Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Saj ni noben pljuval...samo povedal sem svoje mnenje.

Vozil Metzeler M3 in Michelin PP na 150 konjev in je kilometrina bila skoraj pa enaka (+/- par sto kilometrov, pač režim vožnje). Po tvojem, bi moral z Metzelerjem narediti skoraj pa enkrat več....no go.

Kvečjem, če bi primerjal ss gumo in st gumo...potem mogoče...

Popravljeno . Popravil Frips
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Točno sem vedel,da boste pljuvali po mojem osebnem mnenju,NIKOMUR to nevsiljujem pač moje mnenje.Vse navedene gume so dobre morda celo se bolje držijo ampak naredijo malo kilometrov še sploh z motorji nad 160 Ps, zato vozim najraje Metzeler !!:whistle:

Pač to je takole:

Če neveš kaj kupiti in nisi poznavalec

KUPI:

Olja - maziva - Motul

Gume - Metzeler

Svečke - NGK

Oblačila - Dainese

Zavore - Brembo

Dodatno opremo - original

Ps:Metzeler pod PIRELI tako kot Goodyear pod Savo :headbang:

Še enkrat.. Gume istega segmenta delajo približno isto km. Odstopanja seveda so, lahko tudi večja, ampak ne pa taka, da bi ena naredila pri enaki uporabi in na enakem motorju še enkrat več km kot druga (govorimo o istem segmentu gum in isti generaciji gum - novejše večkomponentne so pač načeloma boljše).

Če ne veš kaj kupiti in nisi poznavalec lahko kupiš tudi:

Olja - maziva - Castrol

Gume - Dunlop

Svečke - Denso

Oblačila - Alpinestars

Zavore - Nissin

pa ne bo čist nič slabše kot tisto kar si naštel ti. Ker so ravno tako top firme (poleg številnih ostalih) kot zgoraj omenjene :) In pri gumah je podobno.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ps:Metzeler pod PIRELI tako kot Goodyear pod Savo :headbang:

Ne, ampak Metzeler pod Pirellijem tako kot Sava pod Goodyearjam. Težko bi si predstavljal scenarij, ko bi Sava imela še enkrat boljše gume od "starševske" firme Goodyear.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

Brezvezno pisanje. Kdor pravi, da isti segment gume zdrži še enkrat toliko, ta ni zvozil veliko gum. Bi pa rad slišal katere gume so bile v tem testu? Vozil tudi Metzeler M3, dva kompleta, trikrat skoraj končal v asfaltu, enkrat vzelo prvi konec, dvakrat pa sem z nogo pobiral zadnjega med vožnjo (ja tudi to je možno, kako ne vem, tak da pokazat ne znam :)) in to sploh ne pri veliki hitrosti. Res pa je bla razlika, ko sem iz D220 prišel na M3 :). Pa ni isti segment gume, kilometrina je bila pri M3 celo večja, vendar takrat sem vozil že bolj penzionistično, guma je držala le prvih 2-3kkm, potem pa je bilo potrebno voziti po jajcih.

Popravljeno . Popravil bikez
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Brezvezno pisanje. Kdor pravi, da isti segment gume zdrži še enkrat toliko, ta ni zvozil veliko gum. Bi pa rad slišal katere gume so bile v tem testu? Vozil tudi Metzeler M3, dva kompleta, trikrat skoraj končal v asfaltu, enkrat vzelo prvi konec, dvakrat pa sem z nogo pobiral zadnjega med vožnjo (ja tudi to je možno, kako ne vem, tak da pokazat ne znam :)) in to sploh ne pri veliki hitrosti. Res pa je bla razlika, ko sem iz D220 prišel na M3 :). Pa ni isti segment gume, kilometrina je bila pri M3 celo večja, vendar takrat sem vozil že bolj penzionistično, guma je držala le prvih 2-3kkm, potem pa je bilo potrebno voziti po jajcih.

in kere maš zdj gor?

kak se obnesejo?

Objavljeno

in kere maš zdj gor?

kak se obnesejo?

Sedaj vozim Pilot Power. Zame je vredu guma, res pa da sedaj vozim bolj po pameti, tudi kilometrina je približno enaka kot na Metzeler M3.

Objavljeno

Sedaj vozim Pilot Power. Zame je vredu guma, res pa da sedaj vozim bolj po pameti, tudi kilometrina je približno enaka kot na Metzeler M3.

