Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
kahem........

pojavlja se nekaj drugega: slide. vcasih v dolocenih pogojih, katere se nisem do konca analiziral, zadnja guma malenkostno in kontrolirano pocasi zdrsne. je v bistvu prav fajn.

Tudi meni se dogaja isto. Ne bom dajal roke v ogenj,(jo bom še rabil) a zelo se mi dozdeva, da je pilot road napram Z6 zelo občutljiva na pesek/prah.

In slide; meni nikoli ne zdi fajn, preveč me spominja na tisto končno obliko :wacko: .

LP Cvetoo.

Objavljeno

Ojla! :)

Kot se bere tukaj, za precej voznikov trajnost gume ni zanemarljiv dejavnik, pa me zanima, koliko se vas poslužuje polnjenja s plinom v ta namen...če ne, zakaj :nono: ?

Michelinove Pilot-ke sem odstranil z SS-600 motorja po 9.500 km.... 2/3 oz. dobrih 6.000 jih je prevozil začetnik, kar ni nujno ++......niso bile enakomerno obrabljene....naslednji (3.500) km so bili prevoženi v dvoje - relacije, pa nekaj preganjanja po domačem terenu.....in guma ni bila zdelana do amena....

...pa sem se vseeno obdaril z novimi.

Za ST do LS vožnjo se zdi, da izbira plina ni napačna.....vsaj meni se je zdelo OK, pa ne vozim glih turistički....

Kaj rekli vi :fredy: na to? .)

Objavljeno

@ RED

S plinom sem polnil gume v avtomobilu in po dveh letih ugotovil, da sem osel.

A zakaj, zato ker sem edino opazno razliko opazil v denarnici.

LP Cvetoo.

Objavljeno (popravljeno)
kahem........

po ca. 5000 km prevozenih s pilot road vzadaj (in Z6 spredaj) lahko podam prve vtise.

kot so ze predgovorniki povedali je "padec" v ovinek malce tezji (napram Z6 all around) vendar vsekakor odtehta podatek, da je se vec kot 50% profila vidnega pred oznako 1,6 mm. se pravi ce bo slo tako naprej sem koncno nasel zadnjo gumo za moj stil voznje.

ker imam spredaj Z6 nimam problemov mojih predgovornikov glede ovinkov. pojavlja se nekaj drugega: slide. vcasih v dolocenih pogojih, katere se nisem do konca analiziral, zadnja guma malenkostno in kontrolirano pocasi zdrsne. je v bistvu prav fajn.

v dezju pa napram Z6 ni razlike; v saj pri mojem stilu voznje v dezju ne. obe gumi brez zdrsov dokler ne zajahas oznake ali zalivke na cesti, tudi v tem primeru poteka skoraj vse kontrolirano in brez adrenalinskih izlivov.

Oj!

Naj podam še jaz moje mnenje, ki pa se ne razlikuje veliko od tvojega. Na mojem B1200 sem zadnjo mcadamko zamenjal po 5900 km, je bla že kr slaba, s Pilot road. Spredaj sem pustil še original macadamko, ki pa je sedaj po 12000 km tud pri koncu. Moram pa rect, da motorja nikoli ni treba siliti v nagib, kar sam pade v ovinek, če pa ni hitrost dovolj velika in je na polno naložen in nalit ga je treba siliti kontra od ovinka.

Nova Pilot road im po sredini okoli 6,3mm profila na strani pa 1mm manj.

Pred odhodom v grčijo je imela guma po 2700 km še 5,1mm, sedaj ko sva z njo naredila še dodatnih 3100km na potovanju pa ima še 4mm, skupaj torej 5800.

Bo še za nekaj časa, pa čeprav se na potovanjih gume manj obrabljajo, pa saj vsi vemo zakaj. Je pa očitno slide problem pri teh gumah, meni je po vseh teh kilometrih zadrsnil mogoče 4x ampak nikoli, ko sem ga teral do daske, vaskič brez meni znanega razloga, ni bilo ne ekstremnega nagiba ne pospeševanja iz ovinka in vedno ogreta. To niso bili kaki hudi zdrsi ampak ker ne pričakuješ ti mravljinčki kar dobro poskočijo po vretencih. V dežju z njo ni bilo nikakršnih težav.

Sprašujem pa se kakšno gumo naj dam spredaj, Road ali Power, da ne bom imel težav kot je pisal predhodnik s siljenjem v ovinek.

LP Wilson

Popravljeno . Popravil Wilson
Objavljeno

Zanima za koliko kilometrov je uporabna sprednja guma MICHELIN POWER RACE?

Kakšne imate kaj izkušnje?

Objavljeno
Zanima za koliko kilometrov je uporabna sprednja guma  MICHELIN POWER RACE?

Kakšne imate kaj izkušnje?

3000-5000km z nekaj krogi po pisti.Odvisno pač od agresivnosti vožnje in na kakšen motor je montirana.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

PILOT SPORT menjana po 9220km.

