Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Katere pa so to?

 

En primer takih high end ploščic so npr tudi SBS Dual Sinter (še en rang višje od Dual Carbona). Z njimi so npr Corser (2005), Toseland (2007) in Checa (2011) osvojili SBK naslove ter kup drugih dirkačev vrsto naslovov v ostalih prvenstvih (npr. skoraj vse naslove v SSP od 2005 dalje, etc)..

post-1190-0-10446100-1398204720_thumb.jpg

 

Samo cena je pa tudi tam nekje v višavah :) No, takih ne rabim, spraševal sem po nekih normalnih, smrtnikom dostopnim variantam. Kakor omenjeno že prej, kot npr. med gumami Dunlop GP/KR. Veljajo za ene najboljših pnevmatik, kljub temu pa so cenovno dostopne tudi navadnim smrtnikom in posledično zelo široko uporabljane in pohvaljene tako s strani tahitrih fantov kot tudi nas ostalih amaterjev, ki se peljemo bolj zmerno, ampak še vedno znamo cenit dobro gumo.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

En primer takih high end ploščic so npr tudi SBS Dual Sinter (še en rang višje od Dual Carbona). Z njimi so npr Corser (2005), Toseland (2007) in Checa (2011) osvojili SBK naslove ter kup drugih dirkačev vrsto naslovov v ostalih prvenstvih (npr. skoraj vse naslove v SSP od 2005 dalje, etc)..

attachicon.gifsbs-brake-pads.jpg

 

Samo cena je pa tudi tam nekje v višavah :) No, takih ne rabim, spraševal sem po nekih normalnih, smrtnikom dostopnim variantam. Kakor omenjeno že prej, kot npr. med gumami Dunlop GP/KR. Veljajo za ene najboljših pnevmatik, kljub temu pa so cenovno dostopne tudi navadnim smrtnikom in posledično zelo široko uporabljane in pohvaljene tako s strani tahitrih fantov kot tudi nas ostalih amaterjev, ki se peljemo bolj zmerno, ampak še vedno znamo cenit dobro gumo.

No, dražje verjetno niso kot nov par KR/GP ?! ;)

Objavljeno

No k je že glih tema taprava. Letos sm zamenjal serijske klipone za širše, bolj odprte in malo višje postavljene in po parih dneh vožnje lohk rečem, da mi je žal, da nism tega že prej naredu :smoke:

 

 

post-8975-0-55876800-1398207216_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
No, dražje verjetno niso kot nov par KR/GP ?! ;)

 

Malce nenavadna primerjava, glede na to, da se set čisto solidnih ploščic dobi za 60€, set čisto solidnih gum pa niti približno ne :)

 

Ampak če odgovorim, dražje mogoče ne, so pa blizu :)http://www.ebay.co.uk/itm/SBS-DS-Dual-Sintered-Brake-Pads-788DS-/390793285350?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5afd184ee6

 

Od 130 do 200€ za en disk kolikor sem gledal po netu.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Za "šveda" pa še ne vem kaj bo reku :D

 

 

post-8975-0-79143900-1398207363_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malce nenavadna primerjava, glede na to, da se set čisto solidnih ploščic dobi za 60€, set čisto solidnih gum pa niti približno ne :)

 

Ampak če odgovorim, dražje mogoče ne, so pa blizu :)http://www.ebay.co.uk/itm/SBS-DS-Dual-Sintered-Brake-Pads-788DS-/390793285350?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5afd184ee6

 

Od 130 do 200€ za en disk kolikor sem gledal po netu.

Mogoče res nista glih primerljiva ker gume maš naprimer na Grobniku za en obisk, ploščice pa za kšn obisk več, kaj pa bolj rabš al dobre bremze al gume je pa tvoja odločitev :D  sej upam da razumeš mal sarkazma sam neki resnice je pa tut v tem :)

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče res nista glih primerljiva ker gume maš naprimer na Grobniku za en obisk, ploščice pa za kšn obisk več, kaj pa bolj rabš al dobre bremze al gume je pa tvoja odločitev :D  sej upam da razumeš mal sarkazma sam neki resnice je pa tut v tem :)

 

