Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu maxiscooterja


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljen!

Ker tudi jaz že celo življenje delam v vzdrževanju,ti moram reči da nisem pristaš nepotrebnega brskanja po motorju (variator,menjalnik ipd.)Saj do sedaj nisem imel z motorjem niti

najmanjše sitnosti ali okvare.Tako,da grem vedno brezkrbno na pot pa če tudi daljšo ( Korzika,Č.Gora,Dolomiti) Zato me zanima,kaj mi bo najprej povzročilo težave?

Objavljeno

Pozdravljen!

Ker tudi jaz že celo življenje delam v vzdrževanju,ti moram reči da nisem pristaš nepotrebnega brskanja po motorju (variator,menjalnik ipd.)Saj do sedaj nisem imel z motorjem niti

najmanjše sitnosti ali okvare.Tako,da grem vedno brezkrbno na pot pa če tudi daljšo ( Korzika,Č.Gora,Dolomiti) Zato me zanima,kaj mi bo najprej povzročilo težave?

Na 650 ni nobenih težav , če so redno menjane vse tekočine,ter kontrola in da ima agregat vedno dovolj olja, ostale stvari ki sem jih omenjal glede varjatorja je pa bilo mišljeno za 400ccm . Kakšna manša okvara pa lahko pride kot tudi pri vseh ostalih motorjih. Če je pa motor redno vzdrževan pa se tako nimaš kaj bati , imel sem le primer na enem da je odpovedal zadnji ležaj na kolesu, ker ni bil kontroliran pri menjavi pnevmatik , med malenkostmi pa je bilo kakšna ne dovolj pretrjena svečka,o ring na vodni črpalki,oksidacija varovalk,....... Izjeme ko je bilo potrbno posegat v CVT je bilo le pri nekaterih ki so bili iz uvoza (starejši modeli) in je bilo km???? po moji presoji okrog 80 000 in totalno zanemarjeni. Lp.

Objavljeno

Čao vsi

Pravkar kupil Burgmana 650 /2008, 9000km) Prosim info, kje se dobi potrošni material - filtri... (doslej sem vozil X9 pa sem vse dobil na vsakem vogalu)

Kateri servisi okoli Lj obstajajo in morda namig, kateri so dobri / pošteni.

hvala

Kamen

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Čao vsi

Pravkar kupil Burgmana 650 /2008, 9000km) Prosim info, kje se dobi potrošni material - filtri... (doslej sem vozil X9 pa sem vse dobil na vsakem vogalu)

Kateri servisi okoli Lj obstajajo in morda namig, kateri so dobri / pošteni.

hvala

Kamen

Enako je za tega , če ne pa ima Odar v LJ vse, ali si lastnik črnega Burgmana od R-MOTA ? lp.

Objavljeno

Ja, to je ta Švarci. Poznaš? Kaj pa ti voziš?

Nisi pa nič povedal za servise.

Kamen

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, to je ta Švarci. Poznaš? Kaj pa ti voziš?

Nisi pa nič povedal za servise.

Kamen

Kako to misliš za servise?

Ko sem bil tam in mu delal neke usluge sem sledil ta motor vse dni ko ga je prepeljal in ga dobro poznam, sem tudi jaz bil zaiteresiran pa mi nekako barva ni odgovarjala, ker sem pristaš svetlejših barv in sem se nakako navadil ker je moj bil srebren. Pol če kupujem mlajšega mora biti vsekakor boljši kot je bil ta ki sem ga imel in tudi barva mi mora ustrezat, če ne navsezadnje pozimi kupim novega in bo to to. Kaj vozim : Če prav sem bil vrsto let motorist vozim zadnjih nekaj let same Maxsije in sem popolnoma zadovoljen z nimi, menjal sem jih že veliko, zadnjega pa sem imel Burgmana in ga prodal mesec nazaj.

Objavljeno

Ja, podobno pri meni. Vozil svašta (začel na poni expresu s puch mašino...) Pol pa otroci, pa pavza ene 12 let, pa stara MZ za dušo, pa je šla čez kako leto od hiše zrihtana v nulo, ker itak ne moreš imet motorja pa povsod hodit z avtom in froci.