Stara power-ca (michelin) je prava guma za pravi denar.. tudi jaz sem zadovoljen z njo... dobra v vseh pogojoh in precej km zdrži.

Objavljeno

Še enkrat.. Gume istega segmenta delajo približno isto km. Odstopanja seveda so, lahko tudi večja, ampak ne pa taka, da bi ena naredila pri enaki uporabi in na enakem motorju še enkrat več km kot druga (govorimo o istem segmentu gum in isti generaciji gum - novejše večkomponentne so pač načeloma boljše).

Če ne veš kaj kupiti in nisi poznavalec lahko kupiš tudi:

Olja - maziva - Castrol

Gume - Dunlop

Svečke - Denso

Oblačila - Alpinestars

Zavore - Nissin

pa ne bo čist nič slabše kot tisto kar si naštel ti. Ker so ravno tako top firme (poleg številnih ostalih) kot zgoraj omenjene :) In pri gumah je podobno.

Ma se ti da :D

Neki počnemo narobe. ZELO narobe. na K1200s je tud mecelerko požlo u slabih 5oooKm s tem da je blo 1oookm ulaufavanje novega stroja. Po moje na takmi stroji zadnja guma zdrži 12oooKm sam če ga voziš u kombiju.

neki travmiram in kolebam med Metzeler Sportec M5 Interact in sportsmartom. je kdo to že primerjal?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne, ampak Metzeler pod Pirellijem tako kot Sava pod Goodyearjam. Težko bi si predstavljal scenarij, ko bi Sava imela še enkrat boljše gume od "starševske" firme Goodyear.

Kar se savskih gum tiče, do 175cm širine jih delajo na Poljskem, ostalo v Savi, tudi Goodyear, Fulda, Dunlop in Debica se izdelujejo v Kranju. Avtomobilske seveda...

Objavljeno

neki travmiram in kolebam med Metzeler Sportec M5 Interact in sportsmartom. je kdo to že primerjal?

Metza še nisem probal, zvozil pa 1,5x Sportsmart.

Zadaj je zdržala 7300 km na R1 99.

Bla na cesti in Pannonii (2 dni 2 šoferja na 1x R1) in Marofu.

Vožnja srednje agresivno (privajanje na R1 in spoštovanje le te).

Ta druga SS (zadaj) je še gor in je še nekaj življenja, za km moram pogledat.

Sem pa lani še našel 1 kplt QRR. Lepše gre v zavoj, manj občutljiva na zalivke.

Žal jih ni več:wallbash:.

Objavljeno

Hola,

se strinjam, bv spet prepucavanje -> vsak malce bolj izkušen motorist ima/najde svoje "najboljše" gume, ki njemu (subjektivno) dajo najboljši občutek, kar pa o (absolutni) kvaliteti same gume pove bore malo

moje izkušnje: Metzelerk (razen K3) in Michelink se ne dotaknem več niti s palico, tako so se mi "zamerile"; uživam na Pirelliju, modela Corsa in Corsa III, in Dunlopu - GP Racer in RR modeli od 207 RR naprej... SportSmart pa mi npr niso preveč všeč, čeprav sem z njimi naredil rekordnih 8839 km, a sem včeraj vseeno raje nataknil nazaj Pirelli Corsa III, čeprav bom z njimi naredil nekje 1800 km manj ;)

vožnja motorja je (poleg tehnike) v glavnem feeling, in pomemben del tega feelinga dajo prav gume, zato mora vsak sam zase najt take, ki najbolj ustrezajo njegovemu motorju in še posebej njegovemu stilu vožnje; ni absolutno najboljših gum, tako kot ni absolutno najboljšega motorja (razen mojega, seveda :P ) in najslabše gume so zagotovo - izrabljene ;-) zato skrbite zase in ne šparajte na edini zadevi ki vas loči od jarka, skal ali nasproti vozečega šleperja :wacko:

Objavljeno

Metza še nisem probal, zvozil pa 1,5x Sportsmart.

Zadaj je zdržala 7300 km na R1 99.

Bla na cesti in Pannonii (2 dni 2 šoferja na 1x R1) in Marofu.

Vožnja srednje agresivno (privajanje na R1 in spoštovanje le te).

Ta druga SS (zadaj) je še gor in je še nekaj življenja, za km moram pogledat.

