Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Hvala za odgovore.

 

Sam dejstvo ostaja...pred blokado je delovala normalno, po blokadi ne deluje več normalno.

 

S tega sledi, da je mehanik nekaj zajebal ko je vstavljal blokado.

 

Jutri pride iskat in naj on ugotavlja kaj je narobe.

 

Poročam kaj bo :)

 

Stavil pa je noter Gregorič, ki je tudi pooblaščen za Hondo.

 

Čez njega sem tudi že slišal par krepkih ampak jbg, če mora biti pooblaščeni je on še vedno najbližji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ko bom to poštimal me pa zanima naslednje:

 

Motor ima seda 44.000 kilometrov, servisiran je bil redno.

 

Zanima me, kaj moram ( oz. mora mehanik ) pogledat pred sezono, kaj je kritično pri teh motorjih s tako kilometrino :)

 

Za odgovore se zahvaljujem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so se težave začele pojavljati po vgradnji blokade, reklamiraj pa naj ti napako popravijo po servisu.

 

Glede rednega vzdrževanja pa vse piše v servisnem priročniku-ga mora met tud mehanik. Drugač pa jaz pri rabljenih motorjih najprej menjam vse tekočine (vključno z oljem v vilicah), filtre, preverim ventile, po potrebi sinhronizeram vplinjače, pregledam in namažem pletenice + stvari, ki se jih redno preverja - zavorne ploščice, veriga, gume, vijake (predvsem okol zavor)...

 

 

pr nas ne vemo kej so to za ene zadeve cinspula in pickupi. sej ce vsaj v nemscini al kar nej bi bil ta jezik napisete vsaj google prevede ampak teh zmazkov pa res ne more.

Premla šravfate :) Cinšpula je žargonski, splošno sprejet izraz za vžigalno tuljavo. Iz nemščine Zündspule. V ang. ignition coil.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole s crkovanjem men lici na banalnost kot je zapognjena bencinska cevka...ampak ce je motor pred blokado delal ok, bo na servisu to uspesno resena reklamacija. prav v takih primerih se pokaze, kako fajn je met racun.....

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi pred nastankom težav pral motorja, preskoči ta komentar.

Meni je več kot 1 mesec počel take neumnosti, kot jih ti naštevaš.

Težava je bila vsekakor na električni napeljavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem pral, no z vlažno krpo po plastikah, ker čez teden me ni doma in se nabere mal praha gor  :blush:

 

Sicer pa tudi sam sumim, da je mehanik pri sestavi motorja ali kakšen kabel stisnil ali pa je stisnil samo cevko od bencina.

 

Kakorkoli, sem ga klical in pride popoldne po motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so se težave začele pojavljati po vgradnji blokade, reklamiraj pa naj ti napako popravijo po servisu.

 

Glede rednega vzdrževanja pa vse piše v servisnem priročniku-ga mora met tud mehanik. Drugač pa jaz pri rabljenih motorjih najprej menjam vse tekočine (vključno z oljem v vilicah), filtre, preverim ventile, po potrebi sinhronizeram vplinjače, pregledam in namažem pletenice + stvari, ki se jih redno preverja - zavorne ploščice, veriga, gume, vijake (predvsem okol zavor)...

 

 

Premla šravfate :) Cinšpula je žargonski, splošno sprejet izraz za vžigalno tuljavo. Iz nemščine Zündspule. V ang. ignition coil.

 

Vse lepo in prav ampak nemškošraufarski sleng ni vesoljnouniverzalen! Porkamadona. :D

Imam odličnega mehanika za avto iz Koroške... in ja je vreden, čene se nebi vozil 250km do nejga za planirana dela, ko pa začne tehnično me pa ubije. Luft-messer-nekaj je bila reč ki se po slovensko reče merilec pretoka zraka in ga razumem bp. v italjanščini in angleščini. Nemško pa je vedno klinz... in ga menda razume 3/4 slovenije razen mojega konca in ljudi od stroke ki so se to silom razmer "priučili"....

