Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Odlocam se za nakup tega motorja in me zanima vasa iskusnja s tem motorjem.

To bi naj bil moj prvi motor.

Hvala vsem na odgovoru

Lep pozdrav

Objavljeno

Jah.. super motor...

Imam sicer izkušnje z njegovim zadnjim zicom, samo sem toliko km naredila z njim, da ga kar poznam.

Motor (kakor verjetno veš) ima 94 konjev.. močna zadevca... jo je sicer treba malo preganjat, predvsem v ovinkih, malo jo zmanjka pri hitrem pospeševanju, saj je potrebno nižat. Pozna se pa tudi, če sta dva gor (pri moči seveda).

Je pa enkratna za vožnjo, prava igračka, ovinke lepo zvozi. Tudi če se odločiš za turo, je kar primerna, samo če si velik, boš imel malo problemov z nogami. Problem je tudi veter, ker je pač naked. Samo imaš možnost od Givija dobit sprednjo šipo (meni je to sicer grdo, ampak je pa uporabno). Sicer pa ta motor ni namenjen hitri vožnji po avtocesti (zaradi naked oblike) ampak predvsem za navadne ceste, polno ovinkov.

V glavnem, meni je motor za favorita pri nakupu.

Sicer pa ti bodo fanje lahko kaj več povedali o samih tehničnih podatkih....

I want some more!!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tudi jaz sem do pred kratkim kupoval motor tega ranga (Hornet 600, Fazer 600, Bandit 600), na koncu sem pa Bandita 1200 kupil.

Moje mnenje o Horneti 600 je, da je lep motor, dovolj močan, samo malo majčkan je. Je lepši od Fazer 600 vendar je fazer drugače bolje ocenjena (Motorrad).

Glede Suzuki Bandita 600 (lep, zelo lep), vendar slabši od Hornete in Fazerja (manj moči).

lp, Onim

p.s. Se pa da Horneto zelo fajn predelat!

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

Sam nimam iskušenj s Hornetko, ima pa jo moj kolega!

Zelo lep in dober, dobre vozne lasnosti!

Okoli pihanja pa:

- na vseh naked motorjih piha bolj, kot na ostalih, pač zaradi konstrukcije. To je pač davek lepote (moje osebno mnenje), ki ga mora plačati voznik!

Edina pomanjkljivost motorja (kot je omenil Onim) je zelo majhen in ni primeren za visoko rasle osebe.

LP SBN

Objavljeno

Pa še to!

Če ti je to prvi motor je skoraj malo preveč "hud"! Saj za eno ali dve sezone priporočam kaj malo bolj "kultiviranega", da si pridobiš nekaj iskušenj in spretnosti.

LP SBN

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
Jah.. super motor...

Imam sicer izkušnje z njegovim zadnjim zicom, samo sem toliko km naredila z njim, da ga kar poznam.

Kako se pa sedi zadaj? Tut mene zanima ta motor... :)

Objavljeno

bolj ti priporočam fazer 600

-cenejši

-ima poloklep (protivetrna zaščita)

-daljši interval med servisi

-ima bolj porazdeljen navor kot hornetka, prej začne vlečt

-meni osebno mnogo lepša

tudi če si malce večji ti na fazer 600 ne bo hudo, uglavnem je hud motor in .

hornetka je pa HONDA in je lepa ni kaj, moji argumenti so zgoraj, odloči se sam

kar se pa tiče hornet prvi motor je pa vse odvisno od tega kar maš u glavi, lah še čist razfukaš tud z apn6, sam je pr hornetki to lažji

pa lepo se vozi lp

Objavljeno

To ti bo znal najbolj povedat Dream-er, je bil lastnik 1 sezono, naredil dost km da pozna kako se motor obnasa, drugace jo ima pa se en moj kolega in je nadvse zadovoljen, ima jo ze 3 sezono, vmes se je zaletel, potem je zrihtal ( menjal vilice, feltno, krivine itd...cel prvi konec) in se vozi naprej,....

LP, Rock

P.S. Dream.er razpisi se...

Objavljeno
kar se pa tiče hornet prvi motor je pa vse odvisno od tega kar maš u glavi, lah še čist razfukaš tud z apn6, sam je pr hornetki to lažji

Se čist strinjam s tabo...

Objavljeno

150.000 SIT vec pa mas Hornet 900 :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Men je ta motor ful vsec, sicer niham med 600 in 900 ampak 900 nima poloklepa. Vsi pravte da ni za velike voznike. Kok naj bi blo to? Jaz mam 187cm.

Objavljeno

Razdalja med osmi 1420 mm

Višina sedeža 790 mm

Lažje predstavljaš? ;) :P

Objavljeno

ups - to so bli podatki za 600-tko...

900 ima

Razdalja med osmi 1460 mm

Višina sedeža 820 mm

PS.

Velika razlika, ni kaj :D

Objavljeno

ja v geometriji se vsak milimeter pozna... ;) :rolleyes: :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest sm jo 2 leti vozu in lahko rečem da mi ni niti malo žal za nakup. Da se jit z njo na ture in da se jo tut kr dobr prtisnt. Ovinke lahko mirno polagaš do stopalk in še boš imel malo rezerve. Je pa za hitrosti nad 140 skoraj nujna, v enem od prejšnjih postov omenjena, šipa.

Kar se pa udobja tiče, nisem imel nobenih problemov (180cm). Se tudi strinjam da so pri geometriji pomembni mm, vendar is za 1. motor raje omisli 600.

p.s. Honda je pa itak Honda!

Objavljeno

@ak: Kdor koli (verjetno ti) ga je predelal je CAR. Sploh tista plastika (vlakna) okrog gume. Full dobr.

Objavljeno

:rolleyes: thx, drugače mam še zobnik sprednji manjši in sport vzmeti in gume vedno top (ziher je ziher)

Objavljeno

Res je lepa edin sprednja luc je mal smesna

Objavljeno

:blink: ja hudoo du dile!!! kok si dal sa celotno predelavo? sprednja luč spominja na streetfighterja! ja du dile ane....

Objavljeno

Rabljenih hornetk pa sploh ni v oglasnikih. Sem ze dost gledal. Cudn to. Zgleda da je tok dobr motor pa da ga noben noce prodat :D

Objavljeno
:blink: ja hudoo du dile!!! kok si dal sa celotno predelavo? sprednja luč spominja na streetfighterja! ja du dile ane....

Menjano je;

-spr. vzmeti+olje

-spr.zobnik 14

-ročke

-kpl stopalke

-kpl smerokazi (homologirano)

-kpl luči (homologirano) H3 spredaj, led zadaj

-ogledala

-spojler

za bug spojler se še odločam, paint brush in predelava sedeža še prideta, pa verjetno še kakšne malenkosti...

Do sedaj okol 300KSit

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!