Sem pa lani še našel 1 kplt QRR. Lepše gre v zavoj, manj občutljiva na zalivke.

Žal jih ni več:wallbash:.

Malo :topic: za to temo, pa vseeno..

Na pocenigume.net dobiš Qualifier RR 180/55 za 100€ in Qualifier RR 190/50 za 122€.

Objavljeno

Ma kdo že kaj svežih km. z Metzeler Z8, kake so izkušnje

Jst mam zdej z Z8 prevozenih cez 11.000km (cca pol tega je prevozenih s sopotnico) , filing z gumo je se vedno odlicen, tudi v hladnejsih dneh, profila je pa se kr nekaj, tako da bo do enih 15.000 najbrz zdrzala. Obcutek, ki mi ga daje tale guma je res izjemen, bodisi v suhem bodisi v dezju. Nisem pa je se vozu v zelo vrocih dnevih, ker sem jo namontiral sele pozno v septembru. Jst to gumo priporočam vsem sport-turašem ;)

Objavljeno

...

neki travmiram in kolebam med Metzeler Sportec M5 Interact in sportsmartom. je kdo to že primerjal?

jaz tudi? Le katere bi?

24dhpnp.jpg

Mal me bl matra Metzeler, ker ima zadnjo gumo iz treh plasti, sportsmart pa sam iz dveh.

Objavljeno (popravljeno)

jaz tudi? Le katere bi?

Mal me bl matra Metzeler, ker ima zadnjo gumo iz treh plasti, sportsmart pa sam iz dveh.

Ma ne kompliciraj, te različne plasti so brezveze.... Če se normalno pelješ tudi skozi ovinke, boš imel brez težav po celi površini enakomerno obrabljeno gumo. Če pa nažigaš po ravnini ko bedak, pa te tudi nobena trša plast ne reši pred tem, da boš imel samo po obodu obrabljeno gumo. :rolleyes: Če mene vprašaš, Dunlop in Metzeler ziher dovolj dobri gumi. Vprašaj malo ljudi ki vozijo Dunlop, če jim prednja kaj trese, meni je pri GP Racer tresla, in me je zelo motilo. Metzeler K3 ki ga vozim pa je popolnoma mirna. Imam prijatelja, ki na K8 vozi zdaj M5 in je guma tudi zelo mirna. Tako da moje mnenje je ziher Metzeler, ampak pač ne M5, K3 to pa ja to... :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Hola,

se strinjam, bv spet prepucavanje -> vsak malce bolj izkušen motorist ima/najde svoje "najboljše" gume, ki njemu (subjektivno) dajo najboljši občutek, kar pa o (absolutni) kvaliteti same gume pove bore malo

moje izkušnje: Metzelerk (razen K3) in Michelink se ne dotaknem več niti s palico, tako so se mi "zamerile"; uživam na Pirelliju, modela Corsa in Corsa III, in Dunlopu - GP Racer in RR modeli od 207 RR naprej... SportSmart pa mi npr niso preveč všeč, čeprav sem z njimi naredil rekordnih 8839 km, a sem včeraj vseeno raje nataknil nazaj Pirelli Corsa III, čeprav bom z njimi naredil nekje 1800 km manj ;)

vožnja motorja je (poleg tehnike) v glavnem feeling, in pomemben del tega feelinga dajo prav gume, zato mora vsak sam zase najt take, ki najbolj ustrezajo njegovemu motorju in še posebej njegovemu stilu vožnje; ni absolutno najboljših gum, tako kot ni absolutno najboljšega motorja (razen mojega, seveda :P ) in najslabše gume so zagotovo - izrabljene ;-) zato skrbite zase in ne šparajte na edini zadevi ki vas loči od jarka, skal ali nasproti vozečega šleperja :wacko:

Kako pa si bil zadovoljen z Metzeler K3?

Objavljeno (popravljeno)

Kam pa spada K3 recimo v primerjavi s Supercorso, je bolj PRO varianta, al SC (track day guma)? Oziroma če pogledamo Bridgestone, bolj BT003 Racing Street ali BT003 PRO (track day guma)?

EDIT:

Že našel, K0, K1, K2 dirkalne, K3 cestna.