 

Čisto iz firbca...ko se greste nemški stil šraufarije der fergazer, ajnšpritz und šraufenziger tam tudi preklinjate po nemško ko se kaj zaj... ali balkan zmaga še vedno? :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ko bom to poštimal me pa zanima naslednje:

 

Motor ima seda 44.000 kilometrov, servisiran je bil redno.

 

Zanima me, kaj moram ( oz. mora mehanik ) pogledat pred sezono, kaj je kritično pri teh motorjih s tako kilometrino :)

 

Za odgovore se zahvaljujem :)

Mnja, vsake 20.000-30.000 dej preverit venitle, na vsake 6000 menjaj fiter in olje (ne na 12000 kot pravi mama honda) redno pipsaj in preverjaj ketno in preveri žlajfe. To bo to. Ostalo bo opazil spodoben mehanik ko boš delal menjave olj ipd. Filter zraka po potrebi (menda na 24.000km) moj je pri 16.000 skoraj kot nov kljub Trstu o.O. Čisti redno, in preverjaj tlak in občasno za tujke v gumah. Happy riding. :) Na 3 leta naj bi se menjalo vsaj olje v vilicah pa zavorno tekočino... ko delaš to prvič pa je motor star deset let+ dej preverit še ležaje v križu in menjat puše in semeringe če ni znano kdaj je bilo to narejeno...

 

Če bi bil ducati bi ti rekel prveri vse šraufe šasije vsake 2000km da ne odpade kaj dol. :P

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav ampak nemškošraufarski sleng ni vesoljnouniverzalen! Porkamadona. :D

Imam odličnega mehanika za avto iz Koroške... in ja je vreden, čene se nebi vozil 250km do nejga za planirana dela, ko pa začne tehnično me pa ubije. Luft-messer-nekaj je bila reč ki se po slovensko reče merilec pretoka zraka in ga razumem bp. v italjanščini in angleščini. Nemško pa je vedno klinz... in ga menda razume 3/4 slovenije razen mojega konca in ljudi od stroke ki so se to silom razmer "priučili"....

 

Čisto iz firbca...ko se greste nemški stil šraufarije der fergazer, ajnšpritz und šraufenziger tam tudi preklinjate po nemško ko se kaj zaj... ali balkan zmaga še vedno? :D

 

 

A nebi rajš poskušali pomagat ZNJ-u popravit motorja....tem za brezvezno pričkanje je na MS-ju dovolj

P.S. prvi zadetek, če vpišeš cinšpula v google : https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB4QFjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.opelforum.si%2Findex.php%2Ftopic%2F6348-kaj-je-cinspula%2F&ei=W5JOVL-jDMXnyQOC1YGYBg&usg=AFQjCNFxAdpRxlm0YXqZo-VmlKxUpBJF6Q&sig2=EMwsg499Guk_sieT650W6Q&bvm=bv.77880786,d.bGQ , zgleda leži problem raje kot v nerazumevanju izraza drugje... pa pustmo to....

 

Drugač pa ja...če se to dogaja po vgradnji blokade je verjetno mehanik naredil napako,  pa naj jo tudi odpravi. Dej sporoč, kaj je bilo.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nebi rajš poskušali pomagat ZNJ-u popravit motorja....tem za brezvezno pričkanje je na MS-ju dovolj

Sem mu, kolikor znam + nanašalo se je na fancy izraze katere ne razumemo vsi ki bi eventuelno pomagali.

P.S. prvi zadetek, če vpišeš cinšpula v google : https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB4QFjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.opelforum.si%2Findex.php%2Ftopic%2F6348-kaj-je-cinspula%2F&ei=W5JOVL-jDMXnyQOC1YGYBg&usg=AFQjCNFxAdpRxlm0YXqZo-VmlKxUpBJF6Q&sig2=EMwsg499Guk_sieT650W6Q&bvm=bv.77880786,d.bGQ , zgleda leži problem raje kot v nerazumevanju izraza drugje... pa pustmo to....

