k0ci Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 (popravljeno) o vrjam, sm jih :D use po vrsti ok lahko se tolažmo s tem da ma aprilia tema več postov, ker je zelooooooo veliko nabijanja v prazno tam notri Popravljeno November 28, 2005. Popravil k0ci
JMatic Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 ne, mislm da se motis... toj zato ker se tolazjo ker je aprilia < mito :> pa ne zamert usi k vas poznam pa k mate aprilie .... sam mal heca pa more bit :>
k0ci Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 sej tku pa jih bomo kmal dohitel :lol1:
Mte :) Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 in kaj bo pol? se ena tema pouhna nabijanja... raj zamenam 10 strani te teme za ene par dobrih fotk pa opisa kk se zamena bat... :rolleyes:
k0ci Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 ja dobr to je res sam kdo bo tak prijazn pa nelen da bo dau izčrpen opis menjave bata tuki gor, fotke bi pa res lahko kdo dal
Mte :) Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 ne mene gledat... jest mam motor se u garanciji in ga bo kr serviser sraufu... :devil:
GrCaR Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 in kaj bo pol? se ena tema pouhna nabijanja... raj zamenam 10 strani te teme za ene par dobrih fotk pa opisa kk se zamena bat... :rolleyes: ja dobr to je res sam kdo bo tak prijazn pa nelen da bo dau izčrpen opis menjave bata tuki gor, fotke bi pa res lahko kdo dal bat se menja kot na vsakem motorju! ni treba met lih doktorata da bi znou bat menjat! če si kdaj avtomatika šravfov, pol že veš kako je! drugač pa zadevo prepustiš serviserju!
[2fast4u] Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 bom jaz dal kaj gor ... zaj ko dobim bat pa to bom skupaj delo pa sproti slikal ... :>
k0ci Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 bat se menja kot na vsakem motorju! ni treba met lih doktorata da bi znou bat menjat! če si kdaj avtomatika šravfov, pol že veš kako je! drugač pa zadevo prepustiš serviserju! sm šterko šraufu, sm tuki je še fora vodno hlajenje
GrCaR Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 sm šterko šraufu, sm tuki je še fora vodno hlajenje no to je res, ampak saj več kako bat zgleda... :P
hajoktejn Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 sm šterko šraufu, sm tuki je še fora vodno hlajenje Hlajenje nima nobene zveze z batom; spustiš vodo iz kilerja in mašine, pobereš malenkosti dol z mašine ( da lahko prideš do glave ), losaš glavo ( če jo je sploh treba, pri cx 125 vem da ne ), losaš cilinder in ga potegneš dol. Vzameš klešče ( jst vzameme ponavadi špiccange ) stisneš sponko pri sorniku in jo snameš, ne da bi ti padla v mašino, udariš ven sornik - in lej ga bat je snet. Če misliš, da boš imel težave pri sestavljanju, si sproti pišeš postopek; tolk na kratko. PS: vem :topic:
k0ci Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Hlajenje nima nobene zveze z batom; spustiš vodo iz kilerja in mašine, pobereš malenkosti dol z mašine ( da lahko prideš do glave ), losaš glavo ( če jo je sploh treba, pri cx 125 vem da ne ), losaš cilinder in ga potegneš dol. Vzameš klešče ( jst vzameme ponavadi špiccange ) stisneš sponko pri sorniku in jo snameš, ne da bi ti padla v mašino, udariš ven sornik - in lej ga bat je snet. Če misliš, da boš imel težave pri sestavljanju, si sproti pišeš postopek; tolk na kratko. PS: vem :topic: ja je razlika sam res nima veze z batom. moraš pa vodo vn spustit kar pri air cooled ne rabš sej drgač si dobr opisu postopek ampak pomoje bata ne bo šel menat kar nekdo, ki tega še nikol ni delu, kdor je pa že pa itq ve kaj je treba menjat bate pa se učimo na frčijih pa šterkah in ne na mitotih in rskah...!
hajoktejn Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Zato, pa servis; :book: aja, učiš še pa šraufat na tistem kar maš, če ne nima učenje nobenega smisla.
