Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ka te nsrke sploh majo kak izpušni ventil?

Objavljeno

to pa ne bi vedo, si narobnega vprašo, drugače pa auspuh takoj mastn ko ga obrišeš pa se peleš 20km pa celi mastn spet, pa po zadnji na desni strani felge mam kaplice olja po bremzi tud, bzv vglavnem motor ne gre več tak kot je šal, mogoče kr ni razlaufan samo bedno vse skup u picko matrno fukjeno

Objavljeno
ka te nsrke sploh majo kak izpušni ventil?

imajo :)

Objavljeno
imajo :)

Serijsko!

Aprilija je jajc!

Objavljeno

torej vzrok za trokiranje je bil luft, vzeu airbox pokrov dol in zvok itq poznam od prej ze tud bomba, in pa dosti bol gre in ne trokira več

lp!

ps. danes sem se pelo stunano rsko 125 in morem rečt da leti ko raketa ne

Objavljeno (popravljeno)

ja use blokade zunaj, stock auspuh, pa iglo ma drugo, tam 165 mu gre samo do tja pride zelo hitro,dosti bol vleče od mojga, užitek se je blo pelat samo je reko lastnk rske da je moja nsrka dost bol udobnja od njegove

Popravljeno . Popravil coldy
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Da mal zbudim temo naših NSRistov :grim Končno prodajam svoj moped, da si lahko zdaj privoščim kaj bolj meni pisanega na kožo.

Kolebam mal nad ponudbo športnih 125motorjev... Kakor sem slišal imajo honde (zweitakt a.k.a. dvotakt) dolge servisne intervale.

Pri Tomosu sm zgubu potrpljenja in živcou za šraufanje le tega... RSke so lepe, sam pravjo da se kvarjo?! kko je z tem?

Osebno mi je najlepši letnik RS_1997 :OK: Taka je, da dol padš B) Yamahe pa najdš sam še kkšno predpotopno :( Po drug stran je pa NSRka bl potovalni športnik, če se ne motm?! Mito je pa itq puščica_če ti piči 190+ je zihr kej narobe z mašino B) al pa z voznikom_hehe

Vozu sem do zdei samo NSRko ja men je blo hudoo,res da nism furu ne RSke kaj šele Mitota...Tko da nimam nobene oprijemljive primerjave za trdit. Všeč mi je blo, da sediš v motociklu in ne z ritjo na Voglu in z rokami v Bohinju :hmm: Pomoje lažje premetavat motor iz ene strani na drugo če si bolj v motorju_dejte kej o tem napisat...

Tko-to bi blo use, pa še slikca testnega dneva...

post-20043-1222103313_thumb.jpg

Objavljeno
Da mal zbudim temo naših NSRistov :grim

A res ni nobenga, da bi mi usaj kej povedu o svojih izkušnjah? :blink:

Objavljeno

torej, nsrko(z gianelijom) imam skoraj eno leto od nakupa, konkretno vožena nekje 2 mesca mogoče 3, in ja pred generalko mi je šla 160, o generalki 135kmh, res je premalo teh 135

za vožnjo je se men zdi najbolj udobna od 125ccm dvotaktnih, športake seveda, za 4tatkne nevem ker se nisem vozil z dobenim,drugače

je za vozit tak po ovinkih zlo vodljiva, lahko mečeš sem pa tja ,pa tud če te fukne bi lahko reko da mašino res težko uničiš razn da fajn neki pokneš v nekaj kar je trše od od bloka motorja, po generalki nimam dobenih problemov z mašino,vžge sprve, je pa 98 letnik, za nsrke se folk bol malo odloča , samo da se lahko hvali okoli kak mu 125ke gre, pa je celi zajeban

če te zanima , če ne boš meu še motorja naslednje leto po sezoni, piši kaj pod zasebno , kr jo bom vrjetno konc sezone prodal, mam kupca že samo bogve kak je to on mislo

upam da sem ti kaj pomagal s tem postom, vprašaj še kaj

Objavljeno

Glih to mi je všeč pri NSRki k je res ne vidš prav pogosto. Četudi gre samo 135km/h bo pomoje dovolj zame. Grem na več kubikov samo zaradi tega, da dobim občutek za večje hitrosti_izpit delam za 25kw(Fazer 600) in bom pomoje VSAJ dve sezone vozil 125_če ne dalj...