Problem bo rešen ko mehanik ki je vgradil blokado ugotovi kje je zaj... (stisnil kako cev pri dajanju rezervarja gor, kar je dokaj tipično vsaj na hornet nest  uk forumu). Glede na napisano je najbolj smiselno da naj postopa tako sicer bo z lastnim čačkanjem morda izničil možnost reklamacije.

 

Drugač pa ja...če se to dogaja po vgradnji blokade je verjetno mehanik naredil napako,  pa naj jo tudi odpravi. Dej sporoč, kaj je bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že ampak, če je stisnjena cev oz. motor ne dobi dovolj goriva, začne cukat preden crkne. Če odsekano crkne je problem ponavadi v elektriki-iskri. Zna se zgodit, da je vžigalna tuljava (po domač cinšpula  :xx: ) defektna-ko je se segreje in se materiali raztegnejo in se navitje prekine ko se ohladi se pa ponovno skrčijo pa dela....to sem misli, sem pa spregledal, da se je to pričelo dogajati po posegu mehanika, tako da je napaka verjetno njegova. 

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eventuelno je zatisnil ne cevko od goriva ampak oddušnik (tubo sfiato, fuel vacuum hose?) ali kakor se ji reče. Tisti bi znali imeti tak simptom.  Lahko poskusi z malo goriva in testno vožnjo brez čepa oz še bolj z improviziranim čepom ki ne dihta 100% da ne bo kaj narobe (že nasplošno zveni kot zanič in nevarna ideja brez čepa) bi pa izključil lahko to možnost. V štacuno po plutovinast čep in kovinsko slamco noter. :) Gverilsko ampak bi se izšlo.

 

Če ti angl. ne smrdi preveč:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=60&t=29325

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ima horneta cevko odduška ali je oddušek vgrajen v pokrovčku? Vakuumska cevka drugač ni isto kot cevka odduška. Vodi od fergov oz. na Horneti se mi zdi, da nekje z bloka motorja do pipice in prek vakuma odpre membrano, ki spusti gorivo do vplinjačev (uporabnik scratcher2 v temi iz hornet foruma, fantazira o nekakšni  vakuumski črpalki za gorivo...ni to kosilnca..čeprov je Honda  :kva2: -hec)

 

 

je pa z temi stvarmi tako, prek interneta kaj popravit je težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima posebej tanko cevko za oddušnik ki jo je menda vsak pravoverni domači šraufmajster stisnil ko je dal tank gor. Potem je opisal simptome na hornet's nest forumu kjer so mu sicer prijazno rekli naj uporabi funkcijo iskanja. :)

Vaccum cevka pa tudi obstaja ja. Tudi ono bi bilo smiselno pogledat ker če tam uhaja oz ne tesni bo tudi joj en dan. :)

Pa še en nasvet... preglej si cevi hladilnega sistema moje so po 14 letih bile za zamenjat iz dotrajanosti (glavna je začela lulat.. .) Flikanje je sicer držalo dober mesec kolikor so potrebovale nove da pridejo (visokotemperaturno odporno lepilo za čevlje+gumjasti trak + objemka dela čudeže).

 

Sicer pa a ni bil mehanik že mimo? Stavim da je rešil v 15min...

