Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Alpa kupiš kej evropskega ;) ne hec sem jo mel in je blo isto z izpuhom slab material

Imam sedaj nekaj evropskega (nemškega), pa tudi ni dost boljši material ;)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam sedaj nekaj evropskega (nemškega), pa tudi ni dost boljši material ;)

Lej pr meni je blo tko pa res ne pretiravam kupil sem hornetko letnik 2009 to je bilo ene 3-4 nazaj in je bilo 3/4 vijakov ravih komplet avspuh je rjavel,...

 

Zdej mam pa ducatija starega 14 let in ne dobiš rjavine na njemu sm pa tja je kak vijak malo oksidiran (rata malo bolj bel) to je pa tudi vse ;)

 

Drugače pa ni slab motor hornetka jst ji edino zamerim da je zlo širok motor sploh me je motil tisti ogromen rezervar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej pr meni je blo tko pa res ne pretiravam kupil sem hornetko letnik 2009 to je bilo ene 3-4 nazaj in je bilo 3/4 vijakov ravih komplet avspuh je rjavel,...

 

Zdej mam pa ducatija starega 14 let in ne dobiš rjavine na njemu sm pa tja je kak vijak malo oksidiran (rata malo bolj bel) to je pa tudi vse ;)

 

Drugače pa ni slab motor hornetka jst ji edino zamerim da je zlo širok motor sploh me je motil tisti ogromen rezervar

 

 

jah....jez sm mel po rokah transalpo, 17 let ni blo na njej ene rjave stvari, pa sm se šu trikrat, res trikrat pelat pozimi, in glej hudiča. Kavalet, bremz tačka in avspuhi so dobili herpes. točno prednje koleno, ki je na udaru cestne umazanije spod kolesa in tisti železni kosi k jih teptam s s škornji. Verjetnost de je Horneto dobila sol je ene 400×večja kot de je 996 ropotal okrog pozimi. Je pa tud res, Luka, de je bla tvoja Hornet italjanska. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah....jez sm mel po rokah transalpo, 17 let ni blo na njej ene rjave stvari, pa sm se šu trikrat, res trikrat pelat pozimi, in glej hudiča. Kavalet, bremz tačka in avspuhi so dobili herpes. točno prednje koleno, ki je na udaru cestne umazanije spod kolesa in tisti železni kosi k jih teptam s s škornji. Verjetnost de je Horneto dobila sol je ene 400×večja kot de je 996 ropotal okrog pozimi. Je pa tud res, Luka, de je bla tvoja Hornet italjanska. 

glih sem hotel rečt da sem oba kupil v udinah kjer nista videla soli s ceste tko da dvomim da je to to pa sej tisti avspuhi me niso tolk motli najbolj so me motili vijaki in rjaveli niso samo tisti ki so na udaru sprednej gume in ceste ampak tudi vsi ostali vijaki 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa ni slab motor hornetka jst ji edino zamerim da je zlo širok motor sploh me je motil tisti ogromen rezervar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino kar jst hornet zamerim je vzmetenje. Ajd pa mogoč bremze. Počasi mi gre čedalje bolj na jetra politika japijev da je naked nek bađet paket s krepi vzmetenjem, švoh gištelom in podhranjenimi žlajfi. Pa sploh ne poceni paket. Ajd pustmo MT07. Zakaj kurca je težko recimo slečt 600 RR, zamenjat balanco, mal dodelat styling in basta. Očitno postajam res star da me to moti.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh večina ki se zapali na nakede jim je budget segment žlajf in vzmetenja čisto ok, z mano vred. Nekateri tudi ne vedo kako bi to lahko zgledalo in se jim zdi vse normalno. Sam bi bil pa presrečen če bi bile vilice in zadnji amoritzer 2 klase višje. Pač potrpim ker vseeno uspem uživat maksimalno motocikel in ne nažigam pogosto. Da mi nebi bilo treba redno pucat kolektorjev bi bil tudi en dodaten plusek. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden sem postal lastnik Horneta :)

Z njim sem full zadovoljen.

