Skoči na vsebino

Schuberth čelade


klimbra

Priporočene objave

Tudi jaz sem bil ob nakupu čelade v precejšnji dilemi ali kupit C2 ali S1 :hmm: . Ena in druga imata svoje dobre in slabe lastnosti, zato sem najprej obe preizkusil in se šele nato odločil. Dejstvo je, da je C2 zaradi dvižnega dela zelo priročna, vendar pa je zato imela nekoliko slabši oprijem glave in bila je glasnejša od S1 pri višjih hitrostih. Seveda je glasnost med zelo relativna zadeva in je odvisna od več dejavnikov aerodinamike motorja, višine in oblike ščita, velikosti motorista,... tako, da je treba zadevo probat na svojem motorju in tako ugotoviti kaj komu najbolj odgovarja. Jaz sem se v glavnem pri testiranju na novi Fazerki odločil za S1 in mi po 7.000 prevoženih kilometrih v različnih vremenskih pogojih ni žal za to odločitev.

Res je, da tudi s to čelado ni bilo čisto vse idealno, saj sem moral že po prvih km zamenjati vizir, ker se mi je nenadoma oluščil, potem težave sem imel z vožnjo v dežju, ker vizir zaradi premaza proti praskam ni dobro odvajal dežja in je bila zaradi tega vidljivost zelo slaba. To sem rešil z uporabo Blitz Glatzze spraya, ki je rešil ta problem. Vizir se tudi rad rosi z notranje strani, tako da je za hladne dni priporočljiv nakup pinlocka, ki odlično opravlja svojo nalogo. Moti me tudi to, da na zračniku na sprednji ustnici ni vgrajenega filtra, zato se lahko zgodi v primeru, da imaš odprtega, da ti prileti skozenj kakšen insekt, ki ti potem veselo poplesava pred očmi :fight2:. To so v glavnem slabosti, ki sem jih sam ugotovil. Drugače pa je čelada tiha, dobro tesni, ima zelo dobro preglednost, učinkovito zračenje in pohvale vreden notranji sončni vizir.

To so moje izkušnje z uporabo S1, upam, da ti bo to kaj pomagalo pri izbiri! :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da tudi s to čelado ni bilo čisto vse idealno, saj sem moral že po prvih km zamenjati vizir, ker se mi je nenadoma oluščil, potem težave sem imel z vožnjo v dežju, ker vizir zaradi premaza proti praskam ni dobro odvajal dežja in je bila zaradi tega vidljivost zelo slaba. To sem rešil z uporabo Blitz Glatzze spraya, ki je rešil ta problem. Vizir se tudi rad rosi z notranje strani, tako da je za hladne dni priporočljiv nakup pinlocka, ki odlično opravlja svojo nalogo. Moti me tudi to, da na zračniku na sprednji ustnici ni vgrajenega filtra, zato se lahko zgodi v primeru, da imaš odprtega, da ti prileti skozenj kakšen insekt, ki ti potem veselo poplesava pred očmi  :fight2:. To so v glavnem slabosti, ki sem jih sam ugotovil. Drugače pa je čelada tiha, dobro tesni, ima zelo dobro preglednost, učinkovito zračenje in pohvale vreden notranji sončni vizir.

To so moje izkušnje z uporabo S1, upam, da ti bo to kaj pomagalo pri izbiri!    :hooray:

.......ki se presentljivo pokrivajo z mojimi. namrec cistvo vse se meni tudi dogaja. in enako sem zadovoljen kljub tem problemom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se raje za C2 kot S1 odločil, ker so mi všeč potovanja in daljše ture pri katerih ne podiram "svetovnih rekordov" in, ki me to početje že tako ne zanima. Moj stil vožnje pač bolj turistični, zato tudi taka odločitev.

Zelo pride prav, ko se je potrebno prebijat mimo kolon, pri semaforjih oziroma, ko je vožnja zelo počasna, vročina pa peklenska. Takrat ta dvižni del pride zelo prav .) Drugače, pa se strinjam z slabostmi prejšnjih sogovornikov le s to razliko, da se meni vizir do zdaj še ni olupil in upam, da se mi ne bo .) Edino, kar se mi je zgodilo, da sem izgubil plastični predalčnik in so mi ga na TC že zrihtali, zdaj ga moram it samo še iskat :D

Drugače sem pa mnenja, da za višje hitrosti (dirkaške, če se lahko tako izrazim) ta čelada ni primerna, za špilat turista pa odlična, kajti tiste slabe lastnosti, se jih da rešit, tako, da ni problemov.

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ce je ze bilo omenjeno .........mea culpa

glanc frisno od gericke graz (kjer tudi prodajajo schuberth piksne):

prva serija vizirjev na S1 je imela "serijsko" napako ker se je notranja folija brez razloga odlepila oz. zacela cufati. schuberth je doticne vizirje vzel s trzisca in jih tudi brezplacno zamenja v garanciji. ergo racun, celada in hop do trgovca po novi vizir.

novi stane v gericke € 40.-. cena v slo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa naj še jaz opišem svoj problem s C2, da je ne bom samo hvalih.

