Skoči na vsebino

Schuberth čelade


Priporočene objave

Objavljeno

Imam CONCEPT (že mal zmatran), ki se proti C2 (posodil za probo kolega) lahko samo skrije. Bistveno boljša - glede na to da je preklopna, kar pa sploh ni slabo!

LP Mare

Objavljeno
Imam CONCEPT (že mal zmatran), ki se proti C2 (posodil za probo kolega) lahko samo skrije. Bistveno boljša - glede na to da je preklopna, kar pa sploh ni slabo!

LP Mare

:? :? :? :? :?

CONCEPT in C2 sta obe preklopni . Katera je zadj boljša od druge zato ker je preklopna ??

:? :? :? :? :?

Objavljeno
:?  :?  :?  :?  :?

CONCEPT in C2 sta obe preklopni . Katera je zadj boljša od druge zato ker je preklopna ??

:?  :?  :?  :?  :?

C2 je naslednica Conceptke, zato C2 boljša, tišja, itd

Pozdrav od Roberta

Objavljeno
C2 je naslednica Conceptke, zato C2 boljša, tišja, itd

Pozdrav od Roberta

Saj jaz vem kako in kaj, ker ima obe a sprašujem DrM - FJR - ja , ki je tako čudno napisal prejšnji post.

:OK:

Objavljeno
Schubert je ZAKON  :OK:

Tudi jaz sem z C2 zadovoljen. Se mi je pa zgodilo na potovanju, da mi je uni prozorni trikotnik (predalček za kakšne podatke) kar odpadel in sem ga izgubil. Sem poslal na TC-mail pred dvema dnevoma, kako je s tem glede garancije, pa mi niso še nič odpisali. Jih bom moral jutri prav poklicat.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno
Tudi jaz sem z C2 zadovoljen. Se mi je pa zgodilo na potovanju, da mi je uni prozorni trikotnik (predalček za kakšne podatke) kar odpadel in sem ga izgubil. Sem poslal na TC-mail pred dvema dnevoma, kako je s tem glede garancije, pa mi niso še nič odpisali. Jih bom moral jutri prav poklicat.

Pozdrav od Roberta

Ta predalček za podatke se je meni na CONCEPT-ki med vožnjo odprl :eek: in sem izgubil listič z navodili za snemanje čelade v primeru nesreče. Sedaj na C2 ga nisem niti vtiukal notri. :devil:

Objavljeno
Saj jaz vem kako in kaj, ker ima obe a sprašujem  DrM - FJR - ja , ki je tako čudno napisal prejšnji post.

:OK:

Se opravičujem - mislil sem v primerjavi z integralnimi čeladami!

Objavljeno

danes koncno "sprobal" S1. je padlo ca. 550 km in sem s celado zadovoljen. mene ne tisci, v primerjavi z shark RSF 2 je zelo tiha, vseeno se zazna vse potrebne zvoke na cesti, zorni kot je vecji.

edino kar je pod absolutno vsako kritiko je zunanja stran vizirja. ko rosi se gre, samo v dezju je pa katastrofa. nisem videl N.I.C. - ok, neke luckice in sence sem videl. no, po ca. 20 min je slika zacela maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalo (minimalno) bolje prihajati skozi vizir v moje oci. in (bil) sem cisto trezen. :devil:

upam, da se bo to "uredilo" z vec voznjami po dezju oz. bo treba vizir malo namakati. :hmm:

se je se komu to dogajalo oz. se mu dogaja?

Objavljeno

Ja meni se isto dogaja,dobi se neko premazno sredstvo ,imena ne vem,malo pomaga,če z milnico čistiš vizir,mene pa moti tudi v megli ,ko se naberajo kapljice,to rešiš z glavo v stran, levo in desno,drugače zelo :OK:

Objavljeno

ne ti meni kako "se resis kapljic". sem v zivljenju prevozil vec km v dezju kot marsikateri v suhem - zanima me, zakaj se hudic vizirski ne _spuca_ (v meri normale) ce dezuje. pri vseh ostalih celadah ni bilo tega problema, pa je lahko se tako lilo.

nastane kot neka mastna(?) prevleka oz. se mi je zdelo, kot da gledam skozi zmeckano plasticno folijo. zelo neprijetno vse skupaj. tudi brisanje ni nic pomagalo.

:hmm:

Objavljeno
ne ti meni kako "se resis kapljic".

polti ostane samo da jo premažeš,s sredstvom proti vodi,lp

Objavljeno

... že dalj časa aktivno razmišljam o zamenjavi čelade ...

... "šojika" počasi jamlje slovo ...

... favorit je S1...

... edino kar me moti je teža čelade, ki zanša 1500 g + ...

... ker vozim naked motor, prosim vse, ki imajo take vrste motor, da mi posredujejo svoje vtise po daljših vožnjah 300 + km ...

... bolečine v vratu ???? ...

... vsake koristne informacije bom zelo vesel ...

Objavljeno (popravljeno)

Kot sem že povedal sem lastnik C2 in sem letos na dopustu tudi sam okusil dež. Z vizirjem sem imel podobne probleme kot jih tukaj nekateri opisujete. Predzadnji dan sem prevozil 300 km v dežju (na momente dobesedno neurjih, na Stelviu bi me skoraj odpihnilo zaradi vetra) in sem tudi jaz moral brisat vizir, ker drugače nisem videl ničesar oziroma podobno kot pravi Ice. Kaj so podobne težave tudi pri drugih znamkah, nekateri ste pač imeli že razne čelade in kaj bi tisto mazilo res pomagalo v takih primerih?