Feedback fantje feeeeeeedback!!! Dejte delit uporabne informacije ne samo po pomoč prihajat.... sej radi pomagamo ampak dejte prispevat vsaj iz kulture (čene iz motorističnega bratskega občutka) epilog. Ni za dvakrat rečt da pride še komu kdaj prav.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi dal feedback sam je mehanik na dopustu… krompirjeve pocitnice…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Damn... nimaš k'mpirja pravijo dolenjci... (menda) javi ko bo. Dnevi za kolikor toliko solidno vožnjo se iztekajo... če gre taku naprej se predam za letos okrog 15. novembra (lani 27 decembra 2 dni kasneje pa 16 stopinj... :/ )

Pa če se mehanik ne izkaže ti bom predstavil mojega, sicer pooblaščen za kawasaki a mu dišijo vsi japanajzerji oz. mož obvlada. :notworthy: (njemu se to nebi zgodilo ker se vedno po vsakem posegu zapelje testno in preveri tudi tisto kar mu nisi rekel)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes zjutraj me je klical mehanik če lahko pride po motor. Seveda sem se strinjal :) ko je prisel sem mu povedal simptome in kaj bi lahko bilo narobe. Pred 2 urama me je klical, da je motor ustiman. Prej sem sel ga iskat in je res bila stisnjena odusna cevka. Motor laufa kot nov :) in se vikend bo lep + jutri je dela prost dan juhej :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Juhej! No pa srečno vožnjo.

 

Še nasvet... Redno preverjaj šraufe na akumulatorju, če le ti popustijo se kmalu skuha regler (regulator/rectifier) (ni 100% ampak je popularno, vsaj pri starejših modelih)... ne sprašuj kako to vem. :D

Fino jih zatistni pa makar tisto smotano počeno podložko proti odvijanju dej pod šrauf (a2 ali a4 kakovost da ne bo rjavela v 3 dni...)...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starafeltna vidim, da res obvladaš  :)

 

V eni temi sem tudi videl, da poznaš veliko prodajalcev in preprodajalcev kosov zato bom še tebe povprašal.

 

Zanima me kje najceneje dobiti tisti plastični pokrovček za termostat. Še lepše bi blo če bi se našel kakšen "karbon look" ali pa kar res karbonski.

 

Kar sem gledal cene so bolane ( 50+ funtov  ) ... sicer se trenutno pogajam s Kitajcem, kateri bi mi kos računal samo 26$ sam mi hoče nabit poštnino ( 70€ ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ko bom to poštimal me pa zanima naslednje:

 

Motor ima seda 44.000 kilometrov, servisiran je bil redno.

 

Zanima me, kaj moram ( oz. mora mehanik ) pogledat pred sezono, kaj je kritično pri teh motorjih s tako kilometrino :)

 

Za odgovore se zahvaljujem :)

Živjo. Jaz imam na Hornetki 600 (letnik 2003) in narejenih cc 53.000km, v delovanje motorja nikoli posegano !

Najbolje da pogledaš lepo v shemo opravil kaj se dela na koliko km.

Pri tej kilometrini ni nič kritično če redno vzdržuješ motor, ni pa potrebe da vse pregledaš po navodilih.

Recimo sinhronizacijo karburatorja, pregled nastavitve ventilov.... tega raje ne počni če ti motor dobro dela, ker te bo serviser samo dobro oskubil pa vprašanje če bo potem delal sploh tako kot mora. Če ni pokvarjeno ne popravljaj !

Sam si vodim tabelo opravil. Vsako leto zamenjaš olje + filter.

Ketne in zobnike si verjetno že menjal. Meni so zdržale nekje 36.000km.

Vsake 3 leta zamenjava hladilne tekočine. Poglej zavorno olje če je treba zamenjati. V kolikor ni prozorno na indikatorju, ga zamenjaj.

Zračni filter poglej če je ok. ZAmenjaš ga lahko na vsake 24.000 ne stane dosti (če je potrebno).

Poglej kdaj so bile menjane svečke.

Obvezno vsako sezono pogledaš stanje zavornih ploščic , gum. Zavorne ploščice za spredaj lahko priporočim EBC HH sintered, ki so ene izmed ta boljših.

Za zadaj pa navadne nissin.

 

 

Predlagam, da si vodiš evidenco in sam določiš kaj naj se menja in kaj ne oz, zaupaj mehaniku če ga poznaš.

