Skoči na vsebino

Aprilia ETX 125


Priporočene objave

Objavljeno

Mojega frenda/sošolca (ki žal nima dostopa do neta - čist v rovtah doma) zanima, par informacij glede tega motorja.

Poraba, končna hitrost, zavore, kak je z mašino (na kolk so generalke), če se da kake ture z njim delat (200-300km), ipd.

Sej če ma kdo mogoče tut Aprilio Classic 125 lohk kej pove, ker mislim da imata isti motor (rotax 122).

Pišite!

Objavljeno

sam motor ni nic posebnega je pa prav simpaticen za vozit. ni kak krosar in ce ga dosti okol meces bo hitro brez plastike ostal. je bolj za makedam in cesto kot kak teren. drugace tezko kaj recem, pospeski so OK, ampak ce je kaj vec denarja pol rajsi kak KTM (125 EXE) al kaj takega, tisto je ko odpres blokado cisto resen motor za kakega najstnika in teren.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jst mam ETX-a, je kr u redu, da se furat tud po terenu jst se kr velik, eneparkrat sm bil tud na kros progi, pa ni blo enbenih problemov razen da je motor prešvoh pa fedri so malo premehki(itak pr enbeni 125 enduri(razn KTM in Husqvarna) niso trdi fedri. Drgač se da pa motor tud predelat- 30KM. Kar je pol ful dobr sj pol potegne k kurba (mi je en serviser reku k mu ga je en model na servis prpelu). Da se delat tud turce, jst pa bratranc(KMX) sva nardila ene dve tri turce od 200 do 400 km.

etxh02.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

jest sem tud lastnik tega motorja.kot vsak ve povedat je malo preslaboten,tud ce vzames ven katalizator pa iz frgazarja se ne pozna velik,koncna hitrost je dobrih 100km/h.uporaben je tud za teren(jest se precej po gmajni vozm)samo premehko vzmetenje ima.glede dolgih tur-jest sem naredu v enem letu 14000km,poleti sem bil 4x na morju(slo obala,porec,pula,krk...) sedez je v tem razredu kr udoben,slaba je samo potovalna hitrost(jst se vozim 90km/h),poraba je takrat 3,6l/100km,drugace porabi 4-5l.kar se vzdrzevanja tice pa tudi ni takih problemov-servisi so na 4000km,bat se menja na 20000km(vsaj men je tko serviser reku).ce te se kej zanima kr vprasej,lahko tud na mail: matevz.hribar@cmok.si

Objavljeno

aja,mogoče še tole: www.aprilia-etx.de

pod gallerie je tud moja...:)

Objavljeno

Ej kolegu raj rec da nej husqvarno WRE kup k je res zakon motor, jest ga mam ze kso leto pa sm ful zadovoljen. Zdej ga pa prodajam ker bom šel na mal močnejšga. Če se kdo zanima za nakup tega motorja me lahko pokliče na 041224060

Objavljeno

kva se vmešavaš! :twisted:

ja,husa je pa drgac se boljša za teren,pa precej močnejša je

Objavljeno

DT tud ni za odmet... jaz bom že vedu :wink: ...ZELO dobr motor...pa kakor kol pogledaš. Ne da se mi pisat kaj je vse u redu... če koga zanima pa nej reče

Objavljeno

meni ni bil vsec polozaj krmila(zdel se mi je previsok v razmerju s sedezem)al pa sam nism navajen.a te kej rit boli,zic se mi zdi cist premehak.drgac je pa ok.a mas kej odprto?kolk leti,poraba...

Objavljeno

zic je mogoče še mal trši k pr ETX...glede krmila pomojm nisi bil navajen. Na zic se že prvadš :D. Neki cajta rit boli pol je pa OK :P

Jaz sm na moji zamenjal samo auspuh (gianelli) in gre zdej 120 (130+ po klancu dol). Poraba je temu primerno velika od 4,3-5,5l/100km

dt125r.jpg

Morm rečt ,da je kar lušna stvarca :wink:

http://www.dt125.de

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

koliko škoduje mašini če vzameš dol plato od filtra na desni strani,tako da je filter še vedno noter,samo ni zaprt?nekateri so mi rekli da to nima veze,drugi spet da ni dobro,da bo štihnu...drugače se pa tko res dere,sem mel parkrat dol tko mal za spremembo,ker drugač nima nobenga zvoka

Objavljeno

Že ki smo pri teh 125 endurah, meni gre moja mašinca 120 brez nobene predelave! Zanima me kaka bi bla stvar če bi dal gor en auspuh??(gianelli, arrow,...)

Objavljeno

kero 'mašinco' pa imaš?pa ja ne ETXa?odvisno kaj maš zdej gor.na etx-u se baje ne pozna velik

Objavljeno

Mam Dtjko!Zdej mam vse original!!