Bolj rabiš dobre bremze, ampak po tej logiki lahko rečemo, da imaš npr. čeljusti še dlje kot ploščice pa amaterji ne gredo zato kupt fabrškega brembo seta za 40.000€  Je tisti serijski oziroma kakšen cenejši aftermarket čisto zadovoljiv in dovolj varen ter zmogljiv dokler ne voziš ravno SBK prvenstva :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Bolj rabiš dobre bremze, ampak po tej logiki lahko rečemo, da imaš npr. čeljusti še dlje kot ploščice pa amaterji ne gredo zato kupt fabrškega brembo seta za 40.000€  Je tisti serijski oziroma kakšen cenejši aftermarket čisto zadovoljiv in dovolj varen ter zmogljiv dokler ne voziš ravno SBK prvenstva :)

Verjetno tak čas kot ga mi vozmo z KR/GP na dirkališču pelje Jerman z Roadsmart in potemtakem tut tazga ranga gum ne rabmo. Naprimer vem da se je na panoniji kot kondicijski trening par let nazaj z serijsko hondo 600 in cestnimi michelin pilot Andreas Meklau vozu po 2,05. To je v motoršportu res jara kača kjer maš obenem prav in narobe in kšno stvar rabš, čeprou jo ne in je podobn k un : Kaj je blo prej kura al jajc ;)

 

Jest te popolnoma razumem ker že več k 20 let tuhtam kaj rabm in kaj ne, pa še zdej ne vem ka,j razn tega da rabm motor :D

Objavljeno (popravljeno)

Hehe, se popolnoma strinjam. Samo pri gumah je vseeno malo drugače.

 

Gume so osnova vsega skupaj in morajo bit taprave. Seveda ni treba, da so ravno Dunlop KR, morajo pa biti primerne uporabi na dirkališču in takšne, da zdržijo obremenitve in temperature. Pri amaterjih še toliko bolj ker nimamo izpiljenega tistega natančnega občutka za to, kdaj začne guma popuščat in kdaj jo bo odneslo. Sploh pa dejstvo, da je nekdo amater in da pelje počasne čase, še ne pomeni, da na trenutke obremenjuje gumo kaj manj kot Jerman in podobni. K temu govori cela vrsta higsiderjev in podobnih pripetljajev, ki jih doživljamo amaterji, ko preobremenimo (najboljši) material.

 

Jaz glede osnovnega vem kaj rabim. Izpraven motor s pnevmatikami za katere vem, da mi bodo cel sešn, pa naj bo to 5 ali pa 20 krogov delovale konstantno in se obrabljale normalno. Ko bo Roadsmart to zmogla jih bom pa rade volje namontiral ker roko na srce, optimalnih časov, ki jih sicer zmorejo tekmovalne pnevmatike, ne bom nikoli peljal. :) Vse predelave in morebitne dirkalne komponente pa mi najbrž ne bi niti približno prinesle toliko, kot če bi tisti denar raje vložil v kakšen dan na stezi več :) Če pa že kupujem nekaj kar pač moram zaradi vzdrževanja, se pa rad pozanimam kaj je tisto kar se obnese najbolje pri tistih malo bolj izkušenih. Če je že možnost.

 

Drugače pa ja, dilema kaj rabimo v življenju in kaj ne je neskončna.. Ne samo pri motorjih :blink:

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Hehe, se popolnoma strinjam. Samo pri gumah je vseeno malo drugače.

 

Gume so osnova vsega skupaj in morajo bit taprave. Seveda ni treba, da so ravno Dunlop KR, morajo pa biti primerne uporabi na dirkališču in takšne, da zdržijo obremenitve in temperature. Pri amaterjih še toliko bolj ker nimamo izpiljenega tistega natančnega občutka za to, kdaj začne guma popuščat in kdaj jo bo odneslo. Sploh pa dejstvo, da je nekdo amater in da pelje počasne čase, še ne pomeni, da na trenutke obremenjuje gumo kaj manj kot Jerman in podobni. K temu govori cela vrsta higsiderjev in podobnih pripetljajev, ki jih doživljamo amaterji, ko preobremenimo (najboljši) material.