 

Zanima me, kateri komplet prve pomoči imate, da gre pod sedež ?

Sedanji lastnik je imel eno iz Louis-a. Paše kot ulita, vendar ji je pretekel rok uporabe. Tako da moram nabavit novo.

Kompleti, ki sem jih po naših trgovinah gledal, so vsi večjih dimenzij, tako da ne bi pasali.

Študiram, da bi jo kupil od Louis-a. Upam, da je še vedno enakih dimenzij...

LP Andrej

post-46067-0-91749700-1409684096_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden sem postal lastnik Horneta :)

Z njim sem full zadovoljen.

 

Zanima me, kateri komplet prve pomoči imate, da gre pod sedež ?

Sedanji lastnik je imel eno iz Louis-a. Paše kot ulita, vendar ji je pretekel rok uporabe. Tako da moram nabavit novo.

Kompleti, ki sem jih po naših trgovinah gledal, so vsi večjih dimenzij, tako da ne bi pasali.

Študiram, da bi jo kupil od Louis-a. Upam, da je še vedno enakih dimenzij...

LP Andrej

Kupi na BMW servisu imajo zelo majhne !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden sem postal lastnik Horneta :)

Z njim sem full zadovoljen.

 

Zanima me, kateri komplet prve pomoči imate, da gre pod sedež ?

Sedanji lastnik je imel eno iz Louis-a. Paše kot ulita, vendar ji je pretekel rok uporabe. Tako da moram nabavit novo.

Kompleti, ki sem jih po naših trgovinah gledal, so vsi večjih dimenzij, tako da ne bi pasali.

Študiram, da bi jo kupil od Louis-a. Upam, da je še vedno enakih dimenzij...

LP Andrej

Kupljen komplet na OMV, fajn zatlacen pod zic.. res komaj komaj.. ampak je šlo.

Mal je treba potisnt :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med iskanjem svojega Horneta sem se kar nekaj stvari naučil.
Če bo komu v pomoč, bom svoje ugotovitve skušal strniti v tem postu. Ker so to pretežno izkustvene ugotovitve,
dopuščam možnost napak...

1. Kako določiti letnik izdelave:
V Slo prometnem dovoljenju piše le letnik prve registracije. Letnik izdelave in modelno leto se morda od tega razlikuje.

Na levi strani okvirja se pri hladilniku nahaja številka šasije, t.i. VIN number. Zgleda takole:
ZDCPC41C07Fxxxxxx
Leto izdelave se nahaja med C in F. V zgornjem primeru je 07, kar pomeni leto 2007.
Kot zgleda so uporabljali hexadecimalni zapis - letnik 2012 je imel na tem mestu oznako 0C.
Drugače lahko to preverite z EPC programom. Lahko pa tudi pokličete na servis, prodajo rezervnih delov ter prosite,
če vam lahko to oni preverijo (potrebujejo številko šasije).

2. Razlike med verzijo z in brez ABS-a:

Jaz sem dobil 4 razlike:
A. ABS verzija ima na blatniku, poleg zavorne čeljusti nalepko "Combined ABS". Nalepka je ponavadi na obeh straneh blatnika.
Čeprav sem videl 2 beli Hornetki letnika 2012, ki sta imeli nalepko le na 1 strani.
B. ABS verzija ima lučko na armaturki, ki gori od zagona do nekje 10km/h, nakar ugasne.
C. in D. ABS verzija ima dodatno kolesce enkoderja, na sredini desnega zavornega diska. Enako spredaj in zadaj.

3. Razlike med različnimi letniki:
Največja razlika je med letniki 2007-2010 ter med letniki 2011-2013:
Glave razlike so v armaturni plošči (analogni + digitalni pri starejši verziji, komplet digitalni pri novejši).
Drugačen je tudi zadek. Pri starejši so še oprijemi za sopotnika, novejša ima ročaje vdrte pod sedežem.

