Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

A ne, TKC80.

lp

Franc

:topic:

Kako si zadovoljen z gumami in kakšno kilometrino ti uspe prevozit?

Malo za info za in za ostale, saj v kočni fazi bi blo dobro imeti pravo gumo na grand enduro :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadovoljen še kar, kakšnega hudega terena ne zmorejo (cesta bp), obraba pa verjetno ne bo ravno na nivoju (moje imajo kakšnih 800km pa ima zadnja že resne probleme, enkrat sem se zaplezal, tiščal kakšnih 100m v klanec, pa imam natrgane štofelce, par razpok ipd.)

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadovoljen še kar, kakšnega hudega terena ne zmorejo (cesta bp), obraba pa verjetno ne bo ravno na nivoju (moje imajo kakšnih 800km pa ima zadnja že resne probleme, enkrat sem se zaplezal, tiščal kakšnih 100m v klanec, pa imam natrgane štofelce, par razpok ipd.)

lp

Franc

Škoda, sem mislil da dajo več od sebe, sploh kilometrina veliko prekratka, na nivoju kakšne čisto hard gume.

Si mogoče probal karroo-T ali pa heidenau K60?

Po adv forumu kar hvalijo K60, bo treba probat zadnjo gumo, za sprednjo sem se že odločil za karroo-t.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat še ne, prej so bile gor sahara3 (11000km), Tkc-ji so bistveno boljši po terenu (ideali pa še vedno ne). Žal "izkušnje" z gumami tudi jaz nabiram na internetu (tako sem vzel Tkc-je, ker so imeli najmanj negativnih mnenj v zahtevani dimenziji 140/80-18 in se jih je dalo dobiti v Ljubljani za še sprejemljivo ceno, drugače zelo hvalijo D908 ampak je cena previsoka).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume za offroad se po asfaltu itak redirajo, vse so približno enako slabe, problem je v ceni, zato vam še enkrat svetujem Mitas.

Ugodne cene in veliko dobrih profilov. Tranutno vozim spredaj C17, zadaj pa C02, cross gume, skupal 85e..., (ko pa je suša, si montiram E09-enduro)

Na terenu so odlične, kar sem probal gum so res najboljse in predvsem za tažko enduro na blatnem terenu. Zdaj mi ni treba več rinit motorja in tudi ni klanca k ga ne bi speljal.

Po asfaltu je pa mal drama, Od zacetka motor pleše, dokler se ne ufurajo...cca 50km po asfaltu, res si ga moraš vzeti na izi, ko pa si ga je tudi obraba zelo majhna,,,

sam itak hočeš z tako gumo samo na teren, ne pa na asfalt.

No, ampak Ni3ous je pokazal, da se da tudi z cestnimi gumami hitro vozit po terenu...bravo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, he fantje bom še zardel.

Enduro res nisem še kaj dosti km naredil, ampak ko se enkrat navadiš že rahlo powerslajdat s cestaki oz. nakedi po asfaltu, potem je to z enduro po makadamu in mehkem terenu mala malca.

Pa da tole o gumah napeljem na ontopic...

Kere gume pa čem namontirat gor na Tenerejko za pravo (grand) enduro vožnjo in da bo še zmer zanimiva za po asfaltu, pa seveda de ne zdrži samo 800 km, kot mi je na KTM ADV 990?

TKC ali D908 je res po profilu videt najbolj zanimiva, samo s ceno pa pretiravajo, ker ne verjamem dazdrži 2x toliko kot mitaska, sej je več kot 2x dražja.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, he fantje bom še zardel.

Enduro res nisem še kaj dosti km naredil, ampak ko se enkrat navadiš že rahlo powerslajdat s cestaki oz. nakedi po asfaltu, potem je to z enduro po makadamu in mehkem terenu mala malca.

Pa da tole o gumah napeljem na ontopic...

Kere gume pa čem namontirat gor na Tenerejko za pravo (grand) enduro vožnjo in da bo še zmer zanimiva za po asfaltu, pa seveda de ne zdrži samo 800 km, kot mi je na KTM ADV 990?

TKC ali D908 je res po profilu videt najbolj zanimiva, samo s ceno pa pretiravajo, ker ne verjamem dazdrži 2x toliko kot mitaska, sej je več kot 2x dražja.

Probaj heidenau k60, mogoče k60 zadaj pa spredaj kaj bolj hard od karooT,karoo, tkc80,...

Trunetno imam predaj karroo-t, zadaj pa orginal scorpiona, naj bi pa dal k60 če bo vse po sreči,

žal kaj več o k60 ne morem povedat razen da hvalijo na adv forumu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja kombinacija:

On/off

MITAS E09 zadaj

MITAS C17 spredaj

Off

MITAS C02 zadaj

MITAS C17 spredaj

MICHELIN Desert spredaj

On:

MICHELIN Anakee

vozil/uporabljal ali sprobal:

Mitas: e07, e09, c17 spredaj, c02 zadaj, e08

Michelin: anakee, desert spredaj

Cont. TKC

Metzeler: Karoo, Karoo-T, Tourance

Avon: Distanza

nisem bil se na pesku in puscavi, kjer pridejo po pricevanjih bolj v postev samo M. DESERT

ce ne bi omejen na 17'' zadaj bi sprobal se vec....

