Jump to content

Cagiva Mito


Recommended Posts

  • Replies 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • reesko

    793

  • JMatic

    726

  • k0ci

    499

  • Dolenc™

    329

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne ne unga črnga na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.). Ma ta tip isti problem, zato ga pa prodaja, tko pocen. :) Letnik 2000, model 98. bele barve. Un črn na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) je pa kr lep ja :)

Link to post
Share on other sites
A menjava bata pa brušenje cilindra pa ni generalka al kako?

am.. za mene je generalka menjava:

-motorne gredi

-ležaji

-semeringi

-bat

-celinder honanje ali brušenje odvisno v kakem stanju je

-menjava olja

-menjava zobnikov

-menjava verige

-pregled sklopke v kakem stanju je ...

itd...

temu bi lahko reko pomoje generalka na motorju

Link to post
Share on other sites

Letnik 2000, model 98. bele barve.

WTF!! :? zdej mi pa razlož kako je lahko motor letnik 2000 modelno leto 98 :doze:

edin letnik 1998 kupljen leta 2000,to je edin logično :hmm:

Pa bele barve MITO-ti niso nikol bli,razen uni belo-rdeči Lucky Explorer .) pa 45KM tud nikol niso mel,...kej dost več kt 40KM jih tud s 160ccm kitom nima :grrr

Link to post
Share on other sites

A ja vse ostalo so pa vzdrževalna dela al kaj?

Pokliči na servis in vprašaj pod kakšne servise spada menjava bata in obročkov, ter prvo ( drugo ali n brušenje ) cilindra, menjava tesnila cilindra in menjava tesnila glave, da ti razjasnijo pojme.

-menjava olja

-menjava zobnikov

-menjava verige

-pregled sklopke v kakem stanju je ... - a ti še v vrtec hodiš alqua? To spada pod generalko, dej ustavi se malo prosim in ne piši vsega kar ti pade na pamet.

Pa sploh veš kaj je motorna gred? In kako zgleda?

Get real boy.

Link to post
Share on other sites

Ja kađiva nisem se opredeliv dovolj natančno (je tko kt si ti reku) Star je 5 let. JE pa una scena z Lucky Explorer ja. Ja zdej sm pogledov unga tud na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), in še tuhtam ali nej ga tud vzamem al ne (je zelo poceni). Tipa sm klicov, pa je številka nedosegljiva, sem mu pa poslal mail, in zdaj čakam na odgovor.

Edited by Nikic
Link to post
Share on other sites
Pa sploh veš kaj je motorna gred? In kako zgleda?

tolko gredi ko sem že jaz menjo nevem če si jih ti že v življenju vido tak da ... ne bit preveč pametn

na 2t mašinah je malo drugače ko pri 4t

aja

pa jaz pravim kaj je za mene generalka ...

Link to post
Share on other sites

V redu zate - naj bo :glare: . Ti si jih zamenjal več kot jaz videl - daleč od resnice, ampak OK naj ti bo .) .

Samo eno vprašanje, zakaj si jih toliko menjaval, so se umazale ali kaj?

PS: dvotaktne mašine sem razdiral, ko si se ti še v peskovniku igral. :yea1:

Edited by hajoktejn
Link to post
Share on other sites

izmenjajta se mns- naslove, in se tm kregajta kdo je večkrat zamenov gred in kdo jo je večkrat vidu... Enjoy <_<

Sam jest še vsen ne vem kdo v slo. uvaža cagivo?

Za to čudo božje pa še nism slišu, kaj je to kj nouga :kva2: :kva2: :kva2:

Link to post
Share on other sites

hja :D sam k se lih o blajercah menta

Pa bate z obročki. :lol1: :lol1:

ja kje si pa to pobrau? :lol1: :lol1: :lol1:

ta je res smešna ampak ne zato ker je dobra ampak zato ker je bedna :lol1: :lol1:

al pa če bi reku nevem zadn zobnik al pa lemele od kuplnge

Link to post
Share on other sites

Folk...mam resn problem......sn kupo cagivo pa se pelal en krog, ga vgasnil in htel še enkrat vžat pa mi več nea vžge !!! :angry2: Nekaj še je verglal, danes še vergla več nea. Kaj naj naredim ??? Kaj bi blo to krivo da mi nea vžge? Je mogoče zalit ?

Dajte pomagat ker drugače se mi bo ftrgalo !!!

Lp. Jimi

Link to post
Share on other sites

Mogoče ti ga je "prjel" to se je men na gileri cx zgodil, ko mi je ležaj na blajerci zaribal. Pržgal lepo laufu, ugasnu, pa nč več obrnu. Se pravi da ti kolo blokira, ko ga rineš?

Link to post
Share on other sites

ne gasa držat!

Pazi na uno stikalo za hitri izklop motorja, poglej dovod goriva (sam sem enkrat cevko zlomu da ni teklo :slap: ) pa probej dat v drugo ko vžigaš na zalet, preglej baterijo(luč dela?)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • GHOST RIDER
      By GHOST RIDER
      zadnč sm biu na morju pa srečam tri frajerje na 125kah... 2x NSR 1xnimam pojma ka! pol pa grem pogledat ka piše na motorju pa je pisal "Cagiva"; doma uletim na net pa mal pobrskam pa najdem tale motorček.
      Pobi so pa mel MB registracije, tak mim grede.

      U živo je zgledu kr ql tule na slikcah mi pa nmau majhn deluje :hmm:



      http://www.bikepics.com/cagiva/raptor125/
    • Enzo
      By Enzo
      Zanima me, če ima kdo Cagivo Planet, pa kako se obaša ta motor? :hmm: A se motor precej kvari in kako so kaj pospeški pa to... :?
    • ciaolover97
      By ciaolover97
      No ja padla je odločitev za 125 izpit in motocikel v 2014 sezoni...
      Vleče me v 2-takt vode ampak ostaja vprašanje stroškov...
      Če bi recimor delal 7000 km na sezono kolk bi me priblizno stalo?
      odmislmo bencin in olje tega se zavedam...
      ampak pac gume bati potrosni material vglavnem...
      Lp, Dino

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!