Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Recommended Posts

Electric

A ne, TKC80.

lp

Franc

:topic:

Kako si zadovoljen z gumami in kakšno kilometrino ti uspe prevozit?

Malo za info za in za ostale, saj v kočni fazi bi blo dobro imeti pravo gumo na grand enduro :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Zadovoljen še kar, kakšnega hudega terena ne zmorejo (cesta bp), obraba pa verjetno ne bo ravno na nivoju (moje imajo kakšnih 800km pa ima zadnja že resne probleme, enkrat sem se zaplezal, tiščal kakšnih 100m v klanec, pa imam natrgane štofelce, par razpok ipd.)

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Zadovoljen še kar, kakšnega hudega terena ne zmorejo (cesta bp), obraba pa verjetno ne bo ravno na nivoju (moje imajo kakšnih 800km pa ima zadnja že resne probleme, enkrat sem se zaplezal, tiščal kakšnih 100m v klanec, pa imam natrgane štofelce, par razpok ipd.)

lp

Franc

Škoda, sem mislil da dajo več od sebe, sploh kilometrina veliko prekratka, na nivoju kakšne čisto hard gume.

Si mogoče probal karroo-T ali pa heidenau K60?

Po adv forumu kar hvalijo K60, bo treba probat zadnjo gumo, za sprednjo sem se že odločil za karroo-t.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Zaenkrat še ne, prej so bile gor sahara3 (11000km), Tkc-ji so bistveno boljši po terenu (ideali pa še vedno ne). Žal "izkušnje" z gumami tudi jaz nabiram na internetu (tako sem vzel Tkc-je, ker so imeli najmanj negativnih mnenj v zahtevani dimenziji 140/80-18 in se jih je dalo dobiti v Ljubljani za še sprejemljivo ceno, drugače zelo hvalijo D908 ampak je cena previsoka).

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest massio

Gume za offroad se po asfaltu itak redirajo, vse so približno enako slabe, problem je v ceni, zato vam še enkrat svetujem Mitas.

Ugodne cene in veliko dobrih profilov. Tranutno vozim spredaj C17, zadaj pa C02, cross gume, skupal 85e..., (ko pa je suša, si montiram E09-enduro)

Na terenu so odlične, kar sem probal gum so res najboljse in predvsem za tažko enduro na blatnem terenu. Zdaj mi ni treba več rinit motorja in tudi ni klanca k ga ne bi speljal.

Po asfaltu je pa mal drama, Od zacetka motor pleše, dokler se ne ufurajo...cca 50km po asfaltu, res si ga moraš vzeti na izi, ko pa si ga je tudi obraba zelo majhna,,,

sam itak hočeš z tako gumo samo na teren, ne pa na asfalt.

No, ampak Ni3ous je pokazal, da se da tudi z cestnimi gumami hitro vozit po terenu...bravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

He, he fantje bom še zardel.

Enduro res nisem še kaj dosti km naredil, ampak ko se enkrat navadiš že rahlo powerslajdat s cestaki oz. nakedi po asfaltu, potem je to z enduro po makadamu in mehkem terenu mala malca.

Pa da tole o gumah napeljem na ontopic...

Kere gume pa čem namontirat gor na Tenerejko za pravo (grand) enduro vožnjo in da bo še zmer zanimiva za po asfaltu, pa seveda de ne zdrži samo 800 km, kot mi je na KTM ADV 990?

TKC ali D908 je res po profilu videt najbolj zanimiva, samo s ceno pa pretiravajo, ker ne verjamem dazdrži 2x toliko kot mitaska, sej je več kot 2x dražja.

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

He, he fantje bom še zardel.

Enduro res nisem še kaj dosti km naredil, ampak ko se enkrat navadiš že rahlo powerslajdat s cestaki oz. nakedi po asfaltu, potem je to z enduro po makadamu in mehkem terenu mala malca.

Pa da tole o gumah napeljem na ontopic...

Kere gume pa čem namontirat gor na Tenerejko za pravo (grand) enduro vožnjo in da bo še zmer zanimiva za po asfaltu, pa seveda de ne zdrži samo 800 km, kot mi je na KTM ADV 990?

TKC ali D908 je res po profilu videt najbolj zanimiva, samo s ceno pa pretiravajo, ker ne verjamem dazdrži 2x toliko kot mitaska, sej je več kot 2x dražja.

Probaj heidenau k60, mogoče k60 zadaj pa spredaj kaj bolj hard od karooT,karoo, tkc80,...

