Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ali ima kdo izkušnje z predelavo nsr-ke? Zanima me kakšno moč sploh lahko razvije? Ali ima kdo na njej gumo 150 če kako se obnaša

Objavljeno

Za gumo nevem kako je , vem pa da jo je mel moj kolega , je kupu cist novo :lol: , in pol je se auspuh zamenu z gianelijem(celotnim) in mu je baje letela ko raketka, vem pa da lahko das na 125ccm motor tudi kaksen polini kit, imel sem ga na Aprilii 180ccm(nevem kok bos lahko dal gor), u glavnem men je tko letel da sem mislu da "boga za jajca drzim" :D , kr zakon so tile kiti samo so pa $$$$$$, samo se splaca, najbols da gres mal do Vombergerja ali serviserja HONDE in ti bo on bolj natancno povedal,...

LP, ROk

Objavljeno

Na servisu pravjo da nima blokad v auspuhu, ampak kao eno elektronsko zadevo.

Jst sm se za naslednjo sezono odloču da bom dal gor frgazer 34 in pa zamenju zadn zobnik za 43.

Objavljeno

Kolk pa stane frgazer? Kolk pa teb leti nsr-ka? Men leti tam okrog 160 in se mi zdi malce premalo. Nekateri pravjo da grejo tam okrog 150 in kaj misliš ti na to. Kaj pe kej o gumi veš (150)

Objavljeno

potem ti lepo leti! Mojemu kolegu gre nsr odprta z giannellijem 145-150km/h! In kako si ti z njim zadovoln?

Objavljeno

če bi rad 125 k res šopa, si kup mito, jest sm jo imel pa mi je delala kt urca - brez problemov!!

O predelavi pa najprej dobr razmisli, ker če boš kšne večje cilindre gor dajal boš mel pol samo sranje, pa še velik denarja boš porabu.................rajš dej ta denar zraven ko boš večji motor kupoval, boš mel več od tega!! :P

Objavljeno

Ja vozu sem velik 125 kubičnih motorjev - TZR, aprillio, in NSR pa lahko rečem da je šla mita najbl, noben se ne more primerjat, razlika je bla že pr nizkih obratih, kjer je mel mito velik več navora.

Drgač pa moj motor ni bil nč friziran, samo brez vseh blokad je bil (takrat ko je bil še oni ta prvi zakon) pa je šel po števcu približno 200 km/h. (letnik sm pa pozabu, bla je že ta novejša oblika)

Frend je imel NSR s enim športnim izpuhom, pa je vseeno ostal zadej... 8)

tko da če bi še enkrat kupoval 125-ko bi kupu mito... :wink:

Objavljeno

RS 125 1.000.000 01

1.030.000 02

mito 1.083.000

to so ene cene k sm jih dobu na netu, ne vem pa kolk so točne...

zato če boš hotu pa bolj točne cene pa najbolš, da poiščeš zastopnike pa se mal pozanimaš!!

((Maš pa tud v reviji motorist na zadnjih straneh cenik za vse motocikle, k jih prodajajo v slo. in pa še tel. št. njihovih zastopnikov!!!))

veselo na delo!

pa sporoč če si kej najdu! :wink:

Objavljeno

Kaj pa vem. Dizajn mi je všeč in pač imam srce za japonce, moti me le zadnja guma ker je komaj 130 pasala bi ji pa 150 dokaj bolje. Sej potegne še kar hitr tja do 120 naprej pa katastrofa. Pa štima me mal moti pač 125 sm pa mislu da bi dal lonc večji kar ti da malo več moči in seveda veliko boljša štima. En jo ima iz naše šole to je noro!!!!!!!! 8) 8) 8) :lol: :turn-l:

Objavljeno

Pa kva je to?!

Mal pogledam pa že cel svinjak!

O vseh 125kah skupi je ze ena tema nekje.

Nsr-ko bi ti pa jst mogoče lohk prodal naslednjo sezono.

