Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

o vrjam, sm jih :D use po vrsti

ok lahko se tolažmo s tem da ma aprilia tema več postov, ker je zelooooooo veliko nabijanja v prazno tam notri

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, mislm da se motis... toj zato ker se tolazjo ker je aprilia < mito :>

pa ne zamert usi k vas poznam pa k mate aprilie .... sam mal heca pa more bit :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj bo pol? se ena tema pouhna nabijanja... raj zamenam 10 strani te teme za ene par dobrih fotk pa opisa kk se zamena bat... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne mene gledat... jest mam motor se u garanciji in ga bo kr serviser sraufu... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj bo pol? se ena tema pouhna nabijanja... raj zamenam 10 strani te teme za ene par dobrih fotk pa opisa kk se zamena bat... :rolleyes:

ja dobr to je res sam kdo bo tak prijazn pa nelen da bo dau izčrpen opis menjave bata tuki gor, fotke bi pa res lahko kdo dal

bat se menja kot na vsakem motorju! ni treba met lih doktorata da bi znou bat menjat! če si kdaj avtomatika šravfov, pol že veš kako je! drugač pa zadevo prepustiš serviserju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat se menja kot na vsakem motorju! ni treba met lih doktorata da bi znou bat menjat! če si kdaj avtomatika šravfov, pol že veš kako je! drugač pa zadevo prepustiš serviserju!

sm šterko šraufu, sm tuki je še fora vodno hlajenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm šterko šraufu, sm tuki je še fora vodno hlajenje

Hlajenje nima nobene zveze z batom; spustiš vodo iz kilerja in mašine, pobereš malenkosti dol z mašine ( da lahko prideš do glave ), losaš glavo ( če jo je sploh treba, pri cx 125 vem da ne ), losaš cilinder in ga potegneš dol. Vzameš klešče ( jst vzameme ponavadi špiccange ) stisneš sponko pri sorniku in jo snameš, ne da bi ti padla v mašino, udariš ven sornik - in lej ga bat je snet. Če misliš, da boš imel težave pri sestavljanju, si sproti pišeš postopek; tolk na kratko.

PS: vem :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hlajenje nima nobene zveze z batom; spustiš vodo iz kilerja in mašine, pobereš malenkosti dol z mašine ( da lahko prideš do glave ), losaš glavo ( če jo je sploh treba, pri cx 125 vem da ne ), losaš cilinder in ga potegneš dol. Vzameš klešče ( jst vzameme ponavadi špiccange ) stisneš sponko pri sorniku in jo snameš, ne da bi ti padla v mašino, udariš ven sornik - in lej ga bat je snet. Če misliš, da boš imel težave pri sestavljanju, si sproti pišeš postopek; tolk na kratko.

PS: vem :topic:

ja je razlika sam res nima veze z batom. moraš pa vodo vn spustit kar pri air cooled ne rabš

sej drgač si dobr opisu postopek ampak pomoje bata ne bo šel menat kar nekdo, ki tega še nikol ni delu, kdor je pa že pa itq ve kaj je treba

menjat bate pa se učimo na frčijih pa šterkah in ne na mitotih in rskah...!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, pa servis; :book:

aja, učiš še pa šraufat na tistem kar maš, če ne nima učenje nobenega smisla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

/offtopic

Jest sm bate do zdej menjov sam na avtomatikih, k če si kej zajebov ni blo preveč škoda, saj si lahko kupu nov motor! (saj jest sm tko delov). Mitota oz. RS-ke se pa neb lotu šraubat .)

/ontopic

Fuck kako so novga mitota zblokirali na 11kw :BUA:

Letnik 2004 si dobu z 24kw (serijsko)

Popravljeno . Popravil Nikic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... mas drgac 2 verziji... 1. ma 10kW , 2. ma pa 24kW. to je neki cist normalnga, da se zadovolji tistmu zakonu do 11kW (nimamo ga sam slovenci)

p.s. tud 05 lohk dobis 24kW serijsko

Popravljeno . Popravil Mte :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gil motosport menges... pomoje je ista cena... razn ce ti racunajo tisto matico v auspuhu k dela celo razliko v moci :slap: (drgac je 24kW)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte pri 125tkah je takole.

Dovolj spretnosti in veliko previdnosti in seveda nekaj pogledov v načrte mašin je dovolj da sam narediš

kar veliko. s tem misli da lahko zamenjaš tudi bat itd. samo tukaj je tako da če ti ribne ker nekaj pozabiš

jo boš težko spravil use nazaj, ker se ti mašina zaustavi pri zelo visokih obratih in to je zelo slabo. takrat rešiš problem z generalno.

Glede novih mitotov pa je takole. Mislim da je razlika med močnejšim novejšin in švohnejšim kar

velika saj ne težko dobiš 34Km s 28mm uplinjačem (celo novejša rs160kit + gianelli jih nima toliko)

tako da mislim da je razlika v mikuniju in batu na en obroček ne pa samo v tisti blokadi v izpuhu.

Pa še enkrat pazi se pri šravbanju, raje poglej še enkrat kot da ti čez 1k km crkne.

Lp Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo tukaj je tako da če ti ribne ker nekaj pozabiš

jo boš težko spravil use nazaj, ker se ti mašina zaustavi pri zelo visokih obratih in to je zelo slabo. takrat rešiš problem z generalno.

pomoje je pa to čisto odvisno če dobi ojnica luft ... ker ko zariba pa da maš crečo in ojnica ne dobi lufta bzw delaš generalko ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='4 Dec 2005 @ 21:54' post='608833']

pomoje je pa to čisto odvisno če dobi ojnica luft ... ker ko zariba pa da maš crečo in ojnica ne dobi lufta bzw delaš generalko ...

A menjava bata pa brušenje cilindra pa ni generalka al kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat dobiš na geiweiz sam zakaj pa rabš alternator?

cagiva kokr jst vem nima alternatorja ampak navitje kot frči ali šterka

verjetno ti ne polne akumulatorja a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam dogovor s tipam, da mi proda mitota za zlo nizko ceno (cca 250.000). Motor ma 45 KM, sam je bat v kurcu in nima alternatorja (nism točn, sam to pomoje povne akumulator). Kupu ga bom v Decembru, ga popravu pol pa vidu kaj bom naredu z nemu. :)

Popravljeno . Popravil Nikic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!