manjak Objavljeno December 8, 2002 Opozori Objavljeno December 8, 2002 Pa pospeški. Se da pelat po zadni :?:
Grilzz Objavljeno December 8, 2002 Opozori Objavljeno December 8, 2002 Nism poskušu (nimam kaska), samo z gasom pa ni šans.
david125 Objavljeno December 12, 2002 Opozori Objavljeno December 12, 2002 -Moja ma se vse blokade, ki bojo sle v smeti naslednjo sezono :twisted: . Zaenkrat gre po ravnem 130-135, če sta pa dva gor moraš pa za 135 prit nekomu v zavetrje. Z Višnjegorskega klanca dobi 150 pol se pa noče višji vrtet (9000-10000 rpm). Če se misliš vozt na mal daljše relacije pa vseen met športen motor je ta po moje taprav. Jst sem sel v enem popoldnevu Lj-Krk-LJ (400km) pa nisem bil "preveč" utrujen,če se misliš vozit še dalj je pa bojš TDR 125. Švoh je pa lih tok kt RS z blokadami, kako gre pa brez blokad bomo pa spomlad vidl. -Z originalnim avspuhom bi mogla it čez 170 (letnik 94,za novejše ne vem) Moja ma tut vse blokade (99 letnik), ki pa bojo šle tut spomladi ven. A mogoče veš, kulk me bo to stal? Kulk je pa kej servis za tak motor? Pa nek športn avspuh tut mislim dat gor, najverjetneje Gianellija, tako da bi po mojem mnenju mogla it okrog 150 km/h. Me pa tut zanima, če se da z njo pelat po prvem ali zadnjem kolesu? Vidu sm sicer slike, vendar se mi to zdi skoraj nemogoče. :shock:
manjak Objavljeno December 13, 2002 Opozori Objavljeno December 13, 2002 Me pa tut zanima, če se da z njo pelat po prvem ali zadnjem kolesu? Vidu sm sicer slike, vendar se mi to zdi skoraj nemogoče. :shock: Vse se da, sam če maš dost jajc. Noja, velik je tut od motorja odvisen :?
robberrt Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 samo nekej da razjasnemo. Ne vem kako ima honda ustimano ampak letnik 99, je omejena na 11KW se pravi za tiste slovenske razmere ko smo morali imeti omejitev. In moja aprilija je imela enako masino kot letnik 96, samo da je 96 imela 18KW, se pravi 26KM in je sla 180. Jaz pa sem kupil noco 99 letnik in ta motor je imel manjsi vplinjac, drugo elektroniko in ni imel RAVE ventila, ter navaden auspuh. Ce bi vse to zamenjal bi dal cca 200.000 in bi mi sel motor 200. Isto je imel kolega problem pri NSR, ker je bila elektronika druga je zamenjal samo auspuh in mu je sla pol 150. Sicer pa cim manj predelujes te motorje bols je, ker takoj ko kej sfriziras takoj imas vec stroskov(olje, bencin, servisi...). Pocakte se 2 let pol si pa 600 al pa 900 nabavte pa boste bolj veseli :lol:
Grilzz Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Nekateri si pač ne mormo privoščit registracije in zavarovanja za 600 al pa 900 ccm motor. Tko da rajš dajem večkrat po mal kt pa enkrat na let tok da glava peče. Servisi so pa okol 10k SIT. 200k SIT za predelave 125-ke se ne splača dajat. Rajš s fotrom zvrtam blokado iz auspuha pa še tist plošček vn odšraufam pa tut če mi gre še vedno 130, važn da bo z mesta bl skoču. Po zadnji sm jst gledu samo filmčke pa fotke. Po taprvi pa tut gre samo,da se je men to največkrat zgodil ko sm zapaničaru po lastni volji pa raj ne sprobavam. Pa če se hočš po spredni vozt zamenji olje v prvih amortizerjih k so za moje pojme mal premehki.
manjak Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 200 tisoč za predelavo. Daš še ene 100 tisoč zraven pa lahk že drugo kupeš. Pomoje se ne splača za tistih 5-10 km/h več.
david125 Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Pa še neki zanima. Ka bi se mogoč dalo na NSR-ki dat gor deljen sedež namesto tega, ko je original gor?
Grilzz Objavljeno December 15, 2002 Opozori Objavljeno December 15, 2002 Nekje na internetu (žal se ne spomnim več kje) sem gledal pokrove za zadnji sedež (cca 50 evrov). Mal nesmiselno bi bilo menjat tak sedež kt je na NSR-ki.
manjak Objavljeno December 15, 2002 Opozori Objavljeno December 15, 2002 A zic je dost mehek, šrok, dolg, de te pol ne boli rit kt **** :?:
Grilzz Objavljeno December 16, 2002 Opozori Objavljeno December 16, 2002 Vsekakor je čist neki druzga kt mito al pa RS-ka, ker tut sediš drugače. Če se hočš pa res udobno peljat pa vzam varadero al pa TDR.
david125 Objavljeno December 16, 2002 Opozori Objavljeno December 16, 2002 Seda se hočem udobno pelat, sej to je športen motor, sam po moje bi z deljenim zicom lepš zgledala. A mo kdo ve, kje v Sloveniji bi se to dal zrihtat?