Potem pa pred nekaj leti Atlantik, pa pol X9, sedaj Burgman. Letom primerno in praktično. Grem čez lužo, pa nisem do jajc blaten, nič muh na obleki... Saj sam veš.

Mi je pa sedaj en dan eden pribil (zaprisežen čoperist) - imaš pa vsaj motor prave barve. Pravi, da so za motor le tri barve: Sijaj črna, mat črna in črna u P.M.:010

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljena mojstra !

Ko prebiram vajine izkušnje in poznavanje maxijev, bi vaju prosil za nasvet.

Pred letom dni sem kupil Piaggo X9 Evolution letnik 2003 z 34000 km. Motor je super, brezhiben in ne bosta verjela še žena se je navdušila, ki je bila na začetku odločno proti. Torej naredil sem okoli 3000 km, kar je seveda za vas izkušene mačke sicer malo a zame, v moji 1. motoristični sezoni ogromno. Navdušil sem se in zdaj bi šel naprej. Razmišljam o dveh varjantah Honda Silverwing 600 ali pa Burgman 650. Kaj mi svetujeta in zakaj?

Ker nekako ne zaupam privat prodajalcem bi se obrnil na kakšnega komisionarja, pa me zanima koga mi priporočata oziroma komu bi lahko zaupal (videl sem namreč da omenjata R-Moto...) Aja pa še to, kupil bi motor letnik med 2003 in 2005. Na kaj bi moral biti posebej pozoren !

Upam da ne zahtevam preveč, a res bi bil vesel vajinih nasvetov.

Hvala še enkrat in lp

Objavljeno

Zdravo

Winga nisem vozil, zato težko komentiram:blush: , glede na to, kaj pa nudi Burgman :OK: izbira (zame) sploh ni dvomljiva.

Imel bi le namig, pljuni nekaj cvenka več in kupi letnik od 2006 dalje. Takrat so Burgmanu že dodali tiptronic, električna ogledala, električni dvig ščita, power mode in še kaj.

Ogrevane ročke in sedež so OK, ampak kozmetika. Vse ostalo pa je vražje uporabno.

Power prav pride ko moraš, polno otovorjen, na kakem klancu in kratki razdalji stisnit mimo šleperja.

Zložljivi špegli te rešijo problemov pri ozkem parkiranju in vseh bumbarjih, ki tako radi kaj poškodujejo.

Dvižni ščit bo pri večjih hitrostih navdušil tvojo gospo:boobies: .

Pri rabljenem je po mojem bolj pomembno to, kako redno (in kvalitetno) je bil servisiran, kot pa kilometri.

Pa nikoli ne bi kupil motorja, ki na prvi pogled kaže zanemarjeno zunanjost :BUA: (kdor hodi v srajci s črnim ovratnikom si tudi gat in nogavic ne menja).

R-moto je izgleda v redu. S treh strani sem dobil o njem mnenje, da je pošten, seveda pa roke v ogenj...:hmm:

Privat ali komisionar...

Sam sem tak, da sem npr. mojo X9 peljal na redni servis in dal naredit VSE PO TABELI (stal zraven), pa sem točno vedel da gre Magie od hiše. Ampak ne želim nekoga :l_01: in se počutit bedno za tistih 200 eur.

Ampak niso vsi taki, ne privat ne komisionarji. Morda je pri slednjih še bolj izrazito to, da so le trgovci, ki morajo s posredovanjem nekaj zaslužit.

pa dobro kupi

Kamen

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo

Winga nisem vozil, zato težko komentiram:blush: , glede na to, kaj pa nudi Burgman :OK: izbira (zame) sploh ni dvomljiva.

Imel bi le namig, pljuni nekaj cvenka več in kupi letnik od 2006 dalje. Takrat so Burgmanu že dodali tiptronic, električna ogledala, električni dvig ščita, power mode in še kaj.

Ogrevane ročke in sedež so OK, ampak kozmetika. Vse ostalo pa je vražje uporabno.

Power prav pride ko moraš, polno otovorjen, na kakem klancu in kratki razdalji stisnit mimo šleperja.

Zložljivi špegli te rešijo problemov pri ozkem parkiranju in vseh bumbarjih, ki tako radi kaj poškodujejo.

Dvižni ščit bo pri večjih hitrostih navdušil tvojo gospo:boobies: .