Vendar obstajao razlike tudi med posameznimi letniki, na kar sem postal pozoren po branju tega članka:
http://www.motorbox.com/moto/magazine-moto/anteprima/honda-hornet-600-2009#.U_2MWKMudv6

2007: Prvi nov Hornet, barve (glede na Hornetnest site): Pearl Night Star Black, Pear Amber Yellow, Candy Xenon Blue, Pearl Siena Red

2008: Srebrn del zadka (tam kjer so ročaji za sopotnika) je sedaj črn. Dodatni barvi Siva (Srebrna) in Bela (za barve nisem 100%, morda so bile na nekaterih trgih že prej)

2009: Glede na zgornji članek se je v tem letu spremenilo:
Nove barve: Bela z rdečimi črtami, siva z rdečimi črtami in Pearl Acid Yellow barva
Nove sprednje vilice: Srebrne barve z možnostjo nastavljanja. Stare so bile zlate barve, brez možnosti nastavljanja
Srebrne zavorne čeljusti. Prej so bile zlate.
Instrumenti s črno obrobo, prej so imeli srebrno. Malenkostne spremembe v ozadju obratomerja (nekaj dodatnih črt)

2010: Za ta letnik nisem našel nobenih novosti oz. razlik

2011: Nova maska s komplet digitalnimi instrumenti, nov zadek brez vidnih ročajev

2012 & 2013: Nekaj modelov teh letnikov sem videl z zlatimi obroči ter z zlatimi sprednjimi vilicami. Nisem pa siguren,
ali so (glede na barvo) to zopet stare vilice...

 

 

cluster_1.bmp

cluster_2.bmp

fixne_vilice.bmp

nastavljive_vilice.bmp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma si prov diplomiral. Meni je dovolj jo pogledat pa vem kam po letih (no kateri model je) spada, če pa je slika dovolj dobra pa ti povem če ma ABS (ga izda notranji del pri disku). Glede barv pa je fino ja, da veš če je bil prebarvan...

Iz vidika čiščenja obožujem črne feltne. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en update z moje strani...

 

Ko sem kupil motor (Hornet 2007) , sta me 2 kolega po testni vožnji opozorila, da je slišat vibracije. Prihajale naj bi nekje iz maske oz. instrumentov.

Kasneje sem ugotovil, da se vibracije pojavijo nekje med 5000 in 6000 obrati. Predvsem takrat, ko v tem območju odvzamem plin.

 

Na našem forumu sem opazil le en post, na tujih forumih (predvsem Italjanskih) pa je precej postov na to temo.

 

Jaz sem problem rešil z dvemi ukrepi:

 

1. Najprej sem demontiral masko.

Med lučjo ter masko je nameščena ozka penasta guma, ki se je z leti odlepila in odrabila. Zamenjal sem jo s Tesa samolepilnim tesnilnim trakom za okna in vrata.

Ker nisem imel drugega sem uporabil kar belega (itak se skrije pod plastike, tako da ni viden). Prilagam tudi fotografijo. Je malo slabše kvalitete, je pa vidna izolacija...

Dodatno sem ga namestil tudi na vrhnji del luči (na priloženi sliki ni viden), da na njem lepo sloni tudi črni del maske.

 

2. Ko sem masko ponovno sestavil, sem med črni, zgornji del maske in med števec vstavil en kos samolepilnega "filca". Ponavadi se tak material uporablja za pod noge stolov, da ne poškodujejo parketa.

 

 

Še eno opozorilo:

Po forumih sem videl tudi idejo, da se lahko "potisne" zgornje 3 inbus vijake na pokrovu instrumentne plošče.

Pri tem je potrebno opozorilo, saj jih je že marsikdo vijake preveč zategnil in poškodoval števec.

 

Nekateri so tudi demontirali pokrov instrumentov, ter ga zatestnili oz. zasilikonirali.

Za demontažo pokrova instrumentov je po service manualu potrebna demontaža celotnega števca. Poleg 3 inbus vijakov z vrha držita pokrov še vsaj 2 vijaka iz spodnje strani.

 

Jaz sem vibracije rešil le s točko 1 in 2 in zaenkrat so izginile.

