Žan96 Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 Evo še umetnina Koritnika. Glede na to za kakšnega profija se ima.... Žalostno. Predebela plast barve, napačna temperatura. Hvala bogu so mi fantje v Bliku v Mostah zrihtal oranžen lak, ki dost dobro pokrije pike. So tudi sami rekl da tako slabo pobarvanih felten še niso videli... jskrablin, MiNa in Nearrain 3
imaging Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 (popravljeno) Jaz sem dročnike preventivno menjal sam decembra pri 10.000km. So bili not letnik 2012, sedaj pa so 2015, ki naj bi bili vzdržljivejši. Stari so imeli malo lufta v ležaju proti novim. Ko pridem domov poiščem še en nasvet kako narediti utor pri ležaju da ne more zlesti ven, kar lahko naredi največ škode. Na žalost sem to zasledil po moji menjavi. Po menjavi je bil razmak zelo tesen celo izven območja tolerance, tako da sem korigiral. Upam da sem glede tega lahko miren za naslednjih 15k km (5k je ze mimo), vmes pa le razmak in verigo še enkrat preverim. Popravljeno Julij 29, 2017. Popravil imaging imaging, jskrablin, MiNa in 1 other 3 1
Jernej23 Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 No takih kolobocij se pa malo bojim...me že včasih mika ko gledam oglase teh novih oranžnih s poškodbami obroča, ampak se prepričam da je še samo 2 meseca SM sezone letos in pa priden jih dobim itd. A je kdo za kakšen meet? Na nevtralnem ozemlju oz. če se kdo pripelje kdaj do Marija reke? Žan96 1
jskrablin Objavljeno Julij 30, 2017 Opozori Objavljeno Julij 30, 2017 Evo, sveže Bel-Rey Thumper 10w60 olje je v mašini pa prvih ~ 100 kilometrov večinoma off za njim. Razlika glede na Motorex prej? Je ni, mašina še vedno klepa isto ko prej, menjalnik dela kot mora, sklopka pa tud. Me zanima, kolk/če ga bo popil na menjalni cikel. Pa ko je bilo lih govora o težavah. Lučka za ABS od včeraj ne ugasne več. Kdaj je znal to moped že prej ušpičit, pa je ponavadi zadostoval en extra izklop/vklop cikel. Najprej poskusim z odklopom akumulatorja, če ne bo pomagalo pa na servis. Lih huda težava mi to trenutno ni, ker ABS pa teren je Je pa fino da dela bp, če je že gor. Od daleč zgleda kot problem s senzorjem/napeljavo... bom vidal.
imaging Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 @jskrablin a si se vozil po dežju? Lahko je senzor ali pa slab kontakt do ABS enote. Ščisti kontakte senzorjev in ABS enote s kontakt sprejem (WD40 NI kontakt sprej, ker je prevoden). In hvala za report glede olja. In še kot obljubljeno video za dročnike. Jaz bom to naredil pri naslednji (upam da spet preventivni) menjavi dročnikov. @franc ob dovolj veliki sili bo vsak način pritrditve šusplate upam da odpovedal, drugače gre nosilec motorja. Vsi imajo neke vare ali profile, da se pritrdi v obstoječe navoje. V glavnem je zaščita boljša od original plastike, če bo tako daleč da se polomi ali odpove var bo me bo pa kak kos mene bolj skrbel kot motorja
jskrablin Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 pred 1 uro, imaging pravi: @jskrablin a si se vozil po dežju? Lahko je senzor ali pa slab kontakt do ABS enote. Ščisti kontakte senzorjev in ABS enote s kontakt sprejem (WD40 NI kontakt sprej, ker je prevoden). In hvala za report glede olja. Zadnje čase niti ne. Bi pa glede na občasno ponavljanje problema prej lahko bili kaki kontakti. Bom pregledal in posprejal kontakte pa javim če bo kaj boljš.
