Jure Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 To pa ne bi vedel.. Če sodim po izkušnjah s QRR,ki so še malo športnejše, bi morale pri normalni vožnji QII naredit kakšnih 7-8k km pomoje. Lahko pa to zelo varira, glede na način vožnje. Verjetno se jih da uničit prej in naredit tut kakšen km več Prednja najbrž zdrži še dlje. Ti pa v vsakem primeru priporočam, da daš gor pač set enakih gum. Če misliš zadaj dajat nekaj drugega, potem daj tudi spredaj isto kot zadaj, oziroma obratno. Četudi gre za gume istega randa, so gume različnih modelov ali proizvajalcev oblikovane drugače in motor se najlepše pelje če je gor enak set. Poleg tega pa pri enakem setu vedno veš, da se gume enakomerno ogrevajo, enako obnašajo pri določenih pogojih, itd.. She 1
payback Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 ma smotano je to ker ne dobim za moj motor kompleta sportsmart..zato sem studiral da bi dal spredaj qualiffer zadaj pa sportsmart...tudi sedaj so bile na motorju razlicne gume in tudi po letnicah so bile razlike 2-3 lete narazn...ampak nisn mel problemov sem jih znucal do konca..zaj najbol si zelim met sporsmart ampak negre... zadno qualifer mi pa ni do nje kuker vem ima samo eno plast materiala...sport smar in road smar pa imata po sredini trdnejsi materialda so malo manjse obrabe... rosse20 in malakai 1 1
Jure Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Če se pogovarjaš o navadnih Qualifier, ki jih že nekaj časa ne delajo več, potem imajo res samo eno zmes. Ampak navadne Qualifierce ti ob izbiri današnjih, boljših gum v nobenem primeru ne bi priporočal dajat gor, tudi če stakneš kje še kakšno staro zalogo. Če pa imaš v mislih naslednico, torej Qualifier II, potem so pa skrbi odveč, ker so tudi te gume, tako kot Roadsmart in Sportsmart, večkomponentne in so ob strani mehhejše in po sredini trše. Torej iz tega razloga ni nobene potrebe, da bi zadaj dal Sportsmart namesto Qualifier II. Jaz Qualifier II sicer nisem še imel na svojem motorju, jih ima pa kolega, mi je dal enkrat za probat po Rakitni in je brez problema letelo po kolenih z dobrim občutkom zaupanja v gume Tako da kolikor sem imel priložnost probat Qualifier II, so za po cesti čist ok gume, tudi če se pelješ malo hitreje. Če bi pa rad imel Sportsmart, potem pa dej gor cel komplet sportsmart. Vzemi spredaj 120/60 namesto 110/70 pa je (ista pašta). malakai in payback 1 1
payback Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 aha hvala tega pa res nisem vedel da qualifer ll ze ima isto vec zmesti kot sportsmart potem pa mislim da bo odlocitev lazja...
dobravec Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 no sej do sedaj sem imel qualifer, ker pa se jih neda več dobit sem gledav qualifer II, in sedaj sem se odločil po vsem tem napisenemu da bom dal te gor, pa tudi cene so kar ugodne, hvala lp
shibby Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Menjaj komplet nove in pika! ja povsej verjetnosti bom res se odločil za menjavo, sm zanima me najbrž je pametno komplet zamenat ane prednjo+zadnjo, ker imam prednjo še ful ohranjeno in jih je kr mal škoda po eni strani,razn če kdo kupi rablene za zgont....drgač pa najbrž ni glih fajn če bi samo zadnjo menjov z qualifier 2 oz to najnovejši dunlopko?oz kaj priporočate za Z750 hvala
svobodnaptica01 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 ja povsej verjetnosti bom res se odločil za menjavo, sm zanima me najbrž je pametno komplet zamenat ane prednjo+zadnjo, ker imam prednjo še ful ohranjeno in jih je kr mal škoda po eni strani,razn če kdo kupi rablene za zgont....drgač pa najbrž ni glih fajn če bi samo zadnjo menjov z qualifier 2 oz to najnovejši dunlopko?oz kaj priporočate za Z750 hvala Motor se bo najlepše obnašal če menjaš komplet. Jaz osebno, če imam namen dat gor iste gume pustim tisto, ki je ok gor, in zamenjam samo tisto, ki je zanič. Če imam pa namen dat gor drugo znamo ali drug tip gume, potem pa obvezno komplet. Drugače pa Qualifire so mi ble nevšečne gume, Qualifire 2 dost bolj fajn, mogoče lahko razmisliš tud o Sportsmartkah, kilometrov so mi držale več od Qualifire, sam grip malo boljši, so pa dosti bolj občutljive na zalivke in kamenčke. malakai in gsx750f 1 1
