Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

tak gume namontirane...samo ne sportsmartke...šefe pr širniku mi jih je odsvetoval....pravi, da je ogromno reklamacij za sprednjo gumo...baje nenormalno trese..kao nek feler.

No, men se je na ninđi 10 čist lepo peljala, medtem ko imam zdej na r1 mal shimmija, če spustim balanco, bi človk mislil da bo ravno obratno. Ampak ni neke sile, čeprav tega s prejšnjo oguljeno mišelinko ni bilo. Sta pa oba mopeda brez stabilizatorja krmila, če ma to kej veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malenkost shimija imam tudi jaz na Z-ju sedaj ko je prednja obrabljena do konca. Prej ga ni bilo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimamo 125ccm :D

Starine :P Ne tko sprašujem čist informativno, ker mam tu kar nekaj kolegov s 1000 in 600 kubiki pa se ne pelejo prov švoh, pa jim gume ne pobere po 4000km-ih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starine :P Ne tko sprašujem čist informativno, ker mam tu kar nekaj kolegov s 1000 in 600 kubiki pa se ne pelejo prov švoh, pa jim gume ne pobere po 4000km-ih :whistle:

po mojih izkušnjah je obraba gume najbolj odvisna od roke, če šparaš gas drži dlje, če ne pa manj. seveda ti st gume dlje držijo, a ti ne dajejo toliko stabilnosti/mirnosti in oprijema.

sam vozim ss gume, pa mi vedno zdržijo od 3500 do 6000km, odvisno od gume. dejstvo pa je tudi, kot si verjetno že sam spoznal po odgovorih, da 125 pri normalni vožnje ne more tako pobirat gume kot 600 ali čuk.

nimam pa motorja za to, da bi na račun šparanja na gumah žrtvoval užitke pri pospeševanju in zalaganju.

kakor komu paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tak gume namontirane...samo ne sportsmartke...šefe pr širniku mi jih je odsvetoval....pravi, da je ogromno reklamacij za sprednjo gumo...baje nenormalno trese..kao nek feler.

nisn raje reskiro bzv....sn pokno gor diablo rosso...po prvih cca 100km...super filing,lahkotno premetavanje motorja, dobra vodljivost :worship:

poročaj kako se obnesejo. (s katerimi pa sploh primerjaš?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maus, andro je meu na svojem roadsmartke gor, pa je naredu 10k, pa ne voz glih počas, tko da mislm da bi mogle bit zate tud uredu :)

Ko pa je dal sportsmart je pa naredu nekje 5-6k, čeprou praujo, da naj bi nardile samo 10% manj, tko da

Boš vidu kako ti bo pasalo, če pa hočeš, ti pa pošljem njegovo cifro, pa ga zvečer poklič, ko bo doma :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene so pa SportSmartke tako pozitivno presenetle, da znova in znova kalkuliram, če je sploh možno. Menjal sem jih sredi Maja, in sedaj naredu z njimi med 9k in 11k km (od tega 130km na dirkališču v Panoniji). Žal mi je, da si nisem zapisal kilometre ob menjavi. Sedaj se bližajo meji legalnosti, oz. bi moral zmerit, po sredini so mogoče prišle na 1mm, kjer so indikatorji pa je še neki malega rezerve (0,2mm). Nad gumo sem zelo navdušen, ne trese mi popolmona nič, drži ko satan, segrejejo se takoj, in lahko grem tut na Marof tehniko pilit brez skrbi, da bi se mi pregrele. Vožnja z njimi mi je pa užitek, motor se res odlično obnaša z njimi, in dajejo mi v zavojih veliko zaupanja in dobrega občutka. Ne nažigam pa dosti po ravnicah, ampak poskušam slediti navodilom izkušenejšim, da pospešujem že iz ovinka. Pa poskušam vozit čimbolj gladko, ne toliko nažiganja-bremzanja, ampak raje zmerno po ravnicah in enako tut v ovinke. Zgleda se obnese :D (morem pa biti objektiven, da še nisem poskusu pirellijevih in metzelerjevih pnevmatik, samo continentalke SportAttack in dunlop QII ter SS, tako da moje mnenje nima velike teže) Zame so SS :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Pa poskušam vozit čimbolj gladko, ne toliko nažiganja-bremzanja, ampak raje zmerno po ravnicah in enako tut v ovinke. Zgleda se obnese :D

Tukaj ti je odgovor na tvoje "vprašanje" o kilometrini ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, potem je še upanje :kva1:

Jaz sem tudi računala na ene 9.000, samo se mi čedalje bolj dozdeva, da temu ne bo tako :unsure:.

