jezst Objavljeno Junij 16, 2006 Opozori Objavljeno Junij 16, 2006 to je bil razlog, da sem odpru novo temo
Stric Burek Objavljeno Junij 16, 2006 Opozori Objavljeno Junij 16, 2006 to je bil razlog, da sem odpru novo temo Majo v TC-Motoshop, za druge prodajalce pa nevem
moto rider Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 [attachmentid=75149] Pred časom sem v tej temi omenil problem zamakanja spodnjega dela obloge na čeladi S1, ki se zlepa noče posušiti. Ko sem šel na zadnjo furo, je v enem dnevu začelo stokrat deževati in dvestokrat je nehalo. In prav to me je prisililo, da sem do 1/3 pripognil TESSA trak, ostalo tretjino pa nalepil na spodnji del čelade. Ne bom trdil, da je 100%, je pa zelo učinkovito. Bil sem zadovoljen! Če se tudi vam pojavlja ta problem, probajte še vi. Prepričan pa sem, da se da zadevo estetsko, veliko lepše urediti.
Ice Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 se spominjam, da so nekateri lastniki S1 tozili o netesnenju (ali podobnem) vizirja. no, se je zacelo tudi pri moji S1 to dogajati in to potem ko sem neroda kakrsna sem enkrat, ko sem celado prenasal po faksu, malo ruknil z odprtim vizirjem v steno. ce se ne motim od takrat vizir ne nalega vec 100% po celotnem obodu in piha skozi spranje. premisljujem, da bi probal s kaksnim tankim izolirnim trakom ali podobnim "podpreti" debelino tesnilne gumice. ali jo v celoti zamenjati. any ideas o izvedbi/uresnicitvi anyone ?
SiR Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 pri meni se je dogajalo podobno, pomagalo je, da sem rahlo zrahljaj vijake in se poigral s plastičnimi nosilci vizirja ter jih malo 'našpanal' in potem pritegnil vijake. Je pa res, da to ni nek hudo zihr recept.
moto rider Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 ... pri moji S1 to dogajati in to potem ko sem neroda kakrsna sem enkrat, ko sem celado prenasal po faksu, malo ruknil z odprtim vizirjem v steno. ce se ne motim od takrat vizir ne nalega vec 100% po celotnem obodu in piha skozi spranje. premisljujem, da bi probal s kaksnim tankim izolirnim trakom ali podobnim "podpreti" debelino tesnilne gumice. ali jo v celoti zamenjati. Zakaj bi menjal? Svetujem ti, da se obrneš na serviserja. Ta bi moral to v nekaj minutah urediti. Deforniralo se je "na pantih". Če se je zadeva "odštelala", se mora tudi naštelati. Ne vem pa, kje je servis? Vprašaj v TC Motoshopu, ali pa v Grazu. Meni S1 odlično tesni in tudi mora. Če ne, je nekaj narobe s sistemom zapiranja. Za Nolanko, mi je odlični mojster Kompare, takšne stvari strokovno uredil v nekaj minutah. In to zastonj! Takšnih se manjka!!! Pa ne zaradi tistih nekaj tolarjev, ampak zaradi odnosa do svojih strank. Hoj!
T-boy Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Lastnik S1-ke "Nordic Dragon" :wub: . Po 1300 km zelo zadovoljen, predvsem sončni vizir seka, ker vozim z očali. Zaenkrat me moti le rosenje vizirja na začetku fur, verjetno bo dodatno treba inštalirat kakšno mrežico proti živalcam. Malce težka je, ampak pri tej opremi ni preveč za jamrat. Se vidimo na asfaltu...
biker77 Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 ja tut jest mam S1 že drugo sezono..če mene vprašate je odlična..je pa res da počas dobiva mal lufta povsod.. in če za svojo butico ne morte nament 400 evrov vsake dve ali tri leta pol pa prodejte motorje pa kupte katrce:))
Brihta Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 Jst mam namen kupt čelado letos. S2, če se ne motim :hmm: Me pa zanima kako je z varnostjo in preklopno čelado :?