Problem je sončna blenda, ki ne ostane v gornjem položaju, pač pa mi "pada" dol za skoraj polovico hoda.

Največjo napako sem naredil sam, ker se je ta težava začela v manjši meri kazat takoj na začetku, pa tega nisem reklamiral. Takrat je blenda zlezla dol za kak cm, sedaj pa to že kar moti.

Ja dol pade ko recimo pripeljem v manjšo neravnino na cesti i.p.d.

Ima še kdo take težave in kako jih rešuje ??

Sicer pa vse najboljše o C2 in tudi Concept-ki, ki sem jo imel prej. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......ki se presentljivo pokrivajo z mojimi. namrec cistvo vse se meni tudi dogaja. in enako sem zadovoljen kljub tem problemom.

Enake izkušnje.

Mimogrede. nekdo je napisal nekaj strani nazaj, da če ti prileti insekt v čelado, ga požri. Zadnjič je priletel. Lezel po bradi, nosu, mimo oči, .... , samo ust se je izogibal. Jezik sem mel že okoliglave namotan, pa satana nisem mogel POŽRETI. Morak sem ustavit in se ga rešit na normalen način.

No pa je šla malica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa naj še jaz opišem svoj problem s C2, da je ne bom samo hvalih.

Problem je sončna blenda, ki ne ostane v gornjem položaju, pač pa mi "pada" dol za skoraj polovico hoda.

Največjo napako sem naredil sam, ker se je ta težava začela v manjši meri kazat takoj na začetku, pa tega nisem reklamiral. Takrat je blenda zlezla dol za kak cm, sedaj pa to že kar moti.

Ja dol pade ko recimo pripeljem v manjšo neravnino na cesti i.p.d.

Ima še kdo take težave in kako jih rešuje ??

Sicer pa vse najboljše o C2 in tudi Concept-ki, ki sem jo imel prej.  :OK:

Jaz zaenkrat teh problemov nimam in se trenutno tudi ne kažejo .)

Škoda, ker tega nisi reklamiral v garancijskem roku.

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa naj še jaz opišem svoj problem s C2, da je ne bom samo hvalih.

Problem je sončna blenda, ki ne ostane v gornjem položaju, pač pa mi "pada" dol za skoraj polovico hoda.

Največjo napako sem naredil sam, ker se je ta težava začela v manjši meri kazat takoj na začetku, pa tega nisem reklamiral. Takrat je blenda zlezla dol za kak cm, sedaj pa to že kar moti.

Ja dol pade ko recimo pripeljem v manjšo neravnino na cesti i.p.d.

Ima še kdo take težave in kako jih rešuje ??

Sicer pa vse najboljše o C2 in tudi Concept-ki, ki sem jo imel prej.  :OK:

Jaz sem tud mislila, da bo treba čelado zarad tega nazaj nest, pa smo pogruntal, da je treba samo bolj oz. zlo na silo gumb za dvig temnega vizirja gor potisnit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S1 je res kul "pisker protection system". Jo imam že drugo sezono.

Vizir se je olupu, sem nesu nazaj pa so mi ga zamenjal in mi povedal, da je kriva serija vizirjev na določenih čeladah. Takoj dobil nov vizir in od takrat BP. Pa tudi nobenega rosenja ni blo več. Tako, da je rosenje verjetno povezano z fuč serijo vizirjev.

Edino, kar me moti je to, da je pena pri čelu zelo debela. Tko, da k dam gasa na ful pa se skrijem pod šipo je zaradi kota S1-nke daljna vidljivost u riti (več pene k ceste). Pol moram pa svoj pisker mal dvignt in nisem več tok aerodinamično skrit pa me vsak z apn6 lohk naščije... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to...

Če se normalno potite (razen tistih k se nč, k ste tko cool under pressure) :naughty: sem jest dobival rdeče čelo po kakšnih dveh urah vožnje. Pa sem peno ven uzel pa opral pa isti šmorn. Zgleda, da sem alergičen na material ampak kot sem videl nekaj strani nazaj se to še enemu tle dogaja. No ja kupu letno podkapo in zdej vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En velik popotnik ima tudi S1 in si v sprednji zračnik pri bradi vmontiral eno čisto tanko (0,5 cm) peno in sedaj nima več problemov z nezaželenimi mrčesi v notranjosti čelade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zvezi z vizirjema (zunanjim in sončnim na S1 in C2) naj opozorim, da pod nobenim pogojem ne umivati notranje strani vizirja pod tekočo vodo in potem s krpo. Tako lahko nepopravljivo uničiš antifog prevleko, ki se ob veliki količini vode zelo zmehča, napije vlage in poleg vsega lahko postane še totlano meglena in nemogoča za uporabo na cesti.

Poleg tega tudi ne puščajte zaprtte čelade na vlažnem mestu. Vedno naj bo odprta vsaj par cm. Lahko pride zaradi koncetracije vlage v čeladi do podobne težave, kot je opisana zgoraj.

