Skoči na vsebino

KTM 990 SM T


Priporočene objave

Objavljeno

Sem ga vozil včeraj in ... to je noro :naughty: !!

Super zadeva!! Odlično potegne in se zelo rad zavrti v vrtljaje, ima ta pravi glas, okreten in lahkoten je pa kot moped- med ovinki ga levo desno lahko mečeš, kot da ima samo 100 kil - neverjetno, ne bi verjel, če ne bi poskusil :worship: !!

Prvovrstna vsa oprema in izdelava, odlično leži na cesti, odlično deluje vzmetenje, bremze so zakon, dober bi bil pa še kak ABS. Zelo udobno sediš in vetrobran deluje do 180 km/h, tako da 500 km za vikend ni noben problem. Super za en krog med ovinki ali pa za turo in ko prideš nazaj - nasmešek do ušes in še čez!! Tudi na primerjalnem testu funbikov v zadnjem MOTORRADU (9/2009) se je zelo dobro izkazal!

Ja fantje, bo treba šparat, Dolomiti že čakajo!! Definitivno moj naslednji motor, samo da bo kaj rabljenih!!

A je že kdo od članov srečni lastnik in kake so kaj izkušnje z makino :rolleyes: ?!

Objavljeno

Iskazal se je. :kva2: Vendar se je Tiger še bolj. :hmm:

Objavljeno
Sem ga vozil včeraj in ... to je noro :naughty: !!

Super zadeva!! Odlično potegne in se zelo rad zavrti v vrtljaje, ima ta pravi glas, okreten in lahkoten je pa kot moped- med ovinki ga levo desno lahko mečeš, kot da ima samo 100 kil - neverjetno, ne bi verjel, če ne bi poskusil :worship: !!

Prvovrstna vsa oprema in izdelava, odlično leži na cesti, odlično deluje vzmetenje, bremze so zakon, dober bi bil pa še kak ABS. Zelo udobno sediš in vetrobran deluje do 180 km/h, tako da 500 km za vikend ni noben problem. Super za en krog med ovinki ali pa za turo in ko prideš nazaj - nasmešek do ušes in še čez!! Tudi na primerjalnem testu funbikov v zadnjem MOTORRADU (9/2009) se je zelo dobro izkazal!

Ja fantje, bo treba šparat, Dolomiti že čakajo!! Definitivno moj naslednji motor, samo da bo kaj rabljenih!!

A je že kdo od članov srečni lastnik in kake so kaj izkušnje z makino :rolleyes: ?!

Škoda samo ker je KTM :)

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno
Škoda samo ker je KTM :)

Zakaj škoda je KTM, zaradi cene?

Objavljeno
Iskazal se je. :kva2: Vendar se je Tiger še bolj. :hmm:

Res je Tiger zmagal za 4 točke(646 : 642), ampak samo zato ker ima ABS - +12točk, KTM pa še ne - 0 točk - drugače bi zmagal KTM za 6-8 točk :naughty: !

Tudi jaz sem bil pred SMTjem navdušen nad Tigrom oz. sem bil pred tem, da ga kupim. vendar če zdaj malo primerjamo podatke in rezultate v testih vidimo, da tigra rešuje odličen motor z odzivnostjo, elastičnostjo-visokim momentom, pospeški in zvokom, kar se pa tiče ostalih zadev: okretnosti-lahkotnosti, vzmetenja, nastavljivosti in same lege ter občutka na cesti (kar se meni zdi najbolj važno) - pa je daleč spredaj KTM :worship: (je tudi 24 kg lažji in ima boljše - odlične komponente)!

Tako da so Avstrijci sestavili presneto dober stroj in se bodo morali Angleži pri nekaterih stvareh pošteno potruditi, da ga pri omenjenih stvareh spet ujamejo ali celo prehitijo :evilgrin: !

Zakaj škoda, ker je KTM :unsure: ?!

Saj je vzdržljiv, zelo dobro narejen, plastike pa so smešno poceni - npr. stranska obloga tanka-27 EUR, tako da ga lahko relativno poceni popraviš, če ga podrsaš. Končno je to KTM na katerem lahko normalno oz. udobno sediš in se tudi kam dalj pelješ, kar je bil dosedaj problem, če nisi tako zelo hard in nimaš ravno železne riti (govorim iz lastnih izkušenj, ker sem ga zato tudi prodal) !!