Kako je pa nad 120-130 boš pa vidu samo po fajn klancu.

Če mislte pa spet o italjanskih jajcih (brez zamere vsem lastnikom) tuki nakladat pa raj poiščte kako drugo temo pa se gremo pričkat.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mam NSR-ko 99 letnik z vsemi originalnimi deli in neko blokado, ki se vklopi pr 6.000 obratih. ma pa 16.000 km. Ka nja zdej naredim? Rad bi da bi letela vsaj 160 km/h. Kulk bi ma to stalo? Pa zanima me še, na kolk morembat menjat.

Objavljeno

Ma kolko gre sploh nsr, 2000 al 99, če daš samo blokade dol??

Objavljeno

rom

Vseved

Član od: petek, 19.10.2001 14:40

Objav: 1144

Kraj: Laibach

Objavljeno: 11 nov 2002 23:28 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

david125 je napisal:

Živjo. Sem novopečeni motorist. Kupo sm Hondo NSR. Zdej se pa neki pogovarjate o navijanju, pa me zanima, če ma še kdo kak nasvet za mojga. Sicer je še vse original na njem, ima 16.000 km, mislim pa da ma še celo blokado not, ker ko pospešuje, mi pr 6.000 obratih začne trest in to do 7.000. Pol pa spet še mal pospešuje normalno. Če ma kdo kak predlog, bi ga bil zelo vesel.

Najbrž mal razštelan frgazar... tam not maš kup enih igel pa tega, vsaka za svoje ombočje vrtljajev. Lahko tudi predvžig, vendar v dobi elektronike se tle ne štela kej dost.

LP

_________________

Nightrider: I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller!

(Mad Max, 1979)

Objavljeno

NSR na žalost zlo mal. Še ornk zrihtana baje ne gre prov dost. Škoda ,k bi jo ful mel :cry:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

rom je napisal:

Najbrž mal razštelan frgazar... tam not maš kup enih igel pa tega, vsaka za svoje ombočje vrtljajev. Lahko tudi predvžig, vendar v dobi elektronike se tle ne štela kej dost.

A bi NSR-ka z odstranitvijo blokad in s kakim boljšim izpuhom šla čez 160? Ali bi mi lahko kdo s kakimi izkušnjami priporočal kak dobr izpuh? Kulk vem sta možna samo gianelli in aroww, al ne? Kaku bi se z izpuhom poboljšali pospeški? :?

Objavljeno

Grillz, a maš ti še NSR-ko. Kolk gre teb? Kuko bi jo ti ocenu? K mi je NSR-ka zlo všeč sam baje je prešvoh :?

Objavljeno

Prijatl sestavlja NSR 125 .Čist v refuzi.Rabo bi majstra oz.načrt elektrike,da bi to zrihtal.Ostalo je že kot "novo".Če lahko kdo pomaga PROSIM.

Objavljeno
Zakaj ti pa 160 ni dost?

Sej bi bil zadovoln, sam me zanima, če se da to doseč sam z izpuhom? A veš za kerga dobrga (izpuh)?

Objavljeno

-Moja ma se vse blokade, ki bojo sle v smeti naslednjo sezono :twisted: .

Zaenkrat gre po ravnem 130-135, če sta pa dva gor moraš pa za 135 prit nekomu v zavetrje. Z Višnjegorskega klanca dobi 150 pol se pa noče višji vrtet (9000-10000 rpm).

Če se misliš vozt na mal daljše relacije pa vseen met športen motor je ta po moje taprav. Jst sem sel v enem popoldnevu Lj-Krk-LJ (400km) pa nisem bil "preveč" utrujen,če se misliš vozit še dalj je pa bojš TDR 125.

Švoh je pa lih tok kt RS z blokadami, kako gre pa brez blokad bomo pa spomlad vidl.

-Z originalnim avspuhom bi mogla it čez 170 (letnik 94,za novejše ne vem)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!