 

post-46067-0-58076600-1410778228_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pitrolejcek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mogoče kdo proda nosilec za kovček za Hornet 2006 letnik in če mogoče kdo ve, ali je enak nosilec od 1998 do 2006, zato ker 2005 in 2006 so malo drugačne ..hvala vam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8872074

Kakšno mnenje o temle motorčku? Cena se zdi kar ugodna za tak motor.

 

Res je, kar ugoden. Glede na število prevoženih kilometrov seveda, če so realni, bi moral bit motor kot iz škatlce. Verjetno so gor še prve gume, zadnja - slaba.

Sicer to sam veš in izbiraš, ampak meni edina ta rumena barva ne potegne :)

Popravljeno . Popravil strajnarR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, kar ugoden. Glede na število prevoženih kilometrov seveda, če so realni, bi moral bit motor kot iz škatlce. Verjetno so gor še prve gume, zadnja - slaba.

Sicer to sam veš in izbiraš, ampak meni edina ta rumena barva ne potegne :)

Meni je pa ravno ta barva najbolj všeč ;) ja gume bo treba zamenjat, ker sem že klical in se mi je zdel kar vredu prodajalec, sem dobil tak občutek, da nič ne skriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa ravno ta barva najbolj všeč ;) ja gume bo treba zamenjat, ker sem že klical in se mi je zdel kar vredu prodajalec, sem dobil tak občutek, da nič ne skriva.

No sej, stvar okusa. Fajn je, k ma ABS, če se ne motim. Le pejt pogledat...

Poglej še tiste 2-3 komade iz a.net, zgledajo tudi uredu in ne kupi prvega katerega vidiš.

Pa se potem srečamo na dolenjskih cestah ;)

Popravljeno . Popravil strajnarR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej, stvar okusa. Fajn je, k ma ABS, če se ne motim. Le pejt pogledat...

Poglej še tiste 2-3 komade iz a.net, zgledajo tudi uredu in ne kupi prvega katerega vidiš.

Pa se potem srečamo na dolenjskih cestah ;)

Tisto črno sem tud že šel pogledat, je tudi kar dobra, sam tale ma pa res skoraj nič prevoženih kilometrov, plus to da bi jaz naredil menjavo, ker se trenutno že klatim po cestah sam bi rajš kako tako hondico fural

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8872074

Kakšno mnenje o temle motorčku? Cena se zdi kar ugodna za tak motor.

 

Motor je lahko kot iz škatlice tudi z 50.000+ km. Da bo imel 7 let star motor samo toliko km??? Pa še glede na to, da očitno ni slovenski(vsaj označeno nima).Mogoče ga je kdo imel v hiši in prestavljal iz dnevne v spalnico in obratno. :grim  Če se vsaj malo med vikendi voziš, jih skoraj moraš nakrampat min 4000km na sezono.

Da ne bo pomote.Ne grajam motorja ali prodajalca, ker tudi sam prodajam enak motor. Takšno je pač moje mišljenje glede teh kilometrov.

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto črno sem tud že šel pogledat, je tudi kar dobra, sam tale ma pa res skoraj nič prevoženih kilometrov, plus to da bi jaz naredil menjavo, ker se trenutno že klatim po cestah sam bi rajš kako tako hondico fural

Glede te zlate od K motors...

Če ima malo podrsan nosilec hladilnika, se je verjetno ista prodajala pred cca 2 meseci v MS, pri KMC... Nisem je šel gledat (sem se pa zanimal za nakup). Takrat je tudi imela zelo malo km (mislim da okrog 5k). Če se prav spomnim, so rekli, da morajo za original ročaje sopotnika vprašati lastnika (ker ima namontiran nosilec kovčka).

Pred nakupom jo bi jaz peljal do neodvisnega mehanika.

Točnih km res ne moreš preverit (mene ne bi niti sekiralo, ali jih ima 5k ali 15k). Morda ti bodo ob pregledu lahko približno ocenili, koliko km je motorček prevozil...

Popravljeno . Popravil pitrolejcek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!