Cena pa ni nizka :headbang: (čeprav če primerjaš z drugimi npr. Tigrom stane isto), tako da bo treba počakat na rabljene oz. jaz bom še počakal, da drugo leto najverjetneje dobi ABS, ki pri nenadnem zaviranju ali slabih razmerah na cesti pride zelo prav :worship: .

Lp in lepo vreme vsem!

Objavljeno

Ja mislil sem predvsem zaradi vzdržljivosti. Ne vem ampak na račun 950-ke je bilo slišati kar nekaj kritik okoli agregata... Kako je pa z novimi agregati pa ne vem - če že govorimo o KTM-u mi je novi advanture R eden najlepših endur daleč naokol :) Če bi imel ene 13 tisoč evrov viška bi tistega pri habatu takoj odpeljal :)

LP, Rok

Objavljeno

ne vem na osnovi kakšnih izkušenj nekateri trdite o vrhunski izdelavi. Jaz sem tudi navdušen nad KTMom in ko sem bil na testnih vožnjah, sem bil zelo razočaran nad natančnostjo izdelave - robovi ne gredo skupaj, vse štrli...

Objavljeno

Če bi bil tam 10.000€ bi se po moje prodajal za šalo, ne glede na spoje plastik itd.

Agregati so porihtani, samo vozim 2003 adventure 950, pa po odpravljanju porodnih krčev, ni problemov, v mojem trenutno samo še 1 stvar ki je vprašljiva so verige za ventile, ki pa so tam nekaj nad 100€ kar se mi ne zdi nekam kritično.

Kot kupec novega pa se nimaš kaj sekirat, tud v primeru da kaj gre, verjamem da se bodo potrudili in ti poštimali da boš zadovoljen.

Tiger je tud zanimiv stroj, me prav zanima kako bi se odločil če bi lahko v enem dnevu oba peljal, po moje ne bi bila lahka odločitev, seveda da zanemarimo vpliva trejd marka, itd..

Objavljeno

Zdravo, ima kdo sliko za nosilec za kovcek, ce ima naj ga gor prilepi.

Hvala in lep pozdrav.

Objavljeno
Ja mislil sem predvsem zaradi vzdržljivosti. Ne vem ampak na račun 950-ke je bilo slišati kar nekaj kritik okoli agregata... Kako je pa z novimi agregati pa ne vem - če že govorimo o KTM-u mi je novi advanture R eden najlepših endur daleč naokol :) Če bi imel ene 13 tisoč evrov viška bi tistega pri habatu takoj odpeljal :)

LP, Rok

Kar se tiče vzdržljivosti zdaj ni panike - je OK, saj so odpravili tiste začetne napake, ki so dajale 950, ki se je precej slabo odrezal na 50.000 km testu v Motorradu.

Glede izdelave pa - mogoče so kje kaki detajli, kot pravi Barth, saj so KTMi funkcionalni robustneži, prihajajoči s terena in jih ne uniči vsak padec in zdrs, ki bi ti pri Japoncu pobral že lepe denarje.

Jaz pa sem v postu govoril o odličnih komponentah iz katerih so sestavljeni (vzmetenje, krmilo, zavore, platišča..), ki jih drugi nimajo ali pa jih moraš doplačat!

Objavljeno
Kar se tiče vzdržljivosti zdaj ni panike - je OK, saj so odpravili tiste začetne napake, ki so dajale 950, ki se je precej slabo odrezal na 50.000 km testu v Motorradu.

Glede izdelave pa - mogoče so kje kaki detajli, kot pravi Barth, saj so KTMi funkcionalni robustneži, prihajajoči s terena in jih ne uniči vsak padec in zdrs, ki bi ti pri Japoncu pobral že lepe denarje.

Jaz pa sem v postu govoril o odličnih komponentah iz katerih so sestavljeni (vzmetenje, krmilo, zavore, platišča..), ki jih drugi nimajo ali pa jih moraš doplačat!

Ma saj ravno te komponente so bistvo motorja, vsaj za moje pojme.

Po eni strani imam raje večje razmike med plastikami kot pa da mam čričke, oz da cel čas poslušam drgnjenje plastike od plastiko, sploh po slo hard enduro cestah, seveda mislim asfaltirane :)

Objavljeno

Mene je pa ta motor malo razočaral, ker ima zelo slabo veterno zaščito pa še majhen je kot kakšna Transalpka, drugače je pa oblika lepa samo ni ga čez ta velikega 990, ki je zares velik enduro in ima dobro vetrno zaščito :worship: . SM T je zame NE TIČ NE MIŠ :whistle:

Objavljeno

Jaz sem ga imel priložnost vozit in sem opazil naslednje:

+

zelo lahkoten za vožnjo

ni preveč brutalen (glede na težo in moč)

dobra pozicija sedenja

-

vetrne zaščita ni ne vem kaj

motor cuka in trese pod 3000 obrati

cena

Načeloma ni slab motor. Ko sem ga videl v revijah sem si rekel, da bom prodal Varo in kupil SMT-ja.