Pri rabljenem je po mojem bolj pomembno to, kako redno (in kvalitetno) je bil servisiran, kot pa kilometri.

Pa nikoli ne bi kupil motorja, ki na prvi pogled kaže zanemarjeno zunanjost :BUA: (kdor hodi v srajci s črnim ovratnikom si tudi gat in nogavic ne menja).

R-moto je izgleda v redu. S treh strani sem dobil o njem mnenje, da je pošten, seveda pa roke v ogenj...:hmm:

Privat ali komisionar...

Sam sem tak, da sem npr. mojo X9 peljal na redni servis in dal naredit VSE PO TABELI (stal zraven), pa sem točno vedel da gre Magie od hiše. Ampak ne želim nekoga :l_01: in se počutit bedno za tistih 200 eur.

Ampak niso vsi taki, ne privat ne komisionarji. Morda je pri slednjih še bolj izrazito to, da so le trgovci, ki morajo s posredovanjem nekaj zaslužit.

pa dobro kupi

Kamen

[/quote

Jaz sem tudi na strani Burgmana odvisno od stvari okusa. Kar se tiče R-MOTA moram povedati da sam šef Rok je zame zelo dober človek in se da vse zmenit. Tvojega Burgmana pa poznam zato ker mu večkrat delam kakšen generalni servis na maxsijih in sem večkrat v kontaktu z njim in mi je ta motor hitro padel v oči ker je letnik 08 in še zanimiva cena je bila pa če se ne motim si dobil garancijo 1000 km. Tisto ko imaš ogrevanje sedeža in ročk je nadgradnja, original pa ima ABS, el. ogledala, el. vetrobran. Mislim da nisi kupil slabo pa čeprav je iz uvoza koliko sem ga jaz pogledal, redni kvalitetni servis pa se boš vozil brez problema.

Za konec pa ti želim SREČNO VOŽNJO in dobrodošel med maxsisti. Lp.

Objavljeno

X rider, od kje pa si - morda bi pa k tebi vozil na servise?

Kamen

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

X rider, od kje pa si - morda bi pa k tebi vozil na servise?

Kamen

Osebne zadeve me kontaktiraj na PM in se vse dogovorimo. Lp.

Objavljeno

Hvala fanta za izčrpne odgovore, mislim, da jih bom kar upošteval. Torej Burgman pravita hm..., moram biti posebaj pozoren na kaj ko ga kupujem ?, začel bom namreč obiskovati naše ''handlerje'', pa da vidim...

hvala lpu

Objavljeno

Aja, pa še eno brihtno: Kako pa se obnaša Burgman v mestu, mislim glede okornosti? Zdaj z X9-ko sem kar spreten, pa se mi zdi da je Burgman širši ali pa se motim?

lpu

Objavljeno

Burgi je 6 cm širši, ene 22 cm daljši in ca 30kg težji od X9 500.

Mislim da ti bo teža pri premikanju ugasnjenega po garaži (zloži špegle) delala več težav kot vožnja.

Moj nasvet: ko ga nabaviš prvi vikend poberi ene 8 plastenk (barvastih) z malo vode, pojdi na kak prazen park-plac in vozi

osmice, slalom, zaviranje v sili, krog okoli plastenke... Take vaje jaz delam vsako pomlad parkrat in vedno ko menjam motor.

Če motorja ne obvladaš pri 5 na uro, ga tudi pri 50 in 150 ne boš.

Ca pol ure voziš, 15 min pavza, pa spet. Ko začutiš da si utrujen NEHAJ :nono: takrat največkrat prevrneš - tako kot si večina zlomi nogo na dilcah ko gre :headbang: samo še 1x. :wallbash:

Če X9 obvladaš, burgi ne more bit problem. :OK: Kot bi kupil malovečji avto. Če obvladaš enega, obvladaš vse.

Vaja dela mojstra in

MOJTER DELA VAJE

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav vsem!