- 8700km v dvoje, 520km sam, nič dirkališča, zadnjih 2000km zaviranje le s prvimi zavorami, pobralo mi jo je po sredini, pri strani do indikatorja še 3-4mm

- hitrost vožnje: po 'zdravi' 'pameti', včasih hitro, včasih potovalno, veliko ravnine, manj ovinkov

- menjana za D 208

LP

Objavljeno

Kakšne mate kaj izkušnje s prednjo Michelin Power, ko so indikatorji "na svetlem"?

Kakšne težave, razen morebitnih položnic?

Objavljeno
Kakšne mate kaj izkušnje s prednjo Michelin Power, ko so indikatorji "na svetlem"?

Kakšne težave, razen morebitnih položnic?

ad1. dobre :OK: mam višino 60 in ne 70 zato je guma in z njo moped "hiter(a)" obraba, kaj vem, sprednjo sm mel 7300km vmes 1100km dolomitu, nobenga grobnika in dirkališč. Profil po 7300km na sredini slabe 3mm, po robovih gladka, držala je stalno, do indikatorjev in še potem :grim Segret jo je treba pole pa dela... ogreva pa se mal dlje kukr bridgestonova 012... kake 10km je dovol za kolen :) zadovolen, se vidi, pred kratkim montiral isti komplet gum -> pilot power :OK:

Objavljeno

Fino, Gizmo, zadovoln z odgovorjem :grim .

Bom kar montiral :yea2: , mam dve prednje pa lepo zgledata ob robovih. Škoda, da ne morem uporabit obeh naenkrat :whistle: Fino segret, pa dol z javnih površin.

Pa pritisk, kaj ji najbolj paše (solo)?

Objavljeno

Pilot POWER (primerjava z D208-navadnimi)...

+ne tresejo balance (pri D208 se je čutilo tudi če sem balanco držal)

+so bolj nevtralne (vsi nagibi so jim enako všeč in ne silijo nikamor)

+se tudi pri grobi vožnji ne pregrevajo

+ko so ogrete držijo, držijo in držijo (presenetljivo dobro tudi na vlažnem asfaltu)

+hladne zdrsnejo (bolje rečeno drsijo) zelo, zelo kontrolirano. Občutek je, kot bi zadnje kolo potovalo po malenkost večjem radiju, brez kakih nenadnih dogodkov. (sunkovito zdrsnejo le na mokrih črta, suhe jim ne delajo težav).

+obrabljajo se precej manj in dosti bolj enakomerno kot D208 (vsaj zaenkrat, po 1000km, tko zgleda)

-ogrevajo se dlje kot D208 (D208 v toplem vremenu ne rabijo ogrevanja sploh)

-pri zaviranju v nagibu bolj silijo pokonci

-dražje so (ampak imam občutek, da bodo to nadoknadile z daljšo življensko dobo)

Objavljeno
Pilot POWER (primerjava z D208-navadnimi)...

vse kar je napisu premza je točno tako :grim meni so ušeč gume.

Red: nabite mam pa spredi 2.2 zadi 2.4 pa se vozim sam, če sva u dveh pa dvignem na 2.4 zadi pa 2.7

Objavljeno

Vprašanje za Ice-a,

moj komplet Z6 gre proti koncu / prevoženih cca 7000 km /. O tem da sem bil super zadovoljen in da so bile to naj gume, kdaj drugič. Po ugodni ceni sem kupil komplet Michelin Pilot Road. V najnovejši številki hrvaške "Motorevije" so na Hondi VFR sprobali med drugim tudi Michelinko in jo dobesedno popljuvali. Največ kritike leti na zaviranje v ovinku ko gume silijo motor pokonci. Tudi tezo o dobrem oprijemu na mokrem ne potrjujejo. Skratka sama ena kritika. Zato bi prosil za malo več informacij predvsem o tvojih lastnih izkušnjah.

Vnaprej hvaležen..

Objavljeno

informacije ti lahko podam samo za zadnjo gumo pilot road, ker spredaj je se vedno Z6.

oprijem brez pripomb, edino malce prej (ali hitreje; tako po obcutku. koliko je ta moj obcutek merodajen ti ne morem povedati) zacne drseti pri hladnem asfaltu in konkretnem nagibu; kombinirano z dodajanjem plina rata ze skoraj veselica. ampak z obcutkom.

podobno tendenco povecanega siljenja pokonci pri zaviranju v ovinku ima tudi Z6 ko je 50 ali vec % obrabljena. tudi je potrebno kar nekaj moci oz. energije (vsaj vec, kot ko je guma nova), da nagnes motor v ovinek.

vsi podatki za GSF 1200 S bandit Mk.II z metz Z6 spredaj in mich pilot road vzadaj.

Objavljeno

Hvala Ice-u za komentar.

Sledi še eno kratko vprašanje. Pri Z6 je bila max obraba zadnje pnevmatike, 5-6 mm do roba, mišljeno v nagibu, kjer se začne dotik tačke z asfaltom. Kako je z michelinom. Ali si jo zbrusil do konca roba ?

Mimogrede vozim BMW K1200GT, cca 285 kg, 130 km, 117 Nm navora.