Ampak me na testni vožnji ni prepričal, da je vreden toliko več denarja.

Mogoče, če bi imel ABS in boljše gume, da bi bil občutek pri zaviranju malo boljši.

Ker spredje zavore grabijo kot hudič in se motor zelo hitro postavi na sprednje kolo, zadnji konec pa zdrsuje.

Isto je bilo pri pospeševanju iz ovinkov, ko je zadnje kolo velikokrat zavrtelo v prazno, kar je zabavno mogoče na dirkališču, na navadni cesti imam raje gume, ki se držijo ceste.

Kot ste že malo omenili, mogoče čez leto ali dve, kakšen rabljen, ko mu bo cen malo padla v mejo normale.

Objavljeno
Jaz sem ga imel priložnost vozit in sem opazil naslednje:

+

zelo lahkoten za vožnjo

ni preveč brutalen (glede na težo in moč)

dobra pozicija sedenja

-

vetrne zaščita ni ne vem kaj

motor cuka in trese pod 3000 obrati

cena

Načeloma ni slab motor. Ko sem ga videl v revijah sem si rekel, da bom prodal Varo in kupil SMT-ja.

Ampak me na testni vožnji ni prepričal, da je vreden toliko več denarja.

Mogoče, če bi imel ABS in boljše gume, da bi bil občutek pri zaviranju malo boljši.

Ker spredje zavore grabijo kot hudič in se motor zelo hitro postavi na sprednje kolo, zadnji konec pa zdrsuje.

Isto je bilo pri pospeševanju iz ovinkov, ko je zadnje kolo velikokrat zavrtelo v prazno, kar je zabavno mogoče na dirkališču, na navadni cesti imam raje gume, ki se držijo ceste.

Kot ste že malo omenili, mogoče čez leto ali dve, kakšen rabljen, ko mu bo cen malo padla v mejo normale.

glede veterne zaščite bo na trgu verjetno kakšna vecja šipa,je pa res ko se na adventure v dezju skriješ za šipo doug časa ni treba deznega oblečt

Objavljeno
glede veterne zaščite bo na trgu verjetno kakšna vecja šipa,je pa res ko se na adventure v dezju skriješ za šipo doug časa ni treba deznega oblečt

Aja?! Kolko si pa te vlki...110 cm?

Drugače pa primerjava Tiger-Ktm je isto kot primerjava Hyundai-Mercedes!

ABS pa je za ...,nem rajši napisal!

Pa varno vožnjo vam želim,vseh 1000 km kolikor jih večina letno naredite!Vsa čast in opravičilo izjemam.

Objavljeno
Aja?! Kolko si pa te vlki...110 cm?

Drugače pa primerjava Tiger-Ktm je isto kot primerjava Hyundai-Mercedes!

ABS pa je za ...,nem rajši napisal!

Pa varno vožnjo vam želim,vseh 1000 km kolikor jih večina letno naredite!Vsa čast in opravičilo izjemam.

nism vlki,sm mali 176cm,ej če se pa za to šipo ne skriješ si pa ziher 220cm velik,sam tale smt me je pa spravu u dilemo a bi 990ad. al smt nabavu.950ad. sm meu pa sm še kar smolo meu z mašinco

Objavljeno
Aja?! Kolko si pa te vlki...110 cm?

Drugače pa primerjava Tiger-Ktm je isto kot primerjava Hyundai-Mercedes!

ABS pa je za ...,nem rajši napisal!

Pa varno vožnjo vam želim,vseh 1000 km kolikor jih večina letno naredite!Vsa čast in opravičilo izjemam.

Pa se je spet en vseved najdu!

Objavljeno
Aja?! Kolko si pa te vlki...110 cm?

Drugače pa primerjava Tiger-Ktm je isto kot primerjava Hyundai-Mercedes!

ABS pa je za ...,nem rajši napisal!

Pa varno vožnjo vam želim,vseh 1000 km kolikor jih večina letno naredite!Vsa čast in opravičilo izjemam.

Ne seri klamf!

