Nightmare Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 Ker je tale tema nekoliko bolj aktivna kot o Duku bom kar tukaj povprašal. Je kdo v svojo 690ko mogoče že namontiral tole zadevo? https://ktmtwins.com/products/factory-690-shift-kit Sicer so na netu samo pozitivni komentarji pa bi vseeno rad slišal še kakšno mnenje iz prve roke. Zamenjavo načrtujem praktično odkar imam motor pa zadeve še kar nisem naročil in zamenjal. Lp, Samo
franc Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 Kar nekaj let že nisem "kiksnil" prestave (na začetku ene parkrat) . Škornji "naredijo svoje" ( da nisi prenežen) . lp
Nightmare Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 12 minutes ago, franc said: Kar nekaj let že nisem "kiksnil" prestave (na začetku ene parkrat) . Škornji "naredijo svoje" ( da nisi prenežen) . lp Ko se vozim lahkotno in sproščeno še ni takega problema, ko pa sem na kakšni zaviti cesti in poskušam iztisnit iz motorja kar največ se mi pa večkrat zgodi, da falim pri pospeševanju saj je zadnja stvar katero imam takrat v mislih ali sem dovol grob do menjalnika in bi rad kar se da hitro prestavil in tiščal naprej. Ampak ker že sama cena ni tako prijazna poleg pa moram, če prav vem prišteti še naš davek mi je zadeva skoraj predraga. Ali se motim? Poštnina naj bi bila zaston. Lp, Samo
Nightmare Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 Našel sem pa še tole in ne vem ali gre za enako nadgradnjo vendar kupiš le vzmet ali je to povsem kaj drugega. https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-duke-parts/products/factory-ktm-950-990-f-pro-shift-spring-upgrade Lp, Samo
franc Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 50€ (cca) za feder? Bi moral biti zlat. lp
Nightmare Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 Ja saj cene so čist brezvezne. Sem pa gledal po katalogu rezervnih delov in imajo različni modeli od LC4 do LC8 enake vzvode katerega kot zamenjavo sem prilepil višje a imajo različne vzmeti. RC8 ima recimo še vedno enak vzvod kot LC4 690 in je razlika le v vzmeti. Prav tako 1290 SD. Bi imel po logiki velik dvocelindraž tako močnejšo ali švohejšo vzmet kot velik enocelindraš? Lp, Samo
jskrablin Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 Ob 16/02/2018 ob 14:50, Nightmare pravi: Ampak ker že sama cena ni tako prijazna poleg pa moram, če prav vem prišteti še naš davek mi je zadeva skoraj predraga. Davek in uvozne dajatve. Sem pred kratkim naročal JD Jetting komplet za EXC-ja iz ZDA... in na srečo je to poštimano preko Ebaya. Ob 16/02/2018 ob 14:50, Nightmare pravi: Ko se vozim lahkotno in sproščeno še ni takega problema, ko pa sem na kakšni zaviti cesti in poskušam iztisnit iz motorja kar največ se mi pa večkrat zgodi, da falim pri pospeševanju saj je zadnja stvar katero imam takrat v mislih ali sem dovol grob do menjalnika in bi rad kar se da hitro prestavil in tiščal naprej. Za trenutek zapreš gas, skoraj istočasno odločno prestaviš gor, odpreš gas nazaj. Če ga dobro zadaneš je skor tak ko quickshifter, motor spremeni obrate in veselo trga naprej. Sam ne smeš biti prenežen... ko takrat pa ima 'natančen' LC4 menjalnik nevtralno med vsemi prestavami Seveda pri tem ni razmišljanja, to more biti avtomatika. Ko razmišljaš kako boš zdaj to, pa ono, pa tretje sam kaj zakvačkaš.