franc Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Jaz sem malo skeptičen do tega "kernanja" (dročnikov) , ker je dročnik lit in lahko pri tem početju poči (napoka) , koliko je dovolj pa ne veš dokler ne probaš (jaz na mojih dročnikih nekako ne bi "treniral" ) . Je na netu še kup drugih "nasvetov" (varjenje ipd) , ki so mi še manj všeč. Pri zadnji nastavitvi ventilov (40 000 km) dročnikom in ležajem na njih ni nič manjkalo izpušni so bili za 0,05 ohlapni sesalni bp. lp
hajoktejn Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Jst sm ležaje skupaj z "roko" dal v primež, z ene strani 6mm gedoro nastavek in stisnil v primežu, tako je nastal "rob" ki je fiksiral os ležaja. Zaenkrat (15 jurjev kasneje) stvar dela bp. imaging 1
imaging Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 (popravljeno) Tudi to je dobra rešitev. Franc če pogledaš se dročnika sploh ne dotakne ampak le ležaja, ki je že itak bil tovarniško sprešan not. Kar se sedeža tiče je meni za enduro zadosti ugoben, na offroadu pa itak večinoma stojim. Kot vidim pa je kar znana "napaka" da poči. Jaz sem po razpoki zalepil z dvokomponentnim lepilom, prečno razpoko pa še ojačal z aluminijastim kosom. Tudi sprednji del kjer se zahakla sedež na motor sem zalepil in nato pobrusil, saj se je sponka snela in je blago odstopalo. Ne mi pa rečt, da se nič ne da pod sedež spravit Spodaj sem natlačil flike, vezni člen verige, Loctite (za na trip), astronomsko folijo, dvokomponentno maso, original pokrov plus kontakta akumulatorja sem odstranil in pokril z gumijastimi rokavicami za lažji dostop v primeru da kolega ali jaz potrebuje vžig z drugega motorja. V gumijaste nosilce relejev sem natlačil še dodatne rezervne varovalke in pripravljena mostička v primeru da odpove keri od relejev ali varnostnih stikal (sklopka, tačka,...) da lahko premostim rele. Pripet je tudi temperaturni senzor od Garmina, ki mi kaže zunanjo temperaturo na navigaciji in kameri. Na airbox sem napisal vse pomembnejše podatke, da na potovanju ne rabim iskat po navodilih, če bi to rabil. Spodnjega šraufa zadaj na plastiki ne uporabljam, saj imam ostala dva dzus vijaka, tako da vse snamem brez orodja (več o tem kasneje). Vedno pa na motorju seveda tudi vezice. Moraš pa pazit, da ti nič ne drgne ob žice in ostale pomembne dele. Kot že omenjeno je problem razporeditev teže zaradi tanka, s prtljago zadaj pa to še bolj pride do izraza. Ker imam dodatni Rall Raid tank, ki je nameščen zadaj desno pa to še bolj povdari, zato sem dosti premišljeval kako in kaj obesit čim bolj naprej za daljše ture. Za trip sem tako pod stranske platike spravil dve rezervni zračnici. Sedežu sem dodal dva šraufa, ki držita vezice za še eno zračnico. Ob strani pa še dve torbici od fotografske opreme, katerima sem prišil uho iz ostanka gurtne, da ju bolj stabilno lahko pritrdim. Vso ostalo orodje sem namestil z vezicami na okvir motorja, kjer sem le našel prostor. To je vso orodje za snemanje pnevmatik, ključ za svečko in rezervna svečka, rezervni ročki (ena ročka + 2 adapterja s kitajske), rezervna tačka za zadnjo zavoro in še ostale drobnarije. (najdi vsiljivce) Popravljeno Julij 31, 2017. Popravil imaging jskrablin, hajoktejn, gsxf750 in 2 others 4 1
Nightmare Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Meni je Jamnik preverjal ventile pri 11.000 km in je nastavil izpusna dva, sesalni naj bi bilu uredu. Ko sm pri 21.000 km za ceno preverjanja spraseval v Grosuplju pa je sledil odgovor, da tega po vecini do 40-50.000 km(upam, da sm si stevilke prav zapomnil) sploh ne preverjajo in nastavljajo. V vsakem primeru bom stanje preveril sam cez zimo. Glede na to, da pa je motor letnik 2015 recimo, da samih odmikacev ne bi potreboval menjati. Lp, Samo
hajoktejn Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Na kolk km pa je preverjanje in nastavljanje ventilov pri 690? 50000 se mi zdi mal dolga ... Na 640 je na 5000km če se prav spomnim, je pa res da ma 640 "klavir" za nastavljanje.
Nightmare Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 1 hour ago, hajoktejn said: Na kolk km pa je preverjanje in nastavljanje ventilov pri 690? 50000 se mi zdi mal dolga ... Na 640 je na 5000km če se prav spomnim, je pa res da ma 640 "klavir" za nastavljanje. Kot vem 10 000km. Lp, Samo
hajoktejn Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 In pooblaščeni serviser to na uč raztegne na 4 do 5krat? Zakon. jskrablin in Nearrain 1 1
imaging Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 (popravljeno) Ja svašta kaj berem o slovenskih "majstrih" ... preverjanje ventilov je na 10,000km ali na 2 leti po navodilih. Res ne vem zakaj to ne delajo kot je treba na uradnih servisih... ali je zadeva kao prekomplicirana za njih ali je premalo dobička proti menjavi olja in filtrov... in pa več stane ko gre res že kaj narobe zaradi nevzdrževanja. Nekatere dročnike so v tujini menjali zastonj, vendar šele po okvari. No, če delaš to sam je najbolje narediti PRED menjavo olja. Če ti slučajno kakšna umazanija pade v mašino da jo z menjavo potem odstraniš. Če je motor letnik 2015 je velika verjetnost, da so dročniki 2014. Popravljeno Avgust 1, 2017. Popravil imaging Nearrain, jskrablin in hajoktejn 2 1
jskrablin Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 Da ne bo dvomov. Direkt iz PDF verzije navodil za 690. Se pravi za ziher na 10k, če si malo bolj lene sorte voznik pa 20k. 40k... pa je malo huda. hajoktejn in Nearrain 1 1
Žan96 Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Včeraj mi je začela ročka prednje zavore klikat, ne znam drugače opisati, klikne in preskoči. Ne vedno. Ustavlja motor še vedno normalno. Je imel kdo podobno težavo?