Za najboljsi enduro all around komplet gum bi dal glas za MITAS E07 (profil, trajanje-km)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao, sam tele gume gledam, pa me že drži, da bi se šel drajsat...

Diskow kdaj prideš nazaj, pol pa udarimo eno celodnevno a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao, sam tele gume gledam, pa me že drži, da bi se šel drajsat...

Diskow kdaj prideš nazaj, pol pa udarimo eno celodnevno a?

jp, celodnevko. cant wait...

22 maja sele :(

mas ti zadaj na tenerejki 17'' al 18'' ?

D908 mislim da je samo za 18''

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joj fantje, povejte mi kako se vi zmenste s možmi v modrem ko vam gume gledajo.

Mene vsakič ku so me ustavli so mi gume gledali. Na tehničnim isto. OBVEZNO GLEDAT ČE SO GOR 150/70-18.

Jst nevem kej je s temi ljudmi, kej majo z mano in s temi gumami.

Tko da bi prašu, če veste, katere se da kej dobit te mere. Jst vem sam za pirelli scorpion. druge so vse 140/80-18.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še metzeller Kroo sm dobu 150/70-18, sam glede na to da zgledajo bolj off road, me zanima če jih je že gdo kej bolj po asfaltu vozil in če mi zna povedat kolko kilometru kej zdržijo. Nardijo 10000?

(Bolj turistična, ne preveč divja vožnja.)

Na te sm mislu :

http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/metzeler/size/70204/

Popravljeno . Popravil james007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Diskow

Js mam 17 col zadaj, sej verjetno bom kak tvoj setup z Mitas uporabil, glede na to kaj si vse že probal, bi kar upošteval tvoje izkušnje.

@James, ne vam ali si se pri 10 000 zatipkal z eno nulo preveč, ker js sem z Karoo na KTM-u naredil 800 km, pol je pa samo še vrtelo po terenu in sem jo vrgel dol.

Še dobr da trenerejka ni tolk divja, bom morda z njo 1500 naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

Za ktm advenčerja ti priporočam zadaj orginal scorpiona a/t v 150, za spredaj za pa ceste podvige scorpiona trail, bi morala biti bolj hvaležna in pa tišja od a/t, ki pri meni postane 3 stopenjska oz če jo gledaš od zgoraj nastajajo robi, saj obraba ni enakomerna preko oboda, pa čeprav jo vozim do roba, tako da ni več pikic na robu gume.

Samo za cesto bi bilo dobro imeti 19/17 obroče, in s tem spredaj 110 širino gume, zadaj ostane 150, bi imel večjo izbiro gum v čisto turing programu v stilu touranze exp, conti trail atack itd. Jaz bi to že naredil samo je strošek predelave 200€ za zadnji obroč, 100€ za sprednji, napere so nekaj nad 100 po kolesu, paše delo je treba računat, tako da jaz to cifro raje za sprotne stroške porabim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ktm advenčerja ti priporočam zadaj orginal scorpiona a/t v 150, za spredaj za pa ceste podvige scorpiona trail, bi morala biti bolj hvaležna in pa tišja od a/t, ki pri meni postane 3 stopenjska oz če jo gledaš od zgoraj nastajajo robi, saj obraba ni enakomerna preko oboda, pa čeprav jo vozim do roba, tako da ni več pikic na robu gume.

Samo za cesto bi bilo dobro imeti 19/17 obroče, in s tem spredaj 110 širino gume, zadaj ostane 150, bi imel večjo izbiro gum v čisto turing programu v stilu touranze exp, conti trail atack itd. Jaz bi to že naredil samo je strošek predelave 200€ za zadnji obroč, 100€ za sprednji, napere so nekaj nad 100 po kolesu, paše delo je treba računat, tako da jaz to cifro raje za sprotne stroške porabim :)

Pozabil za sprednjo s/t na advenčerju videl zmontirano v 90/21 na njihovi strani žal ne najdem te dimenzije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja ok... sam vseeno nebi sam po cesti se vozu. Vsake tolko pa je treba it pogledat malo u gozd :D

Mah se mi zdi da bom kar scorpijonke gor stavu. Zdej jih mam gor še od prejšnjega lastnika, sam kar sm do zdej vozu, se mi zdijo kr fajn no. je pa res da sm jih dobu že pr koncu, tko da... bo treba ta nove pol sprobat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

post-5502-126997434441_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No de ne bomo čisto off topic....

Tele gume so preveč cestne za en pravi enduro trip, kakor si ga zamišljamo tule :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

Pri Trail Attackih je treba izjemno pazit, v kateri drzavi je proizvedena pnevmatika, saj se pri precej prednjih pnevmatikah, ki so proizvedene v koreji pojavlja tresenje ze pri novih pnevmatikah. Pri prednjih proizvedenih v nemciji pa naj tega nebi bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaa ma bojo kr scorpionke ostale da bom lahko mal lepše se po makadamu zapelu da bom lahko tudi na kjro turo se prdružu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

Vprašanje kako je z dobavljivostjo conti trial atack v 150-70-18, pa me prav zanima cena, če že bo dobavljiva.

Sam za enx vozim spredaj karooT, zadaj pa a/t scorpion, pa sem sem za enx zadovoljen, če ne druga se po da peljati preb težav do zadnje pikice pred robom gume. Če bom pa zamenjal zadnjo pa mislim da bom dal kar heidenau k60, če ne druga da probam če je res tako kot pišejo po adv forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!