Necky Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Motor se bo najlepše obnašal če menjaš komplet. Jaz osebno, če imam namen dat gor iste gume pustim tisto, ki je ok gor, in zamenjam samo tisto, ki je zanič. Če imam pa namen dat gor drugo znamo ali drug tip gume, potem pa obvezno komplet. Drugače pa Qualifire so mi ble nevšečne gume, Qualifire 2 dost bolj fajn, mogoče lahko razmisliš tud o Sportsmartkah, kilometrov so mi držale več od Qualifire, sam grip malo boljši, so pa dosti bolj občutljive na zalivke in kamenčke. Jst mam sportsmart pa so mi zlo fajn, ker grem trikrat na daljšo furo nad 1500km, pa gume so po sredini trše kokr po vogalih pa še dobr držijo, za hitro vožnjo tko da naslednja bo ista. SHIBBY če boš dost kilometrov delu, pa nisi nek zahteven dirkač pol so dobre. Sm mev tud Qualifire niso tud pol tok dobre kokr sportsmart,trde kokr da so iz plastike.Odločitev je pa itak TVOJA.
Strominator Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 ima že kdo izkušnje s TRAILMAX TR91 po koncu sezone 2010? omenjene pnevmatike sem si želel zamenjati avgusta, vendar niso imeli kompleta in sem namestil drugo firmo... naslednji komplet bo najverjetneje TR 91.
shibby Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 Jst mam sportsmart pa so mi zlo fajn, ker grem trikrat na daljšo furo nad 1500km, pa gume so po sredini trše kokr po vogalih pa še dobr držijo, za hitro vožnjo tko da naslednja bo ista. SHIBBY če boš dost kilometrov delu, pa nisi nek zahteven dirkač pol so dobre. Sm mev tud Qualifire niso tud pol tok dobre kokr sportsmart,trde kokr da so iz plastike.Odločitev je pa itak TVOJA. jah jest bom mel zdej prvo leto motor tako da nimam blage veze kolk km bom naredu,valda bi rajši take da se ne znucajo tok hitr in da majo dobre lastnosti...tk da nevem kaj bi dal gor...
Necky Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 jah jest bom mel zdej prvo leto motor tako da nimam blage veze kolk km bom naredu,valda bi rajši take da se ne znucajo tok hitr in da majo dobre lastnosti...tk da nevem kaj bi dal gor... Najbol da začneš, pri enih pa ko znucaš daš druge ferme pa tko naprej, sam mal bo trajal ko ugotoviš kere ti najbolj ustrezajo, take pač skoz nabavlaš dokler nepridejo kake boljše ven, druzga itak nemorš nardit.
matt79 Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni. Meni ni jasno kako vam uspe narediti toliko KM, z prejšnjim motorjem in zadnjo gumo D208 mi je uspelo narediti cca 2500km, potem sem zamenjal z eno Michelinko ki naj bi bila bolj trda po sredini in bi mi verjetno uspelo narediti cca 4500km ( sem ga prej prodal). Nimam se za divjaka, vendar res nimam pojma kako uspe narediti 6000+ kilometrov. Samo ena opazka. lp Popravljeno Januar 6, 2011. Popravil matt79
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Pozdravljeni. Meni ni jasno kako vam uspe narediti toliko KM, z prejšnjim motorjem in zadnjo gumo D208 mi je uspelo narediti cca 2500km, potem sem zamenjal z eno Michelinko ki naj bi bila bolj trda po sredini in bi mi verjetno uspelo narediti cca 4500km ( sem ga prej prodal). Nimam se za divjaka, vendar res nimam pojma kako uspe narediti 6000+ kilometrov. Samo ena opazka. lp Povozimo jo po celotni površini in ne nažigamo pri speljavanju .) . Če te pa kj potolaži, na pisti se življenjska doba moje zadnje gume zreducira na tromestno št. kilometrov -_-. Urbii in gsxf750 2
Dolenc™ Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Jst lahko naredim tud 8k... Recept.... Pička sem trebor 1