Objavljeno
:hmm: "Samo"1000 km z motorjem na leto - zakaj pa ne. :kva2: Kolikor komu ustreza. :worship:
Objavljeno
Ne seri klamf!

No, potem se pa greva skupaj vozit po sipinah Tunizije ! pa bomo videli?!

Hočem povedati, da je primerjava teh dveh kot bi primerjal hruška in jabolka! Torej ne gre! Ker sta v različnih segmentih!Pa saj to verjetno večina razume in ve??

Na mojih poteh po Rusiji,Ukrajini,Iranu,Turčiji,Tuniziji pa še kje še nikoli nisem srečal Tigra, Ktm-ov pa kar veliko .Na Nordkap se pa jaz tudi z mojim pripeljem/že bil/ ,kjer pa res srečaš Tigre.

In s tem ne mislim da je Tiger slab motor, samo ni za tam kjer srečuješ Ktm-aše.Tiste hard !Na žalost pa se jih tako večina vozi po "autobanih".In tam bi tudi jaz rajši vozil Tigra! Zadovoljen?

L.P: Bambi!

Objavljeno
No, potem se pa greva skupaj vozit po sipinah Tunizije ! pa bomo videli?!

Hočem povedati, da je primerjava teh dveh kot bi primerjal hruška in jabolka! Torej ne gre! Ker sta v različnih segmentih!Pa saj to verjetno večina razume in ve??

Na mojih poteh po Rusiji,Ukrajini,Iranu,Turčiji,Tuniziji pa še kje še nikoli nisem srečal Tigra, Ktm-ov pa kar veliko .Na Nordkap se pa jaz tudi z mojim pripeljem/že bil/ ,kjer pa res srečaš Tigre.

In s tem ne mislim da je Tiger slab motor, samo ni za tam kjer srečuješ Ktm-aše.Tiste hard !Na žalost pa se jih tako večina vozi po "autobanih".In tam bi tudi jaz rajši vozil Tigra! Zadovoljen?

L.P: Bambi!

To pa je res :yes:

Objavljeno
No, potem se pa greva skupaj vozit po sipinah Tunizije ! pa bomo videli?!

Hočem povedati, da je primerjava teh dveh kot bi primerjal hruška in jabolka! Torej ne gre! Ker sta v različnih segmentih!Pa saj to verjetno večina razume in ve??

Na mojih poteh po Rusiji,Ukrajini,Iranu,Turčiji,Tuniziji pa še kje še nikoli nisem srečal Tigra, Ktm-ov pa kar veliko .Na Nordkap se pa jaz tudi z mojim pripeljem/že bil/ ,kjer pa res srečaš Tigre.

In s tem ne mislim da je Tiger slab motor, samo ni za tam kjer srečuješ Ktm-aše.Tiste hard !Na žalost pa se jih tako večina vozi po "autobanih".In tam bi tudi jaz rajši vozil Tigra! Zadovoljen?

L.P: Bambi!

Mislim da si ti zamenjal Adventurja in SMTja. Nevem kako bi šel SMT po sipinah vem pa da Tigr se sigurno nebi izkazal.

Drugič se malo lepše izrazi, vsaj glede "Hyunday-Mercedes", napiši raje Porsche Cayene-Land Rover Defender.

Ja ja ne se jezit sm zadovoljen! :yes:

Objavljeno

Vsi 990 in 950 so super motorji razen prvih 950 ki so imeli otroške težave ampak so jih že naslednje leto odpravili so eni boljših dvocilidrašev kar jih lahko trenutno kupiš.

Kar se tiče pa ciklistike tudi meni ni jasno kako jim je uspelo 200 kilski motor napraviti tako vodljiv v vseh pogledih.

Objavljeno (popravljeno)
Vsi 990 in 950 so super motorji razen prvih 950 ki so imeli otroške težave ampak so jih že naslednje leto odpravili so eni boljših dvocilidrašev kar jih lahko trenutno kupiš.

Kar se tiče pa ciklistike tudi meni ni jasno kako jim je uspelo 200 kilski motor napraviti tako vodljiv v vseh pogledih.

Se strinjam, čeprav SM T mi vizualno nekak ne "potegne".

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno
Se strinjam, čeprav SM T mi vizualno nekak ne "potegne".

ja tud jaz sem najprej rekel "uu grdoba", potem pa ko ga večkrat vidiš se navadiš in si rečeš, da ima linije v stilu "Stealth fighterja" F-117 pa je! (malo heca :naughty: ). Tehnika in vozne lastnosti so pa zelo dobre in to odvaga :worship: !!

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!