Popravljeno . Popravil lejcek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shimi? Kaj je to? Tresenje gume?

ko spustiš belanco in motor zavira z mašino, ti belanca lahko malo miga sem ter tja , samo od sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene so pa SportSmartke tako pozitivno presenetle, da znova in znova kalkuliram, če je sploh možno. Menjal sem jih sredi Maja, in sedaj naredu z njimi med 9k in 11k km (od tega 130km na dirkališču v Panoniji). Žal mi je, da si nisem zapisal kilometre ob menjavi. Sedaj se bližajo meji legalnosti, oz. bi moral zmerit, po sredini so mogoče prišle na 1mm, kjer so indikatorji pa je še neki malega rezerve (0,2mm). Nad gumo sem zelo navdušen, ne trese mi popolmona nič, drži ko satan, segrejejo se takoj, in lahko grem tut na Marof tehniko pilit brez skrbi, da bi se mi pregrele. Vožnja z njimi mi je pa užitek, motor se res odlično obnaša z njimi, in dajejo mi v zavojih veliko zaupanja in dobrega občutka. Ne nažigam pa dosti po ravnicah, ampak poskušam slediti navodilom izkušenejšim, da pospešujem že iz ovinka. Pa poskušam vozit čimbolj gladko, ne toliko nažiganja-bremzanja, ampak raje zmerno po ravnicah in enako tut v ovinke. Zgleda se obnese :D (morem pa biti objektiven, da še nisem poskusu pirellijevih in metzelerjevih pnevmatik, samo continentalke SportAttack in dunlop QII ter SS, tako da moje mnenje nima velike teže) Zame so SS :worship:

Jaz sem bolj začetnika pa vseeno: lani sem imel gor Q RR in sem bil z njimi res zadovoljen. Letos sem fliknu gor sportsmartke pa nisem neki "navdušen"; težje padajo v ovinke

(sprednja-nekaterim to paše da morajo motor silit dol, meni ne )v primerjavi z q-rr pa mi ne dajejo večjega občutka gripa. Je pa res da je kilometrina njihova dobra stran.

Popravljeno . Popravil tomazinjo
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojih izkušnjah je obraba gume najbolj odvisna od roke, če šparaš gas drži dlje, če ne pa manj. seveda ti st gume dlje držijo, a ti ne dajejo toliko stabilnosti/mirnosti in oprijema.

sam vozim ss gume, pa mi vedno zdržijo od 3500 do 6000km, odvisno od gume. dejstvo pa je tudi, kot si verjetno že sam spoznal po odgovorih, da 125 pri normalni vožnje ne more tako pobirat gume kot 600 ali čuk.

nimam pa motorja za to, da bi na račun šparanja na gumah žrtvoval užitke pri pospeševanju in zalaganju.

kakor komu paše.

jp jaz sn istega mnejna B) tak je to...jaz tut ne šparam z gumami....zakaj bi se mogo npr. po ravnini pelat ko turist, če ga lahk zategnem...:)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poročaj kako se obnesejo. (s katerimi pa sploh primerjaš?)