Vozil bi se dokler se nebi sam pri sebi zavedal, da je to premalo in da sem sposoben presedlati na 250. Če je to trajal na 50ccm 4leta_bo pa tud 125 kr nekaj časa v moji garaži :worship: Ali mogoče veš koliko točno vas je NSRistov v Sloveniji? A mate kkšne: Klube,strani, druženja...? Informativno me zanima.

Objavljeno (popravljeno)

hm poznam ene par ko so meli nsrke , drugače za klube pa to nevm kr nisem v dobenem ,a na kakšnem srečanju pa še dozdaj nisem bil mogoče drugo leto, maš kr dve aktivni sezoni na 125ki kr dovol za nekaj večjega

Popravljeno . Popravil coldy
Objavljeno (popravljeno)

added :

jaz bom pri 19 kupo nekaj konkretnega bol ne(treba neke dnara še našparat pa malo delat :D) , do takrat pa upam da mi nskra ne bo ribnila :worship:

sem vido da se da kr dobit že 04 letnike za kr hudi keš tam do 5k€

Popravljeno . Popravil coldy
Objavljeno

Če mi jo mislš prodat se prosm zadrž izjav kakršni so: da bo ribnla... :slap: Glih nočm tega slišat k se problemi z Tomosom kr vrstojo dam za dnem_monteru sm power kit gor... In mi gre ta trug dan zajla za sklopko! Tžkoooo

Kakšni so kaj vzroki da ti motor ribne? Prevelk bat(več kot 125), prevelk ferg,...?! auspuh pomoje ni vzrok da ribne_ali pač?

Če bi naredu servis pred sezono_ali po... bi trajala cela brez ribanja? _sory če sprašujm neumne vprašanja... nimam izkušenj na tem teritoriju... :hmm: no sei jest bom tud 19-novembra :OK: Me kr matra kkšna RS250 za 1300e... sam grem rajš počas pa za zihr .)

Objavljeno

ne sej kr tak ne ribne ne, je vse org gor, novi bat novi cilinder cca 2000km, vedno tts tankan občasno motul 710, do zdaj ni ribnila ampak sem menjal iz preventive kr še maš pol več dnara ven za dat kot pa preventivno, nsrke bi naj zdržale z enim batom tja do 25-30 tisoč km, cilinder nekje 60 tisoč km

Objavljeno
Me kr matra kkšna RS250 za 1300e... sam grem rajš počas pa za zihr .)

Ma jest sn pa bl mnenja da se splača mal več odštet za motor pa da si zihr, sploh k si omenju RS 250... to je zlo "navit" motor, pa se bl splača vset kej za kak € več, pa da je lepo vzdržvan, k pol na konc itak ugotoviš da si vseen cenej skos pršu kokr pa če nabavš za male pare, pol pa čez 2 tedna bat menaš (če ne kej več) :rolleyes:

..no sam tok k si glih omeni rs 250... drugač pa priporočam NSR_ko, sem jo že skor kupu, pa sm pol dubu eno dobro TDR-ko, tko da sm uzeu to... Mal da vzdržuješ motor, ti more delat brez problema še pa še .)

Objavljeno

Jest sm pa glih obratnga mnenja :rolleyes: Pomoje so RS125 bl navite kukr 250... Zakaj? Če ma RS250 originalno tam okoli 30KM, in če najdš RS125 z pribljižno isto močjo (scene k pičijo po 150+) se ti prej pokvar 125 kukr pa 250_je 250 manj obremenjen motor ker je kubatura večja in nima tako velkih obremenitev__Takšno je moje mišljenje o RS250...

Preventiva se pa splača v vsakem primeru! :grim In koliko stane pribljižno en servis pred sezono? :? Kva pravte če bi ugledal na naših cestah Hondo NSR125 HANNspree replico? a bi vm blo to ql? .) Če sm taprav O.C.B. glih nebo dolgo zdržala v original plastikah + Bela barva v kombinaciji z Kawasaki zeleno bi lepo pršla skupy (mam že use zrisan + karbonski auspuh pod zicom) :OK: Sam najprej motor, še prej pa tega prodat :headbang: :headbang:

Objavljeno
Jest sm pa glih obratnga mnenja :rolleyes: Pomoje so RS125 bl navite kukr 250... Zakaj? Če ma RS250 originalno tam okoli 30KM, in če najdš RS125 z pribljižno isto močjo (scene k pičijo po 150+) se ti prej pokvar 125 kukr pa 250_je 250 manj obremenjen motor ker je kubatura večja in nima tako velkih obremenitev__Takšno je moje mišljenje o RS250...

