Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Zanima me če je kdo v sloveniji ki čipira motorje ? ne rabi imet valjev če ve kaj dela in mislim na original elektroniko ?

 

motorjev, ki nimajo turbine nimaš kaj čipirat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"motorjev, ki nimajo turbine nimaš kaj čipirat"

 

Tole pa je zanimiva izjava......čipiramo motorje, vendar zaenkrat samo suzuki znamko, večinoma gsxr modele,hayabusa,b-king...naslednje leto še kawasaki program, ker sta si slična po sestavi map in računalnika...yamaha in honda sta poglavje zase...lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj točno pa želiš oziroma rabiš? Brez valjev ti lahko vsak proda "mačka v žaklju"

 

Sedaj bi prvo izklopil izlapljanje injektorjev, ker zaradi emisij in nižje porabe novejši motorji ko spustiš gas injektorje in dovod goriva izklopi ko daš gas pa normalno deluje zaradi tega pa motorji kolcajo.

 

Ter me zanima malo prilagodit nastavitve ker bom dal Akrapoviča in športni  filter samo da se optimizira.

 

Zaenkrat sem našel najbližje v Franciji da to delajo na original elektroniko.

 

motorjev, ki nimajo turbine nimaš kaj čipirat

 

motorje se čipira ker on je narejen za original avspuh ter filter, ko menjaš je bolje da se tudi optimizira (čipira) elektronika. Tu ne iščeš prirastka moči dosti samo da agregat lepše deluje.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj bi prvo izklopil izlapljanje injektorjev, ker zaradi emisij in nižje porabe novejši motorji ko spustiš gas injektorje in dovod goriva izklopi ko daš gas pa normalno deluje zaradi tega pa motorji kolcajo.

 

Ter me zanima malo prilagodit nastavitve ker bom dal Akrapoviča in športni  filter samo da se optimizira.

 

Zaenkrat sem našel najbližje v Franciji da to delajo na original elektroniko.

 

 

motorje se čipira ker on je narejen za original avspuh ter filter, ko menjaš je bolje da se tudi optimizira (čipira) elektronika. Tu ne iščeš prirastka moči dosti samo da agregat lepše deluje.

 

Za to kar ti želiš je treba dati motor na valje. Ker če ti bilokdo naloži  drugo mapo ta mapa ni bila narejena za tvoj motor in niti dva motorja si nista enaka. Tako da moj nasvet nabavi powercomander oz kako drugo zadevo ki opravlja enako funkcijo in pelji motor na valje da ti naredijo mapo za tvoj motor.

 

In predno se dela mapo je dobro če se nastavi še timing odmične gredi ki je 99% primerov nastavljen napačno že fabriško. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če je kdo v sloveniji ki čipira motorje ? ne rabi imet valjev če ve kaj dela in mislim na original elektroniko ?

 

 

V sloveniji imaš pr Čarman motosportu. On ima tud valarje in pa power commanderje, je pa drag... Drgač so mi pa svetovali IGOR TUNING nekje na hrvaškem (če pogledaš na facebooku pa mu napišeš kaj te zanima ti takoj odgovori). Za mojega suzukija je reku da ne rabim power commanderja da mi mapo popravi kar na original CPU enoti, da potem vse skupaj na valarje in ti računa 300€. Dela ma pa za 1 ceu dan :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sloveniji imaš pr Čarman motosportu. On ima tud valarje in pa power commanderje, je pa drag... Drgač so mi pa svetovali IGOR TUNING nekje na hrvaškem (če pogledaš na facebooku pa mu napišeš kaj te zanima ti takoj odgovori). Za mojega suzukija je reku da ne rabim power commanderja da mi mapo popravi kar na original CPU enoti, da potem vse skupaj na valarje in ti računa 300€. Dela ma pa za 1 ceu dan :D

 

Meni je čarman rekel ko sem spraševal za moj motor da je powercomander+ powercomander mapa 366€(cena z montažo) če pa želim mapo po meri je to dodatnih 150€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to kar ti želiš je treba dati motor na valje. Ker če ti bilokdo naloži  drugo mapo ta mapa ni bila narejena za tvoj motor in niti dva motorja si nista enaka. Tako da moj nasvet nabavi powercomander oz kako drugo zadevo ki opravlja enako funkcijo in pelji motor na valje da ti naredijo mapo za tvoj motor.