Jure Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Mene pa pesti ravno obratno vprašanje. Ne razumem, kako lahko kdo gumo na cesti fenta v 2000km Kamikaza ravno nisem, samo kolen pa tudi ne šparam in manj kot 4000 km še nisem naredil. Vozil sem navadno Qualifier, Qualifier RR, Pirelli Diablo, Michelin Pilot Power, zadnje par setov pa GP Racer 209 in sedaj 211 (edino za te še ne vem koliko bodo naredile). Z GP Racer zlahka 5-6k km, potem pa roba zmanka. Da bi gumo fental prej, bi moral res divjat, al pa nažigat z mesta, da bi jo po sredini pobralo. To verjamem, da se da tudi v 2k km Je pa res, da je precej odvisno tudi od samega motocikla. Jaz vozim GSX-R 750, ki kljub 150KM zaradi štirih cilindrov lepo podaja moč na podlago. Kakšni V2, so lahko pri manj KM veliko bolj brutalni do gum. Svoje lahko prispeva pa tudi slabo nastavljeno vzmetenje, ki ob nepravilni nastavitvi ziher gumo pobere 10 ali 20% (mogoče celo več? ) prej. hilton in TBoxer 1 1
TBoxer Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Mene pa pesti ravno obratno vprašanje. Ne razumem, kako lahko kdo gumo na cesti fenta v 2000km .... Mogoče pa imajo malo manj napumpano gumo in ali pa ga nažigajo po AC. lp
Carp Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Mogoče pa imajo malo manj napumpano gumo in ali pa ga nažigajo po AC. lp Za podaljšano dobo pnevmatik je pomenbna redna kontrola pritiska, AC dobesedno topi SS gume, jest sem naredil z Diablo Supercorsa 7000 km vožene samo po cesti, gume so enakomerno znucane spredaj in zadaj do indikatorjev, res pa je da nisem nevem kaksen rejser, naslednji komplet gum bo BT003 RS, bom videl kako se bojo obnesle
lmperator Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Mene pa pesti ravno obratno vprašanje. Ne razumem, kako lahko kdo gumo na cesti fenta v 2000km Kamikaza ravno nisem, samo kolen pa tudi ne šparam in manj kot 4000 km še nisem naredil. Vozil sem navadno Qualifier, Qualifier RR, Pirelli Diablo, Michelin Pilot Power, zadnje par setov pa GP Racer 209 in sedaj 211 (edino za te še ne vem koliko bodo naredile). Z GP Racer zlahka 5-6k km, potem pa roba zmanka. Da bi gumo fental prej, bi moral res divjat, al pa nažigat z mesta, da bi jo po sredini pobralo. To verjamem, da se da tudi v 2k km Je pa res, da je precej odvisno tudi od samega motocikla. Jaz vozim GSX-R 750, ki kljub 150KM zaradi štirih cilindrov lepo podaja moč na podlago. Kakšni V2, so lahko pri manj KM veliko bolj brutalni do gum. Svoje lahko prispeva pa tudi slabo nastavljeno vzmetenje, ki ob nepravilni nastavitvi ziher gumo pobere 10 ali 20% (mogoče celo več? ) prej. Krofki pred lokalčki in 200+ po AC bi jaz rekel. carmagedon, Samuell in gsx750f 3
matt79 Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 se strinjam da ko speljem rad malo pritisnem, bom poskušal to omiliti, trenutno se en spomnim kje sem imel ponavadi znucano zadnjo gumo al po sredini al pri kraju, vsekakor je bila bolj po sredini, ker so moji kolenčniki celi:))) avtoceste ne vozim, kofečka- barčke sovražim, (ko je vožnja je vožnja ne pa 2 urni počitki in kazanje svetu) tako da razno piljenje gum in itd. odpade, ravno tako piste..... kar se tiče pa prednje gume pa imam vedno znucano bolj pri krajeh kot po sredini. no ja saj je bilo samo vprašanje bom pa vseeno bolj gledal na bare. lepo se imejte..... malakai in dore 1 1
DAMI34 Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Zgolj vprašanje, da potrdim domnevo: vozim xj6, ne šparam ravno pri pospeških, pa tudi neke dirkaške vožnje ne uprizarjam, z gumami naredim cca 6-10000km. Najprej sem imel bridgestone bt021, sedaj imam dunlop roadsmart, pa se mi dogaja, da mi prednja guma postaja-če gledamo v prerezu- trikotna. Po sredini in čisto na robovih je manj obrabljena kot recimo 3 cm od sredine. A je po vašem mišljenju kriv način vožnje? Je to mogoče preveč zaviranja v ovinek?
