Grilzz Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 Ima dobre pospeške (za seboj sem pusto sošolkino Hondo NSR125, pa seveda Yamaho dragstar125 od enga drugega sošolca ) Na kero šolo pa hodiš? A je ta sošolka mogoče Mateja, ker če je, močno dvomim, da si jo stresel v pospeških.
batzajla Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 gioni,a maš katalizator še v auspuhu?
HAWKey Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 en moj frend je meu ETX-a 125 sma se dost skup vozla. jst mam KMX-a 125 (nepredelanga). podobna sta sam etx je bl švoh (top: 100 km/h, moj:120+). pol je dau pa moj sošolc dizo zamenjat pa auspuh je neki predelal pa sta bla čist izenačena. drgač je pa to pravi fun bike za po gmajni pa tud po cesti, sam mal prešvoh za daljše ture, da se pa tudi vozit. p.s.: lahke endurce so zakon!!!! :OK:
Gionni Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 Na kero šolo pa hodiš? A je ta sošolka mogoče Mateja, ker če je, močno dvomim, da si jo stresel v pospeških. Ne, ni Mateja, Branka je - fejst punca :D Hodim pa na Gimnazijo Slovenj Gradec Glede mojga motorja: je tak kot nov - ga nisem še nič predelal, v sebi še ima vse blokade... O:-) torej je katalizator še vedno v auspuhu
Gionni Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 Spodaj v priponki je Branka (na Motoboomu) :P
batzajla Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 en moj frend je meu ETX-a 125 sma se dost skup vozla. jst mam KMX-a 125 (nepredelanga). podobna sta sam etx je bl švoh (top: 100 km/h, moj:120+). pol je dau pa moj sošolc dizo zamenjat pa auspuh je neki predelal pa sta bla čist izenačena. drgač je pa to pravi fun bike za po gmajni pa tud po cesti, sam mal prešvoh za daljše ture, da se pa tudi vozit. p.s.: lahke endurce so zakon!!!! :OK: dej mal bol podrobno napiš kva je naredu: katero dizo,kolk veliko,kva je naredu z auspuhom (menjal al samo katalizator ven vzel),kako je mel naštelan frgazar (igla,zrak) upam da veš kej več.... :)
HAWKey Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 čist točn en vem, sam se bom pa pozanimu če te zanima pa ti povem, kar se auspuha tiče ga je dau enmu predelat pa mu ni do kraja zrihtu pa je kr tk ostau... nevem točn, vga bom v šoli prašu pa ti pol povem
Hanza Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 evo,pa sn prišo do tiste točke,ko hrepeniš po pospeških in hitrosti :kva2: ,pa si na nuli z dnarom. daj,etx fani povejte mi prosim kak je z blokadami pr toti endurci! Kje so kak zgledajo,kak se jih da ven-odpre,ka s tem pridobiš,pa tak malo.Bi šlo? kak je kaj z zvokom,ko daš katalizator ven? Ajde majstri! Hanza
batzajla Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 najprej poglej če maš še blokado na cdi. zvok se ti ne bo spremenil,če daš ven katalizator. mal poglej nazaj,boš vidu da se tega motorja ne da skor nič odpret,bi mogu vse menjat
Hanza Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 ka te to je cdi?Ka na fergazeru je tui?pri gas zajli? Mi lahko kdo zrihta ono servisno knjigo,ko vse not piše o motorju pa to,ono,ko majo serviseri?
Hanza Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 Aja pa to še: ka bi to lahko blo,da mi tak cvili v mašini,ko dam gas?večji ko so obrati bol cvili. Danke šon
HAWKey Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 men je na KMXu cvilil dokler sm meu iz auspuha en dušilc uzun, sm pregledal lonec pa ni logike zakaj bi cvilil. zdj ne več.