 

Jaz glede osnovnega vem kaj rabim. Izpraven motor s pnevmatikami za katere vem, da mi bodo cel sešn, pa naj bo to 5 ali pa 20 krogov delovale konstantno in se obrabljale normalno. Ko bo Roadsmart to zmogla jih bom pa rade volje namontiral ker roko na srce, optimalnih časov, ki jih sicer zmorejo tekmovalne pnevmatike, ne bom nikoli peljal. :)

 

Vse predelave in morebitne dirkalne komponente pa mislim, da mi niti približno ne bodo prinesle toliko, kot če bom tisti denar raje vložil v kakšen dan na stezi več :) Ampak kadar pa že kupujem kaj kar pač moram zaradi vzdrževanja, se pa rad pozanimam kaj je tisto kar se obnese najbolje pri tistih malo bolj izkušenih. Če je že možnost.

No isto je pri zavorah .. ;)

Sicer pa prej sm dal za primerjavo ploščice v istem cenovnem rangu kot par gum, ne sistem za 40 000 evrov..

Objavljeno (popravljeno)

No isto je pri zavorah .. ;)

Sicer pa prej sm dal za primerjavo ploščice v istem cenovnem rangu kot par gum, ne sistem za 40 000 evrov..

 

Že, ampak saj nisem spraševal po cenenih zavorah nepoznanih znamk. Proizvajalci kot so SBS, EBC, AP Racing in podobnih so vsi dobri in preizkušeni in vsaj tam nekje v rangu tistega kar pride na motorju že serijsko. In vse so dovolj dobre da zmorejo tudi kakšen track day brez da bi ogrožale varnost uporabnika.

 

Če smo pa že pri cenovnih rangih je pa dejstvo da OEM set zavornih ploščic stane 1/3 OEM seta pnevmatik. Gre torej za nasplošno cenejšo komponento kot stanejo pnevmatike.

 

Ploščice, ki stanejo kot par gum pa niso več v tem rangu, ampak so že tisto nekaj več, kar nek amater kot jaz:

   a ) ne rabi

   b ) si ne more privoščit

 

Naj povzamem kaj sem hotel :)Če obstajajo v rangu do cca 100€ kakšne ploščice (poleg OEM), ki so se na pisti izkazale kot zelo dobre in imajo predvsem uredu initial bite se priporočam ker bi probal. Drugače pač ostajam na SBS Dual Carbon, pri katerih se mi zdi, da za manj denarja bremzajo bolš kot OEM. To je to :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Za "šveda" pa še ne vem kaj bo reku :D

In zakaj rabiš šveda, če odpelješ 6 krogov :)

Objavljeno

In zakaj rabiš šveda, če odpelješ 6 krogov :)

Men je čist kristalno jasno da ga ne rabm in ga tut nikol ne bom, rad pa kej tut sam probam ker mi je dost zadev zanimivih tut s tehničnega vidika in si ustvarim svoje mnenje in ne kot veliko "znalcev", ki je nekaj slišal od enga k je nekje bil in je slišal v boksu od enga tm k je učasih dirkal....baje da je ohlins u kurcu ker je pretrd in prezahteven za uporabo in nastavitve...in take nebuloze. Probaš sam in to je zame prava informacija !!

Zakaj ti rabiš jurjaka če je velik 600-takov hitrejših od tebe :)

 

Cartman maš prou, grem zdele en krog ;)

Objavljeno

 

 

Če smo pa že pri cenovnih rangih je pa dejstvo da OEM set zavornih ploščic stane 1/3 OEM seta pnevmatik. Gre torej za nasplošno cenejšo komponento kot stanejo pnevmatike.

No pa da nadaljujeva ;)  Če gledaš ceno OEM ploščic premosorazmerno z pnevmatikam vzem tu pol ceno OEM pnevmatike se pravi ceno pnevmatik prve ugradnje :P

Objavljeno

No pa da nadaljujeva ;)  Če gledaš ceno OEM ploščic premosorazmerno z pnevmatikam vzem tu pol ceno OEM pnevmatike se pravi ceno pnevmatik prve ugradnje :P

 