Robert Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 (popravljeno) ja tut jest mam S1 že drugo sezono..če mene vprašate je odlična..je pa res da počas dobiva mal lufta povsod.. in če za svojo butico ne morte nament 400 evrov vsake dve ali tri leta pol pa prodejte motorje pa kupte katrce:)) Ne govori neumnosti, če ti ne pade na tla ali kaj podobnega jo lahko menjuješ vsakih 5 let .) (priporočilo in ne pravilo) Menjavanje vsake dve ali tri leta je popolno metanje denarja proč .) Če ti to delaš potem tvoj problem in ne drugim solit pameti .) Brihta S2 je dobra čelada in prednost pred C2 je pač v tem ker je tišja in zaradi fiksnega sprednjega dela varnejša. C2, pa boljša v vročih dneh, ker ji lahko dvigneš sprednji del .) So pa obe čeladi kvalitetni. Druge dobre in slabe lastnosti, ki smo jih uporabniki zaznali, pa si preberi mal nazaj. Pozdrav od Roberta Popravljeno September 12, 2006. Popravil Robert
SiR Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Jst mam namen kupt čelado letos. S2, če se ne motim :hmm: Me pa zanima kako je z varnostjo in preklopno čelado :? Schubert S2 ne obstaja. S1 - integralna, zelo tiha, čvrsta, dobro dihta spodaj mrzel zrak in zvok, okej zračenje, pri vizirju obvezno dokupi pinlock, ima vgrajen odličen sistem dodatnega preklopnega temnega vizirja. C2 - kombinirana, bradni del se odpre, ima senčnik, je udobna, malce velika (primerljiva je Nolan N102, ki je bojda boljša, tako vsaj pravijo testi). J1 je pa odprta čelada, ki te verjetno ne zanima. S1 imam tudi sam. Je orjaška kahla, ampak sovje delo opravlja dobro. Ni pa med najlažjimi.
Lobo Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Tesnila na čeladi je dobro približno vsake tri mesece namazat z glicerinom, da ostane prožno in bolje tesni.
Zdrawc Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Tesnila na čeladi je dobro približno vsake tri mesece namazat z glicerinom, pa de ne bo slučajno NITROglicerin :devil:
Mačica Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Jaz sem mojo v Dolomitih 'vrgla' po tleh in sta šla oba kosa, ki držita vizir v čeladi (ne vem kako se temu reče) in na vizirju se je odlomil en košček, tako da ni pomagalo nič drugega razen vse skupaj zamenjati. In je zdaj zadeva spet ko nova. Ampak Lobotova ideja z (ne-nitro)glicerinom se mi pa tudi zdi dobra. Jo bom še jaz preizkusila. Drugače pa imam to čelado že precej dolgo (ena od prvih, ki se jih je dalo pri nas dobiti) in nimam drugih pripomb, razen, da se je začela na dnu pene (tam, kjer je Fičotu zamakalo) luščiti plast barve. kar ni preveč estetsko, ampak mislim, da bi zadeva v vsakem primeru zdržati še kako sezono ali dve. Sicer pa so S1 na razprodajah vsako leto cenejše.
MrTn_T Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Če bo kdo izvedel za razprodajo (TC ali Louis), naj PLS obvesti forum. Če bom izvedel jaz, vas takisto obvestim. LP, martin
bmwslo Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Tesnila na čeladi je dobro približno vsake tri mesece namazat z glicerinom, da ostane prožno in bolje tesni. Kar pravi Lobo je res. Jaz bi dodal, da je pametno imeti vizir pri skladiščenju odprt, ker se : 1. čelada laže zrači in 2. vizir sam se ne "zalepi" za tesnilo :grim C2 - kombinirana, bradni del se odpre, ima senčnik, je udobna, malce velika (primerljiva je Nolan N102, ki je bojda boljša, tako vsaj pravijo testi). Imaš info za tele teste. Me zanima kako in kaj ker malo razmišljam o zamenjavi C2-> N102
MrTn_T Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Imaš info za tele teste. Me zanima kako in kaj ker malo razmišljam o zamenjavi C2-> N102 Jaz pa razmišljam o zamnjavi N100 -> C2 :D Kako se kaj obnese notranja zatemnjena zaslonka? Mene je ravno ta najbolj navdušila. S stotko se poleti namreč velikokrazt vozi,m z dvignjenim gobcem (ja, saj vem, da se ne sme :whistle: ) in skoraj vedno z odprtim vizirjem, pri tem pa mi zunanja nič ne koristi... LP, ma
Brihta Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Ja C2 sem imel v mislih. Še vedno pa ni nihče odgovoril, kako je z varnostjo in preklopnimi čeladami. Je varno? Ali je S1 veliko bolj varna kot C2??