Trunetno imam predaj karroo-t, zadaj pa orginal scorpiona, naj bi pa dal k60 če bo vse po sreči,

žal kaj več o k60 ne morem povedat razen da hvalijo na adv forumu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
diskow

Moja kombinacija:

On/off

MITAS E09 zadaj

MITAS C17 spredaj

Off

MITAS C02 zadaj

MITAS C17 spredaj

MICHELIN Desert spredaj

On:

MICHELIN Anakee

vozil/uporabljal ali sprobal:

Mitas: e07, e09, c17 spredaj, c02 zadaj, e08

Michelin: anakee, desert spredaj

Cont. TKC

Metzeler: Karoo, Karoo-T, Tourance

Avon: Distanza

nisem bil se na pesku in puscavi, kjer pridejo po pricevanjih bolj v postev samo M. DESERT

ce ne bi omejen na 17'' zadaj bi sprobal se vec....

Za najboljsi enduro all around komplet gum bi dal glas za MITAS E07 (profil, trajanje-km)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Jao, sam tele gume gledam, pa me že drži, da bi se šel drajsat...

Diskow kdaj prideš nazaj, pol pa udarimo eno celodnevno a?

Share this post


Link to post
Share on other sites
diskow

Jao, sam tele gume gledam, pa me že drži, da bi se šel drajsat...

Diskow kdaj prideš nazaj, pol pa udarimo eno celodnevno a?

jp, celodnevko. cant wait...

22 maja sele :(

mas ti zadaj na tenerejki 17'' al 18'' ?

D908 mislim da je samo za 18''

Edited by diskow

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

joj fantje, povejte mi kako se vi zmenste s možmi v modrem ko vam gume gledajo.

Mene vsakič ku so me ustavli so mi gume gledali. Na tehničnim isto. OBVEZNO GLEDAT ČE SO GOR 150/70-18.

Jst nevem kej je s temi ljudmi, kej majo z mano in s temi gumami.

Tko da bi prašu, če veste, katere se da kej dobit te mere. Jst vem sam za pirelli scorpion. druge so vse 140/80-18.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

aja pa še metzeller Kroo sm dobu 150/70-18, sam glede na to da zgledajo bolj off road, me zanima če jih je že gdo kej bolj po asfaltu vozil in če mi zna povedat kolko kilometru kej zdržijo. Nardijo 10000?

(Bolj turistična, ne preveč divja vožnja.)

Na te sm mislu :

http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/metzeler/size/70204/

Edited by james007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

@ Diskow

Js mam 17 col zadaj, sej verjetno bom kak tvoj setup z Mitas uporabil, glede na to kaj si vse že probal, bi kar upošteval tvoje izkušnje.

@James, ne vam ali si se pri 10 000 zatipkal z eno nulo preveč, ker js sem z Karoo na KTM-u naredil 800 km, pol je pa samo še vrtelo po terenu in sem jo vrgel dol.

Še dobr da trenerejka ni tolk divja, bom morda z njo 1500 naredil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

Za ktm advenčerja ti priporočam zadaj orginal scorpiona a/t v 150, za spredaj za pa ceste podvige scorpiona trail, bi morala biti bolj hvaležna in pa tišja od a/t, ki pri meni postane 3 stopenjska oz če jo gledaš od zgoraj nastajajo robi, saj obraba ni enakomerna preko oboda, pa čeprav jo vozim do roba, tako da ni več pikic na robu gume.

Samo za cesto bi bilo dobro imeti 19/17 obroče, in s tem spredaj 110 širino gume, zadaj ostane 150, bi imel večjo izbiro gum v čisto turing programu v stilu touranze exp, conti trail atack itd. Jaz bi to že naredil samo je strošek predelave 200€ za zadnji obroč, 100€ za sprednji, napere so nekaj nad 100 po kolesu, paše delo je treba računat, tako da jaz to cifro raje za sprotne stroške porabim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Za ktm advenčerja ti priporočam zadaj orginal scorpiona a/t v 150, za spredaj za pa ceste podvige scorpiona trail, bi morala biti bolj hvaležna in pa tišja od a/t, ki pri meni postane 3 stopenjska oz če jo gledaš od zgoraj nastajajo robi, saj obraba ni enakomerna preko oboda, pa čeprav jo vozim do roba, tako da ni več pikic na robu gume.

