Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Recommended Posts

Electric

A ne, TKC80.

lp

Franc

:topic:

Kako si zadovoljen z gumami in kakšno kilometrino ti uspe prevozit?

Malo za info za in za ostale, saj v kočni fazi bi blo dobro imeti pravo gumo na grand enduro :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Zadovoljen še kar, kakšnega hudega terena ne zmorejo (cesta bp), obraba pa verjetno ne bo ravno na nivoju (moje imajo kakšnih 800km pa ima zadnja že resne probleme, enkrat sem se zaplezal, tiščal kakšnih 100m v klanec, pa imam natrgane štofelce, par razpok ipd.)

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Zadovoljen še kar, kakšnega hudega terena ne zmorejo (cesta bp), obraba pa verjetno ne bo ravno na nivoju (moje imajo kakšnih 800km pa ima zadnja že resne probleme, enkrat sem se zaplezal, tiščal kakšnih 100m v klanec, pa imam natrgane štofelce, par razpok ipd.)

lp

Franc

Škoda, sem mislil da dajo več od sebe, sploh kilometrina veliko prekratka, na nivoju kakšne čisto hard gume.

Si mogoče probal karroo-T ali pa heidenau K60?

Po adv forumu kar hvalijo K60, bo treba probat zadnjo gumo, za sprednjo sem se že odločil za karroo-t.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Zaenkrat še ne, prej so bile gor sahara3 (11000km), Tkc-ji so bistveno boljši po terenu (ideali pa še vedno ne). Žal "izkušnje" z gumami tudi jaz nabiram na internetu (tako sem vzel Tkc-je, ker so imeli najmanj negativnih mnenj v zahtevani dimenziji 140/80-18 in se jih je dalo dobiti v Ljubljani za še sprejemljivo ceno, drugače zelo hvalijo D908 ampak je cena previsoka).

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest massio

Gume za offroad se po asfaltu itak redirajo, vse so približno enako slabe, problem je v ceni, zato vam še enkrat svetujem Mitas.

Ugodne cene in veliko dobrih profilov. Tranutno vozim spredaj C17, zadaj pa C02, cross gume, skupal 85e..., (ko pa je suša, si montiram E09-enduro)

Na terenu so odlične, kar sem probal gum so res najboljse in predvsem za tažko enduro na blatnem terenu. Zdaj mi ni treba več rinit motorja in tudi ni klanca k ga ne bi speljal.

Po asfaltu je pa mal drama, Od zacetka motor pleše, dokler se ne ufurajo...cca 50km po asfaltu, res si ga moraš vzeti na izi, ko pa si ga je tudi obraba zelo majhna,,,

sam itak hočeš z tako gumo samo na teren, ne pa na asfalt.

No, ampak Ni3ous je pokazal, da se da tudi z cestnimi gumami hitro vozit po terenu...bravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

He, he fantje bom še zardel.

Enduro res nisem še kaj dosti km naredil, ampak ko se enkrat navadiš že rahlo powerslajdat s cestaki oz. nakedi po asfaltu, potem je to z enduro po makadamu in mehkem terenu mala malca.

Pa da tole o gumah napeljem na ontopic...

Kere gume pa čem namontirat gor na Tenerejko za pravo (grand) enduro vožnjo in da bo še zmer zanimiva za po asfaltu, pa seveda de ne zdrži samo 800 km, kot mi je na KTM ADV 990?

TKC ali D908 je res po profilu videt najbolj zanimiva, samo s ceno pa pretiravajo, ker ne verjamem dazdrži 2x toliko kot mitaska, sej je več kot 2x dražja.

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

He, he fantje bom še zardel.

Enduro res nisem še kaj dosti km naredil, ampak ko se enkrat navadiš že rahlo powerslajdat s cestaki oz. nakedi po asfaltu, potem je to z enduro po makadamu in mehkem terenu mala malca.

Pa da tole o gumah napeljem na ontopic...

Kere gume pa čem namontirat gor na Tenerejko za pravo (grand) enduro vožnjo in da bo še zmer zanimiva za po asfaltu, pa seveda de ne zdrži samo 800 km, kot mi je na KTM ADV 990?

TKC ali D908 je res po profilu videt najbolj zanimiva, samo s ceno pa pretiravajo, ker ne verjamem dazdrži 2x toliko kot mitaska, sej je več kot 2x dražja.