Sicer pa vse natančno piše tudi v navodilih. B)

S1 :worship: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zvezi z vizirjema (zunanjim in sončnim na S1 in C2) naj opozorim, da pod nobenim pogojem ne umivati notranje strani vizirja pod tekočo vodo in potem s krpo. Tako lahko nepopravljivo uničiš antifog prevleko, ki se ob veliki količini vode zelo zmehča, napije vlage in poleg vsega lahko postane še totlano meglena in nemogoča za uporabo na cesti.

Poleg tega tudi ne puščajte zaprtte čelade na vlažnem mestu. Vedno naj bo odprta vsaj par cm. Lahko pride zaradi koncetracije vlage v čeladi do podobne težave, kot je opisana zgoraj.

Sicer pa vse natančno piše tudi v navodilih. B)

S1  :worship:  :yea2:

Potem se notranje strani senčnika sploh ne čisti? Oziroma s čim lahko?

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tud mislila, da bo treba čelado zarad tega nazaj nest, pa smo pogruntal, da je treba samo bolj oz. zlo na silo gumb za dvig temnega vizirja gor potisnit.

Žal pri meni to ne deluje. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zvezi z vizirjema (zunanjim in sončnim na S1 in C2) naj opozorim, da pod nobenim pogojem ne umivati notranje strani vizirja pod tekočo vodo in potem s krpo. Tako lahko nepopravljivo uničiš antifog prevleko, ki se ob veliki količini vode zelo zmehča, napije vlage in poleg vsega lahko postane še totlano meglena in nemogoča za uporabo na cesti.

Poleg tega tudi ne puščajte zaprtte čelade na vlažnem mestu. Vedno naj bo odprta vsaj par cm. Lahko pride zaradi koncetracije vlage v čeladi do podobne težave, kot je opisana zgoraj.

Sicer pa vse natančno piše tudi v navodilih. B)

S1  :worship:  :yea2:

:hmm: , ne vem no! Dejstvo je, da se notranji del vizirja po daljši uporabi tudi na notranji strani zamasti oziroma umaže, tako, da ga je potrebno na nek način očistiti. Jaz pri S1 občasno (beri po potrebi) očistim oba vizirja, tako, da ju snamem potem pa z notranje strani z rahlo vlažno krpo (voda) prebrišem, takoj za tem pa obrišem na suho z mehko krpo. To počnem že drugo leto, pa ni nikakršnih problemov z antifog prevleko oziroma vidljivostjo skozi vizir. Se mi je pa na začetku, še na novi čeladi oluščil vizir in to še pred tem, da sem jo čistil iz notranje strani. Rečeno je bilo, da je bila tovarniška napaka in ko sem zamenjal vizir sem ugotovil, da je na novem vizirju antifog prevleka nanešena na vizir drugače kot na starem in sicer samo na delih vidnega polja, drugje pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal pri meni to ne deluje. :?

Škoda :( .

Jaz bi se na tvojem mestu vseeno oglasila tam kjer si čelado kupil. Čelada ni kakšnen tak hec, da bi se ti smel to dogajat in naj ti zrihtajo zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem se notranje strani senčnika sploh ne čisti? Oziroma s čim lahko?

Pozdrav od Roberta

Robert,

pravilen način je zgoraj opisal Eross. Jaz sem napisal samo ne s tekočo vodo ali veliko vode, pozabil pa sem dodati, da je za čiščenje najprimernejša rahlo vlažna krpa, ki pa nikakor ni problematična.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem, ki imate na S1 in C2 čeladah antifog prevleko od roba do roba, torej tudi na delu, kjer se vizir dotika tesnilne gume, predlagam da jo zamenjate v garanciji, saj je le vprašanje časa, kdaj se bo začela luščiti.

Razlog za luščenje je v tem, da se antifog sloj ob določenih pogojih "prilepi" na tesnilno gumo in potem ob odpiranju in zapiranju začne počasi odpadati. Pri novejši verziji vizirja se lepo vidi, da se antifog folija začne 1cm od spodnjega roba vizirja in konča pod mestom, kjer se zgoraj dotika tesnilne gume.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem se notranje strani senčnika sploh ne čisti? Oziroma s čim lahko?

Pozdrav od Roberta

Robert,

pravilen način je zgoraj opisal Eross. Jaz sem napisal samo ne s tekočo vodo ali veliko vode, pozabil pa sem dodati, da je za čiščenje najprimernejša rahlo vlažna krpa, ki pa nikakor ni problematična.

Potem okej, delam že sedaj tako :D

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sva z boljšo 1/2 kupila nove S1.

Sedaj gre pa dež :angry2: , da jih ne morem probat.

Oz. lahko grem pa sprobat, če se kaj rosi :hmm: v takšnem vremenu. .)

Bo še čas za to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Schuberth Bluesonic? A sta že znani cena in uporabnost tega modrega heca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Schuberth Bluesonic? A sta že znani cena in uporabnost tega modrega heca?

poklical uvoznika..

300€ za komunikacijo voznik-sovoznik

600-700€ za kombinacijo komunikacija voznik-sovoznik + zunanje bluetooth naprave (GSM, MP3, ..)

huh :hmm: :glare: :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!