pa seveda konstantna zavorna moč pri vseh obremenitvah in kot omenjeno, da imajo initial bite. Niso mi všeč ploščice, ki začnejo grabit počasi. Performance hladnih ploščic mi ni pomemben, saj imam motor samo za na stezo in z njim ne vozim po cesti.. Prav tako pa ne vozim po dežju..

Kakšen predlog?

Vedno samo original, so najbolj prizanesljive do original diskov in delajo dobro. Na suzukiju do železa, na kwaku pa do zadnje četrtine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm včasih dost eksperimentiral s temi ploščicami in ene je hitr požiral, druge so disk požirale, ene mrzle niso nč prjele, druge so feltno črno nardile k bi oglje meu not, pol ene so cvilile k od vlaka bremze, kšne mokrga tut videt niso smel.... no in nakonc sm spet pršou tko k m1ha prav na original in sm že deset let samo na originalu in BP tako z ploščicami in diski in moje osebno mnenje, da za cesto in hobi obisk dirkališč so original najboljši kompromis. Sicer eni Suzukiji so res imel težavo z tresenjem in malo slabšim pojemkom samo generalno gledano je original še vedno najbolša izbira, ker nikjer ni najboljša izbira je pa napram drugim ploščicam v vseh razmerah dost pri vrhu napram drugim, ki so specifične in ponavadi dobre le v  enem segmentu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm včasih dost eksperimentiral s temi ploščicami in ene je hitr požiral, druge so disk požirale, ene mrzle niso nč prjele, druge so feltno črno nardile k bi oglje meu not, pol ene so cvilile k od vlaka bremze, kšne mokrga tut videt niso smel.... no in nakonc sm spet pršou tko k m1ha prav na original in sm že deset let samo na originalu in BP tako z ploščicami in diski in moje osebno mnenje, da za cesto in hobi obisk dirkališč so original najboljši kompromis. Sicer eni Suzukiji so res imel težavo z tresenjem in malo slabšim pojemkom samo generalno gledano je original še vedno najbolša izbira, ker nikjer ni najboljša izbira je pa napram drugim ploščicam v vseh razmerah dost pri vrhu napram drugim, ki so specifične in ponavadi dobre le v  enem segmentu.

 

 

Vedno samo original, so najbolj prizanesljive do original diskov in delajo dobro. Na suzukiju do železa, na kwaku pa do zadnje četrtine.

 

 

Zanimivo.. Moja izkušnja z originalnimi sicer ni slaba, ampak se mi niso zdele pa nič boljše kot npr EBC, ki so za pol manj denarja po setu delale praktično enako..

 

SBS Dual Carbon, ki jih imam sedaj se mi zdi, da primejo še malo bolje kot original, le initial bite bi lahko bil malo boljši..

 

Dejstvo je, da mi je za večino "pomankljivosti", ki jih omenjaš precej vseeno, ne moti me namreč če cvilijo, če naredijo črno feltno, če ne primejo hladne.. Kot rečeno, po cesti se ne vozim, po pisti kadar je mokro tudi ne, tako da edini pogoj je dobro delovanje po suhem + dober initial bite.

 

Kot rečeno, OEM niso slabe, se mi pa zdi, da marsikatere aftermarket (pri mojih potrebah) naredijo isto za manj denarja.

 

Kolk pa sploh pridejo zdej kej original? Nazadnje ko sem gledal par let nazaj bi me koštale dobrih 100€. EBC sem recimo dobil iz Nemčije s poštnino za 55€. SBS Dual Carbon iz Anglije za 60€. Ajde, dal bi tudi 100€ za ploščice ampak v tem primeru bi pa pričakoval od njih neko dodano vrednost napram OEM oziroma njenim ekvivalentom.

 

Obraba diskov pa pri meni ne bo pretiran problem, ker na pisti delam tako malo km, da se to verjetno še dolgo ne bo zgodilo :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo.. Moja izkušnja z originalnimi sicer ni slaba, ampak se mi niso zdele pa nič boljše kot npr EBC, ki so za pol manj denarja po setu delale praktično enako..

 

SBS Dual Carbon, ki jih imam sedaj se mi zdi, da primejo še malo bolje kot original, le initial bite bi lahko bil malo boljši..

 

Dejstvo je, da mi je za večino "pomankljivosti", ki jih omenjaš precej vseeno, ne moti me namreč če cvilijo, če naredijo črno feltno, če ne primejo hladne.. Kot rečeno, po cesti se ne vozim, po pisti kadar je mokro tudi ne, tako da edini pogoj je dobro delovanje po suhem + dober initial bite.

 

Kot rečeno, OEM niso slabe, se mi pa zdi, da marsikatere aftermarket (pri mojih potrebah) naredijo isto za manj denarja.

 

Kolk pa sploh pridejo zdej kej original? Nazadnje ko sem gledal par let nazaj bi me koštale dobrih 100€. EBC sem recimo dobil iz Nemčije s poštnino za 55€. SBS Dual Carbon iz Anglije za 60€. Ajde, dal bi tudi 100€ za ploščice ampak v tem primeru bi pa pričakoval od njih neko dodano vrednost napram OEM oziroma njenim ekvivalentom.