Probaj heidenau k60, mogoče k60 zadaj pa spredaj kaj bolj hard od karooT,karoo, tkc80,...

Trunetno imam predaj karroo-t, zadaj pa orginal scorpiona, naj bi pa dal k60 če bo vse po sreči,

žal kaj več o k60 ne morem povedat razen da hvalijo na adv forumu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
diskow

Moja kombinacija:

On/off

MITAS E09 zadaj

MITAS C17 spredaj

Off

MITAS C02 zadaj

MITAS C17 spredaj

MICHELIN Desert spredaj

On:

MICHELIN Anakee

vozil/uporabljal ali sprobal:

Mitas: e07, e09, c17 spredaj, c02 zadaj, e08

Michelin: anakee, desert spredaj

Cont. TKC

Metzeler: Karoo, Karoo-T, Tourance

Avon: Distanza

nisem bil se na pesku in puscavi, kjer pridejo po pricevanjih bolj v postev samo M. DESERT

ce ne bi omejen na 17'' zadaj bi sprobal se vec....

Za najboljsi enduro all around komplet gum bi dal glas za MITAS E07 (profil, trajanje-km)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Jao, sam tele gume gledam, pa me že drži, da bi se šel drajsat...

Diskow kdaj prideš nazaj, pol pa udarimo eno celodnevno a?

Share this post


Link to post
Share on other sites
diskow

Jao, sam tele gume gledam, pa me že drži, da bi se šel drajsat...

Diskow kdaj prideš nazaj, pol pa udarimo eno celodnevno a?

jp, celodnevko. cant wait...

22 maja sele :(

mas ti zadaj na tenerejki 17'' al 18'' ?

D908 mislim da je samo za 18''

Edited by diskow

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

joj fantje, povejte mi kako se vi zmenste s možmi v modrem ko vam gume gledajo.

Mene vsakič ku so me ustavli so mi gume gledali. Na tehničnim isto. OBVEZNO GLEDAT ČE SO GOR 150/70-18.

Jst nevem kej je s temi ljudmi, kej majo z mano in s temi gumami.

Tko da bi prašu, če veste, katere se da kej dobit te mere. Jst vem sam za pirelli scorpion. druge so vse 140/80-18.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

aja pa še metzeller Kroo sm dobu 150/70-18, sam glede na to da zgledajo bolj off road, me zanima če jih je že gdo kej bolj po asfaltu vozil in če mi zna povedat kolko kilometru kej zdržijo. Nardijo 10000?

(Bolj turistična, ne preveč divja vožnja.)

Na te sm mislu :

http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/metzeler/size/70204/

Edited by james007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

@ Diskow

Js mam 17 col zadaj, sej verjetno bom kak tvoj setup z Mitas uporabil, glede na to kaj si vse že probal, bi kar upošteval tvoje izkušnje.

@James, ne vam ali si se pri 10 000 zatipkal z eno nulo preveč, ker js sem z Karoo na KTM-u naredil 800 km, pol je pa samo še vrtelo po terenu in sem jo vrgel dol.

Še dobr da trenerejka ni tolk divja, bom morda z njo 1500 naredil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

Za ktm advenčerja ti priporočam zadaj orginal scorpiona a/t v 150, za spredaj za pa ceste podvige scorpiona trail, bi morala biti bolj hvaležna in pa tišja od a/t, ki pri meni postane 3 stopenjska oz če jo gledaš od zgoraj nastajajo robi, saj obraba ni enakomerna preko oboda, pa čeprav jo vozim do roba, tako da ni več pikic na robu gume.

Samo za cesto bi bilo dobro imeti 19/17 obroče, in s tem spredaj 110 širino gume, zadaj ostane 150, bi imel večjo izbiro gum v čisto turing programu v stilu touranze exp, conti trail atack itd. Jaz bi to že naredil samo je strošek predelave 200€ za zadnji obroč, 100€ za sprednji, napere so nekaj nad 100 po kolesu, paše delo je treba računat, tako da jaz to cifro raje za sprotne stroške porabim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Za ktm advenčerja ti priporočam zadaj orginal scorpiona a/t v 150, za spredaj za pa ceste podvige scorpiona trail, bi morala biti bolj hvaležna in pa tišja od a/t, ki pri meni postane 3 stopenjska oz če jo gledaš od zgoraj nastajajo robi, saj obraba ni enakomerna preko oboda, pa čeprav jo vozim do roba, tako da ni več pikic na robu gume.