imaging Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Kdaj si nazadnje menjal zavorno tekočino?
jskrablin Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Evo danes sem mel nekaj časa in sem preveril kako stojijo zadeve z ABS-om. 25A varovalka za ABS pumpo je bila skurjena. Dam novo not, se po parih metrih vožnje kontrolna lučka ugasne. In ob prvi uporabi zavor takoj spet prižge. Seveda je bila menjana varovalka skurjena. Tako da kot kaže je problem s črpalko za ABS (v manualu piše da je varovalka za ABS return pump)... kar zna biti drag hec. Ve kdo za koga, ki se spozna na Bosch ABS enote? Za servis se mi kr zdi da bojo hteli menjat komplet enoto... kar pa zna biti malo drag hec.
Žan96 Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 16 urami, imaging pravi: Kdaj si nazadnje menjal zavorno tekočino? Pred približno 4300 km
Nightmare Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 12 hours ago, jskrablin said: Evo danes sem mel nekaj časa in sem preveril kako stojijo zadeve z ABS-om. 25A varovalka za ABS pumpo je bila skurjena. Dam novo not, se po parih metrih vožnje kontrolna lučka ugasne. In ob prvi uporabi zavor takoj spet prižge. Seveda je bila menjana varovalka skurjena. Tako da kot kaže je problem s črpalko za ABS (v manualu piše da je varovalka za ABS return pump)... kar zna biti drag hec. Ve kdo za koga, ki se spozna na Bosch ABS enote? Za servis se mi kr zdi da bojo hteli menjat komplet enoto... kar pa zna biti malo drag hec. Duke je imel vpoklic glede dodatnega ožičenja ABS enote saj se je lahko pri določenih pogojih "skuril". Kako je s tem pri SMC/Enduro motorjih? Lp, Samo
imaging Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 Bolj pomembno je kdaj, časovno. No, če nisi menjal (pred) to sezono bi jaz najprej to nafedil, saj ce se to dogaja po nekaj casa voznje ti zavre tekocina. Ce se nisi delal sam pelji k kateremukoli mojstru ki sraufa motorje, ni mus ktm
Žan96 Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 56 minutami, imaging pravi: Bolj pomembno je kdaj, časovno. No, če nisi menjal (pred) to sezono bi jaz najprej to nafedil, saj ce se to dogaja po nekaj casa voznje ti zavre tekocina. Ce se nisi delal sam pelji k kateremukoli mojstru ki sraufa motorje, ni mus ktm Menjano je bilo pred to sezono :), vsako leto menjam tekočine. A je možno da zato klika? Ker zavorni učinek je še vedno enak
franc Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 Ob 5. 8. 2017 ob 13:07, Žan96 pravi: Včeraj mi je začela ročka prednje zavore klikat, ne znam drugače opisati, klikne in preskoči. Ne vedno. Ustavlja motor še vedno normalno. Je imel kdo podobno težavo? Po mojem je nekaj narobe z ročko (nastavljanjem oddaljenosti) . Hidravlika malo težje "klika" (rata "gumijasta" ) . lp Žan96 1
jskrablin Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 Ob 8/6/2017 ob 10:55, Nightmare pravi: Duke je imel vpoklic glede dodatnega ožičenja ABS enote saj se je lahko pri določenih pogojih "skuril". Kako je s tem pri SMC/Enduro motorjih? Hvala za idejo, sem preveril. Pri SMC/Enduro je bil en vpoklic zaradi potencialih težav z zadnjo zavoro. Bom pa malo pogledal naokoli kaj točno je bil problem pri Duku pa preveril napeljavo.
franc Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 Seleša je včasih treba jemati malo z rezervo. Verjetno pa je mišljeno, da (normalno) do 40-50 000 km ni potrebe po nastavljanju ventilov (kar je več ali manj res) . lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se