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Zgolj vprašanje, da potrdim domnevo: vozim xj6, ne šparam ravno pri pospeških, pa tudi neke dirkaške vožnje ne uprizarjam, z gumami naredim cca 6-10000km. Najprej sem imel bridgestone bt021, sedaj imam dunlop roadsmart, pa se mi dogaja, da mi prednja guma postaja-če gledamo v prerezu- trikotna. Po sredini in čisto na robovih je manj obrabljena kot recimo 3 cm od sredine. A je po vašem mišljenju kriv način vožnje? Je to mogoče preveč zaviranja v ovinek? Lahko je zaviranje v ovinek ali pa samo vožnja v ovinku brez plina, ki bi težo enakomerno razporedil, ali pa je tudi geometrija motorja taka, ta k tej obrabi dodatno prispeva. Meni ne glede na to, da pazim, da na cesti ne zaviram v ovinek in ga celega odpeljem z gasom vedno prej zmanjka prve gume po robovih kot zadnje, malo bolje je bilo ko sem vozila 120/70, ampak ne dosti. malakai, DAMI34 in gsxf750 3
DAMI34 Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Lahko je zaviranje v ovinek ali pa samo vožnja v ovinku brez plina, ki bi težo enakomerno razporedil, ali pa je tudi geometrija motorja taka, ta k tej obrabi dodatno prispeva. Meni ne glede na to, da pazim, da na cesti ne zaviram v ovinek in ga celega odpeljem z gasom vedno prej zmanjka prve gume po robovih kot zadnje, malo bolje je bilo ko sem vozila 120/70, ampak ne dosti. Hvala za odgovor. Vožnja brez plina ni, ker ga vedno vozim z enakomernim plinom, sicer manjšim kot pred vstopom v ovinek. Meni prednjo gumo oblikuje v trikotnik, je ne zmanjka po robu, le ta je približno enako obrabljen kot sredina.
rokiboy Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Zgolj vprašanje, da potrdim domnevo: vozim xj6, ne šparam ravno pri pospeških, pa tudi neke dirkaške vožnje ne uprizarjam, z gumami naredim cca 6-10000km. Najprej sem imel bridgestone bt021, sedaj imam dunlop roadsmart, pa se mi dogaja, da mi prednja guma postaja-če gledamo v prerezu- trikotna. Po sredini in čisto na robovih je manj obrabljena kot recimo 3 cm od sredine. A je po vašem mišljenju kriv način vožnje? Je to mogoče preveč zaviranja v ovinek? zdravo! Na fazerju 1000 se mi je dogajalo podobno, tko da ti lahko zatrdim ( vsaj pri men je blo tako) daj je to od preveč agresivnega zaviranja v ovinek. sam vozim dunlop roadsmart in za moje pojme je fenomenalna guma. lansko sezono sem naredil s prvo gumo 11000km, brez šparanja! po suhi cesti gre z lahkoto po kolenu, po mokri glih nism probal ampak pri normalni vožnji ni skrbi. naslednja bo spet roadsmart. DAMI34 1
matt79 Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 (popravljeno) jaz tudi mislim da je zaradi zaviranja v ovinek saj imam tudi jaz manj obrabljeno prav na robu in sredini in najbolj obrabljeno cca 3 cm od roba. vsak ima svoj način vožnje me pa zanima letos kako bo z novimi gumami Popravljeno Januar 10, 2011. Popravil matt79
Dejanx Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Dober večer! Imam en problem z gumo dunlop sport smart. kupil sem ji pred kakšnim mescem in jo namontiral ampak nisem takrat nič sprobal.danes ko sem peljal motor na tehnični pregled pa sem čutil da prednja gume kar precej trese. je to možno zaradi mrzlega vremena in guma ni dovolj mehka da bi lepo sedla ali je guma pač defektna. bi mi jo zamenjali glede na to da sem jo kupil pred mescem dni?rad bi se počakal toplo vreme da bi videl kako bo pol samo ne vem dlje ko bom čakal manj radi bojo verjetno jo zamenjali?gumo pa sem kupil pri širniku. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se