Np pa dajva :) Set dirkalnih GPjk 212 je 174 zadnja + 130 prednja torej 304 EUR. Set pnevmatik ki so prva vgradnja pa ziher ni manj kot 250 eur. Razlika v ceni znaša torej 15-20%.   Razlika med ceno OEM ploščic in dirkalnih ploščic, ki stanejo tolk kot en set gum pa ni 15-20% :)

Objavljeno

Np pa dajva :) Set dirkalnih GPjk 212 je 174 zadnja + 130 prednja torej 304 EUR. Set pnevmatik ki so prva vgradnja pa ziher ni manj kot 250 eur. Razlika v ceni znaša torej 15-20%.   Razlika med ceno OEM ploščic in dirkalnih ploščic, ki stanejo tolk kot en set gum pa ni 15-20% :)

Da si sicer ne bomo v lastno skledo pljuvali brez dodatnih razlag, vendar je uradna prodajna cena GPjk z DDVjem in vse redoma je 378,2€ za dirkače (Licenca AA) in 414€ za vse ostale. Potem pa to ni več razlike 15-20% od OEM gum. 

 

Da ne bom čist offtopic: na Slovakiji gredo pri meni zdej gor EBC GPFA, za katere pravijo da res ugriznejo na začetku (http://ebcbrakes.com/product/gpfa-brake-pads/) do sedaj sem na CBRi in R6 vozila serijske, vendar je imela CBR za moje pojme boljše zavore. Bom sporočila, če sem opazila kaj razlike, pa če kaj dosti diske žrejo. Cena originalnih R6 je cca 130€, tele sem staknila na Ebayu za 115 ali nekaj takega. 

In zakaj rabiš šveda, če odpelješ 6 krogov :)

Ker se guma dosti dosti lepše obrablja. Na dolgi rok prišparaš :P

Objavljeno (popravljeno)

Za uradne cene po ceniku mi je po pravici povedano vseeno :) Zanima me zgolj cena po kateri grem lahko kupit neko stvar.

Glede ploscic se pa priporocam za feedback ko sprobas :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Da ne bom čist offtopic: na Slovakiji gredo pri meni zdej gor EBC GPFA, za katere pravijo da res ugriznejo na začetku (http://ebcbrakes.com/product/gpfa-brake-pads/) do sedaj sem na CBRi in R6 vozila serijske, vendar je imela CBR za moje pojme boljše zavore. Bom sporočila, če sem opazila kaj razlike, pa če kaj dosti diske žrejo. Cena originalnih R6 je cca 130€, tele sem staknila na Ebayu za 115 ali nekaj takega.

 

GPFA imam zdaj jaz. Ne da so slabe, ampak 'wow' efekta pa v primerjavi s prejšnjimi CL SBK3 ali EBC HH ni bilo.

 

Vesrah SRJL17 so 160 USD za cel set (torej dva para).

 

 

Je pa še ena možnost - Sinter dela tudi zavorne ploščice za motorje... Najbrž imajo tudi lasten razvoj in morda bi lahko kaj sodelovali. ;)

Objavljeno (popravljeno)

Ker se guma dosti dosti lepše obrablja. Na dolgi rok prišparaš :P

 

Če se veliko voziš. Če pa greš 5x na leto, pa ni računice. Za navadne smrtnike je serijsko vmetenje OK :grim .

 

Če kupujete guma na AA, po ceniku, ki je javno objavljen, potem vam ni pomoči :grrr .

Popravljeno . Popravil bikez
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Np pa dajva :) Set dirkalnih GPjk 212 je 174 zadnja + 130 prednja torej 304 EUR. Set pnevmatik ki so prva vgradnja pa ziher ni manj kot 250 eur. Razlika v ceni znaša torej 15-20%.   Razlika med ceno OEM ploščic in dirkalnih ploščic, ki stanejo tolk kot en set gum pa ni 15-20% :)

OEM gume mislm da je meu suzuki takrat bridgestone BT-14 kar je rang enih qualifier, ki je uradno pri čarmanu okoli 200 evrov in uradno tut GP okoli 380 evrov ( kot je že svobodnaptica napisala ) in uradno so za Suzukija ploščice okoli 120 evrov pol naprej si pa sam zračuni procente ;)

 

no sej zdej bom nehal k ne bova do konca pršla :P:D

Objavljeno (popravljeno)

Očitno res ne bova :) Ampak lahko še tako obračaš vse skupaj pa bo še vedno držalo, da so ploščice nek kos na motorju, ki je po defaultu cenejši od pnevmatik. Tako če gledaš razmerje OEM - OEM kakor če gledaš aftermarket proizvode. Pri aftermarket je ta razlika še toliko bolj očitna.

