Brejker Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 20k vrtljajev? :blink: To je hitrejš k bormašina (vrtalni stroj) :wacko: _R6 se na 16k pa sm mislu da je to maximum :slap: Na kolk bi se pa zxr (400) zavrtela? Čist tko informativno po kolk se prodajajo :kva2: :slap: :kva2: Tkoj bi kupu sam k noočm :cry: Lohk bi kupu pa da bi mi stal v garaž dokler nebi bil ready... sam to je že hardcore gorenska škrtost :hmm: hehe http://www.subito.it/vi/2953684.htm
coldy Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 lp! zanima mi kako je s tem brusenjem kanalov na cilindru pri 125cc mašini ? jaz bi tolko pobrusil(beri neki pro),da bi šla tam max 160 po števcu in da ne bi zaribala, nekje vmes če me razumete
norc 16 Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 (popravljeno) 20k vrtljajev? :blink: To je hitrejš k bormašina (vrtalni stroj) :wacko: _R6 se na 16k pa sm mislu da je to maximum :slap: Na kolk bi se pa zxr (400) zavrtela? Čist tko informativno po kolk se prodajajo :kva2: :slap: :kva2: Tkoj bi kupu sam k noočm :cry: Lohk bi kupu pa da bi mi stal v garaž dokler nebi bil ready... sam to je že hardcore gorenska škrtost :hmm: hehe http://www.subito.it/vi/2953684.htm zxr 400 se vrti na 15.500 obratih končna 230. zvok kot se spodobi. jaz sem jo prodal za 3k mela je "25kw" in realnih 16k km z njo se da v srednje zaprte ovinke pelat hitreje kot z 600+, skozi lahko tišiš pod polnim in ni straha da te bo ven vrglo. slabost zelo nizko se sedi Popravljeno November 4, 2008. Popravil norc 16
norc 16 Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 lp! zanima mi kako je s tem brusenjem kanalov na cilindru pri 125cc mašini ? jaz bi tolko pobrusil(beri neki pro),da bi šla tam max 160 po števcu in da ne bi zaribala, nekje vmes če me razumete če boš dal gor športni ror. pa malo nastavil mašino ti more letet 160. brušenje kanalov pa ti omogoči samo da se motor hitreje zvrti v obrate.
coldy Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 (popravljeno) hm problem je v tem da je komplet gianeli gor, ke pa možno da je ferg razštelan, da bi trebalo dvignit iglo samo in bo to to, če bi le blo tak hvalem bogu če ne pa tak kura, ampak majn gre od takrat ko je bila narjena generalka :headbang: Popravljeno November 5, 2008. Popravil coldy
norc 16 Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 hm problem je v tem da je komplet gianeli gor, ke pa možno da je ferg razštelan, da bi trebalo dvignit iglo samo in bo to to, če bi le blo tak hvalem bogu če ne pa tak kura, ampak majn gre od takrat ko je bila narjena generalka :headbang: možno da nimaš iste veličine bata(je za kako tisočinko manjši od prejšnega). lahko da si prej imel ponaredek bat enega lahkega. lahko da je potrebno samo nastavit fergazer, primerno dizo najdit
Brejker Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Če sem za RS250 sprašvou, bom pa še tukaj malo... To da se zanimam za ta motor je že znano iz prejšnjih strani... Zanima me koliko vam NSRke žrejo na 100km? :naughty: :rolleyes:
D_u_H_e_C Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 možno da nimaš iste veličine bata(je za kako tisočinko manjši od prejšnega). lahko da si prej imel ponaredek bat enega lahkega. lahko da je potrebno samo nastavit fergazer, primerno dizo najdit ni problem v tem...sm mu js že par x razložo pa me očitno ne posluša honda nsr je mela isto mašino dosti let, ampak ker se več ne izdeluje delajo sam eno vrsto cilindrov za nsrke mislim da od 93 al 95 leta naprej...in zdaj delajo sam kao za nsrko 2001 letnika, kjer pa se cilinder razlikuje od onega ko so ga delali leta 98-99...sm js tut generalko delal pa je pri meni isto blo. sm mel pol nov originalni cilinder, pa ni biu enak kot tisti prvi :) tak da v tem je razlog da gre manj
Brejker Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Zelo dober podatek!!! :worship: Se prav, da se nesplača kupt letnika pod 01?! Hwalaa_zgleda, da bom še neki časa mogu delat... do nasljedne sezone bom mel dost_sam pol je še oprema pa gume,... Še zdej nevem kok vam pokurjo benza na 100km? :rolleyes:
coldy Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Zelo dober podatek!!! :worship: Se prav, da se nesplača kupt letnika pod 01?! Hwalaa_zgleda, da bom še neki časa mogu delat... do nasljedne sezone bom mel dost_sam pol je še oprema pa gume,... Še zdej nevem kok vam pokurjo benza na 100km? :rolleyes: ne nisi razumel, glih toti ta novi letniki grejo majn kot recimo pod 00 al pa 01 tisti ko še niso naredili generalke, z enim keslom če ga skoz tišim nardim ene 150km mogoče še kaj več, duhec glej tak je ti si prodal jaz pa nimam keša da bi si kaj druga kupil in še ne nameravam smrdljivca prodat mi je pa tak žal da sem sploh dal na kaki servis kr so za en kurac naredli + 1mesec pa pol , to bi jaz doma nardil zihr prej pa sem burek v tem bzv ne kupim več 2t v lajfu ne
Brejker Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 In koliko litrov drži tank? :rolleyes: Se prav, da morm starejši letnik kupt? Še bolš :evilgrin:
sesir Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Za kawsaki zxr 400 po mojem ne boš dobil homologacije,zarad plinov!Tk da z uvozom ni nič!Plus tega mislim,da je rezerne dele za ta motor dost težje dobit!