Samo za cesto bi bilo dobro imeti 19/17 obroče, in s tem spredaj 110 širino gume, zadaj ostane 150, bi imel večjo izbiro gum v čisto turing programu v stilu touranze exp, conti trail atack itd. Jaz bi to že naredil samo je strošek predelave 200€ za zadnji obroč, 100€ za sprednji, napere so nekaj nad 100 po kolesu, paše delo je treba računat, tako da jaz to cifro raje za sprotne stroške porabim :)

Pozabil za sprednjo s/t na advenčerju videl zmontirano v 90/21 na njihovi strani žal ne najdem te dimenzije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

ja ja ok... sam vseeno nebi sam po cesti se vozu. Vsake tolko pa je treba it pogledat malo u gozd :D

Mah se mi zdi da bom kar scorpijonke gor stavu. Zdej jih mam gor še od prejšnjega lastnika, sam kar sm do zdej vozu, se mi zdijo kr fajn no. je pa res da sm jih dobu že pr koncu, tko da... bo treba ta nove pol sprobat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

post-5502-126997434441_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

No de ne bomo čisto off topic....

Tele gume so preveč cestne za en pravi enduro trip, kakor si ga zamišljamo tule :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hudoba

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

Pri Trail Attackih je treba izjemno pazit, v kateri drzavi je proizvedena pnevmatika, saj se pri precej prednjih pnevmatikah, ki so proizvedene v koreji pojavlja tresenje ze pri novih pnevmatikah. Pri prednjih proizvedenih v nemciji pa naj tega nebi bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

aaa ma bojo kr scorpionke ostale da bom lahko mal lepše se po makadamu zapelu da bom lahko tudi na kjro turo se prdružu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

Vprašanje kako je z dobavljivostjo conti trial atack v 150-70-18, pa me prav zanima cena, če že bo dobavljiva.