Objavljeno

no ja, "brusil" bi bila malce prekrepka beseda - do roba gre brez problema. odkar ima bandit dvignjen zadek sicer ne vec tako redno in pogosto, a vcasih ko "se spozabim" se slisim "krrrrrrrrrrrrr". :)

(BTW ta "krrrrrr" je samo stopalka na asfaltu; de nau kdo kej druzga mislu :P )

Objavljeno
Pilot POWER (primerjava z D208-navadnimi)...

+ne tresejo balance (pri D208 se je čutilo tudi če sem balanco držal)

+so bolj nevtralne (vsi nagibi so jim enako všeč in ne silijo nikamor)

+se tudi pri grobi vožnji ne pregrevajo

+ko so ogrete držijo, držijo in držijo (presenetljivo dobro tudi na vlažnem asfaltu)

+hladne zdrsnejo (bolje rečeno drsijo) zelo, zelo kontrolirano. Občutek je, kot bi zadnje kolo potovalo po malenkost večjem radiju, brez kakih nenadnih dogodkov. (sunkovito zdrsnejo le na mokrih črta, suhe jim ne delajo težav).

+obrabljajo se precej manj in dosti bolj enakomerno kot D208 (vsaj zaenkrat, po 1000km,  tko zgleda)

-ogrevajo se dlje kot D208 (D208 v toplem vremenu ne rabijo ogrevanja sploh)

-pri zaviranju v nagibu bolj silijo pokonci

-dražje so (ampak imam občutek, da bodo to nadoknadile z daljšo življensko dobo)

Popolnoma se strinjam z vsemi navedbami, vendar pa je potrebno dodat še eno stvar in sicer to, da se verjetno na račun mehkejše karkase vozne lastnosti z obrabo oz. prevoženimi kilometri pri Powerci hitreje spreminjajo (beri:slabšajo) kot pri D208.

Objavljeno
vendar pa je potrebno dodat še eno stvar in sicer to, da se verjetno na račun mehkejše karkase vozne lastnosti z obrabo oz. prevoženimi kilometri pri Powerci hitreje spreminjajo (beri:slabšajo) kot pri D208.

:hmm: To mi pa ni všeč - če velja za prednjo??

Ker jo glih z D208 primerjaš - tako pri 207RR in 208RR se je zdelo( mišljena je sprednja), da je po cca. 5.000 km kar naenkrat odpovedala - mislim na homogenost prednje z zadnjo, pa siljenje motorja pokonci pri zaviranju v nagibu, slabše povratne informacije sprednjega kolesa - motor je postal precej nemiren.

Sem upal, da s Powerco ni tako, vsaj pri Pilotkah se mi je prednja zdela popolnejša od zadnje... :?

Objavljeno
Popolnoma se strinjam z vsemi navedbami, vendar pa je potrebno dodat še eno stvar in sicer to, da se verjetno na račun mehkejše karkase vozne lastnosti z obrabo oz. prevoženimi kilometri pri Powerci hitreje spreminjajo (beri:slabšajo) kot pri D208.

Od kje ti ta informacija? :hmm:

Objavljeno
Iz lastnih izkušenj in poznavanja gum!

Čuj, pa še meni daj kaki link, kjer se vidi, kako "mehka" je karkasa powerce in kako se definira trdnost gume. :hmm:

Da "oceniš" na otip mehkobo dezena - ok, čeprav to danes pomeni tak malo, da je joj (skoraj isto ko "uuu, ta ma pa lepi profil, sigurno dobro prime"). Ampak trdnost karkase?

Jaz sem tudi v tem poslu pa me res interesira tole bolj podrobno :eek:

Objavljeno
Pilot POWER (primerjava z D208-navadnimi)...

+ne tresejo balance (pri D208 se je čutilo tudi če sem balanco držal)

+so bolj nevtralne (vsi nagibi so jim enako všeč in ne silijo nikamor)

+se tudi pri grobi vožnji ne pregrevajo

+ko so ogrete držijo, držijo in držijo (presenetljivo dobro tudi na vlažnem asfaltu)

+hladne zdrsnejo (bolje rečeno drsijo) zelo, zelo kontrolirano. Občutek je, kot bi zadnje kolo potovalo po malenkost večjem radiju, brez kakih nenadnih dogodkov. (sunkovito zdrsnejo le na mokrih črta, suhe jim ne delajo težav).

+obrabljajo se precej manj in dosti bolj enakomerno kot D208 (vsaj zaenkrat, po 1000km,  tko zgleda)

-ogrevajo se dlje kot D208 (D208 v toplem vremenu ne rabijo ogrevanja sploh)

-pri zaviranju v nagibu bolj silijo pokonci

-dražje so (ampak imam občutek, da bodo to nadoknadile z daljšo življensko dobo)

Dodal bi še to, da je motor s temi gumami bolj "plužen". :(

Z novimi D208 je Fazer (v tej smeri kar precej predelan) zmogel nagibe do 52', zdaj jih le do 50'.

Vzrok je najbrž ožja (morda tudi bolj zaobljena) guma.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!