Nightmare Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 5 minutes ago, jskrablin said: Za trenutek zapreš gas, skoraj istočasno odločno prestaviš gor, odpreš gas nazaj. Če ga dobro zadaneš je skor tak ko quickshifter, motor spremeni obrate in veselo trga naprej. Sam ne smeš biti prenežen... ko takrat pa ima 'natančen' LC4 menjalnik nevtralno med vsemi prestavami Seveda pri tem ni razmišljanja, to more biti avtomatika. Ko razmišljaš kako boš zdaj to, pa ono, pa tretje sam kaj zakvačkaš. Hja sej je vse lepo in prav in s tem res nimam ravno vsakodnevnih problemov. Že ko sem si vzvod menjalnika prestavil malo nižje je bilo bistveno bolje a se vseeno še kdaj zgodi. Niti me ne moti toliko, popraviš še 1x in je, bolj me zaboli ko ko enkrat zatakneš v nevtralno in potem na hitro popraviš prav tako s sklopko prav grdo zaškrta in temu bi se rad izognil. Zato pa sedaj pogledujem za originalnimi vzmeti iz drugih modelov ampak ne vem po čem bi lahko prepoznal kateri model ima močnejo vzmet. Vem samo, da je za LC8 skoraj 1x dražja kot za LC4 pa še to je samo dobra 2€. Saj vem, kupim pa probam samo po nepotrebnem pa tudi ne bi odpiral motorja. Lp, Samo
Jernej23 Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 Poguglaj pirate racing arretier feder ali mu piši po nemško na fb. Mislim da jih je imel ta možakar po nekih 7-8eur... Nightmare 1
Nightmare Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 42 minutes ago, Jernej23 said: Poguglaj pirate racing arretier feder ali mu piši po nemško na fb. Mislim da jih je imel ta možakar po nekih 7-8eur... Bom pregledal, hvala. Lp, Samo
Jernej23 Objavljeno Februar 22, 2018 Opozori Objavljeno Februar 22, 2018 Tole so kar koristni linki in mislim da še ni bilo predelava enduro v supermoto: http://www.ultramoto.de/690/sumo.html in obratno https://sites.google.com/site/690wiki/home/690smc/enduro-hjul švedi, ampak veliko v angleščini: https://sites.google.com/site/690wiki/home/690smc/tips-och-trix problemi s hladilnikom, števcem, ribanjem v lajtngo na levi strani pod sedežem, restriktor 2. in 3.prestave, in meni najbolj zanimiv podatek da mape od 3 do 9 le niso vse enake hehe Nummer Motor Ohms 0 Poor fuel Quality inf 1 Soft 15k 2 Advanced 6,8k 3 Standard 4,68k 4 Standard 3,29k 5 Standard 2,7k 6 Standard 2,21k 7 Standard 1,93k 8 Standard 0k 9 Standard 0k razno: http://www.monomaniacs.nl/index.php
Nightmare Objavljeno Februar 22, 2018 Opozori Objavljeno Februar 22, 2018 Mape so enake motor pa pod 5k ne zazna razlike tako, da mislim tu ni razlike v delovanju. Lp, Samo
damijan_s Objavljeno Februar 22, 2018 Opozori Objavljeno Februar 22, 2018 (popravljeno) 3 hours ago, Jernej23 said: in obratno https://sites.google.com/site/690wiki/home/690smc/enduro-hjul Vse lepo in prav premontirat kolesa, sam zanimivo bi blo sprobat vzmetenje potem po terenu. + prevelik sprednji disk brez možnosti manjšega, razen če zamenjaš vilice. Enduro v SM je dost boljš varianta ja. Zanima me, kaj bojo naredli tanovi 55kW motorji, če bo preslabo gorivo (so brez šalterja za mape) Mogoč bo pa zaznal, in prilagodil parametre. Popravljeno Februar 22, 2018. Popravil damijan_s
Popularna objava imaging Objavljeno Februar 22, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 22, 2018 (popravljeno) Padla je želja po preizkusu v rally dirki, ampak zato je potrebno pripravit tudi motor. Moj projekt te zime je torej KTM 690 Rally. Na kratko bom opisal kaj vse sem naredil na motorju, kar pa ne vklučuje izključno priprave na rally ampak tudi splošno vzdrževanje. Tako sem tudi skušal čim bolj skombinirati nadgradnje z vzdrževanjem kar se tiče zaporedja dela in vzporednega dela. Najbolj nujen je bil servis vilic, ki sem ga že objavil nekaj strani nazaj. Rahlo je namreč puščalo olje iz vijaka za compression nastavitev, ki je pri meni na spodnji strani vilice. Na srečo se je to zgodilo preden bi itak naredil servis vilic. Tako vam priporočam da ko delate (vi ali serviserji) servis vilic, da zamenjate VSA tesnila in ne le semeringov. Najhuje bi namreč bilo da bi menjali semeringe in olje, čez nekaj časa bi pa začelo puščati drugje. Tam kjer moraš spet vse razdret da prideš do tesnila. Iz tega šraufa za nastavitev kompresije je namreč kapljalo. Ob tem sem vilice podaljšal iz 250 na 300mm. Notranji deli so namreč isti kot od EXC vilic. Original vzmet je bila kar 5,4Nm/mm sedaj pa je 4,8Nm/mm. Ob tem pa sem naredil tudi revalving compression ventila za bolj tekoče delovanje in "kompenzacijo" mehkejše