ja itak, da bom povedo kaj več, ko se bo malo km nabralo. prej sem imel bridgestone bt016 hyprsport ( bile so že na motorju, ko sem ga kupo letos). prej sem pa vozo še metzeler, pa spet bridgestone, pa michelin. tak, da mogoče moje mnenje tudi ne bo imelo neke 'teže'...gledano tudi to da sem motorist 3 sezono...ampak kljub temu nekaj vemo a ne :naughty:

no baje pa so te pireli ( diablo rosso) super zadeva...jih je tut pubec ko mi je montiro podal pozitivno mnenje, jih sam vozi-sedaj sicer supercorso...pravijo 1x pirelli...vedno pirelli :)

te pa bomo vidli kaj bo čas prineso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nujno da enkrat pireli vedno pireli, sem mel sam gor diablo supercorso sc1 pa 2, to gumo na cesti požre v 1500-2000km...sicer jo je po sredi še nekaj malega ostalo ampak taka guma mi ne služi več, res pa je da že hladna drži ko pes ježa, dvor - kočevje pa jo nasvaljka lih en tolko kot bi se z gp racer vozil okoli 2 minute na grobniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tem stevilkam se jaz cudim..

Roadsmart zadnja 10.500 km, na indikatorjih ob straneh in po sredini. Qualifier zadnja pa ~6500 do enake obrabe (po sredini jo je prej pobralo). Je pa res, da sem pri Qualifier na ravnem odpiral gas bolj nežno, sicer bi jo še prej pobralo po sredini. Za sprednjo pa ne vem še, je nisem menjal istočasno kot zadnjo. Torej, pri enaki vožnji bi bilo vsaj 5000km razlike (Roadsmart sem bolj teral kot Qualifier). Držita pa oba kompleta OK (za malo hitrejše turiste :))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starine :P Ne tko sprašujem čist informativno, ker mam tu kar nekaj kolegov s 1000 in 600 kubiki pa se ne pelejo prov švoh, pa jim gume ne pobere po 4000km-ih :whistle:

Bom povedal čist tak, kaj se da z gumo naredit. Načeloma mi pobere manj kot 1mm gume na 1000km, se je pa zgodilo tudi to, da jo je v 100km pobral več kot 1mm, res pa je blo, da je takrat delala samo 1,2 in 3 prestava na polno :). Torej vse je v desni roki, sploh, če je kubitura velika.

Drugače pa je tak, da 600 precej manj zmaha gumo kot litraš (isti rang motorja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, vcer zamenjal gume... Roadsmartke sm mel 8000km, brez graje, pa bi se ble za kaksn km (prednja vsaj). Nazaj pa, kot sm ze reku, roadsmart... Vcer po menjavi gum sm se mal igral, po 15 km so nove gume ze na polno opravljale svoj posel (mislen za odstranjevanje zascitnega premaza)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nujno da enkrat pireli vedno pireli, sem mel sam gor diablo supercorso sc1 pa 2, to gumo na cesti požre v 1500-2000km...sicer jo je po sredi še nekaj malega ostalo ampak taka guma mi ne služi več, res pa je da že hladna drži ko pes ježa, dvor - kočevje pa jo nasvaljka lih en tolko kot bi se z gp racer vozil okoli 2 minute na grobniku

no evo to je to samo,da drži tak kot treba itak je to bistvo, vsaj meni....pa tut če guma zdrži 2000km kot praviš je bolš met tako gumo, kot pa eno ko mogoče nardiš nekaj več, pa nisi tolk siguren ...raje dam nekaj evrov več..menjam bol pogosto, če je treba...kot pa da te zbriše z ceste zarad gum. kar se seveda lahko tut pri supercorsi zgodi..ampak je možnosti bistveno manj, kot pri kakem drugem modelu. (po izkušnjah veliko motoristov, ki jih poznam naj guma-supercorsa).

ampak seveda vsak odloča zase in izbere kar njemu najbolj ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo to je to samo,da drži tak kot treba itak je to bistvo, vsaj meni....pa tut če guma zdrži 2000km kot praviš je bolš met tako gumo, kot pa eno ko mogoče nardiš nekaj več, pa nisi tolk siguren ...raje dam nekaj evrov več..menjam bol pogosto, če je treba...kot pa da te zbriše z ceste zarad gum. kar se seveda lahko tut pri supercorsi zgodi..ampak je možnosti bistveno manj, kot pri kakem drugem modelu. (po izkušnjah veliko motoristov, ki jih poznam naj guma-supercorsa).