Sam za enx vozim spredaj karooT, zadaj pa a/t scorpion, pa sem sem za enx zadovoljen, če ne druga se po da peljati preb težav do zadnje pikice pred robom gume. Če bom pa zamenjal zadnjo pa mislim da bom dal kar heidenau k60, če ne druga da probam če je res tako kot pišejo po adv forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gtgs
      20. dan     San Rafael - San Jose de Jachal   Zjutraj naju je pred vrati čakal zajtrk, pa tudi čuvaj. Naj ima vsaj on nekaj od turizma, je mrmral M., ko je delil hrano. Sledilo je obredno čiščenje čevljev, zapenjanje podlogice, božanje gume, nato pa odhod.               V San Rafaelu in okolici so vinske kleti, tovarne za predelavo mesa in mleka. V okolici so vinogradi in sadovnjaki. Razvija se tudi turizem. Center je urejen, ob glavni cesti je drevored. Dlje od centra, dlje od vsega ...                                                   Vožnja je dolgočasno ravninska, do Mendoze je še 100 km. Razen pred policijskimi postajami se ne ustavljava, pa še to gre hitro. Na teh kontrolah nama še niti enkrat ni bilo treba pokazati dokumentov. Argentinska vozila pa vztrajno kontrolirajo.                             Pred Mendozo se promet zgosti, zato greva mimo centra, kjer ni zastojev. Mesto Mendoza ima približno 120.000 prebivalcev. Regija Mendoza je največje vinorodno področje v Južni Ameriki in peto na svetu. Tu pridelajo dve tretjini vsega vina v državi. Rastišča so v vznožju Andov na nadmorski višini od 600 do 1000 metrov. Najpomembnejše sorte so malbec, cabernet sauvignon, tempranillo in chardonnay. Zaradi pomanjkanja časa seveda ne bova obiskala nobene vinske kleti. Žal. V začetku marca prirejajo tudi vinski festival Fiesta Nacional de la Vendimia. In M. ve, da so zasadili poskusni vinograd tudi na višini 5000 m, ker je tam intenzivna svetloba … Poskusno! V Mendozi in v okolici so snemali znani film Sedem let v Tibetu; palačo Dalajlame so takrat zgradili kar v opuščenem skladišču česna …  Pred Mendozo je barakarsko naselje iz desk in najlona, potem so skromne hiške v prahu, potem montažna naselja … potem pa višji nivo. Najbolj žalostnih prizorov nisem vključila v prikaz.  V regiji so tudi nahajališča nafte in urana.           Samo nujne minute na bencinski črpalki in naprej. Puščavsko je in vroče, temperatura se je dvignila na 36 stopinj. Nisva navajena vročine; zadnji teden naju je več ali manj zeblo … in prepihovalo.                                     Postanek za kosilo je bil kratek. V takih restavracijah, ki se že rušijo same vase, je dobra in relativno poceni hrana. Fotografiranje bi bilo nevljudno. Par šoferjev in dva motorista … nič alkohola, voda in kava (instant varianta). Za prebavo je sledilo nekaj kilometrov makadama (delo na cesti), na srečo pa tudi tovornjak z vodo, ki je blagodejno ublažila sicer neznosni prah.                                     Po temperaturah blizu 40 stopinj je drevored kot oaza sredi puščave. In še oči si oddahnejo ob zelenju. A kmalu je spet delo na cesti in prah je neizbežen.                                             Končno se pokažejo hribi. Po puščavskem, praznem in vročem ravninskem predelu jih je zelo lepo videti. Industrijska cona in avtodrom sta delovala prazno (in vroče). Začela se je pokrajina kaktusov.                             M. je rekel, naj ne pretiravam, saj bom kaktusov še sita …                                             Pristala sva v hotelu z zaprtim dvoriščem in visoko ograjo, ohladila sva se in na hitro odšla na lov za večerjo.       Uspelo mi je, da sem ga zvlekla v lokalno trgovino, kjer sem uspela kupiti vse lame, kar so jih imeli in še nekaj malenkosti za darila … česa drugega motor ne bi prenesel. M. je iskal argentinske baretke, a jih niso imeli, klobuki niso bili originalni … da bi vozil pončo je pa že preveč. Čudil se je vinotoču in cerkvi, seveda zaradi različnih razlogov. In vrsti pred bankomatom … samo Slovenci so tako pametni, da uvozijo strokovnjaka za banke iz Argentine ... Potem je zmagala lakota. Pri večerji se nama je pridružil lepo vzgojen pes.                 In ker za muzeje ni časa, sva izbrala lokal v stilu. Lastnik se je hvalil, da ima na stenah imena vseh držav. Ko je izvedel, od kod sva, je priznal, da Slovenije nima. Pa sva ga potolažila, da sva vseeno zadovoljna, saj ima Jugoslavijo, tam sva bila rojena …                     21. dan     San Jose de Jachal - Santa Maria     Jutranji pogled na bazen; velikost je odvisna od perspektive. Po zajtrku na prostem M. čisti čelado in istočasno študira žar tehniko. Časa je vedno premalo … Odhod.                         