Jump to content

Aprilia ETX 125


MotoRossi

Recommended Posts

kakšen dušilc z rorom bi ti sploh rabu??od kšnga športnga auspuha al kaj??mal bl natančno povej...

drgač ga pa sam nared..wd40 je zakon :P

Link to post
Share on other sites
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • batzajla

    20

  • _LuX_

    6

  • Hanza

    6

  • pastrana

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ojla,js bi tut menu,sam lonc če bi se dal,tale mi je ušeč sam je za 50ccm se mi zdi,al pa saj ne za etx zto k ma etx na leu stran auspuh,kej veš kok to kej pride?(sam zadn lonc) LP

Link to post
Share on other sites

Imam motor Aprilia ETX 125 in mi nekaj nagaja.

Ko se peljem v kateri koli prestavi z gasom odprtim od prib. 2/4 do 3/4 gasa mi motor ne dela lepo konstantno, ampak nekak pokašljuje.

Probal sem že zamenat svečko z hladnejšo od predpisane (ngk br8es z ngk9br), namesto z 95 bencinom dat 98 oktansk benz, se igrov z iglo,...

Minimalno se je poznal takrt ko sm zamenov svečko, pa ko sm 1x premaknu iglo...

Kva bi lohk še naredu :?

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

čaw

dobil se eno ponudbo pa me zanima kaj vipravte na to!!

a se splača kupit aprilio etx L.99 34.000km (se mi zdi mal velik) za 200.000sit ma pa nov bat z 200km.

ja se zdi pocen sam je motor karamboliran. sprednje vilce, prva guma, kiler, avspuh, spraskane plastike,pa še neki malenkosti je v pi.....!

fora je u tem da jst skor vse te dele mam od gilere endure.

zanima me kaj vi pravte? se mi ga splača kupt za ta dnar. prodajalec prav da ga bom komot za 300.000 sit prodal. jst sm pa kr skeptičen glede teh stvari.

tnx za mnenja

by

Link to post
Share on other sites

kaj nobenga ne yanima etx?? :(

od večina folka k sm zdej govoru vsi pravjo isto. za ta dnar nikoooool ni vredn ( čeprov mam dele)

pa še čas je za generalno. :BUA:

tko da kaj vi pravte?? :slap: če to kej berete :grim

Link to post
Share on other sites

vse to kar si naštel+tvoj cajt+živci je vredno več kot tista razlika v ceni cca. 150.000 glede na cene nerazsutih motorjev

tisti deli od gilere pa vprašanje če pašejo na aprilio

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

A kdo ve ce je ze v originalu spredej aprilia čeljust, zadej pa brembo pri ETX. Ker pri meni je tko, zdej pa nwm a je to ze prejsn lastnik kej menov al je tko ze skoz.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mene pa sam zanima ce kd ve,kje so pri ETX blokade v auspuhu,na elektriki ni vec blokade,smo je se zmeraj nekam "len"motor,pa se cudno mi je,da nima luknje za rave ventil na cilindru.A je mozno da ima ta cilinder manjsi izpusni kanal kot RS?Hvala za odgovore

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Mam en problem. Med vožnjo so mi crklile luči, pa vidm da mi je šla varovalka, zamenjam z drugo spet crkne, dam še močnejšo not pa isto. Kaj bi lahko blo narobe? Sicer nism še nič gledov.

Link to post
Share on other sites
Mam en problem. Med vožnjo so mi crklile luči, pa vidm da mi je šla varovalka, zamenjam z drugo spet crkne, dam še močnejšo not pa isto. Kaj bi lahko blo narobe? Sicer nism še nič gledov.

nekje moraš met preguljeno žico in ti plus takne na maso, poglej tam okoli balance ko se kabli drgnejo okoli gištela ali vilic, ponavadi se tam preguli, lahko pa da se je tut not v sami žarnici kablčevelček snel in se plus in masa stikata......najprej to zrihtaj, potem pa daj not novo varovalko, ampak obvezno tako kot je bila v originalu, če daš večjo je nevarnost da ti namesto varovalke skuri kabel

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!