A pa lahko pol sploh daš grelce nanjo? Ker na BT003 RS (isti rang) recimo ne priporočajo, se lahko pregreva :hmm:

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Kam pa spada K3 recimo v primerjavi s Supercorso, je bolj PRO varianta, al SC (track day guma)? Oziroma če pogledamo Bridgestone, bolj BT003 Racing Street ali BT003 PRO (track day guma)?

Hmmm, to pa res nebi vedel, po moje spada v PRO, torej Racing Street varianto, lahko pa se motim.. :unsure:

Objavljeno

jaz tudi? Le katere bi?

Mal me bl matra Metzeler, ker ima zadnjo gumo iz treh plasti, sportsmart pa sam iz dveh.

:hmm: a si prepričan, da ima meceler tri različne zmesi? ker jaz si njihove brošure ne morem tako razlagat. Razumem kot da ima tri različne cone, ki jih določa čvrstost karkase. Trda sreda mi je všeč, letos bo pel kak tisočak avtoceste, pa nebi rad prišel med ovinke z kvadratno gumo, domow pa po platnu.. . .

m5 interact pdf brošurica

post-1354-0-06736900-1302797255_thumb.jpg

Objavljeno

:hmm: a si prepričan, da ima meceler tri različne zmesi? ker jaz si njihove brošure ne morem tako razlagat. Razumem kot da ima tri različne cone, ki jih določa čvrstost karkase. Trda sreda mi je všeč, letos bo pel kak tisočak avtoceste, pa nebi rad prišel med ovinke z kvadratno gumo, domow pa po platnu.. . .

m5 interact pdf brošurica

post-1354-0-06736900-1302797255_thumb.jpg

jah, to je zdj tko tko... kaj je pa res pa sam oni vejo.

Objavljeno

Malo :topic: za to temo, pa vseeno..

Na pocenigume.net dobiš Qualifier RR 180/55 za 100€ in Qualifier RR 190/50 za 122€.

Hvala Dex, zna bit da mi celo prav pride.:OK:

Se srešamo na Raketni.:yea1:

Objavljeno

Ni za kej, na Rakitno pa takoj ko se spet mal ogreje :)

Kar se pa Metzelerja M5 in več zmesi tiče, je pa guma, kolikor je meni znano, izdelana iz samo ene zmesi. Ni multi-compound. Je pa res, da je karkasa različno prožna, kar naj bi se odražalo pri različnem gripu in obrabi na posameznem pasu pnevmatike.

Objavljeno

Jst mam zdej z Z8 prevozenih cez 11.000km (cca pol tega je prevozenih s sopotnico) , filing z gumo je se vedno odlicen, tudi v hladnejsih dneh, profila je pa se kr nekaj, tako da bo do enih 15.000 najbrz zdrzala. Obcutek, ki mi ga daje tale guma je res izjemen, bodisi v suhem bodisi v dezju. Nisem pa je se vozu v zelo vrocih dnevih, ker sem jo namontiral sele pozno v septembru. Jst to gumo priporočam vsem sport-turašem ;)

.....jst mam tut metzeler z8...sedaj narejeno 7500 km,skoraj vsi kilometri narejeni z sopotnico (je pa res da sva oba bolj drobčkena.....).Guma bo glede na profil zdržala še enkrat toliko (upam)....Do seedaj sem imel vse gume na motorjih sport-turing.....zaenkrat je glede obrabe,voznih lastnosti,vzdržnih lastnosti z8 numero uno!...je pa res da sem prej vozil dvocilindraša,sedaj pa štiri....pri dvocilindrašu je guma zdržala man kilometrov....ker so vozne lastnosti zelo drugačne....gumo med pospeševanji veliko bolj pobira,ker tudi vleće veliko bolj.....Za razlago....(prej vozil suzuki sv-650, sedaj kawasaki z750).....mal :topic: z suzo sem lahko prehiteval brez šaltanja v nižjo....to je kr vlekl, kot traktor (mal je bil sfriziran).....če bi lahko združil lepoto z-ja in moč prejšnega motocikla bi zadel v polno.....Kar se tiče gume METZELER Z8...jo priporočam vsem, ki bi radi z enim setom gum naredili veliko km in bili sigurni, da jih guma nebo pustila na cedilo.....

lp!

Objavljeno (popravljeno)

Sm šele zdj najdu uporabno temo, tko da tole zapuščam.

Test ST in SS gum

Popravljeno . Popravil paris2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!