vzmeti. Prva testna vožnja je bila katastrofa. Le ko sem približno nastavil rebound in compression je bilo za silo. Ob merjenju sag-a se je namreč izkazalo da ga je bilo preveč. Zato sem vilice vzel ponovno dol in korigiral preload tako kot mora biti. Razlika je bila očitna in rezultati dobri. Ob servisu sem na teleskope dal markirne o-ringe, ki hitro pokažejo do kod so se vilice potopile. Priporočam, saj je s tem tudi zelo poenostavljeno merjenje sag-a. Po naši turi po Istri, hitrih odsekih in skokih je bilo še nekaj rezerve kljub zelo mehki nastavitvi. Razlika je več kot očitna napram originalu. Ena najboljših nadgradenj na motorju! Preventivno sem menjal vse ležaje in tesnila v nihajki in linku. Bilo bi namreč škoda, da bi to odpovedalo, saj tako nebi pravilno delovala naslednja nadgradnja. Menjal sem namreč tudi zadnji amortizer s takim, ki ima 300mm hoda. Podaljšanje sprednjega konca namreč podre geometrijo motorja in je potrebno tudi zadnji del uskladit. S tem pa je višina sedeža 103cm! Se bo treba naučit čisto druge tehnike lovljenja ravnotežja pri počasni vožnji. Podaljšati je bilo potrebno tudi stransko tačko za 5cm. Ker sem pred tem itak moral razdrt celoten zadnji del sem še menjal filter goriva. Ta pa se je zataknil v ozkem delu rezervarja in sem ga težko dobil ven. Namestil sem še dodatni filter goriva pred injektorjem. Ko sem prvič zagnal črpalko je dodatni filter takoj postal črn! Zato je očitno res da se ohišje črpalke ali pa kar sam tank nekoliko razgraja kar lahko povzroči zamašitev injektorja. Sedaj bom imel vsaj pregled nad tem dodatnim filtrom ko bo že res grdo izgledalo. Sčistil sem celotno krivino izpuha in ga ovil s termo trakom. Namen je čimveč vročine spraviti vstran od motorja. Baje pa ti traki povzročajo dodatno rjavenje pa tudi trpežno ne izgleda preveč... bomo vidli. Motili so me špageti kablov pod navigation tower-jem. Zato sem prestavil rele za smernike in senzor zunanjega pritiska zraka nazaj in ju pritrdil na okvir pod sedežem. Tako sem pridobil kar precej prostora pa tudi vzdrževanje bo lažje, sa ne bo treba odprt celotno sprednjo masko. Rally pa je nemogoče vozit brez rally navigacije. Najprej sem si izdelal nosilec za vse kar je potrebno za rally navigacijo. Minimum je roadbook reader in vsaj en trip meter. Z rezkarjem bi bilo dosti hitreje, ampak sedaj lahko napišem da je ročno delo Želel pa sem narediti zadevo bolj univerzalno, tako da lahko pritrdim tudi klasično Garmin navigacijo za (vsakdan) takrat ko ne vozim rally. Ker pa celotna zadeva prekrije original števec in s tem tudi kontrolne lučke sem dodatno namestil še kontrolne lučke za smernike (za street mode), rezervo, FI in pritisk olja. Tako izgleda namečšeno na navigation tower z dvema trip metroma. En je nemreč za rezervo, saj če imaš le enega in ti le-ta odpove lahko kar zaključiš rally (če najdeš pot do bivaka). Vsak trip meter ima dodatne tri kable, roadbook dva in še kontrolne lučke nanesejo kar nekaj novih kablov. Potrebno je bilo zvrtati luknjo v nosilec zavornega diska in pritrditi magnet za delovanje trip metra. Več časa sem brusil sveder kot pa vrtal... kako je to trda kovina. Vsak trip meter pa ima svoj senzor. Za enega je bila že original pripravljena luknja z navojem, za drugega pa sem naredil dodatno. Zato je bil spet kaos s kabli, ki ga je bilo potrebno urediti. Zamenjati sem moral tudi original stikalo za smernike in luči s stikalom od EXC modela, saj so na prvotno mesto prišla stikala za upravljanje roadbooka in tripmetra. Original stikalo pa je predebelo da bi pasalo za ročico hidravlične sklopke in njen cilinder. Namestil sem še škatlo z varovalkami za vse te naprave in uredil špagete kablovja. Da motorju nebi bilo vroče sem pod masko namestil oljni hladilnik, saj je bilo ravno dovolj prostorja. Motor 690 temelji na 690 Rally Replica zato so na srečo pustili vse potrebno za oljni hladilnik. Potrebno je namestiti "razdelilno enoto", ki razporedi pretok olja. CoolFactor^2™ Naked, but not affraid. Not naked nor cold. Sedaj ostane le še: QTRO, TDSPP in gasaaa. Popravljeno Februar 23, 2018. Popravil imaging mladench, Rey, Mavti in 16 others 14 5
jskrablin Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Če kdo kupuje ali pozna koga, ki kupuje 690 Enduro R - http://motosvet.com/marketplace/view/62858-ktm-690-enduro-r Kot sem napisal v oglasu je moped pravkar s servisa (danes sem ga pripeljal domov), urejeno je vse kar je bilo za uredit. Morebitni interesenti - ZS ali klic.