 

In predno se dela mapo je dobro če se nastavi še timing odmične gredi ki je 99% primerov nastavljen napačno že fabriško. 

 

Ja če so valji še toliko bolje  :OK:  nebi pa dajal power commanderja če ni nujno obezno ker se da popravit original ecu do te možnosti da lahko celo quickshifter na original enoto vežeš. 

 

Glede timinga odmične tudi se strinjam da treba popravit. 

 

mene ne zanima če om konje pridobil ampak da bi agregat optimiziral na razne dodatke oz. izboljšave.

 

 

 

V sloveniji imaš pr Čarman motosportu. On ima tud valarje in pa power commanderje, je pa drag... Drgač so mi pa svetovali IGOR TUNING nekje na hrvaškem (če pogledaš na facebooku pa mu napišeš kaj te zanima ti takoj odgovori). Za mojega suzukija je reku da ne rabim power commanderja da mi mapo popravi kar na original CPU enoti, da potem vse skupaj na valarje in ti računa 300€. Dela ma pa za 1 ceu dan :D

 

Bom se pozanimal pri čarmanu sedaj prvo čakam odgovor od enega Italjana iz Udin ki dela Honde za motocross za svetovno prvenstvo, drugače pa dela vse motorje.

 

Igorja imam tudi na kontaktu.Me je zanimalo bolj če je v Sloveniji kakšen mojster ki ve kaj dela.

 

Ker kabe in program se dobi poceni samo da sam pacam tam pa ni šans.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Očitno je Kevin zaposlen pri newyorški policiji pa je to njegovo službeno vozilo :)

Kakšno je pa ohlins olje za vilice?

Lp Miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je Kevin zaposlen pri newyorški policiji pa je to njegovo službeno vozilo :)

Kakšno je pa ohlins olje za vilice?

Lp Miha

imageashx.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imageashx.jpg

Tale dotično je bolj za uporabo za komplet Ohlins kartuše, kot pa kot olje za v standardne kartuše, kar se tiče viskoznosti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo od vas sprobal gume ,Donlop sportmax Gp D211 za grobnik ?

najbol me zanima če so vzdržale dirko , ali so se mogoče začele pregrevat ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo od vas sprobal gume ,Donlop sportmax Gp D211 za grobnik ?

najbol me zanima če so vzdržale dirko , ali so se mogoče začele pregrevat ?

GP D211 ali GP-RACER 211?

Če si mislil prve so to predhodnice D212GP. Tako da samo gas!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GP D211 ali GP-RACER 211?

Če si mislil prve so to predhodnice D212GP. Tako da samo gas!

Ja samo gp , so ja ... tak da cool :) ... ker sem danes pri vulkanizerju ugoltovil da je zadnja KR , 16,5col .... in nisem imel nobene druge na izbiro in sem Dal kar toto gor :)

Ok v glavnem pregrela se nebo .... eno vprasanje se imam , namrec na gumi pise da se polni

na 42psi (COLD) in to je skoraj 2,9bar ... je to prav ? Ker meni se to zdi ful prevec sploh za pisto ?

Popravljeno . Popravil TTeeddd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo gp , so ja ... tak da cool :) ... ker sem danes pri vulkanizerju ugoltovil da je zadnja KR , 16,5col .... in nisem imel nobene druge na izbiro in sem Dal kar toto gor :)

Ok v glavnem pregrela se nebo .... eno vprasanje se imam , namrec na gumi pise da se polni

na 42psi (COLD) in to je skoraj 2,9bar ... je to prav ? Ker meni se to zdi ful prevec sploh za pisto ?

1.9 ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.9 ..

 

cca 1,1 -1,3 bara (hladna) je brez heca pravilni odgovor - preveč verjameš lokalnim gostilniškim racerjem :kva2:

 

 

 

Popravljeno . Popravil ankh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cca 1,1 -1,3 bara (hladna) je brez heca pravilni odgovor - preveč verjameš lokalnim gostilniškim racerjem :kva2:

Ja jaz KR filam na 1,1-1,3 ... tak da ok hvala vsem za odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!