Preventiva se pa splača v vsakem primeru! :grim In koliko stane pribljižno en servis pred sezono? :? Kva pravte če bi ugledal na naših cestah Hondo NSR125 HANNspree replico? a bi vm blo to ql? .) Če sm taprav O.C.B. glih nebo dolgo zdržala v original plastikah + Bela barva v kombinaciji z Kawasaki zeleno bi lepo pršla skupy (mam že use zrisan + karbonski auspuh pod zicom) :OK: Sam najprej motor, še prej pa tega prodat :headbang: :headbang:

mal se motiš :) a veš kak pride rs 250 ven ? :) tak da skup daš 2 mašini od rs 125 :) s tem da je še par dodelav itd...

in če dobiš pri odprti verziji 72KM, keri je pol bol kvarljiv ? :)

250ka se suče na višjih obratih,...

je pa čist odvisno kak kaj crkne...drgač pa to ni tema za rsko ampak nsrko :)

sem jo tut sam mel, je ql motor za začetek :)

Objavljeno

Da ne omenjam kolk tem je že splaval po vodi k se folk ne drži teme ampak dobr... lohk še kej povemo :P

72KM ??!! :kva1: o tžkooo_ Original z vsemi kao blokadami pa kok? a sm biu usaj bliz z mojimi 30KM? :headbang:

Da pokažem kakšno NSRko sem imel v mislih_slika je bl kilava k sm delu v slikarju-_če bi znou Photoshopa bi lepš izpadl...

post-20043-1222268943_thumb.jpg

Objavljeno
Da ne omenjam kolk tem je že splaval po vodi k se folk ne drži teme ampak dobr... lohk še kej povemo :P

72KM ??!! :kva1: o tžkooo_ Original z vsemi kao blokadami pa kok? a sm biu usaj bliz z mojimi 30KM? :headbang:

Da pokažem kakšno NSRko sem imel v mislih_slika je bl kilava k sm delu v slikarju-_če bi znou Photoshopa bi lepš izpadl...

250ka?

ma mislim da okrog 50KM, sam nism ziher

drgač pa obstaja tut nsrka 250 :) prava raketa :D

sam je žal niso dolgo delali, pa fuuul malo jih je v slo, če še je sploh kaka cela

Objavljeno

jap rs250 jih ma serijsko 50konjev, če bi ti hoto 250 bi ti jaz ful priporočil cbr250rr :worship: samo to več ne boš najdo nikjer razn kje izven europa se mi zdi, 4tatkno, 4valjno zvok ubijalski, nsr 250 boš prej najdo kot je duhec reko ampak tud težko, stari letniki pač , škoda da ne delajo več cbr250rr pa cbr400rr :glare:

Objavljeno

Za 400kubikov sem si najdu eno luštno zadevco k se ji reče ZXR400_Kawa :evilgrin: Iz Italije... nazadne k sm gledu po njihovih oglasih se je cena sukala okoli 3000e, letnika pa nevem kerga je bila. No sei itq bom 125 voz in drugo me ne zanima... :whistle: Dons še posnamm filmčk kko se ATXa fura (power kit) pol ga bom prodal_glih dons me je en klicu, da se zanima tko da se ga bom kmau znebuuu :kva2: Sej mi je služu... ni kei sam usak ga gdaj preraste (bo bolj čustven poslov)...a.k.a. 90km/h da mu še zadnjič (ni za dvakrat rečt) mal mašinco stessm kukr se da :cry:

Objavljeno

sej zxr400 je podobno kot cbr400rr, ni neke bistvene razlike razn v obliki, oni norc_16 je meu prej zxr400 zeleno

Objavljeno

cbr 250rr ima inline 4, dohc 16V ter se zavrti do 20k rpm :naughty: ne vem če je še kakšen tak motor ki bi se tok vrtel, razen gp strojev

Objavljeno

škoda jih ne delajo več, niti ni tak težko za vzdrževat razn če zariba(da se recimo odlomi pogon oljne pumpe), al pa da ti ventili grejo, je pa dosti majn ostalega, samo bencin pa bi naredli euro3 izpuh , ne vidim zakaj niso nadaljevali z tem motorjem :headbang:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!