Občasni nanosi materiala čez cesto dajejo slutiti, da bo dan pester. Tudi vreme se spreminja.             Nekateri odseki ceste so nadpovprečno urejeni. To je zaskrbljujoče. Le zakaj je taka omejitev hitrosti? Kaj bo čez par kilometrov?! Prelepo je, da bi trajalo.                   Začnejo se prvi opomini. Na srečo je blato že posušeno. Kamenje, pesek, blato, mivka … vse to je voda prinesla na cesto in čez. Moralo je biti strašljivo. Na posameznih odsekih še vedno odstranjujejo naplavljeni material. Ponekod je še voda, a zaenkrat še ni kritično. Ko je kritično, se ne fotografira, še dihati se skoraj ne sme, da ne bi šlo kaj narobe.                                         Z vzponom se vse obarva rdeče. Punto Alto je na višini 2020 m. Škoda, da ni lepše vreme. M. bo godrnjal, da so vse fotografije motne. Krivo je ozračje, jaz nimam nič pri tem.                         Hribi so v oblakih. Pokrajina je prazna. Kdo ve, od kod se je vzel ta jezdec?!       Izprosila sem si minuto za kaktuse. Mogoče je ustavil tudi zato, ker mu je bil prometni znak tako všeč. A lepe ovinke je z leve že spremljala nevihta.                                                     Potem ni bilo več rdečih kamnin in ovinkov. Samo še ravnina. Chilecito je bil prazen in komaj sva našla lokal v strogem centru nasproti parka. Gneče pa res ni bilo.                       Nasprotja so v Argentini zelo vsakdanja stvar. Presenečen si lahko v pozitivno ali v negativno stran; možnosti so izenačene. Skozi prazno mesto sva šla naprej. Občutek je nenavaden - kot bi bilo nekaj narobe.                                         In spet po praznini …                                   Pokazali so se hribi, v ozadju je divjala nevihta in svetloba je bila neverjetna. Čarobno!                             Do Santa Marie je še 187 km. Verjetno bodo mokri. Nadmorska višina je še vedno okoli 2000 m, zmrazilo se je in padlo je par kapelj dežja. M. teorija pravi, da je treba hitreje, da ubežiš nevihti. A kaj, ko na sicer prazni in lepi ovinkasti cesti, nikoli ne veš, katera žival je za ali pred ovinkom.                                         In potem se cesta spet zravna … in potem spet ovinki … in potem še voda in blato … in kakšna koza vmes … Dva osla pa še vedno na motorju.                                 Ko je bilo najslabše, ni nihče fotografiral … Prikaži se že enkrat Santa Maria!                 Po mraku sva uspela v centru mesta dobiti garažo in sobo. V hotelu je bilo pestro. Sprehod po mestu sva zaradi nevarnih okoliščin zaključila ekspresno hitro. V hotelski restavraciji sva naročila večerjo. Bilo je malce čudno, saj  sva bila edina gosta, a lakote to ne briga. Potem pa ni imel kdo fotografirati.         Vso noč so lajali psi. Spala sva na obroke.         22. dan     Santa Maria - San Salvador     Po napol prespani noči sledi jutranja rutina, zajtrk in pospravljanje. Pogled iz sobe pokaže drugo stran ulice. M. raziskuje inovativne inštalacijske rešitve in odkimava. Toliko nasprotujočih si podob, kot jih ponujajo manjša argentinska mesta, njihove ulice in hoteli, bi kje drugje težko našli. Pogled z balkona na drugi strani stopnišča se odpira na gradbišče. Predmeti v recepciji med sabo tekmujejo za pozornost. Šefica tudi. (Bilo bi neprimerno, če bi povedala, da si je sinoči v recepciji sušila lase, zjutraj pa urejala nohte …) Garaža je v drugi stavbi na koncu ulice. Ko odhajava, delavci na gradbišču delajo, M. pa komentira, da s stroji res ne pretiravajo. Večino dela morajo opraviti ročno.                                           Jutranji makadam, pritlična šola (kot povsod), pobeljena katoliška cerkev in most čez reko Santa Maria; to so podobe vsakdanjega življenja. Na glavni cesti je spet asfalt. Samo posamezne hiše izstopajo z urejenostjo in ograjami. Za temi ograjami je verjetno bistveno drugače kot pri večini …                                     Santa Maria je mesto na nadmorski višini 1800 m. Leži na obrežju istoimenske reke, kjer so tudi predkolumbijske ruševine. Tu je bilo eno glavnih naselij Indijancev Diaguita iz plemena Yocavils. V naselju Amaicha del Valle je Muzej Pachamama. Pachamama je njihovo božanstvo, ki pomeni zemljo ali mater. S prihodom Špancev in s spreobračanjem v  krščanstvo je to božanstvo začela nadomeščati Devica Marija. Ponekod na severozahodu Argentine pa meseca avgusta še vedno izvajajo Pachamama rituale. Ni časa za oglede, ni časa za muzej … greva proti San Salvadorju.                     