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno
favorit je S1...[/quote

In naj tudi ostane :OK:

mazilo res pomagalo v takih primerih?

res pomaga :OK:

Objavljeno

kot receno podobnih tezav pri nobenem drugem vizirju nisem imel. ne shark, ne caberg, ne arai. se mi malce cudno zdi, ker bi naj bil ta vizij namazan proti vsemu - ocitno tudi proti prosti preglednosti pri dezju. <_<

razne spreje, maze in podobno ne bi ravno packal po vizirju. imam raje, da gredo musice in podobna navlaka tezje dol in je vizir pri dezju normalno pregleden.

nic. bo potrebno vprasati trgovce.

Objavljeno
... že dalj časa aktivno razmišljam o zamenjavi čelade ...

... "šojika" počasi jamlje slovo ...

... favorit je S1...

... edino kar me moti je teža čelade, ki zanša 1500 g + ...

... ker vozim naked motor, prosim vse, ki imajo take vrste motor, da mi posredujejo svoje vtise po daljših vožnjah 300 + km ...

... bolečine v vratu ???? ...

... vsake koristne informacije bom zelo vesel ...

težko ti svetujemo - dovolj si izkušen, idi pa probaj. Jaz sem s svojo S1 zadovoljen... proti bolečinam v vratu pa se dobi tudi tole: IXS vratni opornik.

Objavljeno

naredil ca. 550 km v 6 urah brez problemov. no ja, zapestja trpijo, ker nisem vec vajen toliko sedeti gor. :rolleyes:

Objavljeno
edino kar je pod absolutno vsako kritiko je zunanja stran vizirja. ko rosi se gre, samo v dezju je pa katastrofa. nisem videl N.I.C. - ok, neke luckice in sence sem videl. no, po ca. 20 min je slika zacela maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalo (minimalno) bolje prihajati skozi vizir v moje oci. in (bil) sem cisto trezen. :devil:

upam, da se bo to "uredilo" z vec voznjami po dezju oz. bo treba vizir malo namakati. :hmm:

se je se komu to dogajalo oz. se mu dogaja?

Jaz sem imel z S1 enake probleme, sedaj pa uporabljam Blitz Glatzze spray, katerega preprosto nasprejas na vizir in nato poliras do suhega. Ne skoduje vizirju ucinek pa je odlicen, saj vodne kapljice takoj zdrsijo iz vizirja in je vidljivost odlicna.

Objavljeno

Prebral večino teme in resno razmišljam o nakupu ene izmed Schubertk.

Imam pa še dve vprašanji. Pri 100km/h naj bi bila tiha čelada. Nekdo je pa napisal da naj bi bila pri višjih O:-) hitrostih zelo glasna. Zanima me kako glasna v primerjavi s konkurenco? Glasnejša, približno isto ali celo tišja? :?

Objavljeno (popravljeno)

Težko bi ti primerjal s konkurenco, lahko pa ti povem, da se meni zdi čelada (S1) zelo tiha oziroma me šum nikoli ne moti na celem območju 0-250km/h!

Popravljeno . Popravil CBRman
Objavljeno

Se pridružujem mnenju CBRman-a. :P

Objavljeno
Težko bi ti primerjal s konkurenco, lahko pa ti povem, da se meni zdi čelada (S1) zelo tiha oziroma me šum nikoli ne moti na celem območju 0-250km/h!

To me je zanimalo. Ker glede na prejšnje poste sem dobil vtis da je pri višjih hitrostih opazno glasnejša od konkurence. Pač, kompliciram :P :)

Hvala za odgovore...

PS: Zna še kdo s C2 odgovorit?

Objavljeno (popravljeno)
To me je zanimalo. Ker glede na prejšnje poste sem dobil vtis da je pri višjih hitrostih opazno glasnejša od konkurence. Pač, kompliciram  :P  :)

Hvala za odgovore...

PS: Zna še kdo s C2 odgovorit?

C2 sem probal tudi s Suziko GSX 750F in je pri 230 preveč glasna .), kljub temu, da sem še čepke v ušesih imel. Probal ravno par sekund od Vipave proti Ajdovščini po avtocesti (nisem šel do konca, ker sem se potem prebliževal avtom in sem hitrost raje znižal na 140 km/h). Prvič, da sem tako hitrost sploh probal, pa tudi prej sem imel za Yamahco Virago FM odprto čelado, tako da ti primerjavo s konkurenco ne morem povedat.

Ko sem se pa iz Švice vračal domov, sem iz Tolmezza proti Gorizi tudi izbral avtocesto in sem z Yamaho Virago vozil od 120 do 130 km/h, pa je bila čelada tudi glasna. Je pa res, da na Viragci nimam vizirja in je mogoče zaradi tega bolj moteče. Npr. pri Suzukiju sem vozil cca 150, pa je bila čelada kar tišja kot pri Viragci pri 130 km/h. Sama glasnost odvisna tudi od tega, kako "zrak" potuje mimo čelade.

Drugače, pa je S1 tišja čelada od C2, pa še bolj varna. Nekje sem prebral, da naj bi bila S1 najtišja čelada na trgu. Če je to res pa ne vem.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno
C2 sem probal tudi s Suziko GSX 750F in je pri 230 preveč glasna

...

Torej je bilo to v bistvu prvič da si se peljal tako hitro?

Zanima me zato ker sta obe čeladi opcija za naslednji nakup, mika me pa dvižni sprednji del od C2 :hmm: Se je na zdejšnji čeladi izkazal za zelo uporabnega... :OK:

Sicer pa se mi pa vedno bolj dozdeva da če primerjam koliko časa bom vozil 200 in koliko časa v rangu hitrosti v katerem naj bi bila čelada najtišja je dilema glede glasnosti takoj rešena :)

Objavljeno

Še novost pri Schubertu:

Schubert J1

Prva odprta čelada, ki dobro ščiti tudi brado.

:OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!