pupa Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Brihta vse čelade so testirane pri eni določeni hitrosti oz. z eno določeno silo. In tem standardom morajo vse čelade ustrezati. Je pa res, da če boš pri 220 km/h z gobcem ubrisal po tleh, preklopna čelada verjetno ne bo pomagala. Spet je odvisno od načina padca, pod kakim kotom itd........ Torej če hočeš imeti "bolj" varno čelado, potem se odločiš za klasično integralno čelado, če pa ti zadostujejo izpolnjeni pogoji homologacije in ti paše še nekaj dodatnega "luksuza", potem se odločiš za preklopno. Malo razmisli, zakaj Rossi recimo nima preklopne čelade.... in zakaj naj bi bili trovratni avti bolj varni, kot pet... itd itd itd.... Jaz sem se (glede na stil vožnje, ki ga prakticiram, glede na hitrost, ki jo dosegava, glede na način uporabe čelade, itd...) odločila za preklopno in ravno sedaj kupujem N102...........
bmwslo Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Ja C2 sem imel v mislih. Še vedno pa ni nihče odgovoril, kako je z varnostjo in preklopnimi čeladami. Je varno? Ali je S1 veliko bolj varna kot C2?? Vem, da je pred prihodom C2, veljal Concept za najvarnejšo čelado v segmentu preklopnih čelad. V teh 2 letih se je mogoče tudi kaj zgodilo in je katera druga čelada bolj varna od C2 (ima tudi izpopolnjen način zapiranja napram Concept). Vsekakor pa je iz vidika varnosti po moje varnejša integralka kot klap čelada. Koliko bolj je pa že vprašanje. Najverjetneje je tudi C2 varnejša od prenekatere integralke drugih proizvajalcev, saj na to kažejo že vgrajeni materiali...
Thundercat Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Malo razmisli, zakaj Rossi recimo nima preklopne čelade.... i brihta, potem se še zamisli koliko je rossijev način vožnje podoben/varen/nevaren tvojemu in odločitev ne-bi smela biti težka... če bi vedel, da bom s čelado ružil po tleh bi zagotovo imel raje integralno, prav tako bi raje imel najdražji/varnejši enodelni kombinezon...oz....sploh ne-bi na motor sedel.... ko pa vse seštejem/odštejem in premislim, kako se vozim po cestah in zakaj motor uporabljam, sem kar zadovoljen z udobjem in varnostjo katero mi nudi moja N100, katero uporabljam že 5-leto.....
Lobo Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 ... Jaz bi dodal, da je pametno imeti vizir pri skladiščenju odprt, ker se : 1. čelada laže zrači in 2. vizir sam se ne "zalepi" za tesnilo ... K temu bi dodal še to, kar sem nekje slišal, pa vzemite to z rezervo (kaj pa če je le res?): 3.v zaprti čeladi se poveča zračna vlaga (zaradi vlažnih materialov od švica), kar slabo vpliva na zaščitne premaze vizirja in jih nažira. Kot pravi Balašević: Pa sad, ako su lagali mene, i ja lažem vas.
marko55 Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 Schubert S2 ne obstaja. S1 - integralna, zelo tiha, čvrsta, dobro dihta spodaj mrzel zrak in zvok, okej zračenje, pri vizirju obvezno dokupi pinlock, ima vgrajen odličen sistem dodatnega preklopnega temnega vizirja. Pinlock za Schubert-ko? Kje si pa to nabavil? V TC-Motoshop tega nimajo, na strani www.pinlock.com pa tudi nimajo za Shubertko. Univerzalni pa ne paše, ker se ga ne da montirati na vizir, ki ima anti-fog prevleko (vir: www.pinlock.com). Hvala za info.
MaraudeR Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 Pinlock za S1 lahko naročiš tudi v TCju (vprašanje pa je kdaj bo dobavljiv) imajo pa ga tudi pri louisu www.louis.de #20014776 PINLOCK VISIER SCHUBERTH S1 KLAR/ANTIFOG KOMPLETT Sofort lieferbar 69,95€
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se