 

Recimo SBS Dual Carbon, EBC HH, TRW SRQ se da dobit za 60€ po kompletu s poštnino vred, če se malo znajdeš in malo prebrskaš Ebay, dobiš kakšen procent skonto v lokalni štacuni, etc. In to so vse rang dovolj kvalitetnih in zmogljivih ploščic, ki brez težave omogočajo varno uporabo na dirkališču. Set gum za isti namen (torej za varno uporabo na dirkališču) pa boš pod 200€ težko dobil, bo hitro bližje trem stotakom.

 

Provokacije češ ali bolj rabiš gume ali dobre bremze, da se ustaviš, so zato v povezavi z nekimi dragimi specialnimi tekmovalnimi ploščicami čisto brezveze. Dejstvo je, da ima povprečen amater v rangu do 100€ na voljo cel kup ploščic, ki mu lahko več kot dobro služijo tako na cesti kot na pisti in niso nič manj varne kot OEM ali pa tiste za 350€ po paru. In glede na to, da so pri amaterijih (vsaj primeni) rezerve v sekundah bistveno večje v znanju in filingu, kakor v opremi je popolnoma brezveze da bi kupoval ploščice v cenovnem rangu kompleta gum :) In to ne pomeni, da sem škrt pa da šparam na varnosti pa da ne dam dovolj na zavore kot najbolj pomembno komponento na motorju, temveč zgolj to, da sem se odločil ne metat denarja z lopato skozi okno :)

 

In že ene petič. Čist vseeno mi je za uradne cene tako gum kot ploščic :) Mene zanima sam to, koliko moram za te zadeve plačat jaz kot navaden smrtnik ko nekaj naročim preko interneta oziroma grem iskat v neko trgovino. Pri ploščicah je bila ponavadi cena v višini 1/3 cene seta gum :)

 

Uradne cene GPjk pa naj kar bodo kakršne hočejo bit. Tako ti kot jaz najbrž veva kam se jih gre iskat in kolk se zanje da, tako da.. :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

No, pa ko smo ravno razgreti, še eno vprašanje o zavorah.. :P

 

Predelava original diskov v full floating tako da se odstrani tiste podložke pri gumbih.. Da ali ne?

 

En set že imam, ki je tako predelan.. Ampak so že precej sterani, nimajo luft samo levo desno, kot je zaželjeno, ampak se premikajo tudi precej naprej/nazaj.. Zgleda, da so gumbi že precej obrabljeni. Diski so bili namreč precej voženi (sem jih dobil zraven ekstra feltne)

 

Lani sem zato dal gor raje drug kompet, ki je manj rabljen in še vedno v original stanju. Je vredno tudi tu pobirat dol podložke al se je s tem brezveze zajebavat?

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ni problem, da samo bolj nucajo diske, ponavadi če se ploščica in disk ne razumeta je disk zelo hitro zvit in za v smeti.

Nikoli nisem imel problemov z originalom, pa ni šlo ravno počasi.

Po moje je večji problem kot v bremzah, v znanju kako bremzat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ni problem, da samo bolj nucajo diske, ponavadi če se ploščica in disk ne razumeta je disk zelo hitro zvit in za v smeti.

Nikoli nisem imel problemov z originalom, pa ni šlo ravno počasi.

Po moje je večji problem kot v bremzah, v znanju kako bremzat.

Točn tko.......ko sem še vozil  600 se s tem problemom nisem kaj dost ukvarjal, prestop na "norca" pa je pokazal da pojma nimam o tem......če nisi nežen na fertik  (pa čeprav se ovinek bliža tud na fertik hitr hahaha) in pri hudih brzinah postopoma počasi ne dodajaš pritiska na ročko.........gre vse narobe pa tud če maš ne vem kako hude "žlajfe" gor  :slap:

Objavljeno

se prav slabše ko so bremze hitrejši bomo :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!