Jump to content

Aprilia ETX 125


MotoRossi

Recommended Posts

Mojega frenda/sošolca (ki žal nima dostopa do neta - čist v rovtah doma) zanima, par informacij glede tega motorja.

Poraba, končna hitrost, zavore, kak je z mašino (na kolk so generalke), če se da kake ture z njim delat (200-300km), ipd.

Sej če ma kdo mogoče tut Aprilio Classic 125 lohk kej pove, ker mislim da imata isti motor (rotax 122).

Pišite!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • batzajla

    20

  • _LuX_

    6

  • Hanza

    6

  • pastrana

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

sam motor ni nic posebnega je pa prav simpaticen za vozit. ni kak krosar in ce ga dosti okol meces bo hitro brez plastike ostal. je bolj za makedam in cesto kot kak teren. drugace tezko kaj recem, pospeski so OK, ampak ce je kaj vec denarja pol rajsi kak KTM (125 EXE) al kaj takega, tisto je ko odpres blokado cisto resen motor za kakega najstnika in teren.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jst mam ETX-a, je kr u redu, da se furat tud po terenu jst se kr velik, eneparkrat sm bil tud na kros progi, pa ni blo enbenih problemov razen da je motor prešvoh pa fedri so malo premehki(itak pr enbeni 125 enduri(razn KTM in Husqvarna) niso trdi fedri. Drgač se da pa motor tud predelat- 30KM. Kar je pol ful dobr sj pol potegne k kurba (mi je en serviser reku k mu ga je en model na servis prpelu). Da se delat tud turce, jst pa bratranc(KMX) sva nardila ene dve tri turce od 200 do 400 km.

etxh02.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

jest sem tud lastnik tega motorja.kot vsak ve povedat je malo preslaboten,tud ce vzames ven katalizator pa iz frgazarja se ne pozna velik,koncna hitrost je dobrih 100km/h.uporaben je tud za teren(jest se precej po gmajni vozm)samo premehko vzmetenje ima.glede dolgih tur-jest sem naredu v enem letu 14000km,poleti sem bil 4x na morju(slo obala,porec,pula,krk...) sedez je v tem razredu kr udoben,slaba je samo potovalna hitrost(jst se vozim 90km/h),poraba je takrat 3,6l/100km,drugace porabi 4-5l.kar se vzdrzevanja tice pa tudi ni takih problemov-servisi so na 4000km,bat se menja na 20000km(vsaj men je tko serviser reku).ce te se kej zanima kr vprasej,lahko tud na mail: matevz.hribar@cmok.si

Link to post
Share on other sites

Ej kolegu raj rec da nej husqvarno WRE kup k je res zakon motor, jest ga mam ze kso leto pa sm ful zadovoljen. Zdej ga pa prodajam ker bom šel na mal močnejšga. Če se kdo zanima za nakup tega motorja me lahko pokliče na 041224060

Link to post
Share on other sites

meni ni bil vsec polozaj krmila(zdel se mi je previsok v razmerju s sedezem)al pa sam nism navajen.a te kej rit boli,zic se mi zdi cist premehak.drgac je pa ok.a mas kej odprto?kolk leti,poraba...

Link to post
Share on other sites

zic je mogoče še mal trši k pr ETX...glede krmila pomojm nisi bil navajen. Na zic se že prvadš :D. Neki cajta rit boli pol je pa OK :P

Jaz sm na moji zamenjal samo auspuh (gianelli) in gre zdej 120 (130+ po klancu dol). Poraba je temu primerno velika od 4,3-5,5l/100km

dt125r.jpg

Morm rečt ,da je kar lušna stvarca :wink:

http://www.dt125.de

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

koliko škoduje mašini če vzameš dol plato od filtra na desni strani,tako da je filter še vedno noter,samo ni zaprt?nekateri so mi rekli da to nima veze,drugi spet da ni dobro,da bo štihnu...drugače se pa tko res dere,sem mel parkrat dol tko mal za spremembo,ker drugač nima nobenga zvoka

Link to post
Share on other sites

Že ki smo pri teh 125 endurah, meni gre moja mašinca 120 brez nobene predelave! Zanima me kaka bi bla stvar če bi dal gor en auspuh??(gianelli, arrow,...)

Link to post
Share on other sites
Že ki smo pri teh 125 endurah, meni gre moja mašinca 120 brez nobene predelave! Zanima me kaka bi bla stvar če bi dal gor en auspuh??(gianelli, arrow,...)