S ceste je videti koruzo, trte, tobak, kaktuse, cvetoče grme, pa tudi veliko nanosov kamenja, peska, blata. Posamezne večje in manjše vinske kleti so urejene v različnih stilih in vabijo obiskovalce. Turistov na vinski cesti žal ni videti prav veliko. Izmenjujejo se prizori reklam in revščine. Tudi vreme je kislo, rahlo prši. Ob vsem tem ne sme manjkati policijska kontrola - na obeh voznih pasovih - in po naselju Cafayate še ena, resno organizirana. Potem pa spet praznina.                                                     Quebrada de Cafayate, imenovana tudi Quebrada de las Conchas je naravni rezervat. Ta spektakularna soteska je področje slikovitih tvorb v prevladujočih rdečih barvnih tonih. Skozi sotesko teče reka Las Conchas. Turisti se lahko sprehajajo med kamninami in se vzpenjajo po stenah. Sedimentne kamnine so ponekod v plasteh tudi različnih barvnih odtenkov. Nekateri to sotesko primerjajo z Grand Canyonom in pokrajinami Utaha. Ne morem primerjati, ker tam še nisem bila. Med nenavadnimi tvorbami izstopajo t.i. Obelisk, Hudičevo grlo in Amfiteater, kjer je baje včasih možno prisostvovati obredom na čast Pachamame (verjetno bolj v turistične kot pa religiozne namene?!). Tu so odkriti številni fosilni ostanki - fosilne žabe, sledovi dinozavrov, fosilne ribe … pred približno petnajstimi milijoni let naj bi bilo tukaj morje.  Tudi midva - dva živa fosila - sva se ustavila za (hiter) ogled.                           Potem ne veš več, kaj bi gledal. M. pravi, da je itak najlepše gledati z motorja. To je njegova perspektiva ...                                                                     Začelo je deževati. Poskusila sva ubežati dežju. Še dobro, da sva mimo rdečega peska in blata. M. je presenetil s postankom za kosilo. Če bo dež, bo pač dež, vsaj lačna ne bova.  (Logično.) Potem je peš naredil obvoz do vhoda.                             Prostor in hrana sta stvar okusa. (Sama sem ostala lačna. Če v Argentini naročiš dobro zapečeno meso, imaš dve možnosti. V boljših restavracijah ti bodo povedali, da oni tega ne delajo. V navadnih ti bodo rekli, da ni problema, seveda, dobil pa boš … recimo temu rožnato, čeprav je bilo krvavo!)                                                                             Mesto Salta je po velikosti sedmo mesto v Argentini. Ima približno 620.000 prebivalcev. Leži 1150 m nad morjem, v vznožju gorovja Andi. Iz mesta na hrib San Bernardo se lahko pride tudi z žičnico. Hrib je priljubljena turistična razgledna točka. (Seveda nisva imela časa …) Tu je bila tudi etapa na progi relija Dakar; leta 2016 se je začel 2. januarja v Buenos Airesu in potekal skozi Argentino in Bolivijo. Tudi dve leti pred tem je že potekal tukaj. Salto sva videla samo od daleč. Šla sva v manjše mesto San Salvador.                               Dobila sva slab, a poceni hotel z dobro garažo. Nisva izbirala, ker je bila že tema. V recepciji je bila starejša gospa, ki je rekla, da ima sobe, a morava zjutraj ob 7. uri že ven, ker imajo praznik in potem ne bo čistilk. Mislila sem, da mogoče slabo razumem, pa sem prosila, če lahko ponovi in se ji opravičevala, ker znam slabo špansko. Rekla je, da ni problema, ona pa ne zna portugalsko. Mislila je, da sem iz Brazilije. Potem sva se nasmejali in se dogovorili za odhod ob 8. uri.     Hitro sva šla ven, a ni bilo nič odprto, razen trgovine z motorji …in pekarne. Bolje kot nič. Pa še nov sistem sva spoznala - plačaš šefu pri blagajni, da ti listek, da si plačal, in stojiš v vrsti.  M. je rekel, da bi še stal v vrsti. Prodajalka je bila zelo lepa … Pa ni bilo nevarnosti. Mudilo se je in strah ga je bilo po temi do hotela. Seveda tega ni priznal. Zaradi slabo osvetljenih ulic se nisva počutila najbolj varno. Le trgovina z motorji je bila dobro osvetljena.         Jutri greva v Čile!   (konec 3. dela)                
    • raza
      Čekiraj TPS senzor.
    • MilanMS
      Sem uredil, hvala za pomoč...  
    • Quest
      Še tole maznem. Diši za znoret.  
    • XL varadero
      Ja menjaval letos pred 1500 km svečke, filter... in sem tudi pomislil če bi bil tukaj vzrok, vendar se mi je zgoraj omenjeno dogajalo že pred menjavo, saj sem mislil da bo z menjavo filtra, svečk tudi to izginilo, žal ni bil to vzrok. 🥴🤔☹️
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!