coldy Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 In koliko litrov drži tank? :rolleyes: Se prav, da morm starejši letnik kupt? Še bolš :evilgrin: aha samo pazi al na prevožene pa če je blo kaj štrihano al pa kaj, jaz sem kupo ko je šla 160kmh ,pa sem pelo na servis naj pač malo pogledajo pa je bil bat celi zbrušen tak da, sej mi je žal zakaj nisem reko naj popravijo pa bi šla še zaj tolk, kesl ma pa nekje 10litrov al nekaj takega
Brejker Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 ZXr400 bi bil v planu čez kakšnih 5let (po RS250) bomo vidl_ Pol je bil večji bat zbrušen, da je pasal not? Kako so se pa batni obročki počutil not? A je bil bat on NSR al je bil kr en? Kolk bi pa prližn pršu en predsezonski servis? Ah če je štrihana mi je bl useen, sam da ni gaštel zvit :blink: Če je sam plastika bla popraskana bomo že zrihtal itq jo pa mislm na novo pobarvat + zadn zic bi nov naredu (sam za enega). Mogoče še nov avspuh pod zic... Ma če gre 130 bom srečn :blush:
k0ci Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 večji bat zbrušen da je pasal noter :blink: take hamlarije so trpeli samo razni apnji in frčomatiki, tu gre za stotinke milimetra, tako da kar pozabi na kako domače brušenje bata (???) oz. cilindra, ker samo če pogledaš litersko moč teh malih napiljenih 125k ti bo jasno, da so bolj naviti kot GP stroji, tako da ne bo šlo kar tako nekaj na oko
Brejker Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Ni mi bilo jasno kaj je blo sploh zbrušen na batu. Da bi sploh mislil kaj podobnega sam narest, mi ne pade na pamet :wacko: Sploh je to 125kubični motocikel in ne moped .) Že tako, dobi nekaj spoštovanja od mene in nebi bil deležen takšnih šlampastih podvigov :grrr Za strojne tolerance pa dobro vem, niso Tišlrji niti pol tako natančni :yea1: Mi bl use na augenmass delamo (na uč) :slap: Jest sm Tehnik pa se zaradi tega ne kličem Tišlr, lubadar,... Tehnik bo kar prav Hehe
norc 16 Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 Za kawsaki zxr 400 po mojem ne boš dobil homologacije,zarad plinov!Tk da z uvozom ni nič!Plus tega mislim,da je rezerne dele za ta motor dost težje dobit! jaz sem ga lansko leto homologiral še. za rezervne dele pa se na dks slovenije dobijo v roku 14 dni.
Gasperr Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 (popravljeno) A je tudi pri NSR takšna drža? Ali je pri NSR vse skupaj bol podobno kakšnemu potovalnemu? Popravljeno Marec 31, 2009. Popravil ARMANY
Gasperr Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 enaka je kot tukaj Zakaj pa se potem širijo govorice :P :D da se da z NSR bol kamot pelat kam kot pa z RS..da pri NSR ne ''trpiš'' toliko :unsure:
k0ci Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 mah to je čist odvisno od voznika, važne so ti dolžine med balanco, sedežem in stopalkami
Brejker Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Zakaj pa se potem širijo govorice :P :D da se da z NSR bol kamot pelat kam kot pa z RS..da pri NSR ne ''trpiš'' toliko :unsure: Rs ma zic višje. In tko telo posledično skos nagiba napej, da nabildaš roke in se čim prej skriješ za plastike :evilgrin: NSR ma pa zic postavljen nižje(sedi se V motorju). Stopalke so malenkost bolj naprej (mogoče se na sliki tega ne opazi,ker si noge dolge puščam :P )... Zic je narjen iz enga kosa, debel in širok. Rit ti je hvaležna, sploh za daljša "potovanja" . Jest jo opredeljujem pod sport-turing, drugi pod Super Sport :unsure: _Najbolš pa je, da si jo sposodiš pri nekom in se greš peljat :rolleyes: ...mogoče ena slika za primerjavo z tvojo sliko (škoda, da nisem bil v vozniškem položaju :krneki: ) http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t&id=132619
Brejker Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Brskam po arhivu in najdem to: NSR teoretično če računaš s formulo: P= V×p×n / 450 n...vrtilna hitrost p...srednji indicirani tlak v kp/cm3 V...skupna gibna prostornina Pride do tistih 28 KM, po hrvaški reviji (se mi zdi da Auto klub) iz leta 94 pa pise da ima 34 KM. Možno da so bili leta 94 še z večjim uplinjačem.
Gasperr Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Brejker hvala.... Drgač sm pa tut js prebrau neki 20-30 strani od NSR teme več se mi pa ni lublo k sm biu dobesedno :eek: :D BTW...a to si ti na tisti NSR? A si meu kdaj ta motor?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se