Jernej23 Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 "moj"interesent je nabavil :) glej prikazno... bom poskusil še koga navdušit
jskrablin Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Pravkar, Jernej23 pravi: "moj"interesent je nabavil glej prikazno... bom poskusil še koga navdušit Sma se slišala in je rekel da ima še kako varianto. Pa takrat (zaenkrat še) moj 690 ni bil poštiman... zdaj pa je Hvala za reklamo, ob priliki dam za pijačo po izbiri. Jernej23 1
jskrablin Objavljeno April 25, 2018 Opozori Objavljeno April 25, 2018 Ob 18. 4. 2018 ob 22:19, jskrablin pravi: Če kdo kupuje ali pozna koga, ki kupuje 690 Enduro R - http://motosvet.com/marketplace/view/62858-ktm-690-enduro-r Kot sem napisal v oglasu je moped pravkar s servisa (danes sem ga pripeljal domov), urejeno je vse kar je bilo za uredit. Morebitni interesenti - ZS ali klic. Motor je prodan.
franc Objavljeno April 26, 2018 Opozori Objavljeno April 26, 2018 imaging Kakšno olje si dal v vilice (W) ? lp
Jernej23 Objavljeno Maj 3, 2018 Opozori Objavljeno Maj 3, 2018 Ima kdo izkušnje z rally raid šponerjem? Ali obstaja tudi alternativa (cenejša ali blizu original?) se čedalje pogosteje oglaša kot star dizel...
imaging Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 (popravljeno) On 5/3/2018 at 9:02 PM, Jernej23 said: Ima kdo izkušnje z rally raid šponerjem? Ali obstaja tudi alternativa (cenejša ali blizu original?) se čedalje pogosteje oglaša kot star dizel... Rally raid ni alternativa, ampak ročni šponer. Prednost je v tem, da če ti pade pritisk olja, preko katerega se avtomatski (original) napenja, da je veriga še vedno napeta in ne povzorči dodatne škode. Žal z njim nimam izkušenj, je pa na mojem seznamu za montažo ob naslednjem preverjanju ventilov. Popravljeno Maj 11, 2018. Popravil imaging
franc Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 Imaging, koliko je dela da se "odstrani" zadnja nihajka? Je dovolj, da se odstrani "centralni" vijak (skozi motor) ali je potrebno odstraniti tačke in vse ostalo? Sem iskal po netu, pa je samo "nadaljevanje" kako "razkoplješ" ležaj, nič pa o demontaži nihajke . lp
Jernej23 Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 pred 12 minutami, imaging pravi: Rally raid ni alternativa, ampak ročni šponer. Prednost je v tem, da če ti pade pritisk olja, preko katerega se avtomatski (original) napenja, da je veriga še vedno napeta in ne povzorči dodatne škode. Žal z njim nimam izkušenj, je pa na mojem seznamu za montažo ob naslednjem preverjanju ventilov. Vem, mislil sem če je še kakšna firma ki jih prodaja Vse pogosteje se sliši in dlje. Včasih je samo 2-3 sekunde, sedaj pa že 10-20 klopota. Ali bi kar novega original dal? Se pa počasi poslavlja tudi akumulator (po papirjih iz 2013), števec se ugasne in napiše soft 3.2 dat 1.2 Polne ga 14.1-14.2V pade pa vmes na 9-10 enkrat tudi 4.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se