k0ci Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 ma ja sej kdor ne ve kko bat zgleda pomoje tut motorja neb smeu furat :P
Nikic Objavljeno November 29, 2005 Opozori Objavljeno November 29, 2005 (popravljeno) /offtopic Jest sm bate do zdej menjov sam na avtomatikih, k če si kej zajebov ni blo preveč škoda, saj si lahko kupu nov motor! (saj jest sm tko delov). Mitota oz. RS-ke se pa neb lotu šraubat .) /ontopic Fuck kako so novga mitota zblokirali na 11kw :BUA: Letnik 2004 si dobu z 24kw (serijsko) Popravljeno November 29, 2005. Popravil Nikic
Mte :) Objavljeno November 29, 2005 Opozori Objavljeno November 29, 2005 (popravljeno) aha... mas drgac 2 verziji... 1. ma 10kW , 2. ma pa 24kW. to je neki cist normalnga, da se zadovolji tistmu zakonu do 11kW (nimamo ga sam slovenci) p.s. tud 05 lohk dobis 24kW serijsko Popravljeno November 29, 2005. Popravil Mte :)
snoopy Objavljeno November 29, 2005 Opozori Objavljeno November 29, 2005 In kolk stane model s 25kw(oz.za 25kW),in kje se ga lahko naroči/dobi??
Mte :) Objavljeno November 29, 2005 Opozori Objavljeno November 29, 2005 gil motosport menges... pomoje je ista cena... razn ce ti racunajo tisto matico v auspuhu k dela celo razliko v moci :slap: (drgac je 24kW)
jezo-jan Objavljeno December 4, 2005 Opozori Objavljeno December 4, 2005 Lejte pri 125tkah je takole. Dovolj spretnosti in veliko previdnosti in seveda nekaj pogledov v načrte mašin je dovolj da sam narediš kar veliko. s tem misli da lahko zamenjaš tudi bat itd. samo tukaj je tako da če ti ribne ker nekaj pozabiš jo boš težko spravil use nazaj, ker se ti mašina zaustavi pri zelo visokih obratih in to je zelo slabo. takrat rešiš problem z generalno. Glede novih mitotov pa je takole. Mislim da je razlika med močnejšim novejšin in švohnejšim kar velika saj ne težko dobiš 34Km s 28mm uplinjačem (celo novejša rs160kit + gianelli jih nima toliko) tako da mislim da je razlika v mikuniju in batu na en obroček ne pa samo v tisti blokadi v izpuhu. Pa še enkrat pazi se pri šravbanju, raje poglej še enkrat kot da ti čez 1k km crkne. Lp Jan
[2fast4u] Objavljeno December 4, 2005 Opozori Objavljeno December 4, 2005 samo tukaj je tako da če ti ribne ker nekaj pozabiš jo boš težko spravil use nazaj, ker se ti mašina zaustavi pri zelo visokih obratih in to je zelo slabo. takrat rešiš problem z generalno. pomoje je pa to čisto odvisno če dobi ojnica luft ... ker ko zariba pa da maš crečo in ojnica ne dobi lufta bzw delaš generalko ...
Nikic Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 Mene zanima kdo je generalni uvoznik Cagive v Slo.?
hajoktejn Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 ' date='4 Dec 2005 @ 21:54' post='608833'] pomoje je pa to čisto odvisno če dobi ojnica luft ... ker ko zariba pa da maš crečo in ojnica ne dobi lufta bzw delaš generalko ... A menjava bata pa brušenje cilindra pa ni generalka al kako?
Nikic Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 Jest bi rabu za mitota alternator in nov bat :D
k0ci Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 bat dobiš na geiweiz sam zakaj pa rabš alternator? cagiva kokr jst vem nima alternatorja ampak navitje kot frči ali šterka verjetno ti ne polne akumulatorja a?
Nikic Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 (popravljeno) Mam dogovor s tipam, da mi proda mitota za zlo nizko ceno (cca 250.000). Motor ma 45 KM, sam je bat v kurcu in nima alternatorja (nism točn, sam to pomoje povne akumulator). Kupu ga bom v Decembru, ga popravu pol pa vidu kaj bom naredu z nemu. :) Popravljeno December 6, 2005. Popravil Nikic
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se