 

Ja te dni bo vreme ok. Lahko se pa celo kdaj dobimo za en giro ;)

Popravljeno . Popravil m4dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej če bi vedel koliko ljudem sem že obljubil vožnjo uff...  :surrender:

 

Tako je, ko si 2 leti neaktiven v motorizmu :)

 

Sicer pa ja, enkrat bomo šli ne skrbet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starafeltna vidim, da res obvladaš   :)

 

V eni temi sem tudi videl, da poznaš veliko prodajalcev in preprodajalcev kosov zato bom še tebe povprašal.

 

Zanima me kje najceneje dobiti tisti plastični pokrovček za termostat. Še lepše bi blo če bi se našel kakšen "karbon look" ali pa kar res karbonski.

 

Kar sem gledal cene so bolane ( 50+ funtov  ) ... sicer se trenutno pogajam s Kitajcem, kateri bi mi kos računal samo 26$ sam mi hoče nabit poštnino ( 70€ ).

Tega je precej na Kijiji.it in subito.it od tistih ki prodajjao motor po kosih. Rs pa da naletiš na polpismenega italjana ki nebi pošiljal v slo velikokrat.

Osebno bi jaz na tvojem mestu dal porithat tvojega če je podrsan/pocen in ga nato dal v foljo karbon look če tako želiš... Cena sitnica če ti je to všeč.

 

Da obvladam... hehe sicer sem informatik in google delač seže. Po drugi strani pa ne zaslužim dovolj da bi lahko za vsako malenkost šel k mehaniku in rekel: samo naredi kolkor bo bo...

Tako če nimaš dveh levih hitro spoznaš (kar sicer sploh ne škodi) svojo malo zver in lahko postoriš marsikaj sam. Sam se lotim že čisto vsega le žlajf, koles in agregata (interno) se ne lotim naj to iz varnosti dela profesionalec. Ni za se hecat s tem (moje mnenje pač). Sicer pa je odličen izgovor za zginit malo od doma pa si zašmirat malo te doktorsko/računalniške nežne rokice. Sploh pa vedno pravim da čist in urejen motor se bistveno lepše pelje.

 

Za začetek ti priporočam da si prebereš cel service manual. Sam nisem razumel več kot 3/4 napisanega v prvo... sedaj pa bi se upal trdit, da mi je 70% kristalno jasnega in ostalo pa vem za kaj se gre in je kategorija "ne čačkaj če ni nujno". :D

Še največji problem je bilo izrazoslovje saj je bilo to zame čisto nov svet... sploh pa če se rado uporablja pogovorno kvazinemške slengovske spakedranke... ajnšpric, cinšpula, itd... pol pa iščeš kak kos v italiji pa naletiš na njihove cvetke slengovske pa te skoraj mine... :D

 

 

Sicer pa če si res iskal to si pa res iskal za en k...

http://www.davidsilverspares.co.uk/CB600F21-SPORTS-HORNET-2001/part_71237/

Evo orignal pride cca 17€... AS Domžale pokliči in jim daj kodo (ful so prijazni) pa ziher te ne pride dražje kot 25€ na koncu s poštnino vred. Povrhu pa dobiš NOVO original.

Preden se lotiš iskanja rabljenih kosov poglej koliko te pride nov kos pri uradnem... že nekajkrat je bilo ceneje kot rabljeno...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Hvala za tako izčrpen odgovor.

 

Sicer ja, original sem dobil v 5-ih minutah ( nisi samo ti informatik :P ), sam sem se mal zagledal v karbonski kos :)

 

Včeraj sem jo prvič ( in po mojem zadnjič letos ) peljal na daljši sprehod ( 250 km ).

 

Kaj naj rečem,  :OK:  :OK:  :OK: .

 

Motor je super, dovoli ti manjše napake, po 2 letih abstinence sem mislil, kot da vozim motor že celo življenje.

 

Pa še lep je  :blush:

 

Komaj čakam naslednjo sezono  :grim  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!