Grilzz Objavljeno December 17, 2002 Opozori Objavljeno December 17, 2002 Če hočeš, da bo lepš zgledala zamenji žmigavce, zato k je to edina stvar na motorju k ne paše čist zravn.
david125 Objavljeno December 21, 2002 Opozori Objavljeno December 21, 2002 Zakaj ne? Men se pa čist vredu zdijo- Ka pa modra neonka pod motorjem(HRC barve), to bi lepo zgledalo? Pa še nekaj. Dans sem ga probal zapalt, pa ni hotu. Zakaj? A je premrzlo?
moped Objavljeno December 22, 2002 Opozori Objavljeno December 22, 2002 Zakaj ne? Men se pa čist vredu zdijo- Ka pa modra neonka pod motorjem(HRC barve)' date='to bi lepo zgledalo? [/quote'] Potem pa še novoletne okraske gor nameč da bo čist v stilu !!!
Grilzz Objavljeno December 22, 2002 Opozori Objavljeno December 22, 2002 Ne seri z neonkami. Moj je zuni stal 2 tedna pa je pol po daljšem kurblanju vžgal in brez problemov teku z zaugom pol se je pa segreu pa crknu.
david125 Objavljeno December 23, 2002 Opozori Objavljeno December 23, 2002 Spet me neki zanima. Na koliko km bi blo treba na NSR-ki bat menjat? Seveda preden zablokira.
Grilzz Objavljeno December 23, 2002 Opozori Objavljeno December 23, 2002 Če ti med 6000 in 7000 rpm neki trese bi jst že zdele generalno naredu. :roll: :wink: Drugač se mi pa zdi da bi morala držat čez 20k km.
david125 Objavljeno December 23, 2002 Opozori Objavljeno December 23, 2002 Če ti med 6000 in 7000 rpm neki trese bi jst že zdele generalno naredu. :roll: :wink: Drugač se mi pa zdi da bi morala držat čez 20k km. Ja neki mi trese, sam mam pa še blokade not. Mogoč zaradi tega trese.
Grilzz Objavljeno December 23, 2002 Opozori Objavljeno December 23, 2002 Jst mam tut blokade not pa nič ne trese. A maš dobr vse zašraufan skupi?
david125 Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 A ma mogoč kdo kake izkušnje z gumami na NSR-ki? Ta prva mi je čist gotova, ta zadno sm pa menjal enkrat junija, tko de je še skor nova. Zdej zadno sm dal pirellijevo gor (130-70 17), tako kot je tut originalna. Ka pol naj tut prvo dam pirellijevo (da bo ist profil) al so lahk mešane? A ma kdo iskušnje s kakimi širšimi (kot so original gor, se prav zadnja je 130-70 17, prva pa 100-80 17) gumami oz. s kero drugo firmo (michelin, dunlop,...) na NSR-ki? :?
Grilzz Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Jst mam gor dunlop arrowmax. To je šele moj prvi komplet na tem motorju tko da ne morem z ničemer primerjat. Zaenkrat se mi zdi guma v redu samo, da ne zalagam ravno do stopalk. S hladnimi gumami pa v kratkih zavojih (cca 50 km/h) zadnja rada izgubi stik s podlago. Pri segretih gumah in višjih hitrostih pa še nisem drsel.
david125 Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Spet mam eno vprašanje. Dans sm glih nekje na forumu opazu, da naj bi bla avtocesta oz. daljše potovanje s 125-ko ob konstantni hitrosti v visokih obratih al neki takega škodljivo za motor. Pa me zanima, če ma kdo kake izkušnje z NSR-ko in daljšimi potovanji? :roll:
Grilzz Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Jst sem največ v eni turi naredu 400km (200km-pizzapauza-200km), vozil sem pa le po magistralkah, kjer je bila vožnja precej bolj elastična in brez konstantne končne hitrosti. Po avtocesti sem se najdlje vozil po dolenjski AC s konstantno hitrostjo 100-110 km/h pa je šlo brez problemov. Najdlje pod polnim gasom je šlo pa od Spodnjega Hotiča (bliz Litije) pa do Črnuč (zarad osebnih frustracij) , pa ni motor kazal nobenih znakov trpljenja.
Grilzz Objavljeno Maj 31, 2003 Opozori Objavljeno Maj 31, 2003 Žan za odblokiranje poglej tukaj->NSR 125 Blokada med krivino in cilindrom je 100% jaz sem mojo razšraufal par tednov nazaj in bil močno razočaran. Na slikah ki so na tisti strani je vse prikazano zelo enostavno. Če pa imaš letnik 01 kot jaz boš imel pa en majčken problem. Spodnja vijaka na krivini sta namreč oblikovana tako d ase jih lahko le zateguje, odviti pa jih ne moreš ker ti izvijač zdrsne (cel šrauf je zaobljen), zaradi pomanjkanja prostora ne prideš zraven niti s kleščami, tako da bom probal z listom od žage v vijaka narediti zarezo in bom tako odvil, za blokado v auspuhu ne vem ampak bom pogledal če je tam. Jaz sem na moji odstranil pokrov airboxa, peno pa pritrdil z izolir trakom tako da stoji na svojem mestu, tako sem se vozil že tudi v dežju in ni skrbi da bi se filter zmočil saj je bil moj po najhujšem nalivu suh kot poper, teževa pa je cevka za odtok odvečnega goriva, saj je originalno speljana na pokrov, tako da sedaj moja prosto giba pod rezervoarjem. Brez pokrova filtra boš nekaj malega pridobil na pospešku in zvoku, končno imam pa sedaj 140 (če ima dober dan) samo jo je treba malo dlje matrat. Svetujem ti da zadnji amortizer nastaviš bolj na trdo (približno 3/4), če imas nastavljeno "stock" je to približno 6 obratov na dol (če nimaš vsega orodja lahko greš v AS Domžale kjer ti bojo to poravili zastonj- vsaj meni je). Sedaj gre skozi ovinke kot po tračnicah. @ david 125: V AS Domžalah so mi zatrdili, da je menjava bata šele pri 25 k km.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se