gidl Objavljeno Januar 29, 2003 Opozori Objavljeno Januar 29, 2003 Eno novo vprašanje: a je to res, da maš potem lahko probleme, če daš na cagivo športni filter??? MEn zdj razlagajo, da mašina pol rada zariba?? Res imaš lahko probleme, ni pa neizvedljivo. Pridobiš skoraj nič, al pa še raš kaj zgubiš. Edino zvok je potem bolj mukajoč. :wink:
Davk Objavljeno Januar 29, 2003 Opozori Objavljeno Januar 29, 2003 HM... danes sem motor peljal na servis in naročil še športni filter! Zraven pa še nastavitev fergazorja in izpušnega ventila!
batzajla Objavljeno Januar 29, 2003 Opozori Objavljeno Januar 29, 2003 frend ima tud mito,in mu je včasih kar naenkrat zamorila-malo pavze,in spet naprej.zdej mu pa že dolg dela k urca.cagiva mito-resnica čaka:)
Davk Objavljeno Januar 29, 2003 Opozori Objavljeno Januar 29, 2003 frend ima tud mito,in mu je včasih kar naenkrat zamorila-malo pavze,in spet naprej. Kdaj pa je zamorila??? Imel sem par malih problemčkov-motor je dolgo stal preden sem ga kupil(mašina zamorjena,...) In preklet motor ni hotel prek 140!!! Zdaj potegne hitro do 170, potem pa za 7 še ne vem koliko bi se razvrtela-na cesti je še sneg(to semdanes preskusil) :evil: :evil:
Davk Objavljeno Januar 29, 2003 Opozori Objavljeno Januar 29, 2003 Zanima me še, kje so blokade na cagivi??
gidl Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 HM... danes sem motor peljal na servis in naročil še športni filter! Zraven pa še nastavitev fergazorja in izpušnega ventila! Kam pa si peljal na servis če ni skrivnost?
Grilzz Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Kok cajta ti je pa nastavlju fergazer pa ventil?
Davk Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Včeraj sem peljal, ne vem še kdaj dobim nazaj! Baje da bo do srede- menal bom še semmeringe(olje)
Grilzz Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Blokade so pa najbrz tam kjer je normalno. Avspuh, filter :arrow: fergazer, mogoče pa še štrom in premajna diza.
Davk Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Hm, kero se pa splača dt vn-mislm tko da ne bo prou velik več piu, zdj mi če ga skos gonm ene 7
melandri Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Pa daj ne moreš gledat na vsak dl ki ga motor več spije, čče bi rad da gre bolj mu ne moreš porabe gledat, če ti je to toliko pa tiho bodi pa se z zaprto furaj!!!! :twisted:
Davk Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 ej nism reku za vsak deci, sam da ne bo pol prek 10 kje piu za tistih 20-30 km/h
kađiva Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 najprej možen odgovor na vprašanje zakaj crkne in spet pržge? moja je tud tko srala poj sm pa tank spucal in je blo dobr,če pa se slučajn kšnmu na cest nardi da crkne naj proba pihnt v cevko za bencin,pr men je to uspel zmeraj,če pa se že zgovarjamo o 125-kah je pa CAGIVA zakon med njimi,še posebi moja he,he,he leti 185 na uro,frgazer ma 35 mikuni pokur pa od 4.2l(90km/h) do8l(prbijanje v klance),kar pa govorijo glede ribanja pa mislm da je bedarija,ribne sam tistmu ki špara z oljem. by the way:a kdo kup?? poglejte med oglase! 8)
kađiva Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 kakšna pa je tvoja CAGIVA(letnik,moč)?
Davk Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 95, v prometni piše 17Kw-zdi se mi da jih ma več???
kađiva Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 ja tud men se zdi da jih ma več,a maš ta prav izpit za ta motor ker jest mam sam za 11kw,pa so me ustavl in sem dobu sodnika,zdej pa prodajam in čakam na kategorijo brez omejitev
kađiva Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 ja zajeban svet! a si slučajn opazu da CAGIVA od 6000 do 8000 obratov zlo,zlo čudn vleče,pa so mi tud drugi lastniki CAGIV rekl da je pr njih enak?
Davk Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 kaku to mislš čudnu?? men prva tm nekje mau zaropota;), drugač pa ja no, včasih se kr mau ustavjo obrati!
kađiva Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 ja prva prestava je tud čudna pr cagivah,drgač pa tud ostale prestave pri 6000-8000 obratih zlo čudn vlečejo kakšno sekundo ali dve,pa še to kakšne zobnike maš gor(število zob)?,ker to precej vpliva na to ali se ti 7 prestava razvija hiter ali počas.
kađiva Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 priporočam ti 13/39. bomo še drugič debato udarl o CAGIVI.
Davk Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Števila zob ti ne vem z glave povedat-tolk kot jih je originalno! 7 se pa kar hitro razvije, čeprav še nisem nikoli do konca čakal! pomoje bi morala it do ene 180! no, pa lahko noč-za danes :D
Kucan Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Dvo taktni motorji so bolj za en kurac :!: Res da dobr vleče sam pa tudi temu primerno kuri, pa še olje morš vedno sabo nosit če geš na daljšo pot. Za povrh je pa še vzdarževanje zalo drago npr. kvalitetno olje
kađiva Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 olje moraš s sabo nost sam pr tvoji husqvarni
batzajla Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 ha kučan,cagiva ma prov!sicer pa,povej kdaj si naredil tako turo da si mogel dolit olje(govorim seveda če imaš prikljopleno črpalko).s pety-jam sva naredila 825 km naenkrat in če me spomin ne vara mi je požrlo skoraj 3 dcl ojla-drži pa liter in pol! sicr pa zdej lahko zwaitaktarje šinfaš k si brez...jst bom pa to sezono še mal 'trpel'
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se