batzajla Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 cdi je majhna črna škatlica pod sedežem,so eni drati gor priklopljen. na zadnji strani je stvar zasilikonana z nekim črnim kitom-to spraskaj stran in poglej,če imaš not nekakšen kovinski hmmm.... kako bi rekel :hmm: drat :D no to je treba preščipnit! malo preglej temo o rs 125,ma isto zadevo in so slikce tam.potem nazaj zasilikonaš in zadeva dela veliko bolje v srednjih obratih :) men je to naredu serviser pri 500km <zok> tisti "drat" v silikonu nekateri poznamo se pod izrazom "jumper". :P
Hanza Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Pozna kdo koga,ko pozna koga,ko pozna koga,ko lahko zrihta zobnike za etx 125 :hmm: ? Samo je problem,ko ne originalne.Zaj mam:vzadi 49 spredi 17. tak za normalno ceno. :doze: Al mi kdo kako drugo razmerje priporoča? vaš Hanza
batzajla Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 kolk pa maš kilometrov da jih boš menjal?
Hanza Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 mam 23.000 km. ketna ma 6cm hoda,zobniki so zbrušeni do amena,vožna:dosti-preveč nepredvidenih pavz za ketno.Kitnšpaner je na koncu.Sledi:Morm vse menjat.Takoj!! No,se bi že zdavnaj mogo. Lahko kdo zrihta zobnike? :xx:
batzajla Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 če maš original ketno gor,se sam čudim da ti še skup stoji! :wacko: men se je ful hitro stegnila in pri slabih 10Kkm sem že vzel en člen ven... potem sem kupil DID in naslednjih 16Kkm sem jo našponal samo 2x :OK: zobniki so bli še zmer prvi. predolg si čakal,zdej maš še zobnike čist fuč a ti jo je ratal kej 'odpret'? :)
Hanza Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 Ne ni nič več blo " zaprto".Sn mislo,da ga je ona punca,ko ga je prej mela malo bol šparala,pa viim,da ga je terala do amena! Zaj si mislim kupit 17 colske felne samo ne vem ki jih naj dobim. ve kiri za kake? Pa kake si naj kupim? kire sploh pašejo gor? od KTM-ov jih je kr dosti na www.ebay.de samo ne vem či pašejo gor. na ka morš sploh to gleat? :hmm: :stupid:
kovach Objavljeno Avgust 24, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2005 Pozdravljeni! mene pa zanima če ve kkšn kolk ma ta motor kojnou čist odprta. LP
batzajla Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 mal preber nazaj,smo že govorl o tem.etx ma nažalost cilinder brez ventila v izpušnem kanalu in če bi jo hotel 'odpret' bi blo treba menjat cilinder,pa mogoč še kej ma pa blokado na CDI-ju,v uplinjaču,pa katalizator lahko ven vzameš.zadnjega se mogoče niti ne splača delat
kovach Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 kje pa je na frgazarju? pr moji mam en problem, k prešaltam neki cajta ful uleče pol se ji ustau pol pa podivja spet,to mi ni glih ušeč k prletim uvink s pounimi obrati pa mau pobremzam pol mi pa padejo na une k ne gre nikamr,pa ni glih fajn to,una črna škatlca sm jo pa dons najdu je pa vidt nedotaknena a je to vzrok? drgač je pa kolega(Unikat) povedu da mam drgač blokade uzun u aspuhu,kje je pa katalizator? js sm zdej s prmu tankom naredu 120km s tem da ni šlo skor nč rezerve( sam preklopt sm mogu) a je to velik za ta motor? lp
batzajla Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 jaja,ta luknja moči v srednjih obratih je zarad blokade na 'črni škatlici' vzem dol sedež,spraskej stran silikon na čš in preščipni (odlomi) kontakt tm zadej.slike maš v temi aprilie rs 125 k ma enako blokado
kovach Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 a pa je to pol lahk kej narobe za motor? sam unga silikona je kr dost kako to spraskat? a je sam en kabl tm spot pol? lp
batzajla Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 nč ne bo narobe.to je blokada,ki naj bi jo serviser ostranu po 500 kilometrih.najd si fotke,da ne boš kej zaštrikal če ne veš točn zakva se gre.ne odgovarjam za posledice :D
_5er_ Objavljeno April 30, 2006 Opozori Objavljeno April 30, 2006 Lp! Mene pa zanima, če kdo ve kje bi dobil zadnji del avspuha (dušilec z rorom), ker ma original tak gnil zvok. special749 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se