reesko Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 kakšen dušilc z rorom bi ti sploh rabu??od kšnga športnga auspuha al kaj??mal bl natančno povej... drgač ga pa sam nared..wd40 je zakon :P special749 1
_5er_ Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 Mene zanima, če se dobi tak ror da paše gor brez predelav za motor aprilia etx 125...
KRIK Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 Težko.... probej doma kej sčarat. kej s dosedanjega dušilca vn pober pa se bo takoj poznalo
kovach Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 ojla,js bi tut menu,sam lonc če bi se dal,tale mi je ušeč sam je za 50ccm se mi zdi,al pa saj ne za etx zto k ma etx na leu stran auspuh,kej veš kok to kej pride?(sam zadn lonc) LP
boga Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 je za etx 125 :) evo link ti bo nekja pomagal http://www.giannelli.com/eng/home/ lp pastrana 1
_5er_ Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 Imam motor Aprilia ETX 125 in mi nekaj nagaja. Ko se peljem v kateri koli prestavi z gasom odprtim od prib. 2/4 do 3/4 gasa mi motor ne dela lepo konstantno, ampak nekak pokašljuje. Probal sem že zamenat svečko z hladnejšo od predpisane (ngk br8es z ngk9br), namesto z 95 bencinom dat 98 oktansk benz, se igrov z iglo,... Minimalno se je poznal takrt ko sm zamenov svečko, pa ko sm 1x premaknu iglo... Kva bi lohk še naredu :?
kovach Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 blokada na štromu .) klikn na msn pa ti pošlm načrt
_5er_ Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 blokada na štromu .) klikn na msn pa ti pošlm načrt blokada na štromu je že šla papa.... nekj drucga more bit....
_5er_ Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 Aja še en razlog da ni kriva blokada.....to mi dela ko NE pospešujem.
070Alex Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 čaw dobil se eno ponudbo pa me zanima kaj vipravte na to!! a se splača kupit aprilio etx L.99 34.000km (se mi zdi mal velik) za 200.000sit ma pa nov bat z 200km. ja se zdi pocen sam je motor karamboliran. sprednje vilce, prva guma, kiler, avspuh, spraskane plastike,pa še neki malenkosti je v pi.....! fora je u tem da jst skor vse te dele mam od gilere endure. zanima me kaj vi pravte? se mi ga splača kupt za ta dnar. prodajalec prav da ga bom komot za 300.000 sit prodal. jst sm pa kr skeptičen glede teh stvari. tnx za mnenja by
070Alex Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 kaj nobenga ne yanima etx?? :( od večina folka k sm zdej govoru vsi pravjo isto. za ta dnar nikoooool ni vredn ( čeprov mam dele) pa še čas je za generalno. :BUA: tko da kaj vi pravte?? :slap: če to kej berete :grim
Evil Penguin Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Imo se ti ne splača. Geštel ne bo nikol več to, kar je bil.
batzajla Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 vse to kar si naštel+tvoj cajt+živci je vredno več kot tista razlika v ceni cca. 150.000 glede na cene nerazsutih motorjev tisti deli od gilere pa vprašanje če pašejo na aprilio
Zok Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 ce bos te dele dal od gilere gor, bo motor vreden prav toliko kot zdaj, ko je razbit.
_LuX_ Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 A kdo ve ce je ze v originalu spredej aprilia čeljust, zadej pa brembo pri ETX. Ker pri meni je tko, zdej pa nwm a je to ze prejsn lastnik kej menov al je tko ze skoz.
mulej Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Mene pa sam zanima ce kd ve,kje so pri ETX blokade v auspuhu,na elektriki ni vec blokade,smo je se zmeraj nekam "len"motor,pa se cudno mi je,da nima luknje za rave ventil na cilindru.A je mozno da ima ta cilinder manjsi izpusni kanal kot RS?Hvala za odgovore
mulej Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 (popravljeno) evo primerjava,RS in ETX cilinder,a bi se mi splacal menjat? http://bikepicsPIKAcom/pictures/217835/ Popravljeno Avgust 23, 2007. Popravil mulej
_LuX_ Objavljeno Avgust 26, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2007 Jest mam pa en problem, skoz mi mal bremze bremzajo, k dajem motor v garažo zmerm pločice slišm. Mesa je se dost gor, kwa se da tle nardit??
mulej Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Ce se kdo zanima za nakup ETXa vec informacij na 041531380 al pa Pm
sink123 Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Js zdej to kupujem, uzeu bi l.99 18.000km prevoženih, čist lepa nč obrausana, za slabih 1.200€, se splača? Kdaj bom mogu servis nardit, pa kuk pride? Lp
_LuX_ Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Glede na to da ma 18.000 km boš mogu menjat bat. Drugače je pa jest nebi na servis vozu, itak sam poservisiraš kar je treba.
_LuX_ Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Mam en problem. Med vožnjo so mi crklile luči, pa vidm da mi je šla varovalka, zamenjam z drugo spet crkne, dam še močnejšo not pa isto. Kaj bi lahko blo narobe? Sicer nism še nič gledov.
tad3y Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Mal preglej, če nimaš kakšno žico predrgnjeno. Pa močnejš varovalko glih ni pametnu dat notr.
k0ci Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Mam en problem. Med vožnjo so mi crklile luči, pa vidm da mi je šla varovalka, zamenjam z drugo spet crkne, dam še močnejšo not pa isto. Kaj bi lahko blo narobe? Sicer nism še nič gledov. nekje moraš met preguljeno žico in ti plus takne na maso, poglej tam okoli balance ko se kabli drgnejo okoli gištela ali vilic, ponavadi se tam preguli, lahko pa da se je tut not v sami žarnici kablčevelček snel in se plus in masa stikata......najprej to zrihtaj, potem pa daj not novo varovalko, ampak obvezno tako kot je bila v originalu, če daš večjo je nevarnost da ti namesto varovalke skuri kabel
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se