Objavljeno

mislm da se da neki odpret,k ma tako mašino k tdr-ka če se ne motm

Objavljeno
Že ki smo pri teh 125 endurah, meni gre moja mašinca 120 brez nobene predelave! Zanima me kaka bi bla stvar če bi dal gor en auspuh??(gianelli, arrow,...)

Za Dt-je mas več strani na netu, ki razlagajo kako treba odstraniti blokade. Poišči malo v googlu.

Tu mas en link, samo je brez slik (se mi zdi da sem enkrat gledal eno stran ko je bilo s slikami razlozeno).

wald.heim.at/redwood/510569/

Ajd, pa ne norij delati

ps. mi je zal da ko sem se jaz mel dt nisem tega sprobal

Objavljeno

sej je polno strani samo ki so večalmanj vse v nemščini, js pa ne razumem nemščine!!

Objavljeno

Morda je pa to dober povod, da se je pričneš učiti.

Tisto staro: več znaš, več veljaš 8)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

tisti ki imate ETXe:kolk kilometrov mate kej,pa kva ste mogl že menjat?ker men se pr dobrih 18000 obeta menjava bata,ker se ga že pošteno sliši.

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

evo če kerga zanima-na tej strani k je sklopka je kar 6 plastičnih zobnikov!edn na sliki še manjka,tist za pogon oljne pumpe.

jst kj tacga še nism vidu,ponavad so plastični sam uni za obratomer al pa črpalko...

post-4-1077269534.jpg

Objavljeno

plasticni zobniki so poleg obratomerja in crpalke hladilne tekocine tud za antivibracijsko gred (2 komada). ker so plasticni lazji, je masa manjsa, masina pa se raje zasukne v visje obrate.

pri 18.000 km bi moral ze marsikaj menjat (pravzaprav bi moral ze pri 15-16.000 km):

  • bat
  • tesnila (ko razdres, moras dat nova, da zagotovis 100% tesnenje)
  • vse plasticne zobnike (naj bi jih menjal na 15.000 km)
  • olje za menjalnik (in cekirat na vsakih 3000 km)
  • nastavit/ocistit RAVE ventil (vsakih 3000 km)
  • nastavit sklopko (Examine play of clutch release - na vsakih 6000 km + po potrebi)
  • preverit cevi oljne napeljave (vsakih 3000 km - tako pise v service manualu)
  • ocistit uplinjac in nastavit standgas (vsakih 6000 km + po potrebi)
  • preverit in nastavit vzig (vsakih 6000 km + po potrebi)
  • menjat svecko (vsakih 6000 km + po potrebi, ocistit po 3000 km + po potrebi)
  • 500 km po sestavi motorja ponovno zategnat (re-tighten) cilinder in glavo motorja

to pise v service & repair manualu za masino rotax 123, velja pa tud za Rotax 122 (ki sta v osnovi enaka).

LP, Z. .)

Objavljeno
koliko škoduje mašini če vzameš dol plato od filtra na desni strani,tako da je filter še vedno noter,samo ni zaprt?nekateri so mi rekli da to nima veze,drugi spet da ni dobro,da bo štihnu...drugače se pa tko res dere,sem mel parkrat dol tko mal za spremembo,ker drugač nima nobenga zvoka

Heh to sm tut jest delow sam pol sm mogu na fargazarju nastimat mal mn zraka in gre pol podobn sam dere se ene 5x bl :) pa k ga peres je mal problem :)

Objavljeno

zok jst mam tud navodila za uporabo in večino stvari že vem,ampak to da je pa treba menjat plastične zobnike...nč ne piše.

res pa je da mi že mal ropotajo,a mogoč veš kolk to stanejo kej??

Objavljeno
zok jst mam tud navodila za uporabo in večino stvari že vem,ampak to da je pa treba menjat plastične zobnike...nč ne piše.

res pa je da mi že mal ropotajo,a mogoč veš kolk to stanejo kej??

ne navodila za uporabo, service & repair manual mam, tist k majo mehaniki, tega ne dobis zravn motorja! .)

SejMojTudNiOriginalnPress... :P

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Js sem tud lastnik Aprilie ETX 125 :P

Je kr fajn motor - za začetek.

Mam ga že 2 leti pa sem prevozil le 3600km - nisem kake dolge ture delal.

Ima dobre pospeške (za seboj sem pusto sošolkino Hondo NSR125, pa seveda Yamaho dragstar125 od enga drugega sošolca :D )

Končna hitrost pa je nekaj malega čez 100km/h (po hribu navzdol tud 120km/h :P

Pa po makadamu gre tud ful dobro :OK:

Najbrž jo bom zdej prodal pa kupil kaj večjega (supermoto najrajs, ko se bol po asfaltu vozim). Sej po dveh(2) letih vozniške dobiš neomejen A, al kako je že zdej?

Upam, da mi bo uspelo prepričat starše, da bodo mal sofinancirali ;)

Če se kdo zanima za nakup:gionni@email.si

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!