 

Obraba diskov pa pri meni ne bo pretiran problem, ker na pisti delam tako malo km, da se to verjetno še dolgo ne bo zgodilo :)

Žal je pr ploščicah dost podobna zadeva k pr gumah k te naprimer en uprša kero gumo nej za panonijo izbere, da bo relativno dolgo zdržala in, da bo za amaterja imela dober grip ter dokaj solidno ceno. No in takmu lohk brez problema našteješ vsaj 10 različnih gum k bojo zanga dobre in tko je tut pr ploščicah. Glede na to, da si kr nekaj ploščic že probal in , da voziš samo po dirkališču uporabljaj naprej tiste , ki so ti dozdej premosorazmerno s ceno največ dale, ker k boš začel eksperimentirat preveč s ploščicami lohk hitr ustreliš mimo z izbiro in tist "prišparan" denar  s padcom nadoknadiš. Kr neki primerov poznam k so z poceni ploščicami pr padcu pol nardil minus za 20 dobrih kompletov ploščic in tut jest sm že parkrat tkole dubu po glavi k sm probavu pa "toplo vodo odkrival". Naprimer z Continentalom na Marofu :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da mi je za večino "pomankljivosti", ki jih omenjaš precej vseeno, ne moti me namreč če cvilijo, če naredijo črno feltno, če ne primejo hladne.. Kot rečeno, po cesti se ne vozim, po pisti kadar je mokro tudi ne, tako da edini pogoj je dobro delovanje po suhem + dober initial bite.

 

 

Če hočeš dober 'initial bite', sprobaj AP Racing, žal se ne spomnim, katero zmes sem imel, so pa imele 'wow' efekt. Dobiš pri www.sinter.si.

 

Američani so zelo navdušeni nad Vesrah SRJL ploščicami, ki pa jih v naših krajih pravzaprav ni za dobiti in bi prav tako naj imele odličen 'initial bite'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je pr ploščicah dost podobna zadeva k pr gumah k te naprimer en uprša kero gumo nej za panonijo izbere, da bo relativno dolgo zdržala in, da bo za amaterja imela dober grip ter dokaj solidno ceno. No in takmu lohk brez problema našteješ vsaj 10 različnih gum k bojo zanga dobre in tko je tut pr ploščicah. Glede na to, da si kr nekaj ploščic že probal in , da voziš samo po dirkališču uporabljaj naprej tiste , ki so ti dozdej premosorazmerno s ceno največ dale, ker k boš začel eksperimentirat preveč s ploščicami lohk hitr ustreliš mimo z izbiro in tist "prišparan" denar  s padcom nadoknadiš. Kr neki primerov poznam k so z poceni ploščicami pr padcu pol nardil minus za 20 dobrih kompletov ploščic in tut jest sm že parkrat tkole dubu po glavi k sm probavu pa "toplo vodo odkrival". Naprimer z Continentalom na Marofu :smoke:

 

Hehe.. Ja, eksperimentiranje je res lahko drago. Omenjene Dual Carbon sem prvič zmontiral za na Grobnik pred enmi 2 al 3 leti. Seveda sem se iz boksov odpeljal tako kot vedno, ne upoštevajoč, da popolnoma neogrete in še praktično neulafane karbonske ploščice ne primejo NIČ. Za milimetre sem še uspel odpeljat prvi levi ovinek po robu robnika.. :rolleyes:

 

Neke tople vode ne bi odkrival zato pa sem rekel, da bom uprašal tu, da vidim če obstajajo kakšne ploščice, ki veljajo za oh in sploh med tapravimi dirkači in imajo recimo takšen status kakor pri gumah Dunlop KR ali GP, ki jih vozijo skoraj vsi..

 

Če tega ni bom verjetno ostal kar na teh, ki jih uporabljam zdaj :) Se pa vseeno priporočam še za kakšno mnenje tudi od ostalih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš dober 'initial bite', sprobaj AP Racing, žal se ne spomnim, katero zmes sem imel, so pa imele 'wow' efekt. Dobiš pri www.sinter.si.

 

Američani so zelo navdušeni nad Vesrah SRJL ploščicami, ki pa jih v naših krajih pravzaprav ni za dobiti in bi prav tako naj imele odličen 'initial bite'.

 

Ja, glede AP Racing sem prejle že poslal povpraševanje na Sinter, upam da mi odgovorijo. Ene dirkalne (niso bile street legal) AP Racing sem dobil na motorju od Darjana, ko sem ga kupil razbitega in so bile odlične.. Ampak takrat jih pri Sinterju niso imeli na lagarju bi moral dolgo čakat pa sem potem vzel SBS.

 

Glede Vesrah sem pa tudi jaz bral same pohvale ampak kot praviš, jih pri nas ni.. Bi pa glede na to, da niso ravno poceni + poštnina iz ZDA + davek in stroški postopka na carini, bile verjetno malo predrage :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe.. Ja, eksperimentiranje je res lahko drago. Omenjene Dual Carbon sem prvič zmontiral za na Grobnik pred enmi 2 al 3 leti. Seveda sem se iz boksov odpeljal tako kot vedno, ne upoštevajoč, da popolnoma neogrete in še praktično neulafane karbonske ploščice ne primejo NIČ. Za milimetre sem še uspel odpeljat prvi levi ovinek po robu robnika.. :rolleyes:

 

Neke tople vode ne bi odkrival zato pa sem rekel, da bom uprašal tu, da vidim če obstajajo kakšne ploščice, ki veljajo za oh in sploh med tapravimi dirkači in imajo recimo takšen status kakor pri gumah Dunlop KR ali GP, ki jih vozijo skoraj vsi..

 

Če tega ni bom verjetno ostal kar na teh, ki jih uporabljam zdaj :) Se pa vseeno priporočam še za kakšno mnenje tudi od ostalih :)

Seveda obstajajo sam žal je pol tut cena temu primerna, ker to je pa pol že rang kot pri komponentah ( akrapovič,ohlins,brembo,marchesini...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!