Za Dt-je mas več strani na netu, ki razlagajo kako treba odstraniti blokade. Poišči malo v googlu.

Tu mas en link, samo je brez slik (se mi zdi da sem enkrat gledal eno stran ko je bilo s slikami razlozeno).

wald.heim.at/redwood/510569/

Ajd, pa ne norij delati

ps. mi je zal da ko sem se jaz mel dt nisem tega sprobal

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

tisti ki imate ETXe:kolk kilometrov mate kej,pa kva ste mogl že menjat?ker men se pr dobrih 18000 obeta menjava bata,ker se ga že pošteno sliši.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

evo če kerga zanima-na tej strani k je sklopka je kar 6 plastičnih zobnikov!edn na sliki še manjka,tist za pogon oljne pumpe.

jst kj tacga še nism vidu,ponavad so plastični sam uni za obratomer al pa črpalko...

post-4-1077269534.jpg

Link to post
Share on other sites

plasticni zobniki so poleg obratomerja in crpalke hladilne tekocine tud za antivibracijsko gred (2 komada). ker so plasticni lazji, je masa manjsa, masina pa se raje zasukne v visje obrate.

pri 18.000 km bi moral ze marsikaj menjat (pravzaprav bi moral ze pri 15-16.000 km):

  • bat
  • tesnila (ko razdres, moras dat nova, da zagotovis 100% tesnenje)
  • vse plasticne zobnike (naj bi jih menjal na 15.000 km)
  • olje za menjalnik (in cekirat na vsakih 3000 km)
  • nastavit/ocistit RAVE ventil (vsakih 3000 km)
  • nastavit sklopko (Examine play of clutch release - na vsakih 6000 km + po potrebi)
  • preverit cevi oljne napeljave (vsakih 3000 km - tako pise v service manualu)
  • ocistit uplinjac in nastavit standgas (vsakih 6000 km + po potrebi)
  • preverit in nastavit vzig (vsakih 6000 km + po potrebi)
  • menjat svecko (vsakih 6000 km + po potrebi, ocistit po 3000 km + po potrebi)
  • 500 km po sestavi motorja ponovno zategnat (re-tighten) cilinder in glavo motorja

to pise v service & repair manualu za masino rotax 123, velja pa tud za Rotax 122 (ki sta v osnovi enaka).

LP, Z. .)

Link to post
Share on other sites
koliko škoduje mašini če vzameš dol plato od filtra na desni strani,tako da je filter še vedno noter,samo ni zaprt?nekateri so mi rekli da to nima veze,drugi spet da ni dobro,da bo štihnu...drugače se pa tko res dere,sem mel parkrat dol tko mal za spremembo,ker drugač nima nobenga zvoka

Heh to sm tut jest delow sam pol sm mogu na fargazarju nastimat mal mn zraka in gre pol podobn sam dere se ene 5x bl :) pa k ga peres je mal problem :)

Link to post
Share on other sites

zok jst mam tud navodila za uporabo in večino stvari že vem,ampak to da je pa treba menjat plastične zobnike...nč ne piše.

res pa je da mi že mal ropotajo,a mogoč veš kolk to stanejo kej??

Link to post
Share on other sites
zok jst mam tud navodila za uporabo in večino stvari že vem,ampak to da je pa treba menjat plastične zobnike...nč ne piše.

res pa je da mi že mal ropotajo,a mogoč veš kolk to stanejo kej??

ne navodila za uporabo, service & repair manual mam, tist k majo mehaniki, tega ne dobis zravn motorja! .)

SejMojTudNiOriginalnPress... :P

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Js sem tud lastnik Aprilie ETX 125 :P

Je kr fajn motor - za začetek.

Mam ga že 2 leti pa sem prevozil le 3600km - nisem kake dolge ture delal.

Ima dobre pospeške (za seboj sem pusto sošolkino Hondo NSR125, pa seveda Yamaho dragstar125 od enga drugega sošolca :D )

Končna hitrost pa je nekaj malega čez 100km/h (po hribu navzdol tud 120km/h :P

Pa po makadamu gre tud ful dobro :OK:

Najbrž jo bom zdej prodal pa kupil kaj večjega (supermoto najrajs, ko se bol po asfaltu vozim). Sej po dveh(2) letih vozniške dobiš neomejen A, al kako je že zdej?

Upam, da mi bo uspelo prepričat starše, da bodo mal sofinancirali ;)

Če se kdo zanima za nakup:gionni@email.si

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!