ampak seveda vsak odloča zase in izbere kar njemu najbolj ustreza.

priznam da te ubergume pirelli nism še vozil, in je najbrž nebom. ker se na dunlopu počutim odlično. priznat moram tudi, da nikakor ne najdem povezave ki jo tolikokrat preberem. Guma ki jo hitro požre BAJE ful bol drži. morda sem tako nezahteven in počasne. morda se sploh neznam peljat. možno. ampak meni je dunlop roadsmart držal vsaj enako dobro kor qualifire, legalen pa je bil skoraj 40% dlje. mala zamera je edino, da je touring guma hitro do roba, ko govorim za zadnjo, sprednji pa v poprečju ostaja kak milimeter ali dva. morda tud trije.

zato me res zanima, kaj je enota ki meri obratno sorazmerje med tem kolk gumo žre in kolk guma drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

priznam da te ubergume pirelli nism še vozil, in je najbrž nebom. ker se na dunlopu počutim odlično. priznat moram tudi, da nikakor ne najdem povezave ki jo tolikokrat preberem. Guma ki jo hitro požre BAJE ful bol drži. morda sem tako nezahteven in počasne. morda se sploh neznam peljat. možno. ampak meni je dunlop roadsmart držal vsaj enako dobro kor qualifire, legalen pa je bil skoraj 40% dlje. mala zamera je edino, da je touring guma hitro do roba, ko govorim za zadnjo, sprednji pa v poprečju ostaja kak milimeter ali dva. morda tud trije.

zato me res zanima, kaj je enota ki meri obratno sorazmerje med tem kolk gumo žre in kolk guma drži.

Čas v planinskih ridah od table konec Planine pa do izhoda zadnjega 180. Pol pa šublar v roke, pa po 10 ''sessionih'' merit obrabo.

No, resno; ko sem imel na motorju Michelin Pilot Power 2CT, sem jo dokaj lahko pripravil do tega, da je v ovinkih malo poplesavala, pa smeri ni držala v ovinku kot treba. Potem sem dal gor Dragon Supercorso in vse težave so nenadoma izginile. Z Michelinkami sem naredil 10.000, in ko sem jih dal dol je bilo še za kakega jurja, s SC pa 5500km. Gp Racer 211, ki jih imam sedaj se obnaša zelo podobno kot SC, nikoli nobenega zdrsa, edino na zalivke je bolj občutljiva kot SC.

SC in GP Racer sta pa ravno en rang višje kot PP 2CT. No, take so moje izkušnje. Lahko pa se to samo meni zdi in bo kak bolj cenjen uporabnik napisal bolj strokovno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

priznam da te ubergume pirelli nism še vozil, in je najbrž nebom. ker se na dunlopu počutim odlično. priznat moram tudi, da nikakor ne najdem povezave ki jo tolikokrat preberem. Guma ki jo hitro požre BAJE ful bol drži. morda sem tako nezahteven in počasne. morda se sploh neznam peljat. možno. ampak meni je dunlop roadsmart držal vsaj enako dobro kor qualifire, legalen pa je bil skoraj 40% dlje. mala zamera je edino, da je touring guma hitro do roba, ko govorim za zadnjo, sprednji pa v poprečju ostaja kak milimeter ali dva. morda tud trije.

zato me res zanima, kaj je enota ki meri obratno sorazmerje med tem kolk gumo žre in kolk guma drži.

ja kajpavem nisem nek izvededec na tem področju...ampak moje čisto laično mnenje je, da čim mehkejša je guma, tem hitreje se obrablja...logično a ne....in bolj je guma 'mehka' pomojem tudi bolj drži...kar je tudi logično....seveda je lahko guma mehka kot ' drek' pa ne drži nič...očitno je treba najt pravo sorazmerje med sestavinami, mešanicami, ki so nevem kake...da dobiš dobro gumo...kar je trenutno uspelo pirelliju in mogoč še komu....ker baje res lepi ceste ko sekundkleber :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!