Samo za cesto bi bilo dobro imeti 19/17 obroče, in s tem spredaj 110 širino gume, zadaj ostane 150, bi imel večjo izbiro gum v čisto turing programu v stilu touranze exp, conti trail atack itd. Jaz bi to že naredil samo je strošek predelave 200€ za zadnji obroč, 100€ za sprednji, napere so nekaj nad 100 po kolesu, paše delo je treba računat, tako da jaz to cifro raje za sprotne stroške porabim :)

Pozabil za sprednjo s/t na advenčerju videl zmontirano v 90/21 na njihovi strani žal ne najdem te dimenzije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

ja ja ok... sam vseeno nebi sam po cesti se vozu. Vsake tolko pa je treba it pogledat malo u gozd :D

Mah se mi zdi da bom kar scorpijonke gor stavu. Zdej jih mam gor še od prejšnjega lastnika, sam kar sm do zdej vozu, se mi zdijo kr fajn no. je pa res da sm jih dobu že pr koncu, tko da... bo treba ta nove pol sprobat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR

ahaaa. Se pravi tle se govori o manjših razdaljah :S

Ne kr do zdej sm biu bolj vajen na cestne ture z naked varjanto, tam se je dalo narest kar lepe kilometre. Zdej pa zgleda da nebo več tku. bo pa bl zanimivo :D

No sam glede teh gum.... So kjre gume za adventureja da se da mal več km nardit z njimi? Al so scorpionke še najbolše (kar se tiče kilometrou?)

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

post-5502-126997434441_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

No de ne bomo čisto off topic....

Tele gume so preveč cestne za en pravi enduro trip, kakor si ga zamišljamo tule :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hudoba

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

Pri Trail Attackih je treba izjemno pazit, v kateri drzavi je proizvedena pnevmatika, saj se pri precej prednjih pnevmatikah, ki so proizvedene v koreji pojavlja tresenje ze pri novih pnevmatikah. Pri prednjih proizvedenih v nemciji pa naj tega nebi bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

aaa ma bojo kr scorpionke ostale da bom lahko mal lepše se po makadamu zapelu da bom lahko tudi na kjro turo se prdružu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

lp

še ta varianta obstaja:80% cesta,20% teren

Continental Conti Trail Attack Dual Sport Rear Tire - 150/70R-18/--

Vprašanje kako je z dobavljivostjo conti trial atack v 150-70-18, pa me prav zanima cena, če že bo dobavljiva.

Sam za enx vozim spredaj karooT, zadaj pa a/t scorpion, pa sem sem za enx zadovoljen, če ne druga se po da peljati preb težav do zadnje pikice pred robom gume. Če bom pa zamenjal zadnjo pa mislim da bom dal kar heidenau k60, če ne druga da probam če je res tako kot pišejo po adv forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   1 member

    • Tratnjak Damijan


  • Zadnje objave na forumu

    • mladench
      😏 Kurz ji h gleda
    • DAMI34
      ni isto, moped lahko voziš počasnej od 300, zvoka pa ne moreš izpuščat manj kot je. Razn če si za AU nardiš posebej insert dušilec Vsi motorji, ki so homologirani za cesto, so po vseh EU normah, ostalo je izmišljevanje lokalnih oblasti, recimo prepoved dizlom vstop v mesta itd.. 
    • tomash
      Pozdrav Raza in Snečer ali še kdo.... Na Garminu Zumo 350LM je zgleda nekaj narobe z notranjim spominom. Včeraj je med potjo zabrejkalo in mi recimo ni shranil del poti (od Paklenice do Senja ni beležil poti????). Kakorkoli. Imam Garmina, ki ima cca 7GB prostora od tega je sedaj še cca 500MB fraj in spominsko kartico, ki ima kapaciteto 4GB in je še skoraj cela fraj. Običajno dam na kartico gpx-e, ki jih splaniram doma.   Zanima me ali je smiselno, karkoli iz Garmina prestaviti na kartico in kako to storim. Preprosto premaknem ali je kakšen poseben postopek. Če bi npr. mapo Map premaknil na kartico, bi zadeva špilala?
    • ftp
      Skupaj z navigatorjem sem dobil Basecamp, ki je neko skrpucalo od programa. Verjamem da deluje zelo dobro, pa vseeno je skropucalo. Iz tega razloga sem iskaj alternativo in jo našel v programu TyreToTravel, ki je bil zastonj. Kasneje so nadgradili Tyre v MyRoute ki ga sedaj uporabljam in se lahko uporablja brezplačno in zadostuje vsem mojim potrebam. Pri GS-u naprimer moči praktično ne doda pa tudi teža ni manjša, samo zvok menja, kar pa je zelo relativno. Za to odštet tisočaka ????
    • Snečer
      Saj tudi kupiš motor, ki leti 300+ pa ne gre skozi vsepovsod. Se pač naj pri Ducatiju potrudijo in naredijo tišjo zadevo, enako kot so se morali prilagoditi na izpuste zaradi euro norm.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!