Da bo morebiti odločitev lažja...   :hmm:  prilagam nekaj tehničnih podatkov in posebnosti Honde Silver Winga...   :whistle: 

in pa primerjavo glede širine napram Burgmanu...   :xx:  ...ker ča imaš bolj malo prostora v garaži in/ali če se boš več vozil po mestu...   :hmm: ...potem je izbira samo ena...   :grrr   

Mogoče pa se nam pridružiš na kakem izletu... ter si vse to ogledaš od blizu... in/ali odpelješ nekaj kilometrov z vsakim...   :hmm: ...naslednji izlet je 29.8. ali 30.8. in pa izlet ob zaključku maxi sezone v Prekmurju... 4. in 5.9.2010...   :OK: ...več o izletih najdeš ...nekaj vrstic višje...   :D

Lep maxi pozdrav

post-22093-032516200 1282312309_thumb.jpg

post-22093-078302900 1282312320_thumb.jpg

post-22093-080777900 1282312329_thumb.gif

post-22093-045068900 1282312337_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pelikan
Objavljeno

Pozdrav vsem!

Da bo morebiti odločitev lažja...   :hmm:  prilagam nekaj tehničnih podatkov in posebnosti Honde Silver Winga...   :whistle: 

in pa primerjavo glede širine napram Burgmanu...   :xx:  ...ker ča imaš bolj malo prostora v garaži in/ali če se boš več vozil po mestu...   :hmm: ...potem je izbira samo ena...   :grrr   

Mogoče pa se nam pridružiš na kakem izletu... ter si vse to ogledaš od blizu... in/ali odpelješ nekaj kilometrov z vsakim...   :hmm: ...naslednji izlet je 29.8. ali 30.8. in pa izlet ob zaključku maxi sezone v Prekmurju... 4. in 5.9.2010...   :OK: ...več o izletih najdeš ...nekaj vrstic višje...   :D

Lep maxi pozdrav

Ta slikca zavor je zelo zanimiva,ampak burgman je to imel že leta 1999 :P

Objavljeno

lep pozdrav vsem maxsistom.

Sam vozim Burgmana 650 l.2009. Imam 3000km in sem se ravnokar vrnil iz dvodnevnega potepanja po Dolomitih. Prosim za nasvet: Bila sva v dvoje in centralni štender skozi drsa. Kaj naredit? Kolega mi je razlagal o neki gumici(distančniku)...

Hvala za nasvete

Objavljeno

Ali si našponal zadnje amortizerje na obremenitev za 2 in tovor? :bum:

Drugače pa - odmontiraj štender :OK:

Objavljeno

Ta slikca zavor je zelo zanimiva,ampak burgman je to imel že leta 1999 :P

Lahko zalimaš gor kaki link, kjer bi se (kaj več) o tem... dalo videt in prebrat...  :?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Glede zavor še dodajam...   :naughty:

...res je, da imajo modeli Burgman 400 (od leta 1999, kot je omenil @revival)... t.j. povezano sprednjo in zadnjo "bremzo" /imenovano Linked Braking System/... nimajo pa tega sistema vgrajenega ...modeli 650, o katerih je govora v tej temi...   .)  

Glede začetka uporabe "povezanih" zavor je bila prva (seveda) Honda, šele kasneje so jim sledili tudi "drugi"...   :P

Lp vsem "Burgijem"...   :D

p.s. ...če sem kje navedel nepravilni podatek (me popravite!)...   :unsure:  ...in dajte prilepite gor (še) kakšen link, kjer se to da pogledat/prebrat...   :?    

post-22093-025842500 1282602190_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pelikan
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo mam burgmana 400 03,pa nimam vzdrževalne knjigice zanima me

kako se kontrolira nivo olja al na centralnem kavaletu al na kolesil?

aja pa merilna paličica mora bit privita al ne ?hvala

Objavljeno

Živjo mam burgmana 400 03,pa nimam vzdrževalne knjigice zanima me

kako se kontrolira nivo olja al na centralnem kavaletu al na kolesil?

aja pa merilna paličica mora bit privita al ne ?hvala

Definitivno na centralnem stojalu,če imaš merilno palčko jo moraš priviti do konca in še enkrat odviti,da določiš vrednost.Mimogrede,ali nima 2003 letnik že okenčka za kontrolo olja in namesto merilne paličice čep? :naughty:

Objavljeno

pri 250 se ne sme privit čepa za kontrolo olja,zato mi je čudno da se tle to dela

ker mašina je enaka .

Mislim da ma tudi 04 še vedno paličico.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!