Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

No pa sem povprašal še pri moto špiritu in realiziral. Vse smo se dogovorili v par mejlih v roku urce. Super. Nad vsemi pričakovanji. Hvala vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo da si zrihtal...js sm lani sedež iskal in so me en teden nategovali..da naj pokličem čez pol ure..jutri..čez dva dni.. itd.. uglavnm neresni da je joj.... kako tej majstri s takim načinom kaj prodajo pa res nevem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sicer še nisem zaključil. Plačal dopoldan 10.februarja in danes menda pošljejo. Pa da vidimo... javim epilog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem imel še skuterja sem rabil novo ročko za bremzo in so me prav tako nekajkrat nategovali  (in nategnili)....verjetno je, samo moremo pogledat in da naj pokličem čez 15min ali pol ure in poklical čez pol ure in še enkrat čez pol ure in potem so potrdili da imajo in da bodo poslali in ko sem prejel sem dobil napačno ročko in na koncu se mi ni več dalo z njimi preko telefona pogovarjat, verjetno je drugače če prideš tja in vidiš dejansko robo.

Mi pa delujejo podobno kot avtoodpad Feštajn v Izlakah, ki obljubljajo da imajo tisti kar iščeš in ko prideš tja in sploh nimajo ali pa ne vejo da si se s kom pogovarjal...jih pa po eni strani razumem, tisti ki so "največji" se lahko igrajo, kajti Feštajn in tudi tale motošpirit sta največja (vsaj kolikor poznam) avto in moto odpada oz moto jih sploh ni ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Epilog. Dobil kar sem rabil ali estetsko je bilo bolj podobno nečemu ki je bilo 2 leti na dnu oceana. Ampak za pobrat kose ki so bili potrebni je bilo ok za kar sem plačal. Le hitreje bi lahko blo vse skupaj.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko pa je imel ceno za čeljust oz za 2leti nečemu podobno na dnu oceana, je bilo ugodno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeljust + nosilec (nosilec najpomembnejši del) + poštnina vred 20€. Sicer tehnično povsem izpravno a kaj čmo...

 

Za primerjavo ta na sliki je podobno ohranjena - morda pljunc bolje.

$_57.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno olje priporočate? Motul 5100? 

 

Pa tudi za svečke sprašujem kakšen so uredu :)

 

Aja pa kakšna je razlika med 10w40 in ne vem, 10w50 ?

 

Za vse odgovore se zahvaljujem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorno olje

Najboljše je izbrati olje, ki ga predpisuje vaš proizvajalec. Pri nas je na splošno znano, da večje je število oz. razpon v SAE-W (Society of Automotive Engineers) - to ne označuje kvaliteto olja ampak termalni razpon zunanje temperature uporabe olja oz. viskoznost olja. To nekako zgleda takole; 10W30 olje ni primerno za uporabo, če so zunanje temperature pod -18°C in ne presegajo +38°C… ampak to nima nobene veze z kvaliteto olja. Po pravilu so 5W olja redkejša od 10W, 20W in so primernejša za uporabo v hladnejših pogojih, ker je olje v hladnejšem okolju gostejše tako, da jih je primerno menjati pred zimo. Npr. 10W olje večina voznikov uporablja, ker je primernejše v zimskih razmerah, ker redko olje hitreje gre skozi celotni mazalni sistem do vitalnih delov in v obzir je potrebno vzeti tudi to, da se 75% obrabe motorja dogaja pri mrzlem zagonu motorja.
Olja za avtomobile se delijo na mineralna, sintetična in delno sintetična.

Razdelitev olj glede na lastnosti:

Sintetična olja
- izdelana so po sintetičnem postopku iz nemineralnih olj (nekatera tudi iz kokosovega olja).

Delno sintetična olja
- izdelana na osnovi mineralnih olj s sintetičnimi aditivi ali pa s Cracking postopkom.

Mineralna olja
- izdelana na osnovi mineralnih olj. Čista mineralna olja praktično ne obstajajo več, saj jim lastnosti izboljšajo z aditivi.

Katere so najpomembnejše lastnosti motornega olja
- zmanjševati trenje (oljni film)
- visok indeks viskoznosti (visoke,nizke temperature)
- odstranjevanje ostankov-katran smole in sposobnost nošenja ostankov (detergentski in disperzijski učinek)
- odpornost na oksidacijo
- zaščita pred korozijo
- zmanjševanje penjenja (pena nima mazalnih sposobnosti)
- nizka točka zgoščevanja ( lažji hladen zagon motorja)
- visoko vrelišče (visoke delovne temp. sodobnih motorjev)

Razdelitev po SEA razredih
Pri mazivih je viskoznost zelo pomembna. Če je viskoznost previsoka potem mazivo ne doseže vseh delov mazalnega sistema. Če je pa prenizka, ni zagotovljeno neprekinjeno nastajanje mazalnega filma.
Viskoznostni razredi so naslednji: SAE 0W,5W,10W,15W,20W,25W,
20,30,40,50,60.
Črka W pomeni Winter = zima.
Razredi 5W, 10W, 15W so primerni za hladnejše podnebje in zimo. Razredi 20, 30, 40 pa za zmernejše podnebje in topel letni čas.
Razreda 50 in 60 sta primerna za vroče podnebje in najtežje delovne pogoje.

kxq-lubrif.gif

6eg-sae-te.gif

Poleg tega olja delimo še na:

Enonamenska olja
Ta olja so primerna samo za en viskoznostni razred. Uporabljajo se samo pozimi ali samo poleti. Olje je potrebno menjati glede na letni čas. Mislim, da so taka olja že preživeta in jih večinoma prodajajo samo še za kmetijske stroje.

Multigradna olja
To so olja ki pokrivajo široko območje uporabe in njihova uporaba ni odvisna od letnega časa. Takšna olja so označena z "dvomestna številka W dvomestna številka", npr. 10W40, 15W50 (olja s širšo večnamenskostjo) ali SAE 10W30, 15W40 (olja z ožjo večnamenskostjo).

Kaj dejansko pomenijo viskoznostni razredi: 15W-40, 10W-40, 5W30
Oznake 15W, 10W, 5W, pomenijo viskoznost, ki jo doseže določena vrsta olja pri nizki temperaturi-pozimi. Te številke so zelo pomembne pri hladnem zagonu motorjev v zimskem času. Manjša prva številka pred W-Winter oznako pomeni bolj viskozno olje in s tem je tudi boljše mazanje motorja pri nizki temperaturi.
Meritve t.i. zimske viskoznosti se merijo pri temperaturi -22 stopinj Celzija. Pri tem se meri čas, ki ga potrebuje olje, da prekroži iz karterja skozi motor nazaj v karter.

Dejanski potrebni časi za prekroženje celotnega mazalnega sistema so naslednji:
- olje z oznako 15W-40 = 30sec.
- olje z oznako 10W-40 = 15sec.
- olje z oznako 5W-30 = 7sec.

Standardi
API - ameriški
CCMC - evropski (starejša oznaka)
ACEA - evropski (novejša oznaka)
JASO - japonski
Ameriške vojaške specifikacije (MIL-L), britanske (DEF) in civilne (Caterpillar, Ford, General Motors .. .).

API (American Petroleum Institute)
Olja za bencinske motorje so označena s črko S, olja za dieselske pa s črko C. Tema dvema črkama pa slede še črke v zaporedju.
Čim višja je črka tem novejšemu in strožjemu standardu ustreza olje. Primer olje z oznako SA je namenjeno bencinskim motorjem pri lahkih delovnih obremenitvah (čista mineralna olja).. Oznaka SH pa je namenjena oljem za bencinske motorje izdelane po letu 1981, dodano pa je še poostreni preizkus oksidacije, nabiranja usedlin, in tvorjenja trdih delcev, sekvence IIIE in V E. Pri SH specifikaciji so vsi testi podvrženi najstrožjim testnim postopkom. Olje z oznako SG/CD ustreza novejšim in strožjim standardom kakor olje z oznako SF/CC.

CCMC (Communauté des Constructeurs du Marché Commun)
G4 motorna olja za osebna vozila z bencinskim motorjem.
G5 motorna olja za osebna vozila z bencinskim motorjem (lahko tekoča olja)
PD2 motorna olja za osebna vozila z dizelskim motorjem
D4 motorna olja za gospodarska vozila z dizelskim motorjem.
D5 SHPD motorna olja za gospodarska vozila z dizelskim motorjem s podaljšanimi intervali med menjavami olja.
E3-96 UHPD lahko tekoče motorno olje za gospodarska vozila z dizelskim motorjem za doslej najdaljše intervale med menjavami olja
tudi do prevoženih 100.000 km !

- VW 500-01: ustreza zahtevam specifikacije za VAG TDI za neposredno vbrizgavanje črpalka-šoba
- VW 506-01 in VW 506-00: dolgoročna olja odobrene za VAG skupino vozil

v22-neimen.jpg

Popravljeno . Popravil lukabogo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff izčrpno in odlično napisano :)

 

Najlepša hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam problem ( upam da ni hujšega ).

Pri vožnji danes sem opazil, da utripalke ne delujejo pravilno. Ko sem pritisnil stikalo bodisi za levo bodisi za desno, jih kdaj sploh ni vžgalo, kdaj z zamikom, kdaj je samo enkrat utripnil in potem ugasnil in začel delat spet čez čas.

Kakšne ideje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem ( upam da ni hujšega ).

Pri vožnji danes sem opazil, da utripalke ne delujejo pravilno. Ko sem pritisnil stikalo bodisi za levo bodisi za desno, jih kdaj sploh ni vžgalo, kdaj z zamikom, kdaj je samo enkrat utripnil in potem ugasnil in začel delat spet čez čas.

Kakšne ideje?

Mogoce slab kontakt na kablih, probaj z malo kontakt spreja..

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem ( upam da ni hujšega ).

Pri vožnji danes sem opazil, da utripalke ne delujejo pravilno. Ko sem pritisnil stikalo bodisi za levo bodisi za desno, jih kdaj sploh ni vžgalo, kdaj z zamikom, kdaj je samo enkrat utripnil in potem ugasnil in začel delat spet čez čas.

Kakšne ideje?

 

 kako težave :? a nisi ti tega v temo zakaj imam hondo napisal????

 

Uff ta tema pa je umrla.

 

No ja se ne čudim, motorji delajo, problemov ni  :)

 

Evo ena super reklama s strani Honde

https://www.youtube.com/watch?v=7qsynXQot0Y

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hornetke so Made in Italy. Kak tak greh jim je zato oproščen. :)

 

Ni to isto kot Made in Japan. 

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal vd40 pipsni v stikalo zraven gumba za vklop , pa bo delalo. Lp

Kak WD40 neki. Suhi čistilec za kontakte pa bo. Wd40 pusti za sabo lahko olje in ko bo to zasvinjano si spet na začetku! 1000x povedano da wd ni vsemogočen (razen za feltne) in NI kontakt sprej in še manj mazivno sredstvo. Kaj pa je? Izpodrinjevalec vode z lahkim oljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hornetke so Made in Italy. Kak tak greh jim je zato oproščen. :)

 

Ni to isto kot Made in Japan. 

 

No bogoskrunstvo je še to da na EU hornetkah (ne delanih samo v italiji) je regler znamke DUCATI ENERGIA. :D Ni čudno dacrkne ko se mu zazdi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem videl ja, pa se mi je zdelo zelo čudno videt DUCATI ime na Hondi :D

 

Sicer pa hvala za odgovore in pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni zakaj, zato tudi služi ta forum. Sicer pa je zdaj DUCATI menda nemška znamka? Kupil menda AUDI... Ali to pomeni konec slabe kvalitete ali upad nemškega standarda kakovosti bomo še videli. :D

Krneki tale globlaizacija. 100 let staro znamko indian je nekdo par let potegnil iz naftalina po 90 letih nič-a in zdaj je nekako zaživel ponovno Indian z 100+ letno tradicijo... Obudil pa ga je pomožnosti koncern ki je kot najboljši izdelek imel kake higjenske vložke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vd40 ima velik program maziv,kontakt sprejev,cistil....itd